Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Parę żarówek w ładniejszej oprawie...

Sorki za ziarno i średniawe AA, ale mój procesor umiera w bólach. :)

 

ercoemanon01tr9.jpg

 

ercooptec01ou8.jpg

 

ercoparscan01fd0.jpg

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

RA: Świetne lampki, to będzie dostępne w jakichś everach czy coś, bo widziałbym już przynajmniej dla jednej zastosowanie. ;) No chyba, że mogę sobie skopiować ot tak z Twojego renderu design? :P

Napisano

jak na terakote to zdecudowanie za duzy disp, zabic sie mozna ;P (takim moim skromnym zdaniem ;) spokojnie delikany bump styknie... chyba ze to taka kostka, ale z fugami? hmm niespotkalem sie ;)

Napisano

delf77: Bo to nie jest mozaika tylko takie całe płytki (tak, wiem że za duże), ale jak my już przy tym to można jakoś uvw map zmusić coby każdą mapką obracał jakoś dowolnie? Jakieś takie random rotate jak to w scatter na przykłąd jest?

Napisano

nie koniecznie uvw, ale mozna uzyc "materialByElement" modyfikatora i on wtedy rozdziela losowo (w pewnym sensie) materialy z "multi/subobject material" po elementach - czyli robisz sobie edit poly taką posadzkę, kazda plytka = osobny element, dajesz na wszystko "materialbyelement" tworzysz multi/subobject material z ilomas tam materialami, aplikujesz i gotowe - masz pewną losowość na obiekcie

 

- podoba mi się tekstura kafelków na scianach, powiedz coś więcej o niej - fajny pomysl z tym "gradientowym przejsciem"

Napisano

Loki: To ekstremalnie prosta teksturka wyklikana w PS, pomysł zaczerpnięty zdaje się z któregoś demka archshaderów. Pionowy prostokącik poprzedzielany liniami tak, zeby cała mapka była podzielona na równe kwadraciki, potem to już tylko zabawa paintbucketem.

Napisano

pinero - pierwszy render ciekawy ale ten dof jesli tak ten efekt mozna nazwac to rzeczywiscie chyba twój pierwszy, to jakas odmiana sferikal dofa z biedronki :D testuj testuj.

Napisano

Zdecydowanie lepiej bez dofa pokazywałeś pomieszczenie, moim zdaniem dof to tylko minus wizki, ale to moje zdanie.

 

A to ode mnie, łazienka nad która spędzę jeszcze dużo czau na razie to jest taki pierwszy renderek. oceniajcie projekt i wykonania

 

lazienka1fb8.jpg

lazienka1fb8.0c4c8232d8.jpg

Napisano

Pinero - DOF faktycznie jakiś nie teges :) Ale reszta... WOW! Szczególnie pierwszy render! Mógłbyś powiedzieć ile źródeł światła tam użyłeś i z mniej więcej jakimi kolorami?

Napisano

Patry - chyba ok 5 vray plane'ów + kilka iesów. Kolory - w skrócie - każdy jest inny. Często '' dopełniam'' scenę różnymi barwami świateł, ale zawsze w zakresie

- błękit + żółć -

Dof to coś na co nigdy nie mogłem znaleźć chwili...dziś się uparłem na małpiszona.

Poniżej część całości projektu, który już dość dawno temu został zakończony w tym zarysie.

.

.

fe7b3198c8858ffc.jpg

 

.

.

fd1b2844cd88e767.jpg

 

.

.

7096f1817ec8a384.jpg

 

.

.

adb426bcb40b3a63.jpg

 

.

.

7096f1817ec8a384.jpg

 

.

.

Napisano

jestem pełen podziwu jak potrafisz ze stosunkowo mdłych barw wyciągnąć całkiem kontrastowy obraz ... u mnie zawsze wszystko jest mdłe i ble..

Napisano

Tylko ja widzę powtarzanie się tekstury na dywanie i rozjechane mapowanie na brzegach zestawu wypoczynkowego?

Oczywiście poza tym jest klasa :)

Napisano

Nie, nietylko Ty, ale "gentlemani nie mówią o faktach". ;)

 

A serio: Pinero jaką dajesz odległość między ścianą a podłogą, że masz tam taką ekstra przerwę?

Napisano

MAKBOL - Plazma.Reflection + czarny koror :) Już.Można testować bez GI.Szybko i sprawnie...

PRESSENTER - 8 mm. + odpowiednia konstrukcja samej ściany. Dodam, że efekt nienaturalny - ale...

FARGATE - Czy to istotne ? Szczerze powiedziawszy co krok, to poswięcam temu coraz mniejszą uwagę - czas...

JACEK - nie.

TOMUŚ - no extra ;)

Napisano

Zaskoczyło mnie to po prostu, bo błędy banalne do poprawienia. Ale rozumiem że nie zawsze jest czas lub stosunek poświęconego czasu do efektu jest nie proporcjonalny :)

Napisano

Ostatnio renderuję sobie z użyciem różnych materiałów model gitary, który ostatnio zrobiłem (zresztą umieszczałem go tutaj na forum).

Render Vray + hdri:

 

guitar_hdri_10b.jpg

Napisano

JunioR - jakiejś super rewelacji nie ma ale nie potrafiłem wyciągnąć więcej z tak pokrzywionego zdjęcia jakie dostałem :)

 

Sam kantor:

 

04109c1cfd062837.jpg

Napisano

pionix: Jak na "kiepskiej jakości zdjęcie" to świetnie Ci wyszło. Masz może jakieś wskazówki do takiego fotomontażu, bo właśnie mam coś takiego do zrobienia. Jak w ogóle zacząć coś takiego? Czego użyć? I jak cienie dorobiłeś? PS i gradienty?

Napisano

oo przyłączam sie do prośby kolegów. jakies tricki by sie przydały. co nieco juz sie robilo ale kolega ma wieksze doświadczenie. przyda sie panie pionix:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności