RA Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 Parę żarówek w ładniejszej oprawie... Sorki za ziarno i średniawe AA, ale mój procesor umiera w bólach. :)
Georgas Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 RA śliczny model, rhino? jeśli nie to pokaż siatkę choć jestem pewien że to rhino :)
pressenter Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 RA: Świetne lampki, to będzie dostępne w jakichś everach czy coś, bo widziałbym już przynajmniej dla jednej zastosowanie. ;) No chyba, że mogę sobie skopiować ot tak z Twojego renderu design? :P
arturprx2 Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 jak na terakote to zdecudowanie za duzy disp, zabic sie mozna ;P (takim moim skromnym zdaniem ;) spokojnie delikany bump styknie... chyba ze to taka kostka, ale z fugami? hmm niespotkalem sie ;)
Fargate Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Test mial na celu sprawdzenie czy te mapki ktore nabazgrałem dzialaja :P Disp faktycznie za duży :)
delf77 Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 mozaika na ziemi sie ciut powtarza, ta szklana scianka i drzwi raczej nie beda staly na takim skąpym mocowaniu
pressenter Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 delf77: Bo to nie jest mozaika tylko takie całe płytki (tak, wiem że za duże), ale jak my już przy tym to można jakoś uvw map zmusić coby każdą mapką obracał jakoś dowolnie? Jakieś takie random rotate jak to w scatter na przykłąd jest?
Loki Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 nie koniecznie uvw, ale mozna uzyc "materialByElement" modyfikatora i on wtedy rozdziela losowo (w pewnym sensie) materialy z "multi/subobject material" po elementach - czyli robisz sobie edit poly taką posadzkę, kazda plytka = osobny element, dajesz na wszystko "materialbyelement" tworzysz multi/subobject material z ilomas tam materialami, aplikujesz i gotowe - masz pewną losowość na obiekcie - podoba mi się tekstura kafelków na scianach, powiedz coś więcej o niej - fajny pomysl z tym "gradientowym przejsciem"
JunioR Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 RA piekne! mozna wiedziec jak robiles srodek? chodzi o miejsca odbicia swiala.
pressenter Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Loki: To ekstremalnie prosta teksturka wyklikana w PS, pomysł zaczerpnięty zdaje się z któregoś demka archshaderów. Pionowy prostokącik poprzedzielany liniami tak, zeby cała mapka była podzielona na równe kwadraciki, potem to już tylko zabawa paintbucketem.
RA Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 JunioR - Materiał czy model? :) Siatki: Tego nie renderowałem. 1
Pinero Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Testy DOF'u. Pierwsze, ponieważ nigdy nie używałem tego narzędzia. . . . . . .
pressenter Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Jak dla mnie to straszne, troszkę przesadzone, ale ja sam noob jestem, więc proszę tą wypowiedź traktować pobłażliwie. ;)
FF Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Zdecydowanie przesadzone ale tak miało być czyż nie? Ładnie, jak makieta.
pecet Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 to napewno jest dof? wyglada jakby było tylko rozmyte po bokach
Pinero Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Zaczynam...siedzę w tym od 2 godzin :) Fakt, że przesadzone.
Hindus Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 pinero - pierwszy render ciekawy ale ten dof jesli tak ten efekt mozna nazwac to rzeczywiscie chyba twój pierwszy, to jakas odmiana sferikal dofa z biedronki :D testuj testuj.
!Ewert Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Zdecydowanie lepiej bez dofa pokazywałeś pomieszczenie, moim zdaniem dof to tylko minus wizki, ale to moje zdanie. A to ode mnie, łazienka nad która spędzę jeszcze dużo czau na razie to jest taki pierwszy renderek. oceniajcie projekt i wykonania
patry Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Pinero - DOF faktycznie jakiś nie teges :) Ale reszta... WOW! Szczególnie pierwszy render! Mógłbyś powiedzieć ile źródeł światła tam użyłeś i z mniej więcej jakimi kolorami?
Pinero Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Patry - chyba ok 5 vray plane'ów + kilka iesów. Kolory - w skrócie - każdy jest inny. Często '' dopełniam'' scenę różnymi barwami świateł, ale zawsze w zakresie - błękit + żółć - Dof to coś na co nigdy nie mogłem znaleźć chwili...dziś się uparłem na małpiszona. Poniżej część całości projektu, który już dość dawno temu został zakończony w tym zarysie. . . . . . . . . . . . .
routee Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 jestem pełen podziwu jak potrafisz ze stosunkowo mdłych barw wyciągnąć całkiem kontrastowy obraz ... u mnie zawsze wszystko jest mdłe i ble..
Fargate Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Tylko ja widzę powtarzanie się tekstury na dywanie i rozjechane mapowanie na brzegach zestawu wypoczynkowego? Oczywiście poza tym jest klasa :)
pressenter Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Nie, nietylko Ty, ale "gentlemani nie mówią o faktach". ;) A serio: Pinero jaką dajesz odległość między ścianą a podłogą, że masz tam taką ekstra przerwę?
makbol Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Ciekawy materiał ekranu plazmy. Możesz coś powiedzieć o nim ?
Pinero Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 MAKBOL - Plazma.Reflection + czarny koror :) Już.Można testować bez GI.Szybko i sprawnie... PRESSENTER - 8 mm. + odpowiednia konstrukcja samej ściany. Dodam, że efekt nienaturalny - ale... FARGATE - Czy to istotne ? Szczerze powiedziawszy co krok, to poswięcam temu coraz mniejszą uwagę - czas... JACEK - nie. TOMUŚ - no extra ;)
Fargate Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Zaskoczyło mnie to po prostu, bo błędy banalne do poprawienia. Ale rozumiem że nie zawsze jest czas lub stosunek poświęconego czasu do efektu jest nie proporcjonalny :)
pressenter Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Pinero: Pozwolisz jeszcze, że zapytam o co chodzi z konstrukcją ściany?
Araiel Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Ostatnio renderuję sobie z użyciem różnych materiałów model gitary, który ostatnio zrobiłem (zresztą umieszczałem go tutaj na forum). Render Vray + hdri:
pionix Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 Taki fotomontażyk. Kasza jest bo dostałem strasznie kiepskiej jakości fotkę.
naeq Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 Lubie ten wątek, zawsze może tutaj dużo pooglądać ;)
pionix Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 JunioR - jakiejś super rewelacji nie ma ale nie potrafiłem wyciągnąć więcej z tak pokrzywionego zdjęcia jakie dostałem :) Sam kantor:
trosiek Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 a oto moje testy nocnego oświetlenia + pierwsze próby wstawienia widoku w oknach
pressenter Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 pionix: Jak na "kiepskiej jakości zdjęcie" to świetnie Ci wyszło. Masz może jakieś wskazówki do takiego fotomontażu, bo właśnie mam coś takiego do zrobienia. Jak w ogóle zacząć coś takiego? Czego użyć? I jak cienie dorobiłeś? PS i gradienty?
Loki Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 przyłączam się do prośby pressentera - jakis tutorial byś zrobil - bym reputacji nie szczędził
pionix Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 pressenter, Loki - jak tylko się ogarnę z czasem to coś mogę skrobnąć :)
grzegerz Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 oo przyłączam sie do prośby kolegów. jakies tricki by sie przydały. co nieco juz sie robilo ale kolega ma wieksze doświadczenie. przyda sie panie pionix:)
Rekomendowane odpowiedzi