Skocz do zawartości

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry


Hatred

Rekomendowane odpowiedzi

Niby tak, ale ja mam na myśli takie detale jak w F.E.A.R schodząc po drabince w dół widać jak postać łapie się rękami drabinki i schodzi na dół, stając w świetle widać cień postaci gracza na ścianach, czy w DMoM&M: można kopnąć postać przeciwnika i widać nogi głównej postaci, spoglądając w dół też widzisz że nie jesteś kamerą zawieszoną 1,7m nad ziemią i masz pod spodem bloba zamiast cienia. To są detale które nie wymagają matrixowych wszczepów u gracza, ale urealniają rozgrywkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

w grach z widokiem z trzeciej osoby zawsze widać bohatera:D a dla przykładu walka w sw:KOTOR w niektórych przypadkach wyglądała przepięknie, kiedy twój bohater blokował uderzenia przeciwnika. niestety dla przykładu z tej samej gry kiedy urzywałeś miecza na innym obiekcie (np szafka) wyglądało to już śmiesznie ponieważ mieczyk przechodził na wylot, wystawał z boku lub zupełnie nie dochodził do obiektu. podobnie kiedy twoja postać używała komputera widać było jak ręce wiszą w powietrzu. w tym względzie jeszcze sporo brakuje. Inny przykład w jedi knight co jakiś czas odbywały się walki na miecze świetlne którymi operowało się w czasie rzeczywistym za pomocą myszki. ruch miecza zależny był od tego jak zasówałeś gryzoniem po blacie. czasami efekt był zdecydowanie nie do przyjęcia i najczęściej (w moim przypadku) kończyło się wpisaniem kodu. Zobaczymy jak to się będzie rozwijać ale to jednak tylko małe kroki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zara lukne do cda

...

...

...(zeby nie bylo jest to cytat ze strony 18 nr 09/05/ 116nr)

Project Offset

S2Games tworcy Svage:The Battle fo Newerth - strategii w czasie rzeczywistym, ale o rozmachu Massively Multiplayer Online - ujawnili pierwsze szczegoly dotyczace kolejnego ich projektu. Tm okazuje sie project Offset(tytuł roboczy) - kolejna niebywale ambitna hybryda gatunkow czy moze raczej proba znalezienia dla first-person shoteroow w swiecei fantasy typu MMO!. Tworcy obiecuja przy tym szeorki wybor klas, mnostwo questow w stylu Battlelgrounds z Wordl Of Warcfrat(przypomne ze chodzi o bitwy z udzialem kilkudziesieciu graczy - przyp. moje:D:D:D) xczy walke przy uzyciu ciezkiego sprzetu i wierzchowcow, w tym takze smokow! Nie mniej atrakcyjnie prezentuje sie oprawa graficzna PO. Gra tworzona jest w oparciu o autorska technologie nowej generacji umozliwiajaca min wykorzystanie modeli zlozonych w stopniu zgola filmowym(bez normali? oo czlowieku). Uznanie budzi takze wiarygodna rzezba u uszczegolowienie terenu. Niestety jest takze wiesc zla - premiera PO dopiero w 2k7.....

 

ufff :) wiec piece tez - inaczej cda by o niej nie pisal jezeli bylby exsclusive dla tych tych pudelek bez duszy :) for life homies

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko nie rozumiem tych ludzi co to tak chwalą HL2, że to pierwsza gra z taką interakcją otoczenia, zaczepistym silnikiem fizycznym itp itd.

 

Jakoś nikt nie pamięta gry z 98 roku o nazwie Trespasser. Gra moze była nudna jak flaki z olejem, ale tam BYŁA taka fizyka jak w HL 2 (przesuwanie skrzynek, dźwignie, brakowało tylko ragdolla) tak więc to co mówi Valve, ze nigdy nie bylo takie czegoś to po prostu tania bzdura :/. (Oczywiscie nic nie mam do samego HL2 poniewaz gra jest pierwsza klasa i bardzo ją sobie cenię)

 

Szkoda tylko, że sam Trespasser pomimo tych smaczków (drugim smaczkiem było poruszanie dłonią bohaterki, trzeba bylo ręcznie celować z broni [tzn ustawiac dłoń odpowiednio] bylo to niedopracowane, ale no cóż trudno) się nie udał, naprawde byłaby grą przełomową, ale jak to w zyciu i rzeczach na licencje bywa, ludzie dający mamone chcą juz i teraz, niewazny finał :/.

 

Jeśli chodzi o interakcje z otoczeniem to moim zdaniem bardzo dobrą grą pod tym względem jest Chronicles of Riddick: Escape from Butchers Bay. Nie dość, że gra wciąga jak czarna dziura to i wygląda świetnie, poza tym jest doskonałym uzupełnieniem do filmowej trylogii :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AoE3 mi sie jakos tak nie podoba, animacje fajne, wybuchy fajne ale grafika wyglada tak jak jego prerenderowani starsi bracia :) moze przesadzilem :), ale jak bejdziemy do miasta tamte modele sa takie jak by komus sie nie kcelo ich dorobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie palce lizac - myslicie ze znajda jakies sposoby na wyeleminowanie skokow miedzy poszczegolnymi sekwencjami postaci? - szczegolnie widac to u psa kiedy wcina miecho - nim do niego dochodzi podskakuje w te i we wte jakby mial maly elektryczny doping umocowany na wysokosci jajek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuję o zmianę opisu działu. z 'Game Art Gry komputerowe, modele postaci do gier LOW-POLY' na 'Game Art Gry komputerowe, modele postaci do gier'. Nie ma już lowpoly ;):

 

http://screenshots.teamxbox.com/screen-hires/43403/Project-Gotham-Racing-3/

 

Model samochodu (realtime) do gry Project Gotham Racing na XBox360. Heh, od dziś nie oszczędzamy ścianek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ;)

swoją drogą marnotradztwo chociazby otwory na masce etc.zobaczcie sobie jak zrobiło ATI z normalami sprytnie w demku na R9700(czyli dosc stare) przy okazji jest tam hdr na per pixelu

EDIT

od kiedy ja mówie że marnotradztwo

za jakosc sie placi ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polycount polycountem, ale oświetlenie i efekty w realtime pozostawiają wiele do życzenia. PRT ma swoje ograniczenia i wymaga mnóstwo ramu na karcie, w pełni dynamiczne światło zabije nawet GF6800, fizyka jeszcze nie jest na tyle dobra by być w pełni realna, że nie powiem o wodzie (wodospady na przykład), co do światła - nie wiem czy widzieliście ostatni filmik z Wiedźmina, można tam podejrzeć ciekawy trick, dla całej scenerii mają wypalone dwa zestawy lightmap, jeden w wersji przed południem, drugi po południu - w miarę upływu czasu jeden zanika, aż całkiem zniknie i potem zaczyna się pojawiać drugi. Fake pełną gębą, ale daje radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej wlasnie robic takie manewry niz wymuszac na graczach kupno najnowszych kart graficznych. Liczy sie grywalnosc przede wszystkim a nie grafika. Of coz grafika jest wazna ale kurde dla gry ktora kosztuje 150zl nie kupie karty za 1800 zl. I po co mi te 21 potokow?:]:] Hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Empeck -> aż sprawdziłem ;) http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml to jest moje źródło (na dole jest postać 5,287 tri na którą nakładają normalmapę).

 

No ale nawet jeśli ciągnie to i 10 000 tri, to 100 000 to cały czas jest 10 razy więcej ;) Kiedyś słyszałem że komputery co dwa lata podwajają swoją moc obliczeniową, ale skok x 10 to już lekka przesada ;)

 

Ehhh, gdzie się podziały tamte lowpoliz... ;)

 

edit -> już wiem gdzie popełniłem błąd - chciałem napisać że Unreal 3 engine, zamiast UT 2007 :) Sorka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toz to marnotrawstwo:O 107tys i 224 obiekty? a to low poly nie polegalo na tym zeby wszystko bylo jednym meshem ? :D :P

dawne low poly bylo piekne :> takie q1, z bliska trudno bylo rozroznic potworka od textury sciany a jakos wszyscy sie zagrywali, jeszcze wczesniej modele opisywali jedynie funkcjami mat. (akurat mam powtorke z rozrywki, symulato jazdy samochodem na zaliczenie z infy w TP6 :O)

w ogole drazniace to zaczyna byc...nie ma juz zawodu lowpoly modeller bo juz nawet nie trzeba optymalizowac siatki pod NM :P (no moze jeszcze trzeba ;] )

 

natomiast co do dzialu sugeruje zmiane na Gameart i juz....bo w koncu gdzie mamy wrzucac prace na Hi-poly do NM na LP ?? przeciez nie do WiP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo, nowy post bo zasadniczo oczyms innym:}

quake4 obadany...

>w zasadzie gameplayem to sie nie rozni nic od q3...

>singiel jest...hm...doom3 tylko biega sie ekipa :P

>no i to co ma dla nas gfxowcow znaczenie :> grafa jest baaaardzo ale to baaardzo...nierowna, ogolem zadnej rewolucji nie ma, wnetrza wygladaja bajecznie, gra swiatel ala doom3 ale bez tej jego sterylnej plastikowosc...wreszcie chlopaki od speculara sie pomeczyli :P, natomias jesli chodzi o tzw otwarte przestrzenie to paskudne fake'i porobili ci z raven:/ geometrii jak na lekarstwo , wszystko z jakimis zle powypalanymi NM i do tego paskudny skybox i uwaga...tlo bitmapa :O nie wyglada to zbyt zachecajaco...

co i tak nie zmienia faktu ze postacie sie po prostu rewelacyjnie wykonane :> za co brawa dla ravena

ogolem co do grafy kawal dobrej roboty w 70% i 30% fuszerki ;/ jesli mialbym oceniac to co sie postarali to po prostu dobre rzemioslo :> w kazdym razie duzo lepsze niz w FEAR

 

takie moje kilka spostrzezen :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quake4 jest jak max8 czyli to mogl by byc patch do dooma/maxa7, jestem w pelni zawiedziony gdyby nie nazwa to bym tej gry nawet nie zobaczyl............... w porownaniu do fear jest to dno... (a fear nie jest znowu niewiadomo jaki)

 

no i jescze cos quake jest okropnie zoptymalizowany, albo co bardziej obrazuje kompletnie niezoptymalizowany... 3,5GHz GF 7800GTX 2Gb ramu a tu skacze i sie doczytuje.... no coment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. Wie ktoś może kiedy łaskawie wypuszczą Stalkera na rynek? Miał być jesienią, ale to pewnie kolejna podpucha.

 

hyhyhyh stalker miał wyjsc najwczesniej z sławnej trójki w którą wchodzil doom3 i hl2 ;]

okazało się inaczej, oby im to przekładanie na dobre wyszło bo cos czuje że jak to wyjdzie to juz będzie mało atrakcyjne bo mogą niespodziewanie sie pojawić inne tytuły tak jak z farcry'em było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności