Napisano 5 Wrzesień 200519 l Niby tak, ale ja mam na myśli takie detale jak w F.E.A.R schodząc po drabince w dół widać jak postać łapie się rękami drabinki i schodzi na dół, stając w świetle widać cień postaci gracza na ścianach, czy w DMoM&M: można kopnąć postać przeciwnika i widać nogi głównej postaci, spoglądając w dół też widzisz że nie jesteś kamerą zawieszoną 1,7m nad ziemią i masz pod spodem bloba zamiast cienia. To są detale które nie wymagają matrixowych wszczepów u gracza, ale urealniają rozgrywkę.
Napisano 6 Wrzesień 200519 l w grach z widokiem z trzeciej osoby zawsze widać bohatera:D a dla przykładu walka w sw:KOTOR w niektórych przypadkach wyglądała przepięknie, kiedy twój bohater blokował uderzenia przeciwnika. niestety dla przykładu z tej samej gry kiedy urzywałeś miecza na innym obiekcie (np szafka) wyglądało to już śmiesznie ponieważ mieczyk przechodził na wylot, wystawał z boku lub zupełnie nie dochodził do obiektu. podobnie kiedy twoja postać używała komputera widać było jak ręce wiszą w powietrzu. w tym względzie jeszcze sporo brakuje. Inny przykład w jedi knight co jakiś czas odbywały się walki na miecze świetlne którymi operowało się w czasie rzeczywistym za pomocą myszki. ruch miecza zależny był od tego jak zasówałeś gryzoniem po blacie. czasami efekt był zdecydowanie nie do przyjęcia i najczęściej (w moim przypadku) kończyło się wpisaniem kodu. Zobaczymy jak to się będzie rozwijać ale to jednak tylko małe kroki :D
Napisano 6 Wrzesień 200519 l ja wroce jeszcze do Project Offset...To bedzie hmmm....shoter fantasy w Massive Multiplayer Online....hmmm :) hehe...za mocno zdziebko...A..info to pochodzi z CDA...
Napisano 6 Wrzesień 200519 l Ale Offset tylko na Xboxa i peeske ma byc? Na pc'ta nie? Dobrze zrozumialem?
Napisano 6 Wrzesień 200519 l zara lukne do cda ... ... ...(zeby nie bylo jest to cytat ze strony 18 nr 09/05/ 116nr) Project Offset S2Games tworcy Svage:The Battle fo Newerth - strategii w czasie rzeczywistym, ale o rozmachu Massively Multiplayer Online - ujawnili pierwsze szczegoly dotyczace kolejnego ich projektu. Tm okazuje sie project Offset(tytuł roboczy) - kolejna niebywale ambitna hybryda gatunkow czy moze raczej proba znalezienia dla first-person shoteroow w swiecei fantasy typu MMO!. Tworcy obiecuja przy tym szeorki wybor klas, mnostwo questow w stylu Battlelgrounds z Wordl Of Warcfrat(przypomne ze chodzi o bitwy z udzialem kilkudziesieciu graczy - przyp. moje:D:D:D) xczy walke przy uzyciu ciezkiego sprzetu i wierzchowcow, w tym takze smokow! Nie mniej atrakcyjnie prezentuje sie oprawa graficzna PO. Gra tworzona jest w oparciu o autorska technologie nowej generacji umozliwiajaca min wykorzystanie modeli zlozonych w stopniu zgola filmowym(bez normali? oo czlowieku). Uznanie budzi takze wiarygodna rzezba u uszczegolowienie terenu. Niestety jest takze wiesc zla - premiera PO dopiero w 2k7..... ufff :) wiec piece tez - inaczej cda by o niej nie pisal jezeli bylby exsclusive dla tych tych pudelek bez duszy :) for life homies
Napisano 9 Wrzesień 200519 l http://www.gamershell.com/screenpop.php?id=171216 ech...jak zobaczylem tego srkina wymieklem...doslownie, ech chyba czas na nowy upgrade kompa... jest demo do scaigniecia na gamershell...linka nie dam bo nie chce mi sie szukac... na jakim sprzecie to bedzie chodzilo plynnie? nie wiem....gf7800? ech...
Napisano 9 Wrzesień 200519 l nie? to ja jestem inny....mozecie pokazac jaka strategia teraz zachwyca?
Napisano 9 Wrzesień 200519 l AoE3 jest wyrabisty ;] i chodzi plynnie na zwyklym sprzecie ;D ... Ten ragdoll normalnie rozwala ;D , a efekty demolki budynkow sa super! Polecem demko mimo ze tylko 2 mapy 1vs1 i jakas tam kampania ;]
Napisano 12 Wrzesień 200519 l Ja tylko nie rozumiem tych ludzi co to tak chwalą HL2, że to pierwsza gra z taką interakcją otoczenia, zaczepistym silnikiem fizycznym itp itd. Jakoś nikt nie pamięta gry z 98 roku o nazwie Trespasser. Gra moze była nudna jak flaki z olejem, ale tam BYŁA taka fizyka jak w HL 2 (przesuwanie skrzynek, dźwignie, brakowało tylko ragdolla) tak więc to co mówi Valve, ze nigdy nie bylo takie czegoś to po prostu tania bzdura :/. (Oczywiscie nic nie mam do samego HL2 poniewaz gra jest pierwsza klasa i bardzo ją sobie cenię) Szkoda tylko, że sam Trespasser pomimo tych smaczków (drugim smaczkiem było poruszanie dłonią bohaterki, trzeba bylo ręcznie celować z broni [tzn ustawiac dłoń odpowiednio] bylo to niedopracowane, ale no cóż trudno) się nie udał, naprawde byłaby grą przełomową, ale jak to w zyciu i rzeczach na licencje bywa, ludzie dający mamone chcą juz i teraz, niewazny finał :/. Jeśli chodzi o interakcje z otoczeniem to moim zdaniem bardzo dobrą grą pod tym względem jest Chronicles of Riddick: Escape from Butchers Bay. Nie dość, że gra wciąga jak czarna dziura to i wygląda świetnie, poza tym jest doskonałym uzupełnieniem do filmowej trylogii :).
Napisano 13 Wrzesień 200519 l Autor AoE3 mi sie jakos tak nie podoba, animacje fajne, wybuchy fajne ale grafika wyglada tak jak jego prerenderowani starsi bracia :) moze przesadzilem :), ale jak bejdziemy do miasta tamte modele sa takie jak by komus sie nie kcelo ich dorobic :)
Napisano 3 Październik 200519 l Noo ludkowie, pojawił się filmik z 20 minutowym gejmplajem z Oblivion, a tu cisza? http://www.gamershell.com/news/25261.html Obejrzyjcie i pogadamy :)
Napisano 4 Październik 200519 l Autor hmm ja jestem usatysfakcjonowany, zobaczymy jak sie bedzie grac... zostane zbieraczm grzybkow :)
Napisano 5 Październik 200519 l Jak dla mnie palce lizac - myslicie ze znajda jakies sposoby na wyeleminowanie skokow miedzy poszczegolnymi sekwencjami postaci? - szczegolnie widac to u psa kiedy wcina miecho - nim do niego dochodzi podskakuje w te i we wte jakby mial maly elektryczny doping umocowany na wysokosci jajek.
Napisano 5 Październik 200519 l Cuz animacja w morrowindzie tez nie byla cudowna ale z czasem przestalo sie na to zwracac uwage ... zapewne tu tez tak bedzie ;]
Napisano 12 Październik 200519 l dobra, moze ktos podac linka konkretnie do pliku? bo ja nie oge sie doszukac tego...najlepiej by bylo do UK Zen....proooooooooooooooooooooooooosze
Napisano 12 Październik 200519 l Niestety filmik zostal wycofany ;] ... cuz za szkoda ;] to pewnie przez ta animacje ;) ..... widzisz mlody_ nieogladniesz sobie ;D .... no chyba ze ci ktos pokaze :P
Napisano 12 Październik 200519 l łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( ale lipa....moze ktos mi pokazac?:D:D:D
Napisano 12 Październik 200519 l [email protected] zmiesci sie :) albo ktos moglby udostepnic na ftp na godzine/2? normalnie proooooooooooooooooooooooosze :D :*:*
Napisano 13 Październik 200519 l NIe jestem na bierzaco, nie wiem czy cos takiego bylo podane, nie mniej jednak na mnie wywarlo dosc mocne wrazenie -> http://www.darksector.com/
Napisano 13 Październik 200519 l ciekawe trailerki z Prince of Persia 3 http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1666
Napisano 17 Październik 200519 l Wnioskuję o zmianę opisu działu. z 'Game Art Gry komputerowe, modele postaci do gier LOW-POLY' na 'Game Art Gry komputerowe, modele postaci do gier'. Nie ma już lowpoly ;): http://screenshots.teamxbox.com/screen-hires/43403/Project-Gotham-Racing-3/ Model samochodu (realtime) do gry Project Gotham Racing na XBox360. Heh, od dziś nie oszczędzamy ścianek :P
Napisano 17 Październik 200519 l empeck - słuszna uwaga :) jak będzie tak dobra jak poprzednia to może byc spoko.
Napisano 17 Październik 200519 l hehe ;) swoją drogą marnotradztwo chociazby otwory na masce etc.zobaczcie sobie jak zrobiło ATI z normalami sprytnie w demku na R9700(czyli dosc stare) przy okazji jest tam hdr na per pixelu EDIT od kiedy ja mówie że marnotradztwo za jakosc sie placi ;d
Napisano 17 Październik 200519 l 107 tysięcy z hakiem trisów... brak słów ;O to normale chyba długo nie będą potrzebne ;] ale mało o nich wiem więc mogę się mylić (lecę na logikę ;])
Napisano 17 Październik 200519 l Polycount polycountem, ale oświetlenie i efekty w realtime pozostawiają wiele do życzenia. PRT ma swoje ograniczenia i wymaga mnóstwo ramu na karcie, w pełni dynamiczne światło zabije nawet GF6800, fizyka jeszcze nie jest na tyle dobra by być w pełni realna, że nie powiem o wodzie (wodospady na przykład), co do światła - nie wiem czy widzieliście ostatni filmik z Wiedźmina, można tam podejrzeć ciekawy trick, dla całej scenerii mają wypalone dwa zestawy lightmap, jeden w wersji przed południem, drugi po południu - w miarę upływu czasu jeden zanika, aż całkiem zniknie i potem zaczyna się pojawiać drugi. Fake pełną gębą, ale daje radę :)
Napisano 17 Październik 200519 l Empeck ten fejk o którym mówisz, zdaje się że Rockstar też to zrobił w GTA San Andreas i daje radę całkiem spoko
Napisano 19 Październik 200519 l Moim zdaniem lepiej wlasnie robic takie manewry niz wymuszac na graczach kupno najnowszych kart graficznych. Liczy sie grywalnosc przede wszystkim a nie grafika. Of coz grafika jest wazna ale kurde dla gry ktora kosztuje 150zl nie kupie karty za 1800 zl. I po co mi te 21 potokow?:]:] Hehe.
Napisano 19 Październik 200519 l Niezły wjazd... ponad 100 000 tri... Na jeden obiekt! Wiedziałem że to się kiedyś stanie, ale nigdy nie sądziłem że stanie się tak szybko...Unreal Tutorment 2007 ma limity ponad 5000 tri na postać... Niesamowite :> Czyli teraz tylko high poly :>
Napisano 19 Październik 200519 l Heh, już UT2k4 bez problemu pociągnęło custom-character @ 6k. Głowy sobie uciąć nie dam, ale nowe postaci w silniku U3 mają chyba coś koło 10k
Napisano 19 Październik 200519 l Empeck -> aż sprawdziłem ;) http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml to jest moje źródło (na dole jest postać 5,287 tri na którą nakładają normalmapę). No ale nawet jeśli ciągnie to i 10 000 tri, to 100 000 to cały czas jest 10 razy więcej ;) Kiedyś słyszałem że komputery co dwa lata podwajają swoją moc obliczeniową, ale skok x 10 to już lekka przesada ;) Ehhh, gdzie się podziały tamte lowpoliz... ;) edit -> już wiem gdzie popełniłem błąd - chciałem napisać że Unreal 3 engine, zamiast UT 2007 :) Sorka :)
Napisano 19 Październik 200519 l Wiem, ale to jest stara postać, jedna z pierwszych jakie pokazali. Też wolałem postaci @ 1k :( texturki 128x128 ręcznie malowane... chlip, chlip...
Napisano 19 Październik 200519 l toz to marnotrawstwo:O 107tys i 224 obiekty? a to low poly nie polegalo na tym zeby wszystko bylo jednym meshem ? :D :P dawne low poly bylo piekne :> takie q1, z bliska trudno bylo rozroznic potworka od textury sciany a jakos wszyscy sie zagrywali, jeszcze wczesniej modele opisywali jedynie funkcjami mat. (akurat mam powtorke z rozrywki, symulato jazdy samochodem na zaliczenie z infy w TP6 :O) w ogole drazniace to zaczyna byc...nie ma juz zawodu lowpoly modeller bo juz nawet nie trzeba optymalizowac siatki pod NM :P (no moze jeszcze trzeba ;] ) natomiast co do dzialu sugeruje zmiane na Gameart i juz....bo w koncu gdzie mamy wrzucac prace na Hi-poly do NM na LP ?? przeciez nie do WiP :D
Napisano 19 Październik 200519 l apropo, nowy post bo zasadniczo oczyms innym:} quake4 obadany... >w zasadzie gameplayem to sie nie rozni nic od q3... >singiel jest...hm...doom3 tylko biega sie ekipa :P >no i to co ma dla nas gfxowcow znaczenie :> grafa jest baaaardzo ale to baaardzo...nierowna, ogolem zadnej rewolucji nie ma, wnetrza wygladaja bajecznie, gra swiatel ala doom3 ale bez tej jego sterylnej plastikowosc...wreszcie chlopaki od speculara sie pomeczyli :P, natomias jesli chodzi o tzw otwarte przestrzenie to paskudne fake'i porobili ci z raven:/ geometrii jak na lekarstwo , wszystko z jakimis zle powypalanymi NM i do tego paskudny skybox i uwaga...tlo bitmapa :O nie wyglada to zbyt zachecajaco... co i tak nie zmienia faktu ze postacie sie po prostu rewelacyjnie wykonane :> za co brawa dla ravena ogolem co do grafy kawal dobrej roboty w 70% i 30% fuszerki ;/ jesli mialbym oceniac to co sie postarali to po prostu dobre rzemioslo :> w kazdym razie duzo lepsze niz w FEAR takie moje kilka spostrzezen :>
Napisano 20 Październik 200519 l Autor quake4 jest jak max8 czyli to mogl by byc patch do dooma/maxa7, jestem w pelni zawiedziony gdyby nie nazwa to bym tej gry nawet nie zobaczyl............... w porownaniu do fear jest to dno... (a fear nie jest znowu niewiadomo jaki) no i jescze cos quake jest okropnie zoptymalizowany, albo co bardziej obrazuje kompletnie niezoptymalizowany... 3,5GHz GF 7800GTX 2Gb ramu a tu skacze i sie doczytuje.... no coment
Napisano 20 Październik 200519 l Widzieliście już może jak wygląda Half-Life 2 z oświetleniem HDR? Nazywa się to HL2 - Lost Coast... jak dla mnie piękne http://video1.bit-tech.net/lost_coast_wmv.zip
Napisano 20 Październik 200519 l Widzieliście już może jak wygląda Half-Life 2 z oświetleniem HDR? Nazywa się to HL2 - Lost Coast... jak dla mnie piękne http://video1.bit-tech.net/lost_coast_wmv.zip nie tylko hl2 z hdri wygląda pięknie ;) wszystko co uzywa hdr jest piękne ;p a czy half life czy cos innego to roznicy nie ma;p
Napisano 20 Październik 200519 l Ok zgoda, ale ja HL darzę szczególnym uczuciem ;) I czekam tupiąc kiedy coś nowego się ukaże :) p.s. Wie ktoś może kiedy łaskawie wypuszczą Stalkera na rynek? Miał być jesienią, ale to pewnie kolejna podpucha.
Napisano 20 Październik 200519 l p.s. Wie ktoś może kiedy łaskawie wypuszczą Stalkera na rynek? Miał być jesienią, ale to pewnie kolejna podpucha. hyhyhyh stalker miał wyjsc najwczesniej z sławnej trójki w którą wchodzil doom3 i hl2 ;] okazało się inaczej, oby im to przekładanie na dobre wyszło bo cos czuje że jak to wyjdzie to juz będzie mało atrakcyjne bo mogą niespodziewanie sie pojawić inne tytuły tak jak z farcry'em było :)
Napisano 22 Październik 200519 l To znów ja. Jak myślicie ile polys ma ten ludek? Wszystkie pierdółki wyglądają na wymodelowane... W ogóle to jest bonusowa postać z Halo w grze Dead or Alive 4 No i jest tam jeszcze ten wyj****y, niesamowity, zaj*****y motion blur...
Napisano 23 Październik 200519 l Autor wygladaja i chyba takie sa :) kurde neiwiem 25k? (bo jego udo wydaje sie bardzo okragle)
Napisano 23 Październik 200519 l empeck zrobienie takiego blura w wlasnym projekcie to nic trudnego, nie ma sie czym zachwycac moim zdaniem ;]
Napisano 23 Październik 200519 l Autor nom hl lc wgniata to hdri nawet te przepalenia na cegle sa fajne :) w dobra strone wszystko idzie :)
Napisano 23 Październik 200519 l DoA zawsze było i bedzie piękne - niezaleznie od jakiej wersji sie zaczynało - w końcu to bijatyka:P
Napisano 28 Październik 200519 l Nie wiem jak wam, ale mnie screenshoty z neverwinter 2 przypadly bardzo do gustu. Nigdy nie gralem w 1, ale mam znajomego, ktory nie widzi swiata poza ta gra. Ciekawe co bedzie z 2. Zawsze chcialem miec wlasny dom w grze. ;) http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61426
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto