Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wielkie brawa Hynol wspaniała pracka cuż wiecej można napisać ale do jednego mógł bym się przyczepić; do śrubek tych na naramienniku są w takiej samej pozycyji (tak naprawdę nie zaprzątaj sobie tym głowy co napisałem piszę to pewnie z zazdrości że sam tak nie potrafię) z wielką niecierpliwością czekam na tutka którego w jakimś poście obieciałeś zrobić

  • Odpowiedzi 94
  • Wyświetleń 76,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ja poprosze tego Horcha skończonego :). Też możesz nim ostro zaszaleć na CGT a ja będe miał co oglądać przed snem ;).

 

Jeszcze raz dziękuje wszystkim za komentarze i zainteresowanie.

Pozdrawiam

Napisano

Hynol , jeszcze ja :) nie wiem czy na CGT się dopisałem ;) ale * * * * * było ;)

 

Gratuluję FP :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Witaj Hynol:) Jak dla mnie to od strony technicznej jedna z lepszych prac ktore tu widzialem. Jak kiedys moglbys zrobic tutoriala jakiego jak zrobiles shadery z rdza to bylo by pieknie:) Pozdrawiam i zycze milej pracy:)

Napisano

Super ! Zasłużony frontpage na cgtalk ! Chyba jeszcze nigdy nie było tak by dwóch polaków umieszczono na froncie cgtalk :) Respect!

Napisano

heheh Gratulacja FP i ogolnie sceny gdzie shadery mnie powalily wraz z oswietleniem i ogolnym klimatem sceny ! Naprawde wielkie gratulacje ! :D

Napisano

Masaaaaakra. 5 gwiazdek za pomysl. Materialy pierwsza klasa. Jedyne co to chyba szerzej bym to skadrowal, ale to tylko taka moja koncepcja. Ogolnie wypas.

Napisano

No Hynol dales czadu! widac duzo pracy wlozonej, gratulacje za FP na CGT no i oczywista ***** stars.

 

pozdrowionka

Napisano
  • Autor

Jeszcze raz dziękuje za wsparcie i miłe słowa. Osobiście już widziałem więcej błędów tej pracy niż plusów. Normalne chyba u każdego kto szlifuje dokładnie rendery i spędza nad nimi za dużo czasu. Na szczęście okazało się że czas nie został stracony:

 

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=430849&page=1&pp=15

 

No to jeszcze czekamy na Klicka, którego praca również się tam powinna znaleźć niedługo. Powodzenia.

Napisano

Respect! 5/5

Napisano

Również i Tobie chciałem pogratulować umiejętności. Fajnie poradziłeś sobie z teksturami robota a najbardziej podoba mi się „farba” wózka. Polacy zaczynają opanowywać CG i tak powinno być niech wiedza co potrafimy „Polacy nie gęsi i swoje 3D maja” hahahaha

 

Pozdro

Mario

Napisano
  • Autor

Georgas: Tutaj masz wszystko co istotne. W razie czego pytaj. Niedługo będzie można pobrać scenke z tym materiałem oraz bikepaintem:

weldmatvo9.th.jpg

SavoyThx.

PionierWielkie dzięki. Udało się dołączyć ;)

MarioSzkoda że na tym renderze nie widać mojego potu, łez i krwi ;). Dzięki za uznanie. W sumie myśle że jako nacja możemy sporo pokazać, tak jak na przykład rosjanie, których prace są bardzo specyficzne i czasami mnie zabijają nastrojem.

TrojkaTDziękuje

KLICEK: Mam nadzieje że dołączysz. Osobiście uważam twoją prace za technicznie i kompozycyjnie lepszą, choć prace są zupełnie innego typu.

Vorek: Dzięki.

nielot007: thx. wszyscy trzymamy kciuki (mam nadzieje)

Napisano
  • Autor

Jak widzisz są one w zasadzie żadne. Tzn. w każdej scenie trzeba dopasować difuse, reflect, refract itd. to oświetlenia sceny, jasności enviromentu itd. Niestety nie ma tutaj innej drogi niż ustawienie "na czuja" oraz korekta po testach. To nie jest scanline gdzie wszystko przechodziło bez zmian i ten sam materiał wyglądał tak samo w każdej scenie.

Napisano

Model i texy dobre, ale scena mi nie pasi - cos ala lazienka, stara, zapuszczona, ale z blyszczacymi plytkami. No i jakis rozklad jazdy metra na tablicy - troche to malo spojne, imo.

 

Mimo tego - 5+/6 :)

Napisano
  • Autor
No i jakis rozklad jazdy metra na tablicy - troche to malo spojne, imo.

 

Żeby dopełnić uczucie niespójności dodam tylko że to rozkład jazdy Tokijskiego metra ;). Faktem jest że skópiłem się głownie na postaci a tło poszło na szybko.

Napisano

Jak dla mnie to modele w skali 0-10 sa na 11 a textury na 20 :))) NO super stary :) Genialne!!!

Napisano

:Dcos pieknego

hynol_obsolete_m.jpg

 

 

W końcu udało mi się dorenderować do końca. Nie jest idealnie, bo pare błędów widać od razu, jak choćby nie najlepsza kompozycja, ale już nie miałem więcej siły walczyć ;). Kompresja troche daje po *****, robiona pod CGT. Krew mnie prawie zalała przy próbie renderingu z displacementem na 1,5 GB RAMu. Więc renderowałem "łatami" i warstwami. Generalnie jestem zadowolny że skończyłem :).

Napisano

Czerwiec 2008 (Enrico Cerica), kontra listopad 2006 (Hynol). Tak. Ma to znaczenie.

Hynol pierwszy stworzył swoją pracę.

 

Pozdrawiam

Napisano

Grubo też bym tak chciał. Jak w realu :) Może kiedyś?? Możesz coś pod powiedzić o świetle i mapach?

 

Pozdrawiam

Napisano

świetny wykon. Rewelacyjny pomysł. Rendering... ciekawe jak zachowałby się moj komp przy takiej ilości obliczeń.

Pozdrawiam!

Napisano

Ta pracka mnie, po prostu, rusza. Widzę w tym głębsze przesłanie. Świetna robota!

 

Pozdrawiam

Napisano
Ta pracka mnie, po prostu, rusza. Widzę w tym głębsze przesłanie. Świetna robota!

 

Pozdrawiam

cy ;)

No i o to chodzi, praca ma mieć coś w sobie tak jak ta, za każdym razem kiedy przeglądam forum napotykam na jakieś perełki. To jest z pewnością "Perełka". Mimo, że od momentu pokazania jej światu minęło już sporo czasu, ta praca zdecydowanie się wyróżnia a naśladowcy ... no cóż jakoś są póki co za "cieńcy" ;)

Jak już ktoś wcześniej napisał, jedyna rzecz do której można mieć uwagi to rama trzykołowca która zdecydowanie wygląda na zbyt nową do reszty, chyba, że wcześniej się dorobił nowej ramy a teraz zbiera na baterie :)

I tak to sobie tłumaczę.

 

Piękna mimo upływu czasu ... jak moja żona :)

 

Gratuluję

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności