Jump to content
Hynol

Golden Gallery Award : Obsolete

Recommended Posts

hynol_obsolete_m.jpg

 

 

W końcu udało mi się dorenderować do końca. Nie jest idealnie, bo pare błędów widać od razu, jak choćby nie najlepsza kompozycja, ale już nie miałem więcej siły walczyć ;). Kompresja troche daje po *****, robiona pod CGT. Krew mnie prawie zalała przy próbie renderingu z displacementem na 1,5 GB RAMu. Więc renderowałem "łatami" i warstwami. Generalnie jestem zadowolny że skończyłem :).

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ok.

 

Na +:

Koncept, modele, wiekszosc materialow, render.

 

Na -:

Co on, w lazience jest? Jakos mi te kafelki tam zupelnie nie pasuja, poza tym za bardzo refleksyjne sa. Dla mnie nie jest na 1 rzut oka czytelne, ze to metro jest, raczej jak dworcowy kibel wyglada. Nie jestem pewnien czy te odbicia az takie mocne sa najlepsze, zwlaszcza ta hdrka. To cos w prawym gornym rogu jakos tak od czapy moim zdaniem. Ramke i podpis mogles odpuscic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taka przyszlosciowa babcia klozetowa mi sie skojarzyla, fajnie bardzo zacnie zaprawde powiadam Wam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genialnie! Gratki :D

 

Możesz krótko opisa proces tworzenia materialów (np. czy wszystkie sam malowales od 0?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje wszystkim.

 

Na -

Co on, w lazience jest? Jakos mi te kafelki tam zupelnie nie pasuja, poza tym za bardzo refleksyjne sa. Dla mnie nie jest na 1 rzut oka czytelne, ze to metro jest, raczej jak dworcowy kibel wyglada.

 

Może być dworcowy kibel ;) To nie jest koniecznie metro. Po prostu jakieś miejsce z szerokim wejściem, oświetlone sztucznym światłem. Może przytułek dla robotów ?? :)

 

Nie jestem pewnien czy te odbicia az takie mocne sa najlepsze, zwlaszcza ta hdrka. To cos w prawym gornym rogu jakos tak od czapy moim zdaniem. Ramke i podpis mogles odpuscic.

 

To coś w prawym górnym rogu było konieczne do dopięcia równowagi. Refleksy przegięte celowo, zmatowiona scena wyglądała może i realistyczniej ale jakoś martwo. Co do ramki, nie do końca się zgodze . Nie bez powodu używa się jej w malarstwie i fotografii, jeżeli potrzebna jest do dobrego wyeksponowania figury. Poza tym potrzebowałem troche piksli na górze i dole po cropingu.

 

Drab: Tutaj masz WIPa. Tak - zrobiłem tą całą cholere od zera (geometria, scena, tekstury (+ nVidia seamless textures), shadery)

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31134&highlight=obsolette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hynol: ja slaby jestem bardzo jesli chodzi o kompozycje, kadrowanie itd, wiec pewnie masz racje co do tego czegos w prawym-gornym, byc moze z ramka tez.

 

Co do kwestii metro/kibel/przytulek itd, to ok, moze to byc cokolwiek, ale zobacz co napisal Badyl, niestety wiele ludzi moze miec taka reakcje w pierwszym momencie. Nie mowie, ze to tlo jest kategorycznie zle, ja jednak wolalbym cos bardziej neutralnego, na przyklad nie kafelki, ale sciana kamienna/ceglana/tynkowana/pomaza etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...o w mordę... tego to się nie spodziewałem... cukrem obcieka, super sprawa, winszuję!! Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej :)

No cóż tutaj nie ma co mówić jak dla mnie świetnie :D

A czy mi się wydaję, czy też w jego lewym oku odbija się TV, a w prawym jakaś postać? Tak mnie to jakoś intryguje :D

Pozdrowionka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do kwestii metro/kibel/przytulek itd, to ok, moze to byc cokolwiek, ale zobacz co napisal Badyl, niestety wiele ludzi moze miec taka reakcje w pierwszym momencie. Nie mowie, ze to tlo jest kategorycznie zle, ja jednak wolalbym cos bardziej neutralnego, na przyklad nie kafelki, ale sciana kamienna/ceglana/tynkowana/pomaza etc.

 

Pewnie mogła by być ściana tynkowana, ale ja akurat miałem ochote na kafelki :). Rozumie że dla osób przyzwyczajonych do stosunkowo realistycznych wizualizacji może być to kiepskie. Ale ja się po prostu nie potrafie oprzeć jak mnie coś najdzie :). Jak napisałem na CGTalku - ta praca miała mi pomóc troche lepiej ogarnąć shadery i parametry renderingu dla dużych obrazów. Myśle że pomimo tego że nie do końca jestem zadowolony ze strony wizualnej, udało mi się osiągnąć efekt który moge pokazać ;). Pozdrawiam

 

Co do świateł: 1xVray Dome z HDRI i 1x Vray plane light

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarąbiste :) Pomysł inny niż wszystkie. Wykonanie też rewelka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy