Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich :)

w końca udało mi się dobrnąć do końca. Już troche znienawidziłem ten budynek, czasem szlag mnie trafia, jak jestem na mieście i koło niego przejezdzam, czasami żałowałem ze sie w ogole za niego zabrałem, ale teraz jestem szczęsliwy.

 

Wielkie dzięki wszystkim którzy śledzili wątek w WIpie oraz specjalne podziękowania dla Krzyhhha za uwagi i pomoc przy postprodukcji.

 

Jeśli chodzi o sam budynek to znajduje się przy ul. Wiśniowej (jakby ktoś chciał go z bliska zobaczyć) i ma ponad 60 m wysokości.

 

Wieza.jpg

  • Odpowiedzi 47
  • Wyświetleń 9,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

znasz moje zdanie ;)

ale powiem jedno.. nie jeden powie z pełnym przekonaniem, że to fotografia.

gratuluję:]

Napisano

Czy tam nie zrobili teraz jakiejs restauracji? Bardzo mnie sie podobuje;) Gratz.

Napisano

Super. Bardzo ładnie.

Nie wiem czy miałeś taki zamiar, by tak to wyglądało, ale trochę dziwnie wygląda ten bump.

Napisano

Ładna praca :) IMO obraz powinien mieć większa ostrość ;> (pisałem ! Cathlum roll..albo jakis inny filtr AA :D) praca bardzo mi się podoba :)

pozdrawiam :P

Napisano

Na początku myślałem, że załączyłeś referke, a zapomniałeś o renderze, na prawdę złudne ;p. Wygląda zupełnie jak fotografia. Mistrzowska praca ;). Chciałbym tylko wiedzieć czym renderowałeś, na jakich parametrach i jaka długo ;). Więcej takich prac. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Błazi - renderer v-ray 1.42. Rendertime 8 minut w rozdzialce 1200x1600, swiatlo to GI od environmentu i jeden directional. Komp to 64bit Athlon3000+, 512ddram.

Napisano

nie jeden powie z pełnym przekonaniem, że to fotografia.

gratuluję:]

 

a nie mówiłem xD

Napisano

o skończył :) co prawda nie tak to sobie wyobrażałem ale jest naprawdę spoko.

 

kiedy wersja nocna? :]

Napisano

też umiem fotki strzelać :P niezłe. Jak by było mniej szumu to jeszcze lepiej :)

Napisano

ee, czyżby to wszystko było jedną bryłą? o_O. Naprawde utwierdzasz mnie coraz bardziej w swoim geniuszu... A dużo w photoshopie później przerabiał? Nie wygląda to na render 8minutowy ;p

Napisano

Świetne! Chciałem się już pytac czy zdjecie terenu sam cykales, a tu proszę laweczki i drzewa to modele ;)

 

Jeszcze raz, bardzo ładnie!

Napisano

Witam!!

powiem szczerze ze myslalem ze render (efekt koncowy) bedzie duuzo gorszy :) a tu mile zaskoczenie :)

naprawde dobra robota

pozdro i powodzenia

Napisano

witam

weza swietna zwlaszcza gora, ogulnie pracka super ,ale moim zdaniem ocene calosci troche psuje,otoczene jest slabe ,zabardzo skupiles sie na budynku..pozdro

Napisano

Od kiedy to na FINISHED WORKS 3D zamieszcza sie fotki :))) Hehe^^ Nie no, sliczne... Powinszować :)

Napisano
  • Autor

tweety - no niestety prawie zawsze tak jest, ze im dluzej sie na cos czeka, to tym wieksze ma sie oczekiwania do danej rzeczy i potem zwykle przychodzi male rozczarowanie: "a myslalem ze bedzie lepiej". ale skoro piszesz ze jest spoko, to sie ciesze :) wersji nocnej nie przewiduje :>

 

Błazi - w PSie było bardzo duzo roznych korekt, dodałem rozne poswiaty, szum, winiety, poprawiłem kolory etc.

Sam budynek to oczywiscie nie jest jedna bryła. Nawet elementy z piaskowca są osobnymi obiektami, aby łatwiej było mapować tekstury (nie korzystalem z unwrapa, tylko zazwyczaj uzywałem kombinacje Mesh select + UVW mapping planar/cylindrical - tak było najprosciej).

 

DraB - ławeczki sam modelowałem, przy wiezy są bardzo podobne, tylko inaczej rozmieszczone. Modele drzew mam z maxa 8.0 (a scenke robiłem w maxie 5.0). Panorama w tle - znaleziona jakoś przez google.

Napisano

Fajne Foto:]

A na poważnie to rewelacja!...Swoją drogą to we Wrocku takie fajne budyneczki są?! 8)

Napisano

uciąłeś kadr trochę za blisko podstawy wieży, przydało by się nieco więcej gruntu. Poza tym bardzo fajnie.

 

Pozdrawiam

Napisano
wersji nocnej nie przewiduje :>

 

łee... a już myślałem, że cie pochwale na najbliższym meetingu... ;D

Napisano

swietna fota :D

 

powiedz jakie to uczucie miec wipa wreszcie z bani? i to takiego kolosa!

Napisano

lubie brod brakuje mi go i takich zaciekow zielonkawych...

git pracka napewno dalbym sie nabrac

Napisano
  • Autor

hipocotam - tak, to było zamierzone, aby wyglądało troche na starą fotke sprzed lat. dlatego tez zrobiłem nieco inne otoczenie, bez duzych ulic, nowoczesnych latarni itp.

 

anJek - wspaniałe uczucie :) tyle ze teraz bedą wieksze wymagania jesli zabiore sie za cos nowego, ale to w sumie raczej dobrze.

 

trumna - tu pewnie zarzucisz mi niesciłosc, ale jesli chodzi o textury i ogoly wyglad, to wzorowałem sie na stanie dzisiejszym (a cały budynek był poddany mocnej renowacji jakies max. 2 lata temu). ale z drugiej strony, skoro to była stylizacja na stara fotografie, to moge powiedziec, ze kiedys ten budynek był nowy i jeszcze nie zdazył sie zabrudzic ;)

Napisano

No fajnie ale nie podobają mi się te szyby w dużych oknach, niewiem nie widziałem jak to wygląda naprawdę. Pozdro

Napisano

hm....zdjecie ...hm...to moze nie;-p bylam we Wroclawiu i jednak potrafie odroznic...ale projekt piekny!:-)dobrze oddaje rezczywistosc,detale ....najladniej wieza wyglada noca...wtedy ,podswietlona..okalana mrokiem jest cudna!pokusisz sie o wersje at night?;-)

Napisano
super ! Efekt jak ze starej widokówki ! :D

 

Mam dokładnie to samo wrażenie.. piękne. Gratuluję!

Napisano

model i postprodukcja idealne, więc efekt nie może być inny :] świetnie to wyszło

Napisano

mkk3a... Że się jeszcze wtrącę... Postepy widać w każdej twojej kolejnej pracy... Ale wszystkie twoje prace łączy jedno. Mianowicie szum... Mniejszy, czy wiekszy, ale zawsze jest lekki szum. Nie grzeszysz z ustawieniach Vraya... Wysil się i zostaw kompa na 20 a nie 10h :)))

Napisano

jak na takiego typu pracę szum jak najbardziej wskazany. stylistyka starego zdjęcia w pełni to usprawiedliwia.

 

to nie jest vizka gdzie wszystko ma być pięknie i ładnie oświetlone, gładkie ściany i wysoko samplowane materiały. tutaj liczy się efekt końcowy który wyszedł jak widać całkiem nieźle.

 

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności