Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich :)

w końca udało mi się dobrnąć do końca. Już troche znienawidziłem ten budynek, czasem szlag mnie trafia, jak jestem na mieście i koło niego przejezdzam, czasami żałowałem ze sie w ogole za niego zabrałem, ale teraz jestem szczęsliwy.

 

Wielkie dzięki wszystkim którzy śledzili wątek w WIpie oraz specjalne podziękowania dla Krzyhhha za uwagi i pomoc przy postprodukcji.

 

Jeśli chodzi o sam budynek to znajduje się przy ul. Wiśniowej (jakby ktoś chciał go z bliska zobaczyć) i ma ponad 60 m wysokości.

 

Wieza.jpg

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładna praca :) IMO obraz powinien mieć większa ostrość ;> (pisałem ! Cathlum roll..albo jakis inny filtr AA :D) praca bardzo mi się podoba :)

pozdrawiam :P

Napisano

Na początku myślałem, że załączyłeś referke, a zapomniałeś o renderze, na prawdę złudne ;p. Wygląda zupełnie jak fotografia. Mistrzowska praca ;). Chciałbym tylko wiedzieć czym renderowałeś, na jakich parametrach i jaka długo ;). Więcej takich prac. Pozdrawiam

Napisano

Błazi - renderer v-ray 1.42. Rendertime 8 minut w rozdzialce 1200x1600, swiatlo to GI od environmentu i jeden directional. Komp to 64bit Athlon3000+, 512ddram.

Napisano

ee, czyżby to wszystko było jedną bryłą? o_O. Naprawde utwierdzasz mnie coraz bardziej w swoim geniuszu... A dużo w photoshopie później przerabiał? Nie wygląda to na render 8minutowy ;p

Napisano

Świetne! Chciałem się już pytac czy zdjecie terenu sam cykales, a tu proszę laweczki i drzewa to modele ;)

 

Jeszcze raz, bardzo ładnie!

Napisano

witam

weza swietna zwlaszcza gora, ogulnie pracka super ,ale moim zdaniem ocene calosci troche psuje,otoczene jest slabe ,zabardzo skupiles sie na budynku..pozdro

Napisano

tweety - no niestety prawie zawsze tak jest, ze im dluzej sie na cos czeka, to tym wieksze ma sie oczekiwania do danej rzeczy i potem zwykle przychodzi male rozczarowanie: "a myslalem ze bedzie lepiej". ale skoro piszesz ze jest spoko, to sie ciesze :) wersji nocnej nie przewiduje :>

 

Błazi - w PSie było bardzo duzo roznych korekt, dodałem rozne poswiaty, szum, winiety, poprawiłem kolory etc.

Sam budynek to oczywiscie nie jest jedna bryła. Nawet elementy z piaskowca są osobnymi obiektami, aby łatwiej było mapować tekstury (nie korzystalem z unwrapa, tylko zazwyczaj uzywałem kombinacje Mesh select + UVW mapping planar/cylindrical - tak było najprosciej).

 

DraB - ławeczki sam modelowałem, przy wiezy są bardzo podobne, tylko inaczej rozmieszczone. Modele drzew mam z maxa 8.0 (a scenke robiłem w maxie 5.0). Panorama w tle - znaleziona jakoś przez google.

Napisano

hipocotam - tak, to było zamierzone, aby wyglądało troche na starą fotke sprzed lat. dlatego tez zrobiłem nieco inne otoczenie, bez duzych ulic, nowoczesnych latarni itp.

 

anJek - wspaniałe uczucie :) tyle ze teraz bedą wieksze wymagania jesli zabiore sie za cos nowego, ale to w sumie raczej dobrze.

 

trumna - tu pewnie zarzucisz mi niesciłosc, ale jesli chodzi o textury i ogoly wyglad, to wzorowałem sie na stanie dzisiejszym (a cały budynek był poddany mocnej renowacji jakies max. 2 lata temu). ale z drugiej strony, skoro to była stylizacja na stara fotografie, to moge powiedziec, ze kiedys ten budynek był nowy i jeszcze nie zdazył sie zabrudzic ;)

Napisano

hm....zdjecie ...hm...to moze nie;-p bylam we Wroclawiu i jednak potrafie odroznic...ale projekt piekny!:-)dobrze oddaje rezczywistosc,detale ....najladniej wieza wyglada noca...wtedy ,podswietlona..okalana mrokiem jest cudna!pokusisz sie o wersje at night?;-)

Napisano

mkk3a... Że się jeszcze wtrącę... Postepy widać w każdej twojej kolejnej pracy... Ale wszystkie twoje prace łączy jedno. Mianowicie szum... Mniejszy, czy wiekszy, ale zawsze jest lekki szum. Nie grzeszysz z ustawieniach Vraya... Wysil się i zostaw kompa na 20 a nie 10h :)))

Napisano

jak na takiego typu pracę szum jak najbardziej wskazany. stylistyka starego zdjęcia w pełni to usprawiedliwia.

 

to nie jest vizka gdzie wszystko ma być pięknie i ładnie oświetlone, gładkie ściany i wysoko samplowane materiały. tutaj liczy się efekt końcowy który wyszedł jak widać całkiem nieźle.

 

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności