Napisano 18 Sierpień 200717 l Mario - wyszedł z tego 40letni Ken ten od Barbi, a poza "rodowodem" to mi sie podoba, może trochę za bardzo się świeci ale to taki mały szczegół.
Napisano 18 Sierpień 200717 l no Mario widzisz jak wszyscy cie prosza o tego tutka chyba nie odmówisz? ja bym nie odmówił :D:D a głowa super, mnie sie podoba jak zwykle ty juz iec cicho bo nei raz cie blagalem o tuta malowania textury twarzy!:P
Napisano 18 Sierpień 200717 l z tym kenem to doble hehehe, w sumie to chcialem jedynie uzyskac fajny efekt plastyczny nawet nie siląc się na super realizm co do tuta, juz wiele razy pisalem ze ja tam nie jestem zaden masta pasta, od roku rozleniwilem sie kozystajac z foto sourca o czym zreszta chyba tez nie raz pisalem, takze w tutku nie będzie jakis niestwozonych rzeczy a jedynie to co pozwala na uzyskanie zadowlającego efektu na modelu przy fianlnym renderze, szpece moze sie usmieją a tym którym texy nie wychodzą moze cos tam zaadoptują i bedzie im łatwiej, w sumie swietnych tutów o malowniau na necie jest sproro tazke nic nowego do temtu nie wniosę, a tematem tuta będzie kacza głowa : ), to taka zapowiedz mam nadziej ze nic sie nie zmieni i przy sprzyjających wiatrach zrobie to w przyszlym tygodniu
Napisano 18 Sierpień 200717 l Tony M. podoba mi się ten autopsy table :D Wrzucam tutaj mojego bekarta. Walcze z textura, niestety nie przemyslalem mapowania i z niektórych stron są te same textury, ale naszczęście dałem je w miare od siebie daleko.
Napisano 18 Sierpień 200717 l Nie wiem czy to nie zapóżno na takie operacje:P, i tak mialem problemy roznego rodzaju z nim, wiec moga go ludzie zmiazdyc krytyka, ale juz chyba nie da rady go poprawic, zreszta i tak nie wiem co w nim jeszcze popoprawiac;) z tego co mowisz, robiony bez referek i moze dla tego cos wam w oko kuje, trudno :P
Napisano 18 Sierpień 200717 l a czemu nie da rady poprawić ? jak nie da rady to teksturą go dopicować :)
Napisano 18 Sierpień 200717 l Bo mapowanie mi sie zchrzani totalnie.Spoko jeszcze nie skończony dorzuce mu pleśni tu i tam:)
Napisano 18 Sierpień 200717 l Głowa mario bardzo fajna. jedyne co psuje efekt to kształt oczu i plastikowe włosy zoombiak- myślę że głowę mniej czaskową zrobić. Bo oczodoły za duże. powinien tak bardziej frankensztajnowo mieć. Wrzuc go może do wings3d albo coś takiego. i tweakowaniem sie pobaw. albo Soft selection w maxie. zrob mo jakąś postawę konkretniejszą. na bruchu Relaxa zeby niebyło takiego przejścia między biodrami i klatką a brzuchem. Grubsze ramiona i uda. Oprócz pleśni może jakiaś krew, zjedzony kawałek nogi.
Napisano 18 Sierpień 200717 l zoombiak- myślę że głowę mniej czaskową zrobić. Bo oczodoły za duże.Grubsze ramiona i uda. hmm przecież on się rozłożył nieźle, jak może mieć grubsze ramiona i uda?:P te wszystkie chude sprawy sa zamierzone, typu oczodoly(rozklad, co za tym idzie robia mu sie wieksze oczodoly bo skory na lbie malo co ma juz) Chyba że coś nie tak mam z czym innym oprocz textur, przejscia relaxem, zadzialam jak sie da.W sumie to moj 1 zmapowany i otexturowany model w zyciu.Coś tam pogrzebie jak bede mial czas.Dzieki za sugestie Pozdrawiam.
Napisano 18 Sierpień 200717 l test przed kręceniem, teraz trzeba bedzie to powtorzyc na zywo + poprawki : D, nie wiem sie tak zastanawiam czy ten tutorial jest wogle poczebny?
Napisano 18 Sierpień 200717 l Autor juz Ci mowilem :D LOL po prostu LOL :D krec pan udostepnie miejsce na serwie nie wazne ile bedzie Ci zajmowal hehe ;)
Napisano 18 Sierpień 200717 l O_o o dzizas boskie :d jedyne co mi sie rzucilo w oczy to brak cienia na szyji zeby bylo widac gdzie sie glowa zaczyna no ale podobieństwo 100% :D i jeszcze jaki wyraz twarzy :d
Napisano 18 Sierpień 200717 l thx panowie : ), Ledyr te duperel mam nadzije będą w filmku bo teraz niebylo sensu sie w to grzebac skoro jeszcze raz to samo będę robił Empeck jeden i drugi z maxa :) 1 render a 2 wjuport hehe
Napisano 19 Sierpień 200717 l Mario i Ty sie pytasz czy tutek potrzebny po pokazaniu kaczek nie masz wyjscia... :D dla mnie mistrzostwo swiata !! kurde tez tak chce... :(
Napisano 19 Sierpień 200717 l Empeck to taka metamorfoza była ze jeden z wyrenderowany drugi nie :D:P
Napisano 19 Sierpień 200717 l thx :) Empeck to jest lech bo ten drugi to troche inną jednak ma twarz widac roznice na fotach czy to z frontu czy to boku ale stwierdzilem ze dwoch nie będę robił choc byloby może zabawnie ;)
Napisano 19 Sierpień 200717 l Nigdy bym nie przepuszczal ze powiem cos takiego na widok kaczynskiego ale.... jest super
Napisano 19 Sierpień 200717 l Tylko do shootera dać i powys..... Super się udało :) p.s. Bez tutka się nie obejdzie, musiusz w końcu coś pokazać :P
Napisano 19 Sierpień 200717 l taaaa, dać do jakiegoś shootera, ale żeby nie walczył z graczem tylko uciekał w popłochu przed pociskami i żeby można mu było strzelać w plecy hehehehe jest super i tyle :)
Napisano 19 Sierpień 200717 l prosze :) ale nie chcialo mi sie do konca robic optyamlizacji takze jest jak jest, pozatym nie weim czy mi starczy mocy jesli tak to go wpakuje do ut ; )
Napisano 20 Sierpień 200717 l Chyba zbuduje dla tego zombiaka cmentarz, bo juz jedna czesc grobu mam, a co do zombiaka to bedzie mial drobne detale jeszcze,bo juz naprawde lepiej sie go nie da, bo mam nie kapletne w nim mapowanie(w niektorych miejscach jest ze 1 polowka modelu jest zmapowana, co za tym idzie jak zapewne wiecie lewa czesc modelu bedzie miec ta sama txt co prawa) wiec sobie odpuszcze bo tylko schrzanie, natomiast czesc nagrobka juz jest calkowicie zmapowana i otexturowana. Pozdrawiam.
Napisano 21 Sierpień 200717 l Robie sobie teksturkę i mam prośbę o jakieś rady, szczególnie jeśli chodzi o kolorystykę bo nie mam żadnego pomysłu jak to dalej malować... dzięki :) "][/url]
Napisano 21 Sierpień 200717 l Tony bez urazy ale narazie wyglada jak plastikowa zabawka i poki co nadaje sie z kenem w sam raz dla moich siostrzenic do domku dla lalek barbie ; ), a tak na serio okresl sobie kolorsytke w jakiej ma być, czy ma być strylny czy tez "uzywany" a reszta to juz obsmaraknie go pędzlami jakis ryski jakies faktorki czy cos i gotwe, no i dobrze by bylo gdyby mial konkretny polysk jesli ma byc metalowy a na nim tzn specu tez ryski :)
Napisano 21 Sierpień 200717 l eeehh pomyliłem sie.. :P Tony M. może to pobrudzisz, bo takie czyściutkie jezzd...
Napisano 21 Sierpień 200717 l Nawet na sterylny wygląda średnio, ja bym poszedł w zachlapany, wręcz pokryty zaschniętą krwią, tudzież innymi skrzepami niewiadomego pochodzenia, a w czyste metalowe miejsca dałbym jakiś reflection z cubemapki, w ruchu fajnie by grało.
Napisano 21 Sierpień 200717 l Ja tez się chciałem pobawić w gameartowej piaskownicy. Na początek mały schabik. :)
Napisano 21 Sierpień 200717 l ledyr - fajnie wychodzi Ci ta głowa. A kaczor jak żywy :) Tony M. - szpary i wypukłości na "drzwiczkach" itp mógłbyś zaznaczyć delikatniej, żeby nie wyglądało tak topornie. Poza tym koniecznie użyj jakichś fotek metalu, nie ma chyba sensu na siłę męczyć się kolorami, bo efekt zazwyczaj i tak będzie gorszy. Bazę już masz, wystarczy wrzucić parę fotek w nakładce lub mnożeniu, dopasować jasność, kontrast, balans itp. Na koniec jak dasz fajny specular, od razu będzie widać, że to metal. Przepraszam za zabrudzenie obrazka,ale pytałeś o kolorystykę - tak jak inni uważam, że powinieneś ten stół zdezelować -
Napisano 22 Sierpień 200717 l Możesz zrobić stół brudny, ale fajnie wyglądałby też taki metalowy stół. Byłeś kiedyś w klinice weterynaryjnej? Tam mają takie wielkie stoły operacyjne. Blat jest z metalu, a obudowa idealnie biała. Jakbyś zrobił takie coś mógłbyś wprowadzić rdzę itp. Ostatnio na mapcore ktoś wrzucił fotki z jakiejś kliniki - może Ci się przydadzą jako referki:
Napisano 22 Sierpień 200717 l _kuba_ zapodaj texturkę i korytko dla tego świniaka, będzie bardziej klimatycznie:D
Napisano 22 Sierpień 200717 l _Kuba_ świoniol pierwsza klasa : D , rozwalił mnie do łez, planujesz texture?
Napisano 22 Sierpień 200717 l Dzięki za podpowiedzi, zdecydowałem się na wersję zniszczoną tj. rdza i zeschnięta krew zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam
Napisano 23 Sierpień 200717 l Bruneq - dla takiego obiektu to raczej szkoda wipa zakładać i zaśmiecać forum, a ten wątek dla takiej drobnicy chyba jest właściwym miejscem.
Napisano 28 Sierpień 200717 l Dzięki tutorialowi od Mario udało mi się zrobic to: teksture ledwo zacząłem i mam nadzieję że wyjdzie podobny =]
Napisano 28 Sierpień 200717 l hehe z daleka widac ze to pan L., tylko pamiętaj o tym zeby nie odbiajc całkowicie jednej storny na drugą bo bedzie zbyt symetrycznie i będą błędy jesli chodzi o swiatlo, srodek twarzy po prostu zostaw i poretuszuj czy cos, boki twarzy jak najbardzij mozesz sobie flipnac, wiesz to porpostu trzeba wyczuc co i jak :)
Napisano 28 Sierpień 200717 l _Kuba_ świoniol pierwsza klasa : D , rozwalił mnie do łez, planujesz texture? Niestety teksturowanie na razie zostaje w planach jako umiejętność do nabycia :/ Musze jeszcze doszlifować umiejętność robienia uvek i lowpoly.
Napisano 28 Sierpień 200717 l buuu szkoda juz myslałem ze będzie fajna świnka, z tymi uvkami bym sie specjalnie nie przejmowal przy kotrejs tam nabierzesz wprawy jak tym zarzadzac itp, a swinka jest naprawde fajna szkoda by bylo zostawic ja "gołą" bo zadko spotyka sie zwierzaki w game arcie
Napisano 29 Sierpień 200717 l lapper z warami afroamerykanina :) hehe Ach to się jeszcze poprawi, póki co metodą prób i błędów poprawiam uvw i staram się teksturować. @Mario: Wiem, że nie powinno się odbijać tekstur w ten sposób. Na razie skopiowałem jedną część tekstury na drugą stronę w szopie i niedługo to poprawię (jak znajdę więcej zdjęć w przyzwoitej rozdziałce)
Napisano 29 Sierpień 200717 l heh co do nauki teksturowania to _kuba_ niema na co czekać. Odrazu rób do modeli uvki i teksture, na początku będzie lipa ale później jakoś się idzie do przodu. w Zbrushu/mudboxie nieźle wymiatasz więc problemów z teksturkami choćby właśnie z zbrusha mieć nie będziesz. detal zrobić umiesz. A uvki to wsumie najmniejszy problem. A co do fototeksturek leppera. to kształt głowy na początku potem teksturki głowy, bo inaczej to nie ma sensu.
Napisano 1 Wrzesień 200717 l Wrzucam chyba już ostatni update modelu. Z czapą i łańcuchem 3906 trisów + 1024. Na razie chyba będę musiał sobie zrobić przerwę w modelowaniu, za dwa tygodnie wychodzi 1.0 Battlefield PIrates2 i wypada trochę czasu spędzić na publicznych serwerach. Dodatkowo w listopadzie wychodzi Call of Duty 4, więc jesień może być wyjątkowo gorąca :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto