Napisano 1 Wrzesień 200717 l no Kuba tym razem nie popisałęś się głowa ma od prawie 2 razy wiekszej postaci, za duzy noiz na kurtce i brak na niej jakis detali smaczków , wiesz szwy i tego typu duperele, jakies przyciniowanie itp, na portkach podobnie, textura twarzy ma zdaje sie zbyt duzy blik swietlny na old schoolu by to moze i przeszlo ale na normalu cos tak nie bardzo
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Ja aktualnie pracuje nad przegladaniem mojego firmowego forum. Uwierzcie mi ze jest to dosc trudne zadanie i czasochlonne. W kazdym razie ... Ponizej jest link, nie ma on nic wspolnego z grafika, game artem czy czymkolwiek poruszanym w tym dziale. Ale jednak ma duzo wspolnego z ... dosc szeroko pojeta "kreatywnoscia". Polecam przejzec ... siedzac jak nie lezac. http://www.nabble.com/Bored-at-home....create-your-own-zoo.....-p3436555.html
Napisano 3 Wrzesień 200717 l genilane Por@szek, genialne to... :D Kuba_ - chbya za krótkie nogi ma - no chyba, że spodnie ma luźnie :>
Napisano 6 Wrzesień 200717 l Z nudów zabralem sie za zrobienie jakiegos lay'a do portfolio i z braku pomysłu zostało proste szare tło... http://www.ardeni.eu ehh chyba muszę od pc odpocząć, bo ostatnio nic mi do łba konkretnego nie przychodzi.
Napisano 6 Wrzesień 200717 l http://www.nabble.com/Bored-at-home....create-your-own-zoo.....-p3436555.html osz ku... struś i wiewiórka mnie rozwaliła :D żeby nie było OT to pokaże część moich domków (sory że renderowane z GI, ale ładniej wygląda)
Napisano 6 Wrzesień 200717 l e tam od razu całe forum, może z 5-10 osób, co to jest przy 15761 userów ;)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l I na waciki będzie ;) ale o so chodzi? ja słyszałem że polska też jest, ale ekipy nie robią budynków ze swojego kraju, ale może to tylko plotki
Napisano 7 Wrzesień 200717 l skad sciagamy materialy sprawdzalem pl i pol i nic nie bylo, a zeby nei bylo oftopa wielkiego takie szybki speed ktory bedzie rosl:
Napisano 7 Wrzesień 200717 l fajne ale co to będzie? cos postapokaliptycznego bo takie powyginane? ode mnie hipek pod wplywem filmiku gupawego codemned, tym razem bedzie z normalami(chyba ;)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l bardziej fantaso-warcraftowe z nutka cartoonowej kreski - ale chyba to porzuce jakos sredniasko mi idzie , zobacze pozniej - hipek elegancki
Napisano 7 Wrzesień 200717 l nielot- siata to narazie tragedia tzn kupe zbednych poly, wczoraj go robiłem , dzis moze go uładze to zapodam siate bo w tym stanie to byłoby zabawnie ;), narazie ma 8k z hakiem musze zjechac do jakis rozsądniejszych okolic tym bardziej ze brak jeszcze dłoni a portki to takie 2 robocze rulony : D ofca, czemu bedziesz porzucał dojdze tex i detale jakies to dopiero bedziesz myslam nad porzuceniem ;) . a tak na serio to akurat w klimatach fantasy nie siedze stąd nie załapałem ze to w ten deseń uderzasz edit/ a wrzucam siate bo chyba dzis go juz nie będę męczył , w kazdym razie jest jeszcze do roboty i optymalizacji bo na razie jest ble jedynie kształt nadaje bolkowi http://img205.imageshack.us/my.php?image=codsig9.jpg
Napisano 7 Wrzesień 200717 l donMario - jak będą kręcili Najlepsi z Najlepszych V powinieneś chyba dostać główną rolę :D. Aż się nie mogę doczekać Twojego portfolio, bo z pewnością będzie na czym zawiesić wzrok. Ten model zapowiada się super. Swojego palantunia już nie będę męczył, z kilku rzeczy nie potrafię na tym etapie wybrnąć, kilka rzeczy chciałbym zrobić inaczej, więc nie ma sensu na siłę tego ciągnąć. Jakby co, to pokażę go jedynie jak będę musiał coś wysłać, żeby znaleźć miejsce w którymś z przyszłych modów do CoD4 :) Jutro mamy pierwsze urodziny synka, więc może w niedzielę coś zacznę sobie grzebać, tylko najpierw dobrze się zastanowię, co bym chciał, bo już mam dosyć robienia bez jakiegokolwiek konceptu ;)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Kuba_ - Wszystkeigo najlepszego dla Synka :D A odnośnie modelu - jakis taki napompowany jest :P Taki przegięty "joł joł nga".
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Kuba_ hehe doble z ta głowna rolą, i thx tez tak mi sie wydaje ze ten hipek zapowiada sie dobrze zobaczymy czy cos z tego wyjdzie mięsniaków nigdy nie robiłem, co do Twojego hipka to trzeba by go bylo poskalowac etapmi ffd boxem , po rozciagac po naciagac itp zaczynając od gołwy ktora bez kitu nie pasuje mi tu cały czas, pozniej trza by troche przesmarowac texkturki , wywaliłbym ta czerwien z tej kurtki a wstawil cos innego nie wiem niebieski czy cóś jakies paski cokowiek zeby nie bylo gładko i pusto wrzucam pare skrinów takich hipków w luznych gaciach moze Cię to naprowadzi na jakis trop chyba ze juz to widzales : )
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Taak Kuba_ , więcej tych klimatów! :) donMario - już myślałem że to Twoje ...i chciałem gratulować.
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Dzięki Mario, postaram się nad nim jeszcze posiedzieć. Chociaż korci mnie, żeby nacisnąć Delete i zapomnieć :)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Autor Kubusiu_ mi sie wydaje ze podstawowy problem to spodnie, one Ci psuja cały model, zaznacz jakos ze to biodrowy/bagi ? :( jak sa nizej to pogniec je o wiele mocniej, albo pokaz kawalek boxerek czy cus :) wiem ze ma kurteczke i nij jak z boxerami wyjechac ale chyba by pomoglo utrzymac proporcje a i btw fajny model :) daj lepsieszy specular :)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Właściwie to już skończyłem. Był sobie konkurs organizowany przez maporobów i powstało takie coś. Konkurs zatytułowany "Gokart" :) 512 tris, 256x256 na body + 128x128 na koła... I mała nocna scenka :)
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Kuba_ i tam zaraz delete, zrob mu torche szersza głowe albo wogle zdeformuj w dół, torche krótszą szyje, podnies troche ramiona troche jest rozsun na zewnatrz i poszerz, czape przypłaszcz i osadz nizej, i tak jak pisze Klicek z portkami powalcz, to naprawde nie sa jakies drastyczne posuniecia a jedynie kosmetyka , jak podejdziesz na luzie nawet w forme zabawy wyciagajac niektore fagmenty bardzej oglnie deformujac to bankowo dojzysz ze nagle nabiera ksztalów i wystarczy ze podazysz tym torpem 1ns link nie dziala ni ma obrazka
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Kuba_ nie poddawaj się, obserwuję tego typa i nieźle wygląda, tylko jeszcze troszkę pracy nie zaszkodzi... czekam na nowe propozycje... ;) 1ns fajny motyw, zrób może jakąś prostą animacje w nocy(jak na tym renderze), fajnie by to wyglądało... co Ty na to:D
Napisano 7 Wrzesień 200717 l W sumię nie mam co robić tej nocy i spróbować mogę... Zrobię scenę w zimę... będzie łatwiej ;)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Jeszcze raz dzięki za wsparcie, na pewno jeszcze go trochę pomęczę. 1ns - albo mi się wydaje, albo Twojemu kierowcy brakuje cycka na głowie :) A znasz może Brickfield do Battlefield 2? :D http://www.brickfield-mod.org/eng/m_screenshots.php
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Jeszcze raz dzięki za wsparcie, na pewno jeszcze go trochę pomęczę. 1ns - albo mi się wydaje, albo Twojemu kierowcy brakuje cycka na głowie :) A znasz może Brickfield do Battlefield 2? :D http://www.brickfield-mod.org/eng/m_screenshots.php Miałem go robić ale mi sie odechciało - nie chciałem tak bardzo naśladowywać lego :> O Brickfield nie słyszałem, ale pomysł świetny :)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Te dwa rendery bardzo fajne, ale coś mi się zdaje, że jeśli licznik pokazuje polycount tylko tych ośmiu elementów, to w którymś miejscu chyba się zagalopowałeś :)
Napisano 8 Wrzesień 200717 l Fr3d3k w polycount nie wnikam, w kazdym razie finalnie z texturkami preznetuje sie to swietnie!
Napisano 9 Wrzesień 200717 l w wyniku komplikacji zbrushowych narazie tyle pyknąłem, portki z torsem nie sa jeszcze spasowane, twarz będzie inna bo ta to taki bazgroł no i jeszcze łapki, w sumie to mial być bardziej tłusty niz mieśniak ale narazie jest jak jest edit\ sorry za bezmyslny podówjny post ale nie zwrocilem uwagi :\
Napisano 9 Wrzesień 200717 l ja bym mu dolną czesc brzucha zwężył, zeby taki trójkącik byl a pozatym cacy ^_^
Napisano 9 Wrzesień 200717 l mam wrazenie ze odcinek od krocza do paska jest troche zbyt dlugi - a poza tym - swietnie idzie :) (moze jeszcze troche te boczne kieszenie 'podciac' bo teraz troche jakby przyklejone)
Napisano 9 Wrzesień 200717 l No super, podoba mi się. Może z wyjątkiem żył, nie wiem dlaczego ale jakoś za nimi nie przepadam ;)
Napisano 14 Wrzesień 200717 l hmm jest super ale cos mi nie lezy *upa i krocze troche wyglada na zniewiescialca :D moze takie lekkie faldy w poprzeg rozporka by sie sprawdzily :-) generalnie to czuje sie gupio dawajac Ci "rady" bo gdzie ja tam do mistrza :D
Napisano 14 Wrzesień 200717 l hej jasne ze rady są potrzebne , jak na surowo patrzylem to wydawalo mi ze jest ok, reszte detali typu szwy chcialem dac juz w ps na normalu, ale teraz j ak patrze to tez mi to krocze sie nie teges, sie poprawi, i nie przeginaj z tymi wazelinami bo ja tez zaczne słodzic i sie zrobi ulepek :P
Napisano 14 Wrzesień 200717 l To i ja sobie pozwolę Ci napyskować;) Pomimo że model cieszy oko, jest chyba trochę niedociągnięć.. -pępek nie jest za wysoko? Jeśli ma mieć spuszczone spodnie, to są zbty opięte w kroku jednak... -krzyż i dolna część pleców nie wygląda najlepiej -mięśnie przedramienia emanują kantem, jeśli wiesz o co mi chodzi, za mało w nich "gracji", myślę tu o tym co widać z przodu -biceps powinien, jak się wydaje, bardziej wpływać pomiędzy mieśnie przedramienia, tymczasem tu jest ucięty w zgięciu -pas zmiażdzył mu biodra, nie ma ich.. Mam wrażenie, że zainspirowała cię pewna praca z zbrush central... "brooklyn mobster" albo coś takiego, madafaka w czapce, z petem, z bejem i psem na linie okrętowej:) Nie wiem czy to widziałeś ale ten Twój gość jest łudząco podobny. pozdrowionka!
Napisano 14 Wrzesień 200717 l hyhy dzięki Lewus ale nigdy nie robilem zadnych miesniaków ani wogle umiesnionych postaci, inspiracji zero na zebrush central wchodze z czestotliwoscia raz na rok albo zadziej, jako refka jedynie fota conana z arnoldzikeim z frontu a reszta to na pałe, moze jak zroibe 10 albo 20 miesniaka to bedzie zgodny anatomicznie , poki co postawilem na klimat kosztem zgodnosci bo jeszcze nie jestem madafaka 3d zwlasza w hi poly : ), w kazdyme razie jeszcze raz dizkei za uwagi bo o oto własnie chodzi zeby byly konkretne
Napisano 15 Wrzesień 200717 l Powiem Ci, że na zbc warto zaglądać, bardzo często pojawiają się sculpty, które mogą służyć jako referki anatomiczne. A jeśli chodzi o same główki to tam jest kalejdoskop po prostu..
Napisano 17 Wrzesień 200717 l hej - tak sobie wieczorkiem dzisiaj spstykalem - w przerwach od syrenki (wiem, wiem :) inspiracje to oczywiscie david lynch i jego eraser head - ale u mnie 'troche' bardziej doslownie - czyli anty-super-bohater (raczej z komiksu b-klasy :), taki w trykocie, z pelerynka i znaczkiem na pierwsi - oto on: grozny i przebiegly: EraserHead!! (Uwazaj bo wygumuje twoje zycie do zera!) - narazie tylko glowa i to raczej szybki sketch :) a tak sobie teraz pomyslalem ze prawdopodobnie jakos podswiadomie mario i jego hipek tu byc moze sa gdzies :) popsaszdrawams
Napisano 17 Wrzesień 200717 l no to inspiracje sobie wybrałeś mocną, ja przy tym filmie wymiękłem jak mało przy którym ,pojechany na maxa to mało powiedziane : D, a główka fajna to ze ma kapelusik to nie nic nie znaczy, mozna by ją troche popyakc jeszcze i byłby fajny old schoolik z malowanym texturkami, cos bedziesz jeszcze z nia działał?
Napisano 18 Wrzesień 200717 l Od kilku dni bawię się tą armatą. Nigdy nie teksturowałem broni, więc fajerwerków nie będzie :) 1578trisów.
Napisano 18 Wrzesień 200717 l świetna broń, bardzo ładne drewno wyszło, metal też niczego sobie, jestem za
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto