Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kiedyś oglądałem książkę ballistic publishing: character modeling o tworzeniu postaci do gears of war i modele high poly robione do tej gry w zbrushu składały się z wielu milionów poly. Efekt tak szczegółowych modeli z których wypalono mapy displace i normal widać w grze i robią wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicuch jak smiesz podnosic glos na moja ukochana gre ! plaskacz jak .. sie nalezy

a tak powaznie to ja tez uwazam ze milony poly robia sie standardem w gamearcie i trzeba sie z tym pogodzic, oczywiscie wiadomo ze w wiekszosci przypadkach tego nie widac ale powstaja coraz to nowe silniki, i szczerze powiedziawszy cholera wie jak one dokladnie dzilaja i co rzeczywiscie z tego modelu wyciagaja, jak by tego nie bylo widac to pewnie nikt by czegos takiego nie robil, bo to strata czasu a tu prosze takie epicki nawalaja jednak takie modele wiec cos w tym musi byc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tony.M to to jeszcze nic bo model który pokazałeś nie powstał w sculpterze. Tamte modele z książki miały tyle poly że aż głowa boly (boli). Najlepsze jest to że wszystkie normale były wypalane w maxie. Żeby komputer nie wybuchł przed exportem do maxa optymalizowali siatkę specjalnym programem i jak trzeba było to dzielili modele na części. A wszystko dla normali i ambient occlusion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Pytanie brzmiało, czy Mudbox jest lepszy przy iluś tam milionach od Z3. Podejrzewam że nie chodzi tak płynnie, ale nikt przecież nie każe obracać aż tak wielką ilością poly, można przecież podzielić model na mniejsze części. Jednak Mudbox miażdży swoją prostotą, zwłaszcza w przypadku software'owych matołków takich jak ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Pytanie brzmiało, czy Mudbox jest lepszy przy iluś tam milionach od Z3. Podejrzewam że nie chodzi tak płynnie, ale nikt przecież nie każe obracać aż tak wielką ilością poly, można przecież podzielić model na mniejsze części. Jednak Mudbox miażdży swoją prostotą, zwłaszcza w przypadku software'owych matołków takich jak ja :)

 

nie no przeciez zbrush jest rowniez proty jak kij :)

a jesli chodzi o miliony w mudboxie to ja w nim nie moge praktycznie wogole modelowac jak dam na level 2 to tak sie ciacha ze nie mozna modelowac a w zbrushu do 1,5-2,2 mln dziala dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

Po dłuższej przerwie nadszedł czas na kwas..

znaczy na modelowanie czas.

Wygrzebałem stare brzydactwa i póki co pracuję dalej nad zakurzonym sculptem.

Normal i diff rzutem na taśmę..

 

I przy okazji, co mogłem ustawić źle przy paleniu normala w maxie, że mi się taka kaszka a'la noise zrobiła na tym rogatym? Możliwe, że się final gather wypalił z mentala? Mogłem zapomnieć wyłączyć. Bo mentalem bakowałem (sample były 4/16, za mało?).

Normal z tego dziada po prawej jest natomiast ze zmappera.

 

pozdro!

412dce18bbc14d56.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek, floo: thx za aprobatę:)

Na pewno będę ciagnął wipa tego diablika w pierwszej kolejności, hans, czyli ten drugi zjeżdża na drugi plan. Ogólnie będzie to szło powoli bo czasu brak jak zwykle..

 

Kuba, otóż właśnie kaszka jest na normalu. Diffuse to czysty jednolity kolor, podmalowane tylko oczy i usta..

 

W tym wypadku ta kaszka mi nie przeskadza, daje całkiem przyjeny efekt, jednak nie we wszystkich przypadkach byłaby pożądana.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo, Ofca, tak mapując to można jajko znieść :P

 

Zmapuj sobie jedną deseczkę, a potem porozwalaj ją / dotweakuj, pozmieniaj proporcje. Wtedy wszystkie dechy masz już na starcie prawie zmapowane, potem tylko dopasowujesz uvki do tekstury (żeby deski były różne) i wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzebałem ostatnio z nudów sculpta, ktorego zrobilem pod ktoras z gameartowych minibitew i wykorzystalem go do nauczenia sie robienia kilku rzeczy. chyba z wzglednym powodzeniem ;p

 

glowa w sumie ma jakies 1400tris, diffuse, normal, specular

 

panurg7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba_, floo - dzieki panowie, nie wiem czy warto poprawiac wlosy... model byl czysto wprawkowy i ma pewne bledy konstrukcyjne, jak np. brak uszu ;p po prostu lepsze kłaki postaram sie zrobic w innym modelu, mam jeszcze dwie albo trzy glowki tego do trzasniecia ;]

 

ledyr - haaa, no bez przesady. ale miło mi, dzieki. doceniam to co piszesz ;D

 

Lewus - thx. masz zapewne racje, szczegolnie ze to nie mialy byc dwie kosci policzkowe, tylko... hm... napuchniete wory pod oczami? ;p postaralem sie troche opanować te szalejącą normalkę i wrzucam w zwiazku z tym efekt:

 

panuulk2.jpg

 

lepiej jest, czy gorzej - nie bede juz sie grzebal z tym panolkiem, zaczne lepiej cos nowego, tak, zeby bylo jak byc powinno. o. [;

 

salut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybaczcie za noobiarskie pytanie ale co to są te tri ? w ogóle przepraszam za offtopa ale jak czytam komentarze to często się z tym spotykam, a co do twarzyczki naprawdę kozacka ... jeszcze takiej na forum nie spotkalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scottero, daszki tych małych okienek na dużym dachu, nie pamiętam jak one się nazywają, dziwnie wyglądają przez ten skos, powinny mieć daszki raczej równoległe do podłoża.

 

Jeśli już decydujesz się na taki zabieg pasowało by połączyć go z odjechaną perspektywą domku w stylu toon, mianowicie węższy na dole, szerszy na górze.

 

A tu prosta forma budowli i takie armaty na dachu;)

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności