Napisano 4 Marzec 200718 l Hej Ledyr mnie namówił, żebym założył i dał sticka :) Skoro polycout ma taki thread i cgtalk tez, to myślę ze my gorsi nie jesteśmy i tez sobie założymy :D Mam nadzieje, że pomożecie aby thread sie rozwijał :D ok wiec zaczynam od siebie staram się namalować textury :
Napisano 4 Marzec 200718 l KLICEK - widziałem ten model na Waszej stronie. Robisz go w jakimś bardziej konkretnym celu, czy do szuflady? Wygląda fajnie i ciekaw jestem, czy będzie go można zobaczyć w jakiejś grze. ledyr - to jest głowa do poprzedniego? Czy kompletnie nowy model? Ja właśnie skończyłem model do BFPirates2 i przekazuję go dalej, machnąłem kontener - jest w speedzie. Jednocześnie pracuję nad teksturą do modelu z treningu.
Napisano 4 Marzec 200718 l Kuba, odbieram tak: milutki domeczek:) Klicek: ten wojak czaszkę ma spłaszczoną z tyłu czy takie ujęcie jest? Ledyr: go go go:p A tu mój nocny spontan:
Napisano 4 Marzec 200718 l Początek próby odwzorowania low-poly ilustracji Paula Kidbiego "Ankh-Morpork" :) Narazie 2858 trisów.
Napisano 5 Marzec 200718 l lol, a ja myslalem ze to ten watek jest od tego haha http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21620
Napisano 5 Marzec 200718 l No tamten to speed, a więc nie wrzucę tam modelu, który powstawał przez dobrych kilka-kilkanaście dni. Vorek - bardzo fajny ten budynek :)
Napisano 5 Marzec 200718 l Tamten to ćwiczonka, ale raczej skończone prace, a tutaj to czego z jakichś powodów nie wwalacie do wątków, ale pracujecie nad tym. Przynajmniej ja tak rozumiem ;) Bardzo fajne pracki jak na razie, dawajcie więcej :)
Napisano 5 Marzec 200718 l Witam wszystkich. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale co mi tam=] W przyszłości dodam resztę (kaktusy, saloon itp.)
Napisano 12 Marzec 200718 l Od dłuższego czasu zbieram sie do tych map normalnych i jakoś nie moge. Pozdro
Napisano 13 Marzec 200717 l kuba - nowa twarz przybysz - pal normalela pal :D taką oto panienke zaczołem jak uda mi sie wymodelowac całośc to wrzuce do wipa (ale wątpie zebym dał rade :)) heh, ziomuś proporcje są specjalnie takie(serio :D)
Napisano 13 Marzec 200717 l Przybysz - bardzo ładna główka :D Ledyr - heh, ta pani to zbyt piękna nie jest, mógłbyś trochę nad proporcjami posiedzieć, chyba że to ma być taka brzydula. niezłe modeliki, aż miło polukać :)
Napisano 17 Marzec 200717 l tez sobie robie w wolnej chwili modelik, ale jakos caly czas sie nie moge zdecydowac co po nizej glowy ma być ;), jeden wariant juz mam ale jakos mi sie juz znudzil i nie wiem czy normale czy bez, eh pewnie zalegenie gdzies na dysku
Napisano 18 Marzec 200717 l ostatnio miałem przerwę gdyż padł mi pc, ale teraz juz moge coś działać :) obecnie intensywnie trenuje modeling organiczny (czy ja już mówiłem że nienawidze organiki? :D) moja z kolei chyba 3 twarz :) zbrush podejście 2 (pierwsze kompletny niewypał :E) pozniej lp+normal ciekawe czy wyjdzie ps. dzieki klicek za mobilizacje :)
Napisano 18 Marzec 200717 l Skup się na anatomii:) Referki na podkład i jedziesz. (a to może Ci się przyda: http://www.highend3d.com/zbrush/downloads/zscripts_zplugins/general_other/Reference-Image-3719.html ) Najpierw kształt, później rysy.. Jak modelujesz to kręć bryłą ile wlezie (kierunek światła jest też dobrze zmieniać sobie co pewien czas) Pozdro!
Napisano 18 Marzec 200717 l Fajne włosy, mario. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;) Taka konceptoreferka. Jeszcze nie wiem w co ta pani będzie ubrana. Docelowo ma być w stylu historyczno fantastycznym. Pozdro
Napisano 18 Marzec 200717 l Taki mój mały, tymczasowy gniot. Reszta projektów czeka na nowy sprzęt. Nie wiem, czy nie za bardzo wdaje się w szczegół. Ale w dzisiejszych czasach 5 - 6k poly na auto to norma :) mario don - przepiękna główeczka Fajny koncept, Przybysz. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;)
Napisano 26 Marzec 200717 l Aktualnie męczę kilka przedmiotów do BFP2. Aktualnie - skrzynia mająca służyć za "flagę" w trybie przypominającym klasyczny CTF.
Napisano 26 Marzec 200717 l Ej no kawal dobrej skrzyni ze skarbem :) fajnie ze ma te wszytskie detale jak kludka, wypuklosci itd :) Model fajny, szkoda ze tak w izometrycznym rzucie pokazany :)
Napisano 26 Marzec 200717 l kuba - fajnie :) Ja ostatnio bawię się UnrealED'em. Dłubię sobie taką mapkę głównie żeby zapoznać się z edytorem i przyzwyczaić do jego obsługi. Niesamowita zabawa :) Narazie nie robiłem własnych static mesh'ów ale i na to przyjdzie pora :) Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) pozdrawiam
Napisano 26 Marzec 200717 l Autor Vorek wyglada to imponująco fajny dizajn mapy nawet , szkoda ze modele nie twoje :D ale kij tam, w duzych firmach dizajnerzy map maja duzooo roboty ;)
Napisano 26 Marzec 200717 l Texturka metalu tej skrzyni wymaga jeszcze pracy. Nie wiem czy stylizować "na alladyna", "na księżniczkę" czy na "pogromczyni smoków". Jakaś rada?
Napisano 26 Marzec 200717 l ja głosuję na środkową :) Vorek - świetna robota! Testujesz też gameplay? Jaki rodzaj mapy robisz? DM, CTF?
Napisano 26 Marzec 200717 l wow vorek swietne :) mario don swietna glowka :) przybysz tez swietna glowka :) ogolnie fajnie wam idzie ;)
Napisano 27 Marzec 200717 l no dzięki, dzięki :] empeck - jako że miał to być z założenia tylko test, nie robiłem pod żaden konkretny tryb, ale zaczęło z tego wychodzić jakieś DM 1on1. Testowanie gamplay'u polega narazie na bieganiu w kółko w rożnych konfiguracjach i sprawdzaniu czy się gdzieś nie zablokuję ;) Jak już to skończę, to wrzucę, będzie można potestować. Z niecierpliwością czekam na UT3 ;) Pozdrawiam
Napisano 27 Marzec 200717 l Hehe :) Vorek chyba chce pozarazac ludzi UE ^^'. Jak tak pujdzie dalej to wiecej osob sie tym zainteresuje, zaczna tworzyc i zrobimy bitwe na mape do UT 1 vs 1 :D A co do postaci Przybysza to ja bym dal od pasa w gore wersje pierwsza a od pasa w dol wersje 3 :)
Napisano 27 Marzec 200717 l ...zrobimy bitwe na mape do UT Kusisz waszmość, kusisz. Ktoś się pisze ? :D
Napisano 27 Marzec 200717 l Jeśli ktoś za darmo rozdaje UT, to siur :D Enjoy. http://udn.epicgames.com/Two/UnrealEngine2Runtime.html
Napisano 27 Marzec 200717 l Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek
Napisano 27 Marzec 200717 l Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek Wiem, wiem ;) A budyneczek bardzo fajny :)
Napisano 27 Marzec 200717 l thx za komenty do główki :), co do edytorka i samego enginu utkowego to najfajniejsze a moze własciwie nie, jest to ze zadna gra łacznie z utkiem nie wykozystala mozliwosci tego enginu, tez sie sporo "bawiłem" nim i jest tam tyle mozliwsci chocby budowania najroznijszych shaderów ze łeb urywa nawet do tej pory, jeszcze lepszy jest pod tym wzgledem pariah choc sama gra skopsana, o innych mozliwosciach tzn budowaniu map itd juz nawet nie bedę wspominal Przybysz głosuję za panią w srodku od pasa w górę jest świetna, mozna by jej cos obcislego zamiast sukni wrzucic bo bryczesy cos tak nie bardzo, mogłoby z tych obcisłby "spodni" wystawac stringi jak u pani nr1 lub nr 3, choć nr3 cała donlną szatę ma ciut za nisko :) Kuba_ chatka całkiem zgrabna
Napisano 29 Marzec 200717 l uff 2 miesiace bez netu :( niedawno pogrzebałem sobie coś takiego :) Kuba_ fajny budynek tylko izo baaardzo przeszkadza w odbiorze. Wnętrze też bedziesz robił?
Napisano 29 Marzec 200717 l O kurcze, ekstra ten Hummer. ten polycount to na pewno w trisach? Nawet jeśli nie, wygląda bardzo fajnie. Domek ma wnętrze, już został odesłany wraz z innymi do remontu :). Praca nad modyfikacją gry to już raczej nie game art, a bardziej game rzemieślnictwo ;). Jedni modelują, inni teksturują, a jeszcze inni eksportują do gry. Zwykła taśmókwa, hehe. PS. Wrzucam przymiarkę do modelu postaci. Coś mi się wydaje, że będzie jakiś rycerz :)
Napisano 30 Marzec 200717 l Witam to moj pierwszy post, a w nim Mi-24 Hind..... w tym momencie jest ponad 9000 trisow, dojdzie jeszcze kabina pilota i strzelca tak ze na koniec powinno być około 12000.... tak sie zastanawiam czy nie za dużo jak na game art??
Napisano 30 Marzec 200717 l NIe za dużo. Ja robię statek do mającej wyjść gry i dostałem polycount 2K na każdy metr długości. Statek ma 44 metry- rachunek jest prosty. W załączniku jak wygląda na dziś
Napisano 1 Kwiecień 200717 l Statek Miazga. Czy on będzie "grywalny"?. Czy też posłuży jako model do cut scenki? Tymczasem mojego modelu cd. Proszę nie pisać, że głowa za mała :) 3,4k Więcej triów już chyba nie będzie, teraz trzeba je poprzesuwać, żeby człowieka przypominało :)
Napisano 4 Kwiecień 200717 l No to jak już główka malutka taka ma być to może daj mu większe trampki:) Nie wiem o co chodzi z tymi proporcjami co tu widać ale klata vs. reszta korpusu też nie gra..
Napisano 4 Kwiecień 200717 l Kuba_ - grywalny. Limit 88 K, wykorzystałem póki co niecałe 30. Co do Twojej postaci- nie wiem czy pancerz przy udach nie będzie robił problemów jeśli będziesz chciał "kucnąć" postać. Trochę mało podziałów na pelerynie (animator będzie strasznie klął).
Napisano 5 Kwiecień 200717 l Dzięki za rady, trochę jeszcze pokombinuję. Tymczasem wrzucam most "wzwodzony" :D
Napisano 8 Kwiecień 200717 l Oj widzę, że straszna susza w świecie game artu. Chyba zostanę spamerem miesiąca w tym wątku. Kolejny z modeli do BFP2 - Tawerna - wyszło 5tys. trójkątów. Jednostka pływająca przekształcona w zakotwiczoną na środku wioski budkę z piwem :). Zachęcam do obejrzenia czterdziestego ósmego odcinka Battlefield Podcast - ok. 20 minuty rozpoczyna się dość obszerny wywiad z liderami Piratów wsparty niepublikowanymi wcześniej filmami z bety. http://www.battlefieldpodcast.com/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto