Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
no Mario widzisz jak wszyscy cie prosza o tego tutka chyba nie odmówisz? ja bym nie odmówił :D:D

a głowa super, mnie sie podoba jak zwykle

 

ty juz iec cicho bo nei raz cie blagalem o tuta malowania textury twarzy!:P

Napisano

z tym kenem to doble hehehe, w sumie to chcialem jedynie uzyskac fajny efekt plastyczny nawet nie siląc się na super realizm

 

co do tuta, juz wiele razy pisalem ze ja tam nie jestem zaden masta pasta, od roku rozleniwilem sie kozystajac z foto sourca o czym zreszta chyba tez nie raz pisalem, takze w tutku nie będzie jakis niestwozonych rzeczy a jedynie to co pozwala na uzyskanie zadowlającego efektu na modelu przy fianlnym renderze, szpece moze sie usmieją a tym którym texy nie wychodzą moze cos tam zaadoptują i bedzie im łatwiej, w sumie swietnych tutów o malowniau na necie jest sproro tazke nic nowego do temtu nie wniosę, a tematem tuta będzie kacza głowa : ), to taka zapowiedz mam nadziej ze nic sie nie zmieni i przy sprzyjających wiatrach zrobie to w przyszlym tygodniu

Napisano

Tony M. podoba mi się ten autopsy table :D

 

Wrzucam tutaj mojego bekarta.

Walcze z textura, niestety nie przemyslalem mapowania i z niektórych stron są te same textury, ale naszczęście dałem je w miare od siebie daleko.

Napisano

Nie wiem czy to nie zapóżno na takie operacje:P, i tak mialem problemy roznego rodzaju z nim, wiec moga go ludzie zmiazdyc krytyka, ale juz chyba nie da rady go poprawic, zreszta i tak nie wiem co w nim jeszcze popoprawiac;) z tego co mowisz, robiony bez referek i moze dla tego cos wam w oko kuje, trudno :P

Napisano

Głowa mario bardzo fajna. jedyne co psuje efekt to kształt oczu i plastikowe włosy

 

zoombiak- myślę że głowę mniej czaskową zrobić. Bo oczodoły za duże. powinien tak bardziej frankensztajnowo mieć. Wrzuc go może do wings3d albo coś takiego. i tweakowaniem sie pobaw. albo Soft selection w maxie. zrob mo jakąś postawę konkretniejszą. na bruchu Relaxa zeby niebyło takiego przejścia między biodrami i klatką a brzuchem. Grubsze ramiona i uda. Oprócz pleśni może jakiaś krew, zjedzony kawałek nogi.

Napisano

zoombiak- myślę że głowę mniej czaskową zrobić. Bo oczodoły za duże.Grubsze ramiona i uda.

 

hmm przecież on się rozłożył nieźle, jak może mieć grubsze ramiona i uda?:P

te wszystkie chude sprawy sa zamierzone, typu oczodoly(rozklad, co za tym idzie robia mu sie wieksze oczodoly bo skory na lbie malo co ma juz)

Chyba że coś nie tak mam z czym innym oprocz textur, przejscia relaxem, zadzialam jak sie da.W sumie to moj 1 zmapowany i otexturowany model w zyciu.Coś tam pogrzebie jak bede mial czas.Dzieki za sugestie

 

Pozdrawiam.

Napisano

test przed kręceniem, teraz trzeba bedzie to powtorzyc na zywo + poprawki : D, nie wiem sie tak zastanawiam czy ten tutorial jest wogle poczebny?

 

kaczkaskriney6.jpg

Napisano

O_o o dzizas boskie :d jedyne co mi sie rzucilo w oczy to brak cienia na szyji zeby bylo widac gdzie sie glowa zaczyna no ale podobieństwo 100% :D i jeszcze jaki wyraz twarzy :d

Napisano

thx panowie : ), Ledyr te duperel mam nadzije będą w filmku bo teraz niebylo sensu sie w to grzebac skoro jeszcze raz to samo będę robił

Empeck jeden i drugi z maxa :) 1 render a 2 wjuport hehe

Napisano

thx :)

Empeck to jest lech bo ten drugi to troche inną jednak ma twarz widac roznice na fotach czy to z frontu czy to boku ale stwierdzilem ze dwoch nie będę robił choc byloby może zabawnie ;)

Napisano

taaaa, dać do jakiegoś shootera, ale żeby nie walczył z graczem tylko uciekał w popłochu przed pociskami i żeby można mu było strzelać w plecy hehehehe

 

jest super i tyle :)

Napisano

prosze :)

 

s1at9.jpg

 

ale nie chcialo mi sie do konca robic optyamlizacji takze jest jak jest, pozatym nie weim czy mi starczy mocy jesli tak to go wpakuje do ut ; )

Napisano

Chyba zbuduje dla tego zombiaka cmentarz, bo juz jedna czesc grobu mam, a co do zombiaka to bedzie mial drobne detale jeszcze,bo juz naprawde lepiej sie go nie da, bo mam nie kapletne w nim mapowanie(w niektorych miejscach jest ze 1 polowka modelu jest zmapowana, co za tym idzie jak zapewne wiecie lewa czesc modelu bedzie miec ta sama txt co prawa) wiec sobie odpuszcze bo tylko schrzanie, natomiast czesc nagrobka juz jest calkowicie zmapowana i otexturowana.

cmentarztw0.jpg

Pozdrawiam.

Napisano

Robie sobie teksturkę i mam prośbę o jakieś rady, szczególnie jeśli chodzi o kolorystykę bo nie mam żadnego pomysłu jak to dalej malować... dzięki :)

2bab71040ab94f37m.jpg"]2bab71040ab94f37m.jpg[/url]

Napisano

Tony bez urazy ale narazie wyglada jak plastikowa zabawka i poki co nadaje sie z kenem w sam raz dla moich siostrzenic do domku dla lalek barbie ; ), a tak na serio okresl sobie kolorsytke w jakiej ma być, czy ma być strylny czy tez "uzywany" a reszta to juz obsmaraknie go pędzlami jakis ryski jakies faktorki czy cos i gotwe, no i dobrze by bylo gdyby mial konkretny polysk jesli ma byc metalowy a na nim tzn specu tez ryski :)

Napisano

Nawet na sterylny wygląda średnio, ja bym poszedł w zachlapany, wręcz pokryty zaschniętą krwią, tudzież innymi skrzepami niewiadomego pochodzenia, a w czyste metalowe miejsca dałbym jakiś reflection z cubemapki, w ruchu fajnie by grało.

Napisano

ledyr - fajnie wychodzi Ci ta głowa. A kaczor jak żywy :)

Tony M. - szpary i wypukłości na "drzwiczkach" itp mógłbyś zaznaczyć delikatniej, żeby nie wyglądało tak topornie. Poza tym koniecznie użyj jakichś fotek metalu, nie ma chyba sensu na siłę męczyć się kolorami, bo efekt zazwyczaj i tak będzie gorszy. Bazę już masz, wystarczy wrzucić parę fotek w nakładce lub mnożeniu, dopasować jasność, kontrast, balans itp. Na koniec jak dasz fajny specular, od razu będzie widać, że to metal.

Przepraszam za zabrudzenie obrazka,ale pytałeś o kolorystykę - tak jak inni uważam, że powinieneś ten stół zdezelować -

 

sssssym3.jpg

Napisano

Możesz zrobić stół brudny, ale fajnie wyglądałby też taki metalowy stół. Byłeś kiedyś w klinice weterynaryjnej? Tam mają takie wielkie stoły operacyjne. Blat jest z metalu, a obudowa idealnie biała. Jakbyś zrobił takie coś mógłbyś wprowadzić rdzę itp.

 

Ostatnio na mapcore ktoś wrzucił fotki z jakiejś kliniki - może Ci się przydadzą jako referki:

 

DSC_0200.jpg

DSC_0201.jpg

  • Like 1
Napisano

_Kuba_ świoniol pierwsza klasa : D , rozwalił mnie do łez, planujesz texture?

Napisano

hehe z daleka widac ze to pan L., tylko pamiętaj o tym zeby nie odbiajc całkowicie jednej storny na drugą bo bedzie zbyt symetrycznie i będą błędy jesli chodzi o swiatlo, srodek twarzy po prostu zostaw i poretuszuj czy cos, boki twarzy jak najbardzij mozesz sobie flipnac, wiesz to porpostu trzeba wyczuc co i jak :)

Napisano
_Kuba_ świoniol pierwsza klasa : D , rozwalił mnie do łez, planujesz texture?

 

Niestety teksturowanie na razie zostaje w planach jako umiejętność do nabycia :/ Musze jeszcze doszlifować umiejętność robienia uvek i lowpoly.

Napisano

buuu szkoda juz myslałem ze będzie fajna świnka, z tymi uvkami bym sie specjalnie nie przejmowal przy kotrejs tam nabierzesz wprawy jak tym zarzadzac itp, a swinka jest naprawde fajna szkoda by bylo zostawic ja "gołą" bo zadko spotyka sie zwierzaki w game arcie

Napisano
lapper z warami afroamerykanina :) hehe

Ach to się jeszcze poprawi, póki co metodą prób i błędów poprawiam uvw i staram się teksturować.

@Mario: Wiem, że nie powinno się odbijać tekstur w ten sposób. Na razie skopiowałem jedną część tekstury na drugą stronę w szopie i niedługo to poprawię (jak znajdę więcej zdjęć w przyzwoitej rozdziałce)

Napisano

heh co do nauki teksturowania to _kuba_ niema na co czekać. Odrazu rób do modeli uvki i teksture, na początku będzie lipa ale później jakoś się idzie do przodu. w Zbrushu/mudboxie nieźle wymiatasz więc problemów z teksturkami choćby właśnie z zbrusha mieć nie będziesz. detal zrobić umiesz. A uvki to wsumie najmniejszy problem.

 

A co do fototeksturek leppera. to kształt głowy na początku potem teksturki głowy, bo inaczej to nie ma sensu.

Napisano

Wrzucam chyba już ostatni update modelu. Z czapą i łańcuchem 3906 trisów + 1024. Na razie chyba będę musiał sobie zrobić przerwę w modelowaniu, za dwa tygodnie wychodzi 1.0 Battlefield PIrates2 i wypada trochę czasu spędzić na publicznych serwerach. Dodatkowo w listopadzie wychodzi Call of Duty 4, więc jesień może być wyjątkowo gorąca :)

 

nyg2sd1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności