Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marioza
Napisano

no Kuba tym razem nie popisałęś się głowa ma od prawie 2 razy wiekszej postaci, za duzy noiz na kurtce i brak na niej jakis detali smaczków , wiesz szwy i tego typu duperele, jakies przyciniowanie itp, na portkach podobnie, textura twarzy ma zdaje sie zbyt duzy blik swietlny na old schoolu by to moze i przeszlo ale na normalu cos tak nie bardzo

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja aktualnie pracuje nad przegladaniem mojego firmowego forum. Uwierzcie mi ze jest to dosc trudne zadanie i czasochlonne.

W kazdym razie ...

Ponizej jest link, nie ma on nic wspolnego z grafika, game artem czy czymkolwiek poruszanym w tym dziale. Ale jednak ma duzo wspolnego z ... dosc szeroko pojeta "kreatywnoscia". Polecam przejzec ... siedzac jak nie lezac.

 

http://www.nabble.com/Bored-at-home....create-your-own-zoo.....-p3436555.html

Gość Marioza
Napisano

o znowu domki, bardzo fajnie to wyglada podoba mi sie, polish gta ? ;)

Napisano
I na waciki będzie ;)

ale o so chodzi?

 

ja słyszałem że polska też jest, ale ekipy nie robią budynków ze swojego kraju, ale może to tylko plotki

Napisano

skad sciagamy materialy sprawdzalem pl i pol i nic nie bylo, a zeby nei bylo oftopa wielkiego takie szybki speed ktory bedzie rosl:

 

66debrp.jpg

Gość Marioza
Napisano

fajne ale co to będzie? cos postapokaliptycznego bo takie powyginane?

 

ode mnie hipek pod wplywem filmiku gupawego codemned, tym razem bedzie z normalami(chyba ;)

 

coded0.jpg

Napisano

bardziej fantaso-warcraftowe z nutka cartoonowej kreski - ale chyba to porzuce jakos sredniasko mi idzie , zobacze pozniej - hipek elegancki

Gość Marioza
Napisano

nielot- siata to narazie tragedia tzn kupe zbednych poly, wczoraj go robiłem , dzis moze go uładze to zapodam siate bo w tym stanie to byłoby zabawnie ;), narazie ma 8k z hakiem musze zjechac do jakis rozsądniejszych okolic tym bardziej ze brak jeszcze dłoni a portki to takie 2 robocze rulony : D

 

ofca, czemu bedziesz porzucał dojdze tex i detale jakies to dopiero bedziesz myslam nad porzuceniem ;) . a tak na serio to akurat w klimatach fantasy nie siedze stąd nie załapałem ze to w ten deseń uderzasz

 

edit/ a wrzucam siate bo chyba dzis go juz nie będę męczył , w kazdym razie jest jeszcze do roboty i optymalizacji bo na razie jest ble jedynie kształt nadaje bolkowi http://img205.imageshack.us/my.php?image=codsig9.jpg

Napisano

donMario - jak będą kręcili Najlepsi z Najlepszych V powinieneś chyba dostać główną rolę :D. Aż się nie mogę doczekać Twojego portfolio, bo z pewnością będzie na czym zawiesić wzrok. Ten model zapowiada się super.

 

Swojego palantunia już nie będę męczył, z kilku rzeczy nie potrafię na tym etapie wybrnąć, kilka rzeczy chciałbym zrobić inaczej, więc nie ma sensu na siłę tego ciągnąć. Jakby co, to pokażę go jedynie jak będę musiał coś wysłać, żeby znaleźć miejsce w którymś z przyszłych modów do CoD4 :)

Jutro mamy pierwsze urodziny synka, więc może w niedzielę coś zacznę sobie grzebać, tylko najpierw dobrze się zastanowię, co bym chciał, bo już mam dosyć robienia bez jakiegokolwiek konceptu ;)

clipboard01fy7.jpg

Gość Marioza
Napisano

Kuba_ hehe doble z ta głowna rolą, i thx tez tak mi sie wydaje ze ten hipek zapowiada sie dobrze zobaczymy czy cos z tego wyjdzie mięsniaków nigdy nie robiłem,

co do Twojego hipka to trzeba by go bylo poskalowac etapmi ffd boxem , po rozciagac po naciagac itp zaczynając od gołwy ktora bez kitu nie pasuje mi tu cały czas, pozniej trza by troche przesmarowac texkturki , wywaliłbym ta czerwien z tej kurtki a wstawil cos innego nie wiem niebieski czy cóś jakies paski cokowiek zeby nie bylo gładko i pusto

wrzucam pare skrinów takich hipków w luznych gaciach moze Cię to naprowadzi na jakis trop chyba ze juz to widzales : )

 

92946620070307screen013nk5.th.jpg 92017120040715screen010bi7.th.jpg 92017120040715screen009td3.th.jpg 92017120040715screen006qg6.th.jpg 92017120040401screen004si0.th.jpg

Napisano

Kubusiu_ mi sie wydaje ze podstawowy problem to spodnie, one Ci psuja cały model, zaznacz jakos ze to biodrowy/bagi ? :( jak sa nizej to pogniec je o wiele mocniej, albo pokaz kawalek boxerek czy cus :) wiem ze ma kurteczke i nij jak z boxerami wyjechac ale chyba by pomoglo utrzymac proporcje

 

a i btw fajny model :) daj lepsieszy specular :)

Napisano

Właściwie to już skończyłem. Był sobie konkurs organizowany przez maporobów i powstało takie coś. Konkurs zatytułowany "Gokart" :) 512 tris, 256x256 na body + 128x128 na koła...

 

f1-gokart.jpg

 

 

I mała nocna scenka :)

teaser.jpg

Gość Marioza
Napisano

Kuba_ i tam zaraz delete, zrob mu torche szersza głowe albo wogle zdeformuj w dół, torche krótszą szyje, podnies troche ramiona troche jest rozsun na zewnatrz i poszerz, czape przypłaszcz i osadz nizej, i tak jak pisze Klicek z portkami powalcz, to naprawde nie sa jakies drastyczne posuniecia a jedynie kosmetyka , jak podejdziesz na luzie nawet w forme zabawy wyciagajac niektore fagmenty bardzej oglnie deformujac to bankowo dojzysz ze nagle nabiera ksztalów i wystarczy ze podazysz tym torpem

 

1ns link nie dziala ni ma obrazka

Napisano

Kuba_ nie poddawaj się, obserwuję tego typa i nieźle wygląda, tylko jeszcze troszkę pracy nie zaszkodzi... czekam na nowe propozycje... ;)

 

1ns fajny motyw, zrób może jakąś prostą animacje w nocy(jak na tym renderze), fajnie by to wyglądało... co Ty na to:D

Napisano
Jeszcze raz dzięki za wsparcie, na pewno jeszcze go trochę pomęczę.

1ns - albo mi się wydaje, albo Twojemu kierowcy brakuje cycka na głowie :)

A znasz może Brickfield do Battlefield 2? :D

http://www.brickfield-mod.org/eng/m_screenshots.php

 

Miałem go robić ale mi sie odechciało - nie chciałem tak bardzo naśladowywać lego :> O Brickfield nie słyszałem, ale pomysł świetny :)

Napisano

Te dwa rendery bardzo fajne, ale coś mi się zdaje, że jeśli licznik pokazuje polycount tylko tych ośmiu elementów, to w którymś miejscu chyba się zagalopowałeś :)

Gość Marioza
Napisano

Fr3d3k w polycount nie wnikam, w kazdym razie finalnie z texturkami preznetuje sie to swietnie!

Gość Marioza
Napisano

w wyniku komplikacji zbrushowych narazie tyle pyknąłem, portki z torsem nie sa jeszcze spasowane, twarz będzie inna bo ta to taki bazgroł no i jeszcze łapki, w sumie to mial być bardziej tłusty niz mieśniak ale narazie jest jak jest

 

codaqt3.jpg

 

edit\ sorry za bezmyslny podówjny post ale nie zwrocilem uwagi :\

Napisano

mam wrazenie ze odcinek od krocza do paska jest troche zbyt dlugi - a poza tym - swietnie idzie :)

(moze jeszcze troche te boczne kieszenie 'podciac' bo teraz troche jakby przyklejone)

Napisano

hmm jest super ale cos mi nie lezy *upa i krocze troche wyglada na zniewiescialca :D moze takie lekkie faldy w poprzeg rozporka by sie sprawdzily :-) generalnie to czuje sie gupio dawajac Ci "rady" bo gdzie ja tam do mistrza :D

Napisano

hej jasne ze rady są potrzebne , jak na surowo patrzylem to wydawalo mi ze jest ok, reszte detali typu szwy chcialem dac juz w ps na normalu, ale teraz j ak patrze to tez mi to krocze sie nie teges, sie poprawi, i nie przeginaj z tymi wazelinami bo ja tez zaczne słodzic i sie zrobi ulepek :P

Napisano

To i ja sobie pozwolę Ci napyskować;)

 

Pomimo że model cieszy oko, jest chyba trochę niedociągnięć..

-pępek nie jest za wysoko? Jeśli ma mieć spuszczone spodnie, to są zbty opięte w kroku jednak...

-krzyż i dolna część pleców nie wygląda najlepiej

-mięśnie przedramienia emanują kantem, jeśli wiesz o co mi chodzi, za mało w nich "gracji", myślę tu o tym co widać z przodu

-biceps powinien, jak się wydaje, bardziej wpływać pomiędzy mieśnie przedramienia, tymczasem tu jest ucięty w zgięciu

-pas zmiażdzył mu biodra, nie ma ich..

 

Mam wrażenie, że zainspirowała cię pewna praca z zbrush central... "brooklyn mobster" albo coś takiego, madafaka w czapce, z petem, z bejem i psem na linie okrętowej:)

Nie wiem czy to widziałeś ale ten Twój gość jest łudząco podobny.

 

pozdrowionka!

Napisano

hyhy dzięki Lewus ale nigdy nie robilem zadnych miesniaków ani wogle umiesnionych postaci, inspiracji zero na zebrush central wchodze z czestotliwoscia raz na rok albo zadziej, jako refka jedynie fota conana z arnoldzikeim z frontu a reszta to na pałe, moze jak zroibe 10 albo 20 miesniaka to bedzie zgodny anatomicznie , poki co postawilem na klimat kosztem zgodnosci bo jeszcze nie jestem madafaka 3d zwlasza w hi poly : ), w kazdyme razie jeszcze raz dizkei za uwagi bo o oto własnie chodzi zeby byly konkretne

Napisano

Powiem Ci, że na zbc warto zaglądać, bardzo często pojawiają się sculpty, które mogą służyć jako referki anatomiczne.

A jeśli chodzi o same główki to tam jest kalejdoskop po prostu..

Napisano

hej - tak sobie wieczorkiem dzisiaj spstykalem - w przerwach od syrenki (wiem, wiem :)

 

inspiracje to oczywiscie david lynch i jego eraser head - ale u mnie 'troche' bardziej doslownie - czyli anty-super-bohater (raczej z komiksu b-klasy :), taki w trykocie, z pelerynka i znaczkiem na pierwsi - oto on: grozny i przebiegly: EraserHead!! (Uwazaj bo wygumuje twoje zycie do zera!) - narazie tylko glowa i to raczej szybki sketch :)

 

a tak sobie teraz pomyslalem ze prawdopodobnie jakos podswiadomie mario i jego hipek tu byc moze sa gdzies :)

 

popsaszdrawams

 

eraser_head_03.jpg

Napisano

no to inspiracje sobie wybrałeś mocną, ja przy tym filmie wymiękłem jak mało przy którym ,pojechany na maxa to mało powiedziane : D, a główka fajna to ze ma kapelusik to nie nic nie znaczy, mozna by ją troche popyakc jeszcze i byłby fajny old schoolik z malowanym texturkami, cos bedziesz jeszcze z nia działał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności