Horus Napisano 6 Maj 2007 Napisano 6 Maj 2007 (edytowane) Postanowilem wymodelowac sobie cos skomplikowanego, mam nadzieje, że nie zarżnę kompa i siebie przy okazji. Polski parowóz towarowy, konstrukcja z 1945 roku. Masa: 90 ton, prędkośc maksymalna 75 km/h. Referka: i pierwszy renderek mechanizmu zasilajacego koła (chyba ;-) ) Edytowane 28 Lipiec 2008 przez Horus
DraB Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 Hehe. Ładne to. Mam nadzieje, że masz wiecej referek, bo na serio się zarżniesz :)
Yaro16 Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 o kurde jest bardzo fajnie.Jeżeli z takim detalem zrobisz cały model to będzie suuuper. Pozdro
Arxis Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 widzę, że wsyzcy teraz robią ciuchcie... ;) jeżeli z takim detalem zrobisz cały model, to będzie super. powodzenia!
FF Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 Mam tylko nadzieje że masz naprawdę dobrego kompa... Powodzenia!
Horus Napisano 7 Maj 2007 Autor Napisano 7 Maj 2007 Dzieki za komenty :-) Referek nie zabraknie, do tematu wzialem sie na powaznie, pojechalem do parowozowni i cyknalem 400 zdjec, jak bedzie potrzeba dostane wiecej :) Niestety, duzo roboty teraz mam, do tego jeszcze sesja sie zbliza :( wiec updaty nie beda czeste. Wiecie moze jak zrobic, zeby obracac za jednym zamachem kilka elementow o losowa wartosc (losowa osobno dla kazdego)? Chodzi o sruby, nie moze byc dwoch identycznie ulozonych :) narazie uzylem ich 184 i wszystkie krecilem osobno.
Gavreel Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 sporządź skrypta, który na odpowiedni klawisz będzie Ci losowo obracał śrubkę :)
Johny Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 Bardzo ladne. Dobry szczegol. Czekam na wiecej. Tu masz cos o obracaniu, kilka przykladowych skryptow do maxa: http://www.scriptspot.com/3ds-max/randomtransform http://www.scriptspot.com/3ds-max/transformrandomizer http://www.scriptspot.com/3ds-max/random-rotate Nie jestem pewien czy wszystkie dzialaja z najnowszymi wersjami r8, r9 (czesc byla pisana za czasow r5) Pozdrawiam Maciek
..:: WIKTOR ::.. Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 nie no kolejny max'er do katowania kompa :) widze ze poziom szczegolow bedzie powalal na kolana - tzn juz powala... Bardzo ladnie!!
kliment woroszyłow Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 nowego kompa zycze i cierpliwosci..ładnie ładnie:) bede sie przyglądał:P
slizgi Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 fajne fajne... tylko pytanie, rozumiem ze masz jakiś system 64bit i 8+GB Ram, bo jak nie to tego nie skończysz z takim detalem bo komp sie "pochlasta", ile ten kawałek ma tri? 50K? Pokaż siatkę poza tym...
Horus Napisano 7 Maj 2007 Autor Napisano 7 Maj 2007 Siateczka: Chyba przesadzam z iloscia poly w cylindrach... Scena ma 60k faces... Ale mysle,, ze da sie zrobic, gotowe elementy na osobne warstwy i "hide", na koniec rendering po kawalkach okna. Kompa mam zamiar zmienic, ale najpier niech AMD wypusci procki X4, postawie go na viscie, to sie zaadresuje 20GB wirtualnego RAMU (nie to co 3GB max w XP, dlatego Vista jest fajna:) )i niech sobie mieli.
slizgi Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 hehehe ciekawe co prędzej "umrze" komp czy chęć kończenia tego z takim detalem...
Jim mee Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 fajne , ale przytnij ostro na poly ... teraz to widzisz , bo siedzisz blisko detalu . odsuń kamerkę tak jak będzie generalnie stała i się okaże, że nawet połowy tych rzeczy nie widać ... są normale i texturki ;) jak dasz animacje i dojdzie MB / DOF ;] DUDE !!!!!!! NIE KATUJ SIĘ !!!!! Ale brawo , z motyką na słońcę nie jeden szedł ;)
mujas Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Scud - brawo zaczałeś zaj......, bardzo mi się podoba; życze abyś z takim detalem do końca dotrwał ale jak nie zaczniesz oszczędzać poly to spokojnie i nowego kompa zajedziesz na amen. Pozdrawiam i życze wytrwałości bo napewno będzie potrzebna
SSn4k3 Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Zmniejsz na początek moze ilosc side w cylindrach dodaj na nie zwykly smooth i popatrz z daleka czy wyglada normalnie:)
Horus Napisano 13 Maj 2007 Autor Napisano 13 Maj 2007 Powoli do przodu... Jim mee-animowac tego nie bede :-) SSn4k3-przycialem poly w cylindrach, staram sie tez chamfer ograniczac Jezeli ktos jest zainteresowany, to wrzuce na jakis rapidshare filmik jak toto kawalek jedzie jak ją dieslem z hangaru wyciagalismy...
Johny Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Bardzo ladnie to wyglada przy przyblizeniu jakie pokazales, ale zauwaz ze jak bedziesz chcial uchwycic caly parowoz to wiekszosci tych chamferow, szczegolow nie bedzie widac. Sam sie na tym przejechalem :) Ogolnie super. Czekam na wiecej Pozdrawiam Maciek
Gavreel Napisano 13 Maj 2007 Napisano 13 Maj 2007 Fajne te kółka :D W ogóle Super, jedziemy dalej... Nie ma to jak dobry detal.
Jim mee Napisano 14 Maj 2007 Napisano 14 Maj 2007 o filmiku mowisz na żywca ? taki w realu ? ja chętnie bym zobaczył.
Horus Napisano 15 Maj 2007 Autor Napisano 15 Maj 2007 http://www.megaupload.com/pl/?d=6AATN5HW Oto filmik, 30,4MB Diesel ledwo dawal rade. Ten co jedzie pierwszy to PT47, "mój" Ty45 jest jako drugi.
Jim mee Napisano 15 Maj 2007 Napisano 15 Maj 2007 na razie jakiś limit tam dla Poland jest wyczerpany. , może potem , ale dzięki za filmik.
Horus Napisano 15 Maj 2007 Autor Napisano 15 Maj 2007 Jak sie zainstaluje ich toolbar to mozna sciagac bez problemu, a pozniej toolbar ukrywasz albo deinstalyjesz.
Horus Napisano 24 Czerwiec 2007 Autor Napisano 24 Czerwiec 2007 Updejcik. Ostojnica na slowo honoru bo nie mam dobrych materialow.
Johny Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Szalejesz z detalem. Pozytywnie. Zycze ci abys ukonczyl ten parowoz.
piksar Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 tak jak lubię, powodzonka - bedę wpadał, zresztą po wizycie w Jaworzynie Śląskiej też miałem chrapkę na parowóz
Horus Napisano 24 Czerwiec 2007 Autor Napisano 24 Czerwiec 2007 Dalej bedzie, ale nie predko, caly czas walcze z sesja na studiach :( Tak czy siak najgorsze juz za mną (do czasu kabiny maszynisty ;-) ) Btw film udalo sie sciagnac?
ETA Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Świetny detal, też kiedyś się przymierzałem do jakiegoś starego pociągu ale nigdy się zabrać za niego nie umiałem XD, ale jak patrze na te rendery to, aż chce się ciufcie modelować... może też za jakąś się wezmę :P. Co do tego pociągu to jak tak dalej będziesz tyle detali robił to będzie pięknie wyglądać ale texturowanie może okazać się udręką na całego (bynajmniej w moim przypadku by tak było). Powodzenia w dalszej pracy ;)
Horus Napisano 3 Kwiecień 2008 Autor Napisano 3 Kwiecień 2008 Po krótkiej przerwie prace ruszyły dalej ;-) Chęć trzaskania detalu nie umarła. Wnętrze dymnicy (jeszcze nie skonczone, problem z referkami): I widok ogólny:
kliment woroszyłow Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 a tory dzie !?.... sie pytam no dzie!:D ładnie.
tomeg Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 oh jak ja lubie takie pociagi.super.obys skonczyl bo szkoda takiego modelu
Horus Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Są i tory. Przód właściwie skończony, brakuje jeszcze osi przednich kół oraz sprężarki i smarotłocznicy za lewą wiatrownicą, ale do tego musze lepsze referki zdobyć bo to skomplikowane urządzenia. Ciesze się, że się podoba :-)
Poke Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 na parowozach sie nie znam ale to co widzę wygląda świetnie ! ;]
goran Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 nie wiem co na to twój kompek, ale dla mnie bajer
xaoo Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Witam, Nie wiem co powiedziec, z wrazenia az zaniemowilem :) A tak na serio te rewelacja. Bardzo ladnie. Czy jest mozliwosc zobaczenia siatki tego modelu? Teraz pozostala juz chyba najgorsza czesc - kabina maszynisty. Zycze wiec wiele samozaparcia by skonczyc model. Oczywiscie bede sledzil dalsze poczynania. Pozdrawiam, xaoo
Horus Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 że tak powiem... zboczenie? :) pozdr Sadomasochizm ;-) Jest na tym forum taki jeden Kliment woroszyłow ktory zaszczepil mi milosc do detalu, to teraz siedze po 5 godzin nad elementem, ktory po renderze ma 10 pixli, ale jak juz robic, to pożądnie. Komp na razie wytrzymuje, scena ma 600k poly. MS uzylem tylko na koła i hak, wiecej nie zamierzam więc w milionie powinienem sie zamknac spokojnie. Budka straznika to owszem, hardcore, ale najwiecej zabawy bedzie przy unwrapie i mapowaniu :-) Siateczke wrzuce przy okazji nastepnego update`u.
Ardeni Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 a więc będą tekstury :D faaajnie :P ps modelować każdy potrafi :P :P :P P
kliment woroszyłow Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 Już nie zwalaj teraz na mnie:P :D zboczony jest to pewne, wpisuje Cię na prywatną listę osób pozytywnie zakręconych.
Ania Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Panowie może tak pozałatwiajcie swoje porachunki na gg albo pm. Pociąg bardzo fajny. Coś mi się nie podobają mocowania szyn, jesteś pewny że to tak wygląda? Ten klocek z śróbką nie nachodzi na szynę, nie wiem jak ją ma trzymać.
Horus Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 Od mojej wypowiedzi sie zaczelo to moze ja to skoncze. Zapewne na tym forum jest wielu lepszych od klimenta, ale z wlasnego przykrego doswiadczenia wiem, ze w swiatku grafikow bardzo ciezko znalezc kogos, kto zechcial by pomoc. Szczegolnie na starcie. Kliment pomagal mi wielokrotnie, zanim go poznalem moje pracy wlasciwie detali nie mialy zadnych, dlatego napisalem to co napisalem. Mam nadzieje, ze to koniec tej dyskusji i mozna wrocic do meritum. Ania-mocowanie szyn jest ok, klocek (w ksztalcie litery "L") szyny nie trzyma, wrecz pod szyna (na grubosci ok 3mm) przechodzi na druga strone. Szynę trzyma to co jest na nim (to z jedną śróbą-odwrocone "U").
KLICEK Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 nie wiem co sie ostatnio dzieje z wami ludzie, ciagle sie wszystkiego czepiacie wydaje mi sie ze moderatorzy trochę opuścili sie w pilnowaniu forum ;) oczywiście nie chce tez zeby wszystkie rozmowy wyglądały tak jakby kazdy sobie lizal tylki, ale dzizas znowu jakas plaga zazdrosci... poza tym przeczytajcie regulamin chociażby dotyczący ilości znaków w podpisie ... ehhh panowie modowie ? Co do Klimenta nie znam 2giej osoby, ktora by modelowala gwint na srubkach, jezeli ktos sie czepia ze jest wielu lepszych i w ogole "elo elo tylko ze nie wrzucaja prac na forum" to sry szukał ich na necie (przynajmniej ja) nie mam zamiaru, dla mnie Kliment rzadzi i juz Co do lokomotywy no jest super :)
Horus Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 Skromy update. Sprężarka za wiatrownicą (potrzebne referki zeby skonczyc :( ), obok smarotłocznica. Na drugim renderku turbogenerator.
Kimmi Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Niszczysz detalem:p Nie mogę się doczekać finalnego rendserka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się