Lis Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Hej. Mój drugi render do kolekcji Archexteriors 3. Architekt: Roshiko Mori Czas pracy: 40 godzin Vray sky+sun, VRayPhysicalCamera duże drzewa modelowane specjalnie pod scenę. mirrory: http://aycu01.webshots.com/image/17000/2001530853245390300_rs.jpg http://xs215.xs.to/xs215/07206/GOTOW1_forum.jpg http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e1c90f2b34d73398
patry Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Lis - wymiatasz!!! :) Wszystko super oprócz trawy i nieba widocznego pod budynkiem.
DraB Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Super :) + to co patry powiedział. Jak robisz te roślinki? :D
Hindus Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 ładne - tylko ta trawa :D może w tą strone ?- pisz to wywale link http://img526.imageshack.us/img526/2047/liswe6.jpg
tadzio Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 wow lis grejt dżob;) najbardziej podoba mi sie budynek. oczywiscie jest kilka drobizagow do ktorych moznaby sie przyczepic( np nie rozumiem po co umiesciles szyby jeszcze dalej nad i pod oknami, praktycznie na scianie), ale sa w sumie bez wiekszego znaczenia w ogolnym odbiorze pracy. wery najs;) pozdr
Touch Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Pięknie, znowu najwyższa półka, jeśli o roślinność chodzi to po prostu miażdżysz;) Uwagi już znasz, trawa kategorycznie do poprawy i ten hmm... w sumie już trzeci plan. Pozdrawiam
jurekk Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Koniecznie popraw trawe !!! ... reszta jest niesamowita.
Lis Napisano 19 Maj 2007 Autor Napisano 19 Maj 2007 Z trawy jestem zadowolony. jest taka jaką planowałem i chciałem uzyskać. tadzio - budynek robiony z refki. całkowicie zgadza się z oryginałem :) Kawałek nieba w oknie to faktycznie bug. Wyszedł bo szyby są lekko przyciemniane. Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać
zipper Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 amazing ... nic dodac nic ujac ... preesjonalna praca ... pozdrawiam
predator747 Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Wg mnie drzewa troche nienaturalnie wyrastają z ziemi, trawa też troche niezbyt. Ale poza tym Majstersztyk. Gdyby nie te szczegoly to praca jest 10/10
Vorek Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Trawa jest dobra, tylko nieco saturacji przydało by się zdjąć. Ogólnie to jest pro, bardzo przyjemny renderek :)
JohnZi Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 bardzo realistycznie to wyglada:) jak sie nie patrzy na trawe:P
hkropinski Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 jak dla mnie trawa jest wspaniała, a wyglada srednio tylko przez perspektywę i cale ujęcie, pozdr
Georgas Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 nie wiem jak robiłeś trawe ale wygląda jak zwykłe plane reszta kapitalna gratuluje :)
Gość michlord Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Fajne, jedno drzewo dziwnie wyrasta z ziemi i troche niebo za jasne ;) Reszta pro
FF Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Na pytanie jak zrobils drzewa nadal nie uzyskaliśmy odpowiedzi, musisz powiedzieć bo to probably the best trees in 3D:P Reszta równie dobra.
Touch Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać LOL! Masochista!;D A w temacie trawy, to zmniejsz chociaż saturację i zamaskuj jakimiś roślinami miejsce gdzie 'wyrasta' to drzewo i ja już się do niczego nie przyczepię;)
Gość George82 Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać No tak... :) Dla mnie bomba, pozdrawiam!
arch515 Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Z trawy jestem zadowolony. jest taka jaką planowałem i chciałem uzyskać. tadzio - budynek robiony z refki. całkowicie zgadza się z oryginałem :) Kawałek nieba w oknie to faktycznie bug. Wyszedł bo szyby są lekko przyciemniane. Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać Świetne świetne jeszcze raz świetne!!! Z tom kora to mnie rozwaliłeś – masochista, robisz niesamowitą zieleń, co do trawy ani mi się nie podoba ani też nie jest jakaś nadzwyczajna..A co do oryginału budynku to nigdy nie będzie się zgadzała z oryginałem;) kopia jest kopią, a oryginał oryginałem i nie sadze ze miąłeś dokładne plany tego budynku…daleko mu do oryginału pozdrawiam. świetna robota.
Mario Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Witam Nie mogę przejść obojętnie koło tej wizki. Jedna z lepszych w ostatnim czasie. Dobra robota. Jedynie co mi nie pasuje to Trawa ale skoro piszesz że o taką ci chodziło no to nie będę się czepiał. Brakuje też jakiegoś detalu pomiędzy trawą a wyrastającym drzewem. Mogłeś dodać jakieś małe krzaczki albo wyciąć trawę i wstawić rozsypaną korę tak jak to zrobiłeś pod krzaczkami z prawej strony. Możesz coś więcej powiedzieć o czasie renderingu oraz o sprzęcie? Chyba szykuję się kolejna dobra płytka ze stajni Ever. :) Pozdro Mario
Lis Napisano 20 Maj 2007 Autor Napisano 20 Maj 2007 Łączenie trawy z drzewem faktycznie wygląda sztucznie. Chciałem aby tam było lekkie wzniesienia ale w związku z tym że trawa jest w proxy musiałbym poświęcić trochę czasu żeby to zrealizować. Z krzaczkiem dobry pomysł ale wizka jest już skończona. na przyszłość zapamiętam :) Freedom Fighter -> Swoje tajemnice i techniki też muszę mieć :D ale w 80% drzewko powstało tak samo jak tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=38060 EDIT: Link do referki: http://www.tmarch.com/projects/residential/house_on_the_gulf_of_mexico_i/2
Gość Raffaello Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Lis i znowu muszę napisac że wszystko ładne i takie realistyczne, widzę te domy bardzo często tu w południowej części LA przy zatoce i blisko szuwarów pełno podobnych stoi. Dobra robota! pozdro
hkropinski Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Łączenie trawy z drzewem faktycznie wygląda sztucznie. mogles po prostu kamieniami obstawic w kolo;) pozdr
-=S3B=- Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Wyszlo swietnie - tylko tak jak ktos wczesniej zauwazyl - niebo za budynkiem troche przepalone. Pracka robi wrazenie. Pozdrawiam S3b
jjh Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Tak się zastanawiam czemu miało by służyć takie wyniesienie budynku wgórę. Jest jakieś praktyczne uzasadnienie ? Czy chodzi tylko o sferę wizjonerską.
Filip Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Bardzo fajnie.Tylko czy wszystkie drzewa są modelowane czy trochę dodawałeś w ps.
tweety Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 znając świra everów na punkcie "maximum 3d without postproduction" jest jasne, że wszystko jest robione w 3d. chyba, że target się zmienił ;) Lis: nieźle ale trawa faktycznie odstaje od reszty. kolorystycznie jest za zielona :) Pozdrawiam
Lis Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 tylko tak jak ktos wczesniej zauwazyl - niebo za budynkiem troche przepalone. Względem referki jest jeszcze za mało przepalone :) Tylko czy wszystkie drzewa są modelowane czy trochę dodawałeś w ps. Tylko nieba jest z obrazka poza nim wszystko 3d i żadnej postprodukcji. klikasz render i dostajesz taki obrazek.
Orangegraphics Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 dla mnie to wiesz... dla obrazka jako pracy to utnij go od dołu aż do połowy podpor. wtedy jet idealny. a jesli patrzeć pod względem zlecenia to daje rade;)
nielot007 Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Witam!! i widzisz w oryginale trawa lepsza :P a tak btw. to takie exteriry robisz tylko na podstawie tego jednego zdjecia ?
RA Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Miłe bardzo, zwłaszcza światło. :) Gdyby tak pobawić się kolorkami jeszcze, to na pewno wyszłoby to obrazkowi na dobre.
tweety Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 hehe a widzisz - cienie są mniej rozmyte i bardziej intensywne. saturacja trawy też spadła i to sporo. gdyby nie te pierdoły to było by ultra extra. no i flarka spomiędzy liści od słońca... można by dodać nawet plane'a z opacity i mapką flarki :) Pozdrawiam
Lis Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 saturacja trawy też spadła No tak ale saturacja na całej refce jest spor niższa niż na renderze. no i flarka spomiędzy liści od słońca Dobry pomysł tylko że frame buffer nie obsługuje efektów atmosferycznych. A FB niestety w tej scenie jest niezbędny. plane z mapką opacity odpada.
tweety Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 czemu odpada? przecież to też 3d :) w końcu klient który dostaje scnkę musi się liczyć, że jesli coś pozmienia dostanie inny efekt (niekoniecznie tak samo dobry). to nie oszustwo tylko symulacja ;)
ZiBi_PL Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 trawa jak trawa ale mogles przy korzeniach drzewek cos poprawic bo tak "poprostu" wchodza w glebe ;)
mrkrzysiek Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 eh mimo tych wszystkich uwag to i tak ładny render.
Jim mee Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 chciałem się przyłączyć do grona tych , którym się ta wizka bardzo podoba.
Rekomendowane odpowiedzi