Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wow lis grejt dżob;)

najbardziej podoba mi sie budynek.

oczywiscie jest kilka drobizagow do ktorych moznaby sie przyczepic( np nie rozumiem po co umiesciles szyby jeszcze dalej nad i pod oknami, praktycznie na scianie), ale sa w sumie bez wiekszego znaczenia w ogolnym odbiorze pracy.

wery najs;)

pozdr

Napisano

Pięknie, znowu najwyższa półka, jeśli o roślinność chodzi to po prostu miażdżysz;) Uwagi już znasz, trawa kategorycznie do poprawy i ten hmm... w sumie już trzeci plan.

 

Pozdrawiam

Napisano

Z trawy jestem zadowolony. jest taka jaką planowałem i chciałem uzyskać.

 

tadzio - budynek robiony z refki. całkowicie zgadza się z oryginałem :)

 

Kawałek nieba w oknie to faktycznie bug. Wyszedł bo szyby są lekko przyciemniane.

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

Gość michlord
Napisano

Fajne, jedno drzewo dziwnie wyrasta z ziemi i troche niebo za jasne ;)

Reszta pro

Napisano

Na pytanie jak zrobils drzewa nadal nie uzyskaliśmy odpowiedzi, musisz powiedzieć bo to probably the best trees in 3D:P Reszta równie dobra.

Napisano

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

 

LOL! Masochista!;D

A w temacie trawy, to zmniejsz chociaż saturację i zamaskuj jakimiś roślinami miejsce gdzie 'wyrasta' to drzewo i ja już się do niczego nie przyczepię;)

Gość George82
Napisano

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

 

No tak... :)

 

Dla mnie bomba, pozdrawiam!

Napisano
Z trawy jestem zadowolony. jest taka jaką planowałem i chciałem uzyskać.

 

tadzio - budynek robiony z refki. całkowicie zgadza się z oryginałem :)

 

Kawałek nieba w oknie to faktycznie bug. Wyszedł bo szyby są lekko przyciemniane.

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

 

 

 

Świetne świetne jeszcze raz świetne!!!

Z tom kora to mnie rozwaliłeś – masochista, robisz niesamowitą zieleń, co do trawy ani mi się nie podoba ani też nie jest jakaś nadzwyczajna..A co do oryginału budynku to nigdy nie będzie się zgadzała z oryginałem;) kopia jest kopią, a oryginał oryginałem i nie sadze ze miąłeś dokładne plany tego budynku…daleko mu do oryginału pozdrawiam.

świetna robota.

Napisano

Witam

 

Nie mogę przejść obojętnie koło tej wizki. Jedna z lepszych w ostatnim czasie. Dobra robota. Jedynie co mi nie pasuje to Trawa ale skoro piszesz że o taką ci chodziło no to nie będę się czepiał. Brakuje też jakiegoś detalu pomiędzy trawą a wyrastającym drzewem. Mogłeś dodać jakieś małe krzaczki albo wyciąć trawę i wstawić rozsypaną korę tak jak to zrobiłeś pod krzaczkami z prawej strony. Możesz coś więcej powiedzieć o czasie renderingu oraz o sprzęcie? Chyba szykuję się kolejna dobra płytka ze stajni Ever. :)

 

Pozdro

Mario

Napisano

Łączenie trawy z drzewem faktycznie wygląda sztucznie.

Chciałem aby tam było lekkie wzniesienia ale w związku z tym że trawa jest w proxy musiałbym poświęcić trochę czasu żeby to zrealizować. Z krzaczkiem dobry pomysł ale wizka jest już skończona. na przyszłość zapamiętam :)

 

Freedom Fighter -> Swoje tajemnice i techniki też muszę mieć :D ale w 80% drzewko powstało tak samo jak tutaj:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=38060

 

 

EDIT: Link do referki: http://www.tmarch.com/projects/residential/house_on_the_gulf_of_mexico_i/2

Gość Raffaello
Napisano

Lis i znowu muszę napisac że wszystko ładne i takie realistyczne, widzę te domy bardzo często tu w południowej części LA przy zatoce i blisko szuwarów pełno podobnych stoi. Dobra robota!

pozdro

Napisano

Tak się zastanawiam czemu miało by służyć takie wyniesienie budynku wgórę.

Jest jakieś praktyczne uzasadnienie ? Czy chodzi tylko o sferę wizjonerską.

Napisano

znając świra everów na punkcie "maximum 3d without postproduction" jest jasne, że wszystko jest robione w 3d. chyba, że target się zmienił ;)

 

Lis: nieźle ale trawa faktycznie odstaje od reszty. kolorystycznie jest za zielona :)

 

Pozdrawiam

Napisano

porownaniefs4.jpg

 

tylko tak jak ktos wczesniej zauwazyl - niebo za budynkiem troche przepalone.

Względem referki jest jeszcze za mało przepalone :)

 

Tylko czy wszystkie drzewa są modelowane czy trochę dodawałeś w ps.

 

Tylko nieba jest z obrazka poza nim wszystko 3d i żadnej postprodukcji. klikasz render i dostajesz taki obrazek.

Napisano

Miłe bardzo, zwłaszcza światło. :)

Gdyby tak pobawić się kolorkami jeszcze, to na pewno wyszłoby to obrazkowi na dobre.

Napisano

hehe a widzisz - cienie są mniej rozmyte i bardziej intensywne. saturacja trawy też spadła i to sporo. gdyby nie te pierdoły to było by ultra extra.

 

no i flarka spomiędzy liści od słońca... można by dodać nawet plane'a z opacity i mapką flarki :)

 

Pozdrawiam

Napisano
saturacja trawy też spadła

No tak ale saturacja na całej refce jest spor niższa niż na renderze.

 

no i flarka spomiędzy liści od słońca

Dobry pomysł tylko że frame buffer nie obsługuje efektów atmosferycznych. A FB niestety w tej scenie jest niezbędny. plane z mapką opacity odpada.

Napisano

czemu odpada? przecież to też 3d :) w końcu klient który dostaje scnkę musi się liczyć, że jesli coś pozmienia dostanie inny efekt (niekoniecznie tak samo dobry). to nie oszustwo tylko symulacja ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności