Skocz do zawartości

Scena 3D: House in Casey Key


Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Mój drugi render do kolekcji Archexteriors 3.

Architekt: Roshiko Mori

Czas pracy: 40 godzin

 

Vray sky+sun, VRayPhysicalCamera

duże drzewa modelowane specjalnie pod scenę.

 

gotow1forumum5.jpg

 

mirrory:

http://aycu01.webshots.com/image/17000/2001530853245390300_rs.jpg

http://xs215.xs.to/xs215/07206/GOTOW1_forum.jpg

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e1c90f2b34d73398

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wow lis grejt dżob;)

najbardziej podoba mi sie budynek.

oczywiscie jest kilka drobizagow do ktorych moznaby sie przyczepic( np nie rozumiem po co umiesciles szyby jeszcze dalej nad i pod oknami, praktycznie na scianie), ale sa w sumie bez wiekszego znaczenia w ogolnym odbiorze pracy.

wery najs;)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie, znowu najwyższa półka, jeśli o roślinność chodzi to po prostu miażdżysz;) Uwagi już znasz, trawa kategorycznie do poprawy i ten hmm... w sumie już trzeci plan.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z trawy jestem zadowolony. jest taka jaką planowałem i chciałem uzyskać.

 

tadzio - budynek robiony z refki. całkowicie zgadza się z oryginałem :)

 

Kawałek nieba w oknie to faktycznie bug. Wyszedł bo szyby są lekko przyciemniane.

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość michlord

Fajne, jedno drzewo dziwnie wyrasta z ziemi i troche niebo za jasne ;)

Reszta pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

 

LOL! Masochista!;D

A w temacie trawy, to zmniejsz chociaż saturację i zamaskuj jakimiś roślinami miejsce gdzie 'wyrasta' to drzewo i ja już się do niczego nie przyczepię;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

 

No tak... :)

 

Dla mnie bomba, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z trawy jestem zadowolony. jest taka jaką planowałem i chciałem uzyskać.

 

tadzio - budynek robiony z refki. całkowicie zgadza się z oryginałem :)

 

Kawałek nieba w oknie to faktycznie bug. Wyszedł bo szyby są lekko przyciemniane.

Ps. mam jeszce drzewa z wymodelowaną korą ale v-ray powoli już tego nie chciał łykać

 

 

 

Świetne świetne jeszcze raz świetne!!!

Z tom kora to mnie rozwaliłeś – masochista, robisz niesamowitą zieleń, co do trawy ani mi się nie podoba ani też nie jest jakaś nadzwyczajna..A co do oryginału budynku to nigdy nie będzie się zgadzała z oryginałem;) kopia jest kopią, a oryginał oryginałem i nie sadze ze miąłeś dokładne plany tego budynku…daleko mu do oryginału pozdrawiam.

świetna robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nie mogę przejść obojętnie koło tej wizki. Jedna z lepszych w ostatnim czasie. Dobra robota. Jedynie co mi nie pasuje to Trawa ale skoro piszesz że o taką ci chodziło no to nie będę się czepiał. Brakuje też jakiegoś detalu pomiędzy trawą a wyrastającym drzewem. Mogłeś dodać jakieś małe krzaczki albo wyciąć trawę i wstawić rozsypaną korę tak jak to zrobiłeś pod krzaczkami z prawej strony. Możesz coś więcej powiedzieć o czasie renderingu oraz o sprzęcie? Chyba szykuję się kolejna dobra płytka ze stajni Ever. :)

 

Pozdro

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łączenie trawy z drzewem faktycznie wygląda sztucznie.

Chciałem aby tam było lekkie wzniesienia ale w związku z tym że trawa jest w proxy musiałbym poświęcić trochę czasu żeby to zrealizować. Z krzaczkiem dobry pomysł ale wizka jest już skończona. na przyszłość zapamiętam :)

 

Freedom Fighter -> Swoje tajemnice i techniki też muszę mieć :D ale w 80% drzewko powstało tak samo jak tutaj:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=38060

 

 

EDIT: Link do referki: http://www.tmarch.com/projects/residential/house_on_the_gulf_of_mexico_i/2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Lis i znowu muszę napisac że wszystko ładne i takie realistyczne, widzę te domy bardzo często tu w południowej części LA przy zatoce i blisko szuwarów pełno podobnych stoi. Dobra robota!

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znając świra everów na punkcie "maximum 3d without postproduction" jest jasne, że wszystko jest robione w 3d. chyba, że target się zmienił ;)

 

Lis: nieźle ale trawa faktycznie odstaje od reszty. kolorystycznie jest za zielona :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porownaniefs4.jpg

 

tylko tak jak ktos wczesniej zauwazyl - niebo za budynkiem troche przepalone.

Względem referki jest jeszcze za mało przepalone :)

 

Tylko czy wszystkie drzewa są modelowane czy trochę dodawałeś w ps.

 

Tylko nieba jest z obrazka poza nim wszystko 3d i żadnej postprodukcji. klikasz render i dostajesz taki obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe a widzisz - cienie są mniej rozmyte i bardziej intensywne. saturacja trawy też spadła i to sporo. gdyby nie te pierdoły to było by ultra extra.

 

no i flarka spomiędzy liści od słońca... można by dodać nawet plane'a z opacity i mapką flarki :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saturacja trawy też spadła

No tak ale saturacja na całej refce jest spor niższa niż na renderze.

 

no i flarka spomiędzy liści od słońca

Dobry pomysł tylko że frame buffer nie obsługuje efektów atmosferycznych. A FB niestety w tej scenie jest niezbędny. plane z mapką opacity odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu odpada? przecież to też 3d :) w końcu klient który dostaje scnkę musi się liczyć, że jesli coś pozmienia dostanie inny efekt (niekoniecznie tak samo dobry). to nie oszustwo tylko symulacja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności