Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ahoj.

Wrzucam właśnie ukończoną scenę mojego autorstwa przeznaczoną do Archexteriors 3. Płytka z całą kolekcją jest już na ukończeniu.

 

Screna przedstawia japoński zamek, znajdujący się w mieście Himeji. Jedna z najstarszych istniejących do dziś budowli średniowiecznej Japonii.

 

Cas pracy : 56 godzin.

Soft: 3ds max8 + Vray 1.5

Obrazek bez postprodukcji. tak jak wyszedł z vraya.

 

08naforumis2.jpg

 

Mirrory:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bd1e94bf8755dc08

http://xs215.xs.to/xs215/07223/08_na_forum.jpg

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 4,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

japońska architektura też ładna, pokażesz wiecej ujęć? dach mógłby być ciemniejszy a tak to super:)

 

ujecie w ogóle jest takie jakby robił zdjecie jakiś mały paparazzi ktory chciałby zobaczyć co jest w środku a nie mógł

Napisano

jakoś nie podchodzi mi ten dof. no i faktycznie, dach mógłby się wyróżniać, no ale rozumiem, że taka referka była.

Napisano

jakoś ten materiał wygląda jak standardowy szary........ale i tak bardzo ładnie. może pokaż referke

 

edit: pooglądałem kilka referek i dach powinien byćzdecydowanie ciemniejszy. i coś ten mur z kamienia jest nie taki jak powinien

 

Pomysł na wykorzystanie poprzednich exteriorów jeszcze jakoś mogłem wymyśleć, ale jak można wykorzystać średniowieczny zamek, z takim kadrem, to nie mam pojęcia :P

Napisano

model budynku rewelacja!

-przydały by sie textury.

-z tym murem to pocisnąłeś Oo

-okna jak by zabite dechami ;)

pozdro

Napisano

ładne, tylko czemu bez tekstur?

i ten murek z przodu mi się nie podoba, mógłby być przynajmniej ciut nierówny u góry, teraz takie obcięte kamienie.

Napisano

Twoj mur jest gorszy bo jest za równy, no i brakuje ciemnych elementów na dachach dlatego to wszystko wyglada tak jak by nie maiło materiałów.

Napisano

widze ze w pracy nie dają ci odetchnąć? ciśniesz prace, model budynku pierwsza klasa, o reszcie juz napisali

pozdro

Napisano

Świetnie wygląda ten zamek:), tylko ten mur mógłby być taki nie wiem... popękany albo coś, bo tkai prosty to trochę psuje cały efekt ;)

Napisano

Jak zwykkle poziom pokazujesz. Faktycznie dom na plach zdecydowanie lepszy, ale inna rzecz mnie nockoutuje. Twój czas pracy ;| - szybko Ci to idzie.

Napisano

bys napisla jak robiles dach dachowki :]

oczywiscie jak nie tjaemnica :D

pozdrowionka

Napisano
  • Autor

Najpierw zrobiłem wielki płat powierzchni dachowej, Zmapowałem itp itd.

Dalej dokładnie w środku tej powierzchni stworzyłem Path 4x4 czy ile mi tam było w danym momencie potrzebne.

 

Na dachówki nałożyłem modyfikator skin wrap path.

Poukładałem dach, przyciąłem modyfikatorem slice. Później jeszcze jakieś drobne poprawki.

Ogólnie sporo pracy z tym było.

Napisano

Lis: ile to ma poly ? ten dach pewnie nie źle tego natrzaskał ;) ale warte efektu końcowego ofkors

pozdro

Napisano

lis... trzeba ci przyznac ze potrafisz odwzorowac referke ... mniam ...

 

rewelacyjnie jak zwykle ...

 

pozdrawiam

Napisano

Aj tam czepiacie sie;D Mi sie bardzo podoba tylko ta roślina (wiśnia or wtf?) jest rozmazana aż za bardzo. Wiem ze mialo to dać wrazenie perspektywy ale wygląda troche sztucznie. Ogólnie budynek mi się podoba:) gratki

Napisano

nie jestem na tym forum dlugo i nie orientuje sie jeszcze za bardzo w prawach ktorymi sie rzadzi, ale jestem ciekaw czy zrobiles to dla evermotion? skoro tak to czy ladnie tak umieszczac tu zawodowo wykonana prace? :P:P:P Znalazlem ten palacyk i pare innych renderow, ktore sa na tym forum na stronce:

http://www.trinity3d.com/store/Archexteriors-Vol-3-VRay-Architectural-Exteriors-p-1250.html

Napisano

Privateer- niby dlaczego ma nie być wolno pokazywać prac zrobionych na zlecenie ? What's the fooking difference ? Czy jak ktoś bierze kasę to jakoś inaczej modeluje ?

Napisano
  • Autor

Privateer, RK, nielot007 -> 3 ostatnie przedstawione prze zemnie prace były przeznaczone do archexteriors3. Całkowitą pracę nad nimi prowadziłem w studio Evermotion w normalnych godzinach pracy.

 

Jest coś takiego jak prawa autorskie i prawa majątkowe. Prawa majątkowe posiada moje studio. To studio zarabia na tym produkcie. Lecz prawa autorskie są niezbywalnymi prawami chronionymi przez prawo i konstytucję. 100% pracy widocznej na pokazanych prze zemnie renderach jest mojego autorstwa tak więc jestem autorem tych prac i mogę się nimi chwalić wszem i wobec do woli.

Druga sprawa to fakt że uzyskałem od przełożonych pozwolenie na publiczne pokazywanie sowich prac.

Napisano

Szacunek dla Ciebie ze wziales sie za Himeji, ale render wyglada jak zwykly render clay :/ {jak zauwazyl czarny} - moze troche podkrecilbys levele, albo przybrudzil teksa na dachowkach?

Napisano

Lis- o ile rozumiem to dokładnie to samo próbowaliśmy z nielotem007 powiedzieć.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności