Lis Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 Ahoj. Wrzucam właśnie ukończoną scenę mojego autorstwa przeznaczoną do Archexteriors 3. Płytka z całą kolekcją jest już na ukończeniu. Screna przedstawia japoński zamek, znajdujący się w mieście Himeji. Jedna z najstarszych istniejących do dziś budowli średniowiecznej Japonii. Cas pracy : 56 godzin. Soft: 3ds max8 + Vray 1.5 Obrazek bez postprodukcji. tak jak wyszedł z vraya. Mirrory: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bd1e94bf8755dc08 http://xs215.xs.to/xs215/07223/08_na_forum.jpg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 japońska architektura też ładna, pokażesz wiecej ujęć? dach mógłby być ciemniejszy a tak to super:) ujecie w ogóle jest takie jakby robił zdjecie jakiś mały paparazzi ktory chciałby zobaczyć co jest w środku a nie mógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 jakoś nie podchodzi mi ten dof. no i faktycznie, dach mógłby się wyróżniać, no ale rozumiem, że taka referka była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 jakoś ten materiał wygląda jak standardowy szary........ale i tak bardzo ładnie. może pokaż referke edit: pooglądałem kilka referek i dach powinien byćzdecydowanie ciemniejszy. i coś ten mur z kamienia jest nie taki jak powinien Pomysł na wykorzystanie poprzednich exteriorów jeszcze jakoś mogłem wymyśleć, ale jak można wykorzystać średniowieczny zamek, z takim kadrem, to nie mam pojęcia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 mi to wyglada na zwyklego claya:/ odbiega poziomem od ostatniej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@seba@ Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 Czesc, bez tego muru bylo duzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 model budynku rewelacja! -przydały by sie textury. -z tym murem to pocisnąłeś Oo -okna jak by zabite dechami ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TrojkaT Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 dla mnie to jest nieskonczona jeszcze praca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 ładne, tylko czemu bez tekstur? i ten murek z przodu mi się nie podoba, mógłby być przynajmniej ciut nierówny u góry, teraz takie obcięte kamienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 Budynek bardzo fajny :) jak robiłeś wygięcia dachu? path deformem? czy inną techniką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 30 Maj 2007 Autor Share Napisano 30 Maj 2007 refka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 Twoj mur jest gorszy bo jest za równy, no i brakuje ciemnych elementów na dachach dlatego to wszystko wyglada tak jak by nie maiło materiałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 bardzo ładny model, ale fakt przez tą biel budynku dziwnie to wyszło ale i tak szacunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Secator Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 render leży, a sam zamek wypas ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Raffaello Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 widze ze w pracy nie dają ci odetchnąć? ciśniesz prace, model budynku pierwsza klasa, o reszcie juz napisali pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 Świetnie wygląda ten zamek:), tylko ten mur mógłby być taki nie wiem... popękany albo coś, bo tkai prosty to trochę psuje cały efekt ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 Secator- dlaczego Ci render lezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 30 Maj 2007 Share Napisano 30 Maj 2007 piękny model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 31 Maj 2007 Share Napisano 31 Maj 2007 Zamek świetny, mur do wymiany. Pozmieniaj trochę texturkę (np. w Ps), bo jest zbyt popularna, żeby na nią nie zwrócić uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 31 Maj 2007 Share Napisano 31 Maj 2007 bardzo fajny model :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 31 Maj 2007 Share Napisano 31 Maj 2007 Bardzo ładny model. Też chętnie bym się dowiedział jak zrobiłeś dach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 4 Czerwiec 2007 Share Napisano 4 Czerwiec 2007 Jak zwykkle poziom pokazujesz. Faktycznie dom na plach zdecydowanie lepszy, ale inna rzecz mnie nockoutuje. Twój czas pracy ;| - szybko Ci to idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 5 Czerwiec 2007 Share Napisano 5 Czerwiec 2007 bys napisla jak robiles dach dachowki :] oczywiscie jak nie tjaemnica :D pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 5 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2007 Najpierw zrobiłem wielki płat powierzchni dachowej, Zmapowałem itp itd. Dalej dokładnie w środku tej powierzchni stworzyłem Path 4x4 czy ile mi tam było w danym momencie potrzebne. Na dachówki nałożyłem modyfikator skin wrap path. Poukładałem dach, przyciąłem modyfikatorem slice. Później jeszcze jakieś drobne poprawki. Ogólnie sporo pracy z tym było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 5 Czerwiec 2007 Share Napisano 5 Czerwiec 2007 Lis: ile to ma poly ? ten dach pewnie nie źle tego natrzaskał ;) ale warte efektu końcowego ofkors pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 6 Czerwiec 2007 Share Napisano 6 Czerwiec 2007 lis... trzeba ci przyznac ze potrafisz odwzorowac referke ... mniam ... rewelacyjnie jak zwykle ... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 Aj tam czepiacie sie;D Mi sie bardzo podoba tylko ta roślina (wiśnia or wtf?) jest rozmazana aż za bardzo. Wiem ze mialo to dać wrazenie perspektywy ale wygląda troche sztucznie. Ogólnie budynek mi się podoba:) gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Privateer Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 nie jestem na tym forum dlugo i nie orientuje sie jeszcze za bardzo w prawach ktorymi sie rzadzi, ale jestem ciekaw czy zrobiles to dla evermotion? skoro tak to czy ladnie tak umieszczac tu zawodowo wykonana prace? :P:P:P Znalazlem ten palacyk i pare innych renderow, ktore sa na tym forum na stronce: http://www.trinity3d.com/store/Archexteriors-Vol-3-VRay-Architectural-Exteriors-p-1250.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 Privateer- niby dlaczego ma nie być wolno pokazywać prac zrobionych na zlecenie ? What's the fooking difference ? Czy jak ktoś bierze kasę to jakoś inaczej modeluje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 hmmmm ale przeciez lis pracuje dla everow wiec wtf :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2007 Privateer, RK, nielot007 -> 3 ostatnie przedstawione prze zemnie prace były przeznaczone do archexteriors3. Całkowitą pracę nad nimi prowadziłem w studio Evermotion w normalnych godzinach pracy. Jest coś takiego jak prawa autorskie i prawa majątkowe. Prawa majątkowe posiada moje studio. To studio zarabia na tym produkcie. Lecz prawa autorskie są niezbywalnymi prawami chronionymi przez prawo i konstytucję. 100% pracy widocznej na pokazanych prze zemnie renderach jest mojego autorstwa tak więc jestem autorem tych prac i mogę się nimi chwalić wszem i wobec do woli. Druga sprawa to fakt że uzyskałem od przełożonych pozwolenie na publiczne pokazywanie sowich prac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 9 Czerwiec 2007 Share Napisano 9 Czerwiec 2007 Szacunek dla Ciebie ze wziales sie za Himeji, ale render wyglada jak zwykly render clay :/ {jak zauwazyl czarny} - moze troche podkrecilbys levele, albo przybrudzil teksa na dachowkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 10 Czerwiec 2007 Share Napisano 10 Czerwiec 2007 Lis- o ile rozumiem to dokładnie to samo próbowaliśmy z nielotem007 powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi