Napisano 29 Październik 200717 l Pracka powstała po zobaczeniu od środka w lipcu tego roku Kościoła farnego w moim rodzinnym mieście Gubinie. W tej chwili budowla jest w remoncie ale władze miasta postanowily wpuścić ludzi do srodka, żeby zdobyć w ten sposób poparcie lokalnego społeczeństwa no i może troche pieniędzy. A dla mnie to była okazja do strzelenia paru fotek, które posłużyły mi jako materiał refrencyjny. Oczywiście duża rozdziałka.
Napisano 29 Październik 200717 l Szczena opada :O masakra, gratulacje super pracka. Domyślam się że roślinki zrobione przy pomocy "An Ivy Generator"
Napisano 29 Październik 200717 l hmm no praca na pierwsze 10-cio sekundowe oko wydaje się bomba ... ale no kurna nooooo kamienie plaskie ;/ wrzuć tom samom texturee w displacement daj high detal w opciach displa i niech daje piknymi kamyczkami po oczach :x co do reszty to ladnie ( i w prawym dolnym rogu świecące kamienie tez ble ;p chyba przesadziles z difuse glow :x) i p.s... będzie może nocny shot z wlatującym światlem księrzycowym z za okna ? ;]
Napisano 30 Październik 200717 l Scena fajna. Ładnie wykonana z klimatem....ale.. nie za bardzo wiadomo na czym chcesz skupić wzrok oglądającego, i co tak na prawdę jest ważne w tym kadrze. czy chcesz pokazać bluszcz (ładnie) oplatający kolumnę...czy może wejście do budynku. Ogólnie wrażenie bardzo fajne ale czegoś brakuje Pozdrawiam
Napisano 30 Październik 200717 l Naprawde ładnie... klimacik kolorki mi sie podobają ale jednak za ładnie... Już tłumaczę... jak na stary budynek to za dobrze się trzyma...
Napisano 30 Październik 200717 l no fajno, ale szkoda ze taki uciety kadr. faktycznie czegos tu brakuje.
Napisano 30 Październik 200717 l Razi mała textura. no i że bump tylko.Rerto technika ma swoje minusy.
Napisano 30 Październik 200717 l fajnie ale czegos tam brakuje :/ wszystko takie nieostre i niestety widac ze to rozmycie jest po to zeby ukryc kiepska jakosc textur. bluszcz wyszedl fajnie. w oknie jakis bug chyba jest bo te filary wygladaja jakby im poly brakowalo (takie pol okragle sa) i nie sa dociagniete do gory okna. moze tak ma byc ale dziwnie to wyglada.
Napisano 30 Październik 200717 l Autor Displace jest, bump jest, filary w oknach mają takie być. Sharpen jest raczej kiepski dlatego poszedł Highpas na hardlight`cie. Co jeszcze... nuda zgadzam się mi też brakuje tam czegoś co przyciągało by oko. Obiecuję, że nad tym popracuję, narazie szukam czegoś co złamało by monotonię. No i jeszcze jedna sprawa. Tekstura cegieł do jpg o rozdziałce 2000*2000 z całą masą małych cegiełek :) To chyba narazie tyle. No i oczywiście cieszę się, ze się podoba.
Napisano 31 Październik 200717 l Wygląda świetnie. Trochę za czyste kontrasty "zdradzają" (zwykle fotki mają trochę bardziej "płaskie", nie tak idealne) ale poza tym- foto. Bardzo fajna rzecz- prosta scena a ciekawy efekt.
Napisano 31 Październik 200717 l Masz cztery gwiazdki ode mnie bo ma pewien klimat. Te filary wyglądają jak tapetowane, brakuje rowków między cegłami. Brakuje tu takiego final touch'a. Pozdrawiam.
Napisano 31 Październik 200717 l Bardzo ładnie. Nie dośc, że technicznie jak najbardziej ok, to jeszcze scenka ma klimacik. 5+ ;)
Napisano 1 Listopad 200717 l Ode mnie **** bo mogłes z tego wyciągnąc więcej, a wiemy ze umiesz:) Podoba mi sie. Gratki.
Napisano 1 Listopad 200717 l hmm no praca na pierwsze 10-cio sekundowe oko wydaje się bomba ... ale no kurna nooooo kamienie plaskie ;/ wrzuć tom samom texturee w displacement daj high detal w opciach displa i niech daje piknymi kamyczkami po oczach :x co do reszty to ladnie ( i w prawym dolnym rogu świecące kamienie tez ble ;p chyba przesadziles z difuse glow :x) i p.s... będzie może nocny shot z wlatującym światlem księrzycowym z za okna ? ;] D4D4 za dużo siedzisz przy kompie Pracka mi się podoba. Fajny klimat, resztę już napisano
Napisano 1 Listopad 200717 l super, mogles tylko troche poprawcowac nad tym murem na 1 planie po prawej. wyglada dosc plasko. ale mimo to jest naprawde fajnie :D
Napisano 1 Listopad 200717 l Całkiem przyjemnie:) Brakuje mi jednak atmosfery - tej bardziej fizycznej. Stare i zniszczone budynki mają to do siebie, że w 99% wypadków pełno w nich kurzu/pyłu i bardzo fajnie widać efekty wolumetryczne;) Tutaj troche przegiąłem z postpro, ale mniej wiecej widać o co mi chodzi http://kozioo.com/files/prop.jpg Mam nadzieje ze nie masz nic przeciwko - jakby co to usunę.
Napisano 5 Listopad 200717 l Autor Wracam sobie ze wsi po długim weeksie, a tutaj taka niespodziewajka. To już mój drugi front!!! Dzięki ludziska :)
Napisano 6 Listopad 200717 l praca bdb ale zeby nie slodzic bo chyba nie o to chodzi. co mi sie rzuca w oczy to: - cegly za duze ( zle dobrana skala ) - caly obrazek stwaza wrazenie idealnego silikownowego glownie przez te cegly ktore wyladaja jakby z odnowionego budynku sakralnego. troche bez sensu bo to tak jakby ktos odnowil ruiny :D. powinno byc wiecej zaciekow, mchu, zczernialej cegly itd. - oswietlnie takie ze nie bardzo wiadomo czy to wewnatrz czy zewnatrz (barwa, natezenie ) - jak poprzednio ktos stwierdzil brak perspektywy powietrznej ( mgielka ). oczywiscie bez przesady ale minimalna by sie przydala. podsumowując. lobrazecek na pierwszy rzut oka BDB, ale po chwili jest wrazenie ze cos tu jest nie tak. pozdrawiam wain
Napisano 6 Listopad 200717 l Praca wygląda jak naprawdę dobry....WIP :) ,wtedy napisałbym: zapowiada się świetnie, czekam na update.