Skocz do zawartości

Scena 3D: Kościół farny- Gubin


Simple_man

Rekomendowane odpowiedzi

Pracka powstała po zobaczeniu od środka w lipcu tego roku Kościoła farnego w moim rodzinnym mieście Gubinie. W tej chwili budowla jest w remoncie ale władze miasta postanowily wpuścić ludzi do srodka, żeby zdobyć w ten sposób poparcie lokalnego społeczeństwa no i może troche pieniędzy. A dla mnie to była okazja do strzelenia paru fotek, które posłużyły mi jako materiał refrencyjny.

Oczywiście duża rozdziałka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm no praca na pierwsze 10-cio sekundowe oko wydaje się bomba ... ale no kurna nooooo kamienie plaskie ;/ wrzuć tom samom texturee w displacement daj high detal w opciach displa i niech daje piknymi kamyczkami po oczach :x co do reszty to ladnie ( i w prawym dolnym rogu świecące kamienie tez ble ;p chyba przesadziles z difuse glow :x) i p.s... będzie może nocny shot z wlatującym światlem księrzycowym z za okna ? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena fajna. Ładnie wykonana z klimatem....ale..

nie za bardzo wiadomo na czym chcesz skupić wzrok oglądającego, i co tak na prawdę jest ważne w tym kadrze. czy chcesz pokazać bluszcz (ładnie) oplatający kolumnę...czy może wejście do budynku.

Ogólnie wrażenie bardzo fajne ale czegoś brakuje

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ale czegos tam brakuje :/ wszystko takie nieostre i niestety widac ze to rozmycie jest po to zeby ukryc kiepska jakosc textur. bluszcz wyszedl fajnie.

 

w oknie jakis bug chyba jest bo te filary wygladaja jakby im poly brakowalo (takie pol okragle sa) i nie sa dociagniete do gory okna. moze tak ma byc ale dziwnie to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Displace jest, bump jest, filary w oknach mają takie być. Sharpen jest raczej kiepski dlatego poszedł Highpas na hardlight`cie. Co jeszcze... nuda zgadzam się mi też brakuje tam czegoś co przyciągało by oko. Obiecuję, że nad tym popracuję, narazie szukam czegoś co złamało by monotonię. No i jeszcze jedna sprawa. Tekstura cegieł do jpg o rozdziałce 2000*2000 z całą masą małych cegiełek :) To chyba narazie tyle. No i oczywiście cieszę się, ze się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no praca na pierwsze 10-cio sekundowe oko wydaje się bomba ... ale no kurna nooooo kamienie plaskie ;/ wrzuć tom samom texturee w displacement daj high detal w opciach displa i niech daje piknymi kamyczkami po oczach :x co do reszty to ladnie ( i w prawym dolnym rogu świecące kamienie tez ble ;p chyba przesadziles z difuse glow :x) i p.s... będzie może nocny shot z wlatującym światlem księrzycowym z za okna ? ;]

 

D4D4 za dużo siedzisz przy kompie

 

 

Pracka mi się podoba. Fajny klimat, resztę już napisano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem przyjemnie:) Brakuje mi jednak atmosfery - tej bardziej fizycznej. Stare i zniszczone budynki mają to do siebie, że w 99% wypadków pełno w nich kurzu/pyłu i bardzo fajnie widać efekty wolumetryczne;) Tutaj troche przegiąłem z postpro, ale mniej wiecej widać o co mi chodzi

http://kozioo.com/files/prop.jpg

Mam nadzieje ze nie masz nic przeciwko - jakby co to usunę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praca bdb ale zeby nie slodzic bo chyba nie o to chodzi.

co mi sie rzuca w oczy to:

 

- cegly za duze ( zle dobrana skala )

- caly obrazek stwaza wrazenie idealnego silikownowego glownie przez te cegly ktore wyladaja jakby z odnowionego budynku sakralnego. troche bez sensu bo to tak jakby ktos odnowil ruiny :D. powinno byc wiecej zaciekow, mchu, zczernialej cegly itd.

- oswietlnie takie ze nie bardzo wiadomo czy to wewnatrz czy zewnatrz (barwa, natezenie )

- jak poprzednio ktos stwierdzil brak perspektywy powietrznej ( mgielka ). oczywiscie bez przesady ale minimalna by sie przydala.

 

podsumowując.

lobrazecek na pierwszy rzut oka BDB, ale po chwili jest wrazenie ze cos tu jest nie tak.

 

pozdrawiam

wain

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności