Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

------Czepianie się ON------

słabo wyglada teksturka ubranka.

ucho - nie do końca podoba mi sie sposób w jaki jest ono połączone z głową.

Żuchwa wydaje sie tam dziwnie wklęśnięta i przez to dystans miedzy twarzą a głową wydaje sie zbyt duży.

------Czepianie się OFF------

Super! Fajnie ze masz siłe ciągać głowy od A do końcowego renderingu- mnie na to nie starcza cierpliwości/chęci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam. Moj pierwszy post na forum wiec mysle ze bedziecie troszku wyrozumiali ;]. Wrzucam dzisiejszy speed ok 5 godz. mam zamiar prace dopracowac i dokonczyc jak znajde czas

 

dragonnn22.jpg

renderdragon.jpg

 

 

ps. w jaki sposob moge w zbrushu moj model wyrenderowac i zapisac do formatu np. bmp itp. ?

Edytowane przez Paco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala szacunek, zacne zacne :) do pełni szczęścia brakuje mi może tylko jakiegoś delikatnego zarostu ale nie ma co się czepiać fajnie jest.

Paco faktura skóry mi nie siedzi, zanim wejdziesz w taki detal radziłbym dopracować formę, najlepiej zapatrz się w jakąś refkę i staraj się jak najdokładniej ją odwzorować, powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamala świetnie wyszło, fakt trochę dolna cześć ucha wygląda jakby za mocno wzdłuż twarzy szła.

 

Daje moje pierwsze poważniejsze poty w ZBrushu, z głowy jakaś zmutowana rybka reszta ciała w fazie produkcyjnej, myśle że etap "twarzy" skończony ew. dam małe poprawki na bokach i troche detalu dodam, i w pysku jakiś języczek fikuśny zrobie. Krytyka mile widziana. Coś koło 2 milionów poly.

 

pozdrawiam

 

rybeczka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala, dzięki za wskazówki, postaram się zastosować, a co wyjdzie to się okaże:) co do księdza, to ehhh.... miodzio.... :)

Brumugun ucho ma jakieś wertepy, proporcje mięśni wokoło ust mi nie pasują. hehe łatwo mi widzieć błędy u innych a sam jakie walę:) ale tak to już jest. dla tego bezcenna jest krytyka innych. poza tym przyjemna gębula. dorobić szczerbaty uśmiech, flaszeczka w łapę i pan mietek spod monopolowego:)

Hendels jak na 2 mln to detal wygląda kanciato i to bardzo (szczególnie ten po bokach). zresztą pospieszyłeś się i za szybko za detal się wziąłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smoothem przejade i bedzie git, to jest przestrzen pomiedzy poly grupami ;] dopiero zauwazylem.

Hym jeszcze zapytam odnosnie detalu i ogolnie, ja subdividuje w sumie tylko polygrupy, ten sprzet pozwala mi na to od subdivide na poziomie 1, czyli najpierw wale poziom 4, kasuje 3 nizsze a pozniej dividuje polygrupe. Jak wrzuce detal na 1 to odzwierciedli sie on na 7ce? Chociaz na 1 nie bedzie go prawie widac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Destroyer dzięki :)

Morte zgadzam się ze wszystkim. Co do tych renderingów to też nie mam chęci i siły za bardzo ostatnio dlatego dokańczam sobie stare bazgroły w wolnych chwilach ;)

mafida dzięki, pilot mi się nie podoba już więc tak jakoś straciłem do niego zapał ale przygotowuję jakieś tło do niego a nawet ze dwie wersje, ostatni update pilota wrzuciłem wczoraj na zbrush central nie wiem po co ;)

krzys!3k dzięki :)

Hendels dzięki :) mi się rybka kojarzy ze zmutowanym okoniem :D

Nocny drwal dzięki :)

 

brumugun naprawdę spoko gębula, okolice oczu wymagają jeszcze dopieszczenia i nie wiem czy łuki brwiowe nie wychodzą za bardzo do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja coś wrzucę. W zasadzie moje pierwsze poważniejsze podejście do sculptingu niepolygonowego :) (Drugi sculpt jaki zrobiłem w ogóle, bo pierwszy był z tutoriala z książki i się nim nie pochwalę :P )

Się to zowie Duros z filmu Star Wars. Oczywiście WIP.

 

25c5362489c04300.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka to plastelina ze tak się trzyma? A sama w sobie figurka bardzo spoko, aczkolwiek twoje rzeźby z Zbrusha prezentują na razie wyższy poziom:P

Dobra juz widzę, w linka trza było kliknać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sand-Dzięki:)

Destroyer-DZIĘKI!!!;)

Morte-Dzięki,dobre wykonanie to dla mnie podstawa:)Pozy żadnej jeszcze nie ma bo to dopiero początek-wrzuciłem bo nie wiem czy go będę jeszcze robił a jakoś szkoda było żeby gnił na dysku;)

Trybal-Thenkju wery mucz;)

wizz-Bardzo fajnie wyszedł ten plastelinek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super Maqs! Bardzo przyjemny sculpt fajny kształt i dobry detal!

Shader skóry jak sam wiesz wymiata, kiedyś przyjadę i ukradne ci pliki z kompa. Jedynie włosy psują wrażenie póki co.No i bardzo wymowne spojrzenie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak forumowy feedback:) Dzięki chłopaki

Popracowałem troszkę:(innymi słowy mam dość matmy/fizki):

70435955.png

teraz przyuważyłem ze dystans między kolankiem a mięśniami udowymi jest ciut za duży i dziwnie to wygląda, ale spoko, poprawi się:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj czepiacie się oryginał też tak miał. To znana przy przypadłość u superhirołsów.

Kirian, no zobaczymy, ale nie widzę tego w różowych kolorkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności