Paco Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 (edytowane) Witam. Moj pierwszy post na forum wiec mysle ze bedziecie troszku wyrozumiali ;]. Wrzucam dzisiejszy speed ok 5 godz. mam zamiar prace dopracowac i dokonczyc jak znajde czas ps. w jaki sposob moge w zbrushu moj model wyrenderowac i zapisac do formatu np. bmp itp. ? Edytowane 24 Marzec 2009 przez Paco
mafida Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 O fajnie ksiądz wyszedł,włosy i skóra świetne.Jakbyś go trochę upozował było by jeszcze lepiej bo teraz to troche jak na zdjęciu do paszportu wygląda. PS.A co z tym pilotem co robiłeś?
krzys!3k Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Tomala szacunek, zacne zacne :) do pełni szczęścia brakuje mi może tylko jakiegoś delikatnego zarostu ale nie ma co się czepiać fajnie jest. Paco faktura skóry mi nie siedzi, zanim wejdziesz w taki detal radziłbym dopracować formę, najlepiej zapatrz się w jakąś refkę i staraj się jak najdokładniej ją odwzorować, powodzenia ;)
Hendels Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Tamala świetnie wyszło, fakt trochę dolna cześć ucha wygląda jakby za mocno wzdłuż twarzy szła. Daje moje pierwsze poważniejsze poty w ZBrushu, z głowy jakaś zmutowana rybka reszta ciała w fazie produkcyjnej, myśle że etap "twarzy" skończony ew. dam małe poprawki na bokach i troche detalu dodam, i w pysku jakiś języczek fikuśny zrobie. Krytyka mile widziana. Coś koło 2 milionów poly. pozdrawiam
nocny drwal Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Tomala, dzięki za wskazówki, postaram się zastosować, a co wyjdzie to się okaże:) co do księdza, to ehhh.... miodzio.... :) Brumugun ucho ma jakieś wertepy, proporcje mięśni wokoło ust mi nie pasują. hehe łatwo mi widzieć błędy u innych a sam jakie walę:) ale tak to już jest. dla tego bezcenna jest krytyka innych. poza tym przyjemna gębula. dorobić szczerbaty uśmiech, flaszeczka w łapę i pan mietek spod monopolowego:) Hendels jak na 2 mln to detal wygląda kanciato i to bardzo (szczególnie ten po bokach). zresztą pospieszyłeś się i za szybko za detal się wziąłeś.
duff Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Mnie się to kojarzy ze zmutowanym tasiemcem, ale ten drugi z główką uzbrojoną bo o ile pamiętam to był jeszcze tasiemieć nieuzbrojony.Sorki to zmutowana śluzica, czad podoba mi się.
Hendels Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 no nic ucze sie na bledach ;p tyle ze narazie jade na 256 ramach, 1,7 prockiem i GF4 wiec troche ciezko manipulowac obiektem ^^ hym kiedy nakladac detal? to zboku bede wygladzal, podlubie to troche i edita dam.
nocny drwal Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 detal dodajesz, jak masz podstawowe kształty zrobione na niższych poziomach. dopiero jak wszystko gra dodajesz detal. to mi wygląda, że w tych "kanciatych" miejscach zabrakło Ci już wolnych poligonów.
Hendels Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 smoothem przejade i bedzie git, to jest przestrzen pomiedzy poly grupami ;] dopiero zauwazylem. Hym jeszcze zapytam odnosnie detalu i ogolnie, ja subdividuje w sumie tylko polygrupy, ten sprzet pozwala mi na to od subdivide na poziomie 1, czyli najpierw wale poziom 4, kasuje 3 nizsze a pozniej dividuje polygrupe. Jak wrzuce detal na 1 to odzwierciedli sie on na 7ce? Chociaz na 1 nie bedzie go prawie widac?
Tomala Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Destroyer dzięki :) Morte zgadzam się ze wszystkim. Co do tych renderingów to też nie mam chęci i siły za bardzo ostatnio dlatego dokańczam sobie stare bazgroły w wolnych chwilach ;) mafida dzięki, pilot mi się nie podoba już więc tak jakoś straciłem do niego zapał ale przygotowuję jakieś tło do niego a nawet ze dwie wersje, ostatni update pilota wrzuciłem wczoraj na zbrush central nie wiem po co ;) krzys!3k dzięki :) Hendels dzięki :) mi się rybka kojarzy ze zmutowanym okoniem :D Nocny drwal dzięki :) brumugun naprawdę spoko gębula, okolice oczu wymagają jeszcze dopieszczenia i nie wiem czy łuki brwiowe nie wychodzą za bardzo do przodu.
nocny drwal Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 nie daję zbrushowi za wygraną:) dzisiejszy efekt przestawiania po ekranie vertexów:)
Tomala Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 łuki brwiowe trochę zbyt masywne, popraw jeszcze ucho i dopracuj nos a będzie super
Hendels Napisano 28 Marzec 2009 Napisano 28 Marzec 2009 zacnie ;] fakt popraw troszke to uszko i minimalnie podnies łuki brwiowe
nocny drwal Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 ok, postaram się poprawić wedle wskazówek, za które bardzo dziękuję. samemu czasem ciężko wpaść na dobry trop. tymczasem następna gęba.
Hendels Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 ale duzo lepiej ta 2ga juz wyglada. Fajosko, ja bym mu jeszcze jakąś drugą paszczę gdzieś na tej łysinie wkomponował ;p
Tomala Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 oczy z przodu trochę nieciekawie wyglądają i usta. Popracuj też nad nosem bo wygląda trochę schematycznie, powinien być bardziej masywny w dolnej części.
ArTooRo Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 To i ja coś wrzucę. W zasadzie moje pierwsze poważniejsze podejście do sculptingu niepolygonowego :) (Drugi sculpt jaki zrobiłem w ogóle, bo pierwszy był z tutoriala z książki i się nim nie pochwalę :P ) Się to zowie Duros z filmu Star Wars. Oczywiście WIP.
mafida Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 ArTooRo-Dobry start,dawaj dalej. A ja sobie takie nie wiadomo co robię:aaa gdzie moje orzeszki!!!?
sand Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 o kur*** zajebiste mafida! ArTooRo - też fajo :)
Gość Morte Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 a na mnie nie robi specjalnego wrażenia- wykonanie jest bardzo dobre, ale koncepcja, poza- już nie.
Trybal Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Mi się strasznie podoba Mafido :> Szacuneczek :> 1
wizz Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Można takie coś tu ? :) Lepione z 2 dni, z plasteliny, pierwszy taki model tradycyjna metodą więc łatwo nie było :) tu wieksza ilość fotek http://www.mistrz.jawnet.pl/web2/traditional.html 1
Gość Morte Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Jaka to plastelina ze tak się trzyma? A sama w sobie figurka bardzo spoko, aczkolwiek twoje rzeźby z Zbrusha prezentują na razie wyższy poziom:P Dobra juz widzę, w linka trza było kliknać
wizz Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Na kompie łatwiej , w realu brak mi cierpliwości xD
mafida Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 sand-Dzięki:) Destroyer-DZIĘKI!!!;) Morte-Dzięki,dobre wykonanie to dla mnie podstawa:)Pozy żadnej jeszcze nie ma bo to dopiero początek-wrzuciłem bo nie wiem czy go będę jeszcze robił a jakoś szkoda było żeby gnił na dysku;) Trybal-Thenkju wery mucz;) wizz-Bardzo fajnie wyszedł ten plastelinek:)
khatake Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Praktycznie drugi sculpt. Biorąc pod uwagę wasze doświadczenie postanowiłem wrzucić tego plastusia aby usłyszeć jakąś konstruktywną krytykę. Sorki jeśli drastycznie zaniżam poziom wątku :P
Gość Morte Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Super Maqs! Bardzo przyjemny sculpt fajny kształt i dobry detal! Shader skóry jak sam wiesz wymiata, kiedyś przyjadę i ukradne ci pliki z kompa. Jedynie włosy psują wrażenie póki co.No i bardzo wymowne spojrzenie ma.
Maqs Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Za tydzień plik+ krótki tutek:) włoski poprawie w weekend. 1
Luki Luki Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Fak! Maqs, na pierwszy rzut oka myslalem ze to po prawej to refka a po lewej model;). Bardzo dobre, popraw wlosy, moze zmniejsz nasycenie koloru skory i bedzie totalny wypas.
mafida Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 soska-fajna mucha:) Maqs-piekny brzydal:)Render kopie w d....!!!Jedyna uwaga-na czole nad zmarszczkami wyszła taka dziwna granica między rozmytą a ostrą skórą,reszta zaje...:)
gawel72 Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 Maqs: super model i shejder! Shejder robiłeś nodesami w blenderze? Mógłbyś pokazać mapki?
Gość Morte Napisano 7 Kwiecień 2009 Napisano 7 Kwiecień 2009 a ja tak lekko, kartónowo, nie wiem czy będę kontynuował, takie małe na odstresowanie.
Gość Morte Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Nie ma to jak forumowy feedback:) Dzięki chłopaki Popracowałem troszkę:(innymi słowy mam dość matmy/fizki): teraz przyuważyłem ze dystans między kolankiem a mięśniami udowymi jest ciut za duży i dziwnie to wygląda, ale spoko, poprawi się:P
Ex3 Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Morte ten koleś ma chyba jakąś nową odmianę płaskostopia :D 1
mafida Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Cie,chie faaajny:) ale stopy faktycznie jakby mu ktoś żelazkiem przejechał...;)
Gość Morte Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Oj czepiacie się oryginał też tak miał. To znana przy przypadłość u superhirołsów. Kirian, no zobaczymy, ale nie widzę tego w różowych kolorkach...
krzys!3k Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 morte fajnie idzie! szczególnie od pasa w górę, nad proprasmi trochę popracuj i będzie gitara :). 1
Gość P. Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 morte. bardzo fajny, nie wymeczony, fajny harakter... taki bardziej "doswiadczony". szacun.
Gość Morte Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Dzięki chłopaki cool ze sie podoba- reszta w Game arcie jeśli idzie o tego pana. Ale co tu taki zastój hmm? brzydal:
Rekomendowane odpowiedzi