Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Moj pierwszy post na forum wiec mysle ze bedziecie troszku wyrozumiali ;]. Wrzucam dzisiejszy speed ok 5 godz. mam zamiar prace dopracowac i dokonczyc jak znajde czas

 

dragonnn22.jpg

renderdragon.jpg

 

 

ps. w jaki sposob moge w zbrushu moj model wyrenderowac i zapisac do formatu np. bmp itp. ?

Edytowane przez Paco

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Wyświetleń 225,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O fajnie ksiądz wyszedł,włosy i skóra świetne.Jakbyś go trochę upozował było by jeszcze lepiej bo teraz to troche jak na zdjęciu do paszportu wygląda.

PS.A co z tym pilotem co robiłeś?

Napisano

Tomala szacunek, zacne zacne :) do pełni szczęścia brakuje mi może tylko jakiegoś delikatnego zarostu ale nie ma co się czepiać fajnie jest.

Paco faktura skóry mi nie siedzi, zanim wejdziesz w taki detal radziłbym dopracować formę, najlepiej zapatrz się w jakąś refkę i staraj się jak najdokładniej ją odwzorować, powodzenia ;)

Napisano

Tamala świetnie wyszło, fakt trochę dolna cześć ucha wygląda jakby za mocno wzdłuż twarzy szła.

 

Daje moje pierwsze poważniejsze poty w ZBrushu, z głowy jakaś zmutowana rybka reszta ciała w fazie produkcyjnej, myśle że etap "twarzy" skończony ew. dam małe poprawki na bokach i troche detalu dodam, i w pysku jakiś języczek fikuśny zrobie. Krytyka mile widziana. Coś koło 2 milionów poly.

 

pozdrawiam

 

rybeczka.jpg

Napisano

Tomala, dzięki za wskazówki, postaram się zastosować, a co wyjdzie to się okaże:) co do księdza, to ehhh.... miodzio.... :)

Brumugun ucho ma jakieś wertepy, proporcje mięśni wokoło ust mi nie pasują. hehe łatwo mi widzieć błędy u innych a sam jakie walę:) ale tak to już jest. dla tego bezcenna jest krytyka innych. poza tym przyjemna gębula. dorobić szczerbaty uśmiech, flaszeczka w łapę i pan mietek spod monopolowego:)

Hendels jak na 2 mln to detal wygląda kanciato i to bardzo (szczególnie ten po bokach). zresztą pospieszyłeś się i za szybko za detal się wziąłeś.

Napisano

Mnie się to kojarzy ze zmutowanym tasiemcem, ale ten drugi z główką uzbrojoną bo o ile pamiętam to był jeszcze tasiemieć nieuzbrojony.Sorki to zmutowana śluzica, czad podoba mi się.

Napisano

no nic ucze sie na bledach ;p tyle ze narazie jade na 256 ramach, 1,7 prockiem i GF4 wiec troche ciezko manipulowac obiektem ^^ hym kiedy nakladac detal? to zboku bede wygladzal, podlubie to troche i edita dam.

Napisano

detal dodajesz, jak masz podstawowe kształty zrobione na niższych poziomach. dopiero jak wszystko gra dodajesz detal. to mi wygląda, że w tych "kanciatych" miejscach zabrakło Ci już wolnych poligonów.

Napisano

smoothem przejade i bedzie git, to jest przestrzen pomiedzy poly grupami ;] dopiero zauwazylem.

Hym jeszcze zapytam odnosnie detalu i ogolnie, ja subdividuje w sumie tylko polygrupy, ten sprzet pozwala mi na to od subdivide na poziomie 1, czyli najpierw wale poziom 4, kasuje 3 nizsze a pozniej dividuje polygrupe. Jak wrzuce detal na 1 to odzwierciedli sie on na 7ce? Chociaz na 1 nie bedzie go prawie widac?

Napisano

Destroyer dzięki :)

Morte zgadzam się ze wszystkim. Co do tych renderingów to też nie mam chęci i siły za bardzo ostatnio dlatego dokańczam sobie stare bazgroły w wolnych chwilach ;)

mafida dzięki, pilot mi się nie podoba już więc tak jakoś straciłem do niego zapał ale przygotowuję jakieś tło do niego a nawet ze dwie wersje, ostatni update pilota wrzuciłem wczoraj na zbrush central nie wiem po co ;)

krzys!3k dzięki :)

Hendels dzięki :) mi się rybka kojarzy ze zmutowanym okoniem :D

Nocny drwal dzięki :)

 

brumugun naprawdę spoko gębula, okolice oczu wymagają jeszcze dopieszczenia i nie wiem czy łuki brwiowe nie wychodzą za bardzo do przodu.

Napisano

łuki brwiowe trochę zbyt masywne, popraw jeszcze ucho i dopracuj nos a będzie super

Napisano

ok, postaram się poprawić wedle wskazówek, za które bardzo dziękuję. samemu czasem ciężko wpaść na dobry trop. tymczasem następna gęba.

4d60afbe7957ac54.jpg

Napisano

ale duzo lepiej ta 2ga juz wyglada. Fajosko, ja bym mu jeszcze jakąś drugą paszczę gdzieś na tej łysinie wkomponował ;p

Napisano

oczy z przodu trochę nieciekawie wyglądają i usta. Popracuj też nad nosem bo wygląda trochę schematycznie, powinien być bardziej masywny w dolnej części.

Napisano

To i ja coś wrzucę. W zasadzie moje pierwsze poważniejsze podejście do sculptingu niepolygonowego :) (Drugi sculpt jaki zrobiłem w ogóle, bo pierwszy był z tutoriala z książki i się nim nie pochwalę :P )

Się to zowie Duros z filmu Star Wars. Oczywiście WIP.

 

25c5362489c04300.jpg

Napisano

ArTooRo-Dobry start,dawaj dalej.

A ja sobie takie nie wiadomo co robię:aaa gdzie moje orzeszki!!!?

japa.jpg

Napisano

a na mnie nie robi specjalnego wrażenia- wykonanie jest bardzo dobre, ale koncepcja, poza- już nie.

Napisano

Jaka to plastelina ze tak się trzyma? A sama w sobie figurka bardzo spoko, aczkolwiek twoje rzeźby z Zbrusha prezentują na razie wyższy poziom:P

Dobra juz widzę, w linka trza było kliknać

Napisano

sand-Dzięki:)

Destroyer-DZIĘKI!!!;)

Morte-Dzięki,dobre wykonanie to dla mnie podstawa:)Pozy żadnej jeszcze nie ma bo to dopiero początek-wrzuciłem bo nie wiem czy go będę jeszcze robił a jakoś szkoda było żeby gnił na dysku;)

Trybal-Thenkju wery mucz;)

wizz-Bardzo fajnie wyszedł ten plastelinek:)

Napisano

Praktycznie drugi sculpt. Biorąc pod uwagę wasze doświadczenie postanowiłem wrzucić tego plastusia aby usłyszeć jakąś konstruktywną krytykę. Sorki jeśli drastycznie zaniżam poziom wątku :P

 

elf.jpg

Napisano

Super Maqs! Bardzo przyjemny sculpt fajny kształt i dobry detal!

Shader skóry jak sam wiesz wymiata, kiedyś przyjadę i ukradne ci pliki z kompa. Jedynie włosy psują wrażenie póki co.No i bardzo wymowne spojrzenie ma.

Napisano

Za tydzień plik+ krótki tutek:) włoski poprawie w weekend.

Napisano

Czekam z niecierpliwoscia:D

Napisano

Fak! Maqs, na pierwszy rzut oka myslalem ze to po prawej to refka a po lewej model;).

Bardzo dobre, popraw wlosy, moze zmniejsz nasycenie koloru skory i bedzie totalny wypas.

Napisano

soska-fajna mucha:)

Maqs-piekny brzydal:)Render kopie w d....!!!Jedyna uwaga-na czole nad zmarszczkami wyszła taka dziwna granica między rozmytą a ostrą skórą,reszta zaje...:)

Napisano

Maqs: super model i shejder! Shejder robiłeś nodesami w blenderze? Mógłbyś pokazać mapki?

Napisano

a ja tak lekko, kartónowo, nie wiem czy będę kontynuował, takie małe na odstresowanie.

mri.png

Napisano

Nie ma to jak forumowy feedback:) Dzięki chłopaki

Popracowałem troszkę:(innymi słowy mam dość matmy/fizki):

70435955.png

teraz przyuważyłem ze dystans między kolankiem a mięśniami udowymi jest ciut za duży i dziwnie to wygląda, ale spoko, poprawi się:P

Napisano

Morte ten koleś ma chyba jakąś nową odmianę płaskostopia :D

Napisano

Cie,chie faaajny:) ale stopy faktycznie jakby mu ktoś żelazkiem przejechał...;)

Napisano

Oj czepiacie się oryginał też tak miał. To znana przy przypadłość u superhirołsów.

Kirian, no zobaczymy, ale nie widzę tego w różowych kolorkach...

Napisano

morte fajnie idzie! szczególnie od pasa w górę, nad proprasmi trochę popracuj i będzie gitara :).

Napisano

morte. bardzo fajny, nie wymeczony, fajny harakter... taki bardziej "doswiadczony". szacun.

Napisano

Dzięki chłopaki cool ze sie podoba- reszta w Game arcie jeśli idzie o tego pana.

Ale co tu taki zastój hmm?

brzydal:

95212141.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności