Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

indian- Oczy są słabe. Wgłęb je bardziej, przeciągnij Pinchem nad górną powieką żeby zrobić fałdkę i powinno być lepiej, popatrz na jakieś referki bo cała okolica oka jest bardzo złożona i trudno tak na czuja dobrze ją zrobić. Zaokrąglij czaszkę i daj mu trochę więcej szczeki po bokach.

Usta zajebiste, najlepszy element pracy.

 

Ja po pół rocznej przerwie od zbraszowania czegokolwiek przysiadłem wczoraj i dzisiaj i wymodziłem taki łepek. Trochę komiksowy bo nie mam jeszcze wyczucia ale chyba nie jest źle. Opinie i krytyka mile widziana (poza uszami bo nie mam na nie geometrii w modelu i nie widzi mi się ich poprawiać, pas :( )

 

78062434.jpg

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

VS- Imho jeśli decydujesz się nie robić jakiegoś elementu np reki czy stóp to lepiej jest kikut wymodelować tak jakbyś uciął bryłe jednym płaskim cięciem. U ciebie te glutki strasznie mi psują odbiór ale jak sobie zasłoniłem paluchami to jest nieźle. Klata i brzusio jest spoko. Uda i pośladki potrzebują pracy jeszcze. Łydki i kolana tragedia. ;)

 

 

Czasza czesia.

27220592.jpg

Napisano

No to ja takie małe coś na szybko zrobiłem :P UWAGA!! Jak ktoś ma słabe nerwy proszony jest o nie oglądanie obrazka gdyż może ucierpieć.

Miało być spoko a wyszło.. no coś wyszło:

 

zombiex.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Baza z kuliki a czas ok 40 minut na spokojnie :P

 

PS: I taki bonus na dziś sponsorowany przez Grono Nieudolnych Grafików ;D

 

xxcopy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

indian - Jak dla mnie dużo lepiej. Ogromny skok w porównaniu do pierwszej wersji. Jednak polecałbym ci pozostawić tą prackę już do szuflady i coś nowego zacząć robić. Nie warto przemęczać się z jedną pracą jak ćwiczysz. To teraz jakiś nowy speedzik poproszę. ;P

 

WilL - Myślę że przydałoby ci się więcej podłubać realistycznych prac a potem dizajnować takie ludziki. To ma ogromne przełożenie i czym szybciej to statystyczny nowicjusz zrozumie tym lepiej dla niego. Wiem po sobie.

Napisano

Ja zrobiłem coś takiego w 10min dla rozluźnienia:

Speedscul_naaxps.jpg

Speedscul_naaxpw.jpg

 

@leszek_lenia: sutki chyba trochę za bardzo z boku są. Ucho inaczej łączy się z głową. IMHO mięśnie mają inny kształt u człeka :)

 

@indian: brwi nie są trochę za wysoko? :)

Napisano

leszek_lenia spróbuj sculptować na niższych levelach (na tak wysokich trudno wydobyć dobrą bryłę i robi się takie „paćkanie” – btw. sylweta Twoim przyjacielem, jak w 2d :) [ dlatego np najszerszy grzbietu - dużo za dużo])

 

Vega ucho fajne, aż się prosi o +1 lvl :) Usta, a zwłaszcza okolice wokół mają zły kształt (wszystko [oprócz warg i nosa] za płasko, górna warga powinna być nad dolną) ale na niższym lvl takie poprawki to max 5min do już włożonych 10 :)

  • Like 1
Napisano

a próbowałeś leszku_lenia overpaintować swoje modele z zbrusha (no wiesz, tak bezczelnie filipa w szopie i zrobić, tak żeby było dobrze?). Imo zmień standarda na clay tubes - wolniej nakładasz detal ale możesz robić to dokładniej. Do włączenia sylwety możesz użyć materiału flat color. Radziłbym też unikać takich kikutów (znacznie lepiej ściąć to mocno flatten'em). btw perspekytwa jest standardowo pod p :P i reasumując... tak... szum jest coool :P Nie mogę się doczekać dalszego rozwoju sculptów :)

 

P.s ja bym je widział idące w tą stronę:

http://ryankingslien.cgsociety.org/gallery/770691/

Gość Morte
Napisano

a kingslein to jest chyba wogole najwiekszy wymiatacz jesli leci o zbrusha a jak na to co robi-mega niedoceniany przez publike.

Gość Morte
Napisano

Akurat zem jest w nastroju na jakas dyskusje. Czemu nie? Z jednej strony na warstwie technicznej nie mozna gosciowi nic zarzucic-on jest po czesci odpowiedzielny za to czym jest Zb3. Z drugiej jego rzeczy maja w sobie jakies emocje, a nie 'ol jee kolejny mutan, mega detal.' Sa bardzo rzezbiarskie, skupia sie na tym co wiekszosc ludzi z tego co patrze ma gdzies, czyli o forme i wlasnie ten, okreslmy to, ladunek emocjoalny. Patrzac po roznorakich forach to raczej widac raczej tendencnje-im wiecej poly i wiekszy detal tym lepiej, mimo ze na bryle pomysl wyjety z miejsca gdzie plecy traca swa szlachetna nazwe. Mnie sie milo patrzy na jego prace fakt z paroma wyjatkami(nieszczesna pani z tutoriala na gnomonology) i jakos tak zapadaja w pamiec.

Napisano

Morte dobrze gada - nic nie zastąpi ekspresji. Koleś się poczuł pewnie jak Michał Anioł i zaczął rzeźbić bardziej ekspresywnie i szkicowo. Mnie najbardziej do gustu przypadły akurat rzeźby tego pana. w szczególności baletnica na początku wątku.

Gość Morte
Napisano

'koles sie poczul', heh. Sorry stary ale grubo zes przesadzil z tym sarkazmem. Ja Kingsleina lubie za to ze on robi cos co faktycznie mozna nazwac digital sculptingiem, a nie dorabianiem detalu do modelu. Ale po linku widze ze jednak poczucie tego co jest dobre mamy iscie odlegle, bo mi sie te modele ehm.. mocno srednio podobaja.

Napisano

Pewnie:) Nasze gusta to zupełnie 2 różne bieguny. W tym co mówiłem nie było sarkazmu. Z Michałem Aniołem to chodzi mi o jego późne, szkicowe rzeźby - zupełnie odmienne od jego wcześniejszej twórczości. O takie coś:

450px-Michelangelo_piet%C3%A0_rondanini.jpg

Napisano (edytowane)

@indian: Mnie się wydaje, że głowa trochę za długa lub za wąska, uszy za wysoko. Za to nosek i usta całkiem fajne natomiast ucho bleeee :) Wewn. kąciki i krawędzie oczu za bardzo ostre oraz powieka.

 

@marekf3h: Koń fajnie wygląda. Nie znam się na zwierzach więc tylko tyle powiem :)

Edytowane przez Vega
Napisano

maaacieks.jpg

lennaas.jpg

Znajomi zkreskówkowani. Nie mam pojęcia jakim cudem ludzie potrafią bez tony detalu i naprawdę prostymi środkami na dosyć prostej bryle złapać podobieństwo do modeli.

Napisano (edytowane)

Marqson: świetne te główki, sam się do takiej stylistyki przymierzam od jakiegoś czasu.

Szybkie coś ode mnie.

 

Edit: poprawiłem policzki i brodę

 

1allo.jpg

Edytowane przez vrocker
Napisano

Marqson to jakas prowokacja? przecież podobieństwo to nie detal. Raczej proporcje i cos co trudno zdefiniować a nie jest detalem.

Główki bardzo fajne.

Napisano

Hmm może źle to ująłem. W tych łebkach co pokazałem nadal jest zbyt mało podobieństwa przy takiej ilości elementów charakterystycznych. Podziwiam ludzi którym wychodzi bardzo czysta cartoonowa synteza która mimo to jest chamsko podobna a to podobieństwo budowane jest przez 4-5 elementów które są odpowiednio dobrane.

Gość Morte
Napisano

Marqson-Bardzo przyjemne te twarzyczki:)

Indian- te oczy to tak specjalnie za male i a blisko siebie.

 

Sculpcik taki szybki, kolo 45 minut, polysphere. powinienem byl poszukac jakis referencji,ale lenistwo...:P

speedk.jpg

Napisano

Morte – świetny sculpt, dawno żadna Twoja głowa tak bardzo mi się nie podobała (imo krytyka mankamentów zbędna – nie ma co ojca uczyć dzieci robić :P)

 

p.s typowo Mortowe uszy, żuchwa i brwi :P

 

 

 

 

leszek_lenia – no właśnie o to chodziło, tak jak myślałem, w 2d już od razu potrafisz załapać, że oczy za duże czy nos za szeroki (choć na szkicu gdzieniegdzie krzywo, że aż w oczy kłuje :P). Co do oczu dodam jeszcze, że dobrym pomysłem jest sculpotwać na spherach (transpose Twoim przyjacielem jest) oraz, że warto by było traktować bryłę bardziej płaszczyznowo (brush flatten – po smooth będzie mniej babolowatości na modelu [żuchwa]). Imo teraz już Tobie tylko potrzeba dupogodzin – polecam wybrać z 10 głów (z 3 widokami front, side i pers) i je po prostu wymodelować jak najwierniejsze z oryginałem:)

Napisano (edytowane)

babka1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Mała prośba: Nie podzieliłby się ktoś alphą z fakturą warg? Nie jestem pewien jak to powinno wyglądać a już raz zbrukałem fajny model próbując. W ogóle może ktoś zna jakiś zestaw alph do sculptowania ludzi?

Edytowane przez Lucek
Napisano

Lucek, ładna pani.

Ode mnie Papuas, zmęczyłem się nim trochę i zaczynam coś innego, ręce nie dopieszczone, stóp prawie nie dotykałem, ale jestem jako tako zadowolony z pozowania.

 

papuas.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności