Skocz do zawartości

[Porachunki] Charge! (Do Ataku!)


mateusz_s

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 182
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

kurde, problem mi sie pojawil...

zrobilem za duzo textur i nie moge wyrenderowac calej sceny bo mam za malo pamieci (2 gb ram).. opcje optymalizujace w mentalu nie daja rady,

zmiejszylem tekstury, jest troche lepiej, ale wciaz calosci nie wyrenderuje, nawet jest problem z podzialem na warstwy...

wiec musze chyba dokupiac 1 dodatkowy giga, z tu znowu zonk bo windows 32 bity obsluguje chyba do 3,25, wiec jak i to nie wystarczy to bedzie problem.. ale chyba powinno wystarczyc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może przekonwetuj textury do formatu menatla .map dzięki czemu nie bedzie całej textury na raz ładował do pamięci tylko kawałek który potrzebuje dodatkowo możesz renderoać z linki komend/ wiersza poleceń

 

ja tak mam zamiar swój render udźwignąc :) też mam "nędzne" 2 GB ramu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Zalacznik nr 17]

nie lubie wrzucac czegos czego nie skonczylem, ale dawno juz nic nie dawalem,

wiec oto wczesno robocza scena.

przez caly dzien usilowalem jakos sensowcie ulozyc elementy tak aby nie zatracic szegolow,

ciezko bylo, mysle ze tak jak jest teraz jest najbardziej optymalnie...

jutro ide kupic kolejny 1 giga RAM :) .. choc jak znam zycie akurat niebeda mieli w sklepie i bede musial zamowic przez neta... :)

 

scena_temp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdekCG -> :) jak wspomnialem to wersja wczesno robocza, ten zgiety koles w rzeczywistosci opiera sie o mur na ktorym sa slady krwi,

juz to zrobilem, ale mam problemy z renderingiem, moze sie dzis uporam to wrzuce finlany koncept, praktycznie zostaje mi jeszcze tlo czyli miasto i niebo jakos zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Zalacznik nr 18]

Backburner nieco pomogl, ale i tak bede musial dokupic pamiec, niestety mam starego kompa i musze kupic DDR wiec trzepnie mnie sporo po kieszeni :/ szlag by to.... ale mniejsza z tym...

 

to jest chyba finalny koncept, trudno bylo ustawic kamere, bo chcialem pokazac jak najwiecej, chyba zrezygnuje z dofa na rzecz mgielki, mgielka nadaje fajny klimat, dla nie wtajemniczonych wszystko mam juz wytexturowane...

 

cos temu zolniezowi oko pociemnialo, ale to sie ustawi potem....

 

zostalo mi 'tylko' zrobic miasto, ale to raczej beda proste elementy bo i tak nie bedzie ich widac za bardzo... aha no i jeszcze jakies dymy itp... no a potem tylko postprodukcja (korekta kolorow, strzelanie robota, mala flarka obiektywu)

 

scena_tmp2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem wszystkich postów, więc gdybym się powtarzał to sorry, ale może fajniej by było gdyby postać po prawej zamiast leżeć, strzelała do robota. Z tego co pamiętam, to postać główna patrzy się gdzieś w bok, może lepiej by było gdyby jej wzrok skupiał się na widzu. Tak aby polecenie do ataku widz mógł odnieść do siebie.

 

pozdrawiam,

makak_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek po lewej stoi bardzo sztywno, twarz ukazuje że krzyczy i motywuje kumpli do ataku, ale w pozie tego wcale nie widać, wygląda jak sprzedawca zachwalający pomidory.

 

Ten po prawej też niebardzo, pochylił się i coś ogląda na dole, powinien albo kucać i lugać zza murka, albo jeśli jest nieżywy to powinien bardziej leżeć, przewieszony przez murek, a nie opierać się rękami. Ewentualnie może też patrzeć się na robota, ale wtedy głowa do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wszytkim...

peterr -> tnx :)

 

makak_ -> wzrok glownego zolnierza bedzie sie skupial na widzu, bo takie bylo zalozenie sceny, drugi wole zeby byl ranny/niezywy bo wtedy bardziej to pasuje do 'porachunkow' ;)

 

bartasm -> nie moge dac juz bardziej panoramcznej kamery, jak obraz bedzie nizszy to utnie mi pewne detale, a jak bedzie szerszy to zrobi sie pusty i bede musial wszytko porozsuwac zeby zapelnic kadr, wiec zostaje tak jak jest...

 

Aniu -> nie mam pojecia jak przestawic zolnierza po lewej stronie zeby nie wygladal jak sprzedawca pomidorów, natomist co do drugiego to wpadl mi pomysl, zeby jedna reka trzymal sie za brzuch (na murze jest juz plama krwi) i patrzyl sie na robota, mysle ze tak bedzie fajnie i dodatkowo bedzie widac wiecej szegolow na helmie...

 

Sanderalek -> tnx :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Zalacznik nr 19]

Powstalo cos na ksztalt zniszczonego miasta, jeszcze potem poprawie ten wiezowiec...

 

zaczalem sie bawic z nudow w poprawki w photoshopie, zrobielm strzaly robota, choc nie wiem czy to dobrze wyglada, i probowalem zrobic dym z lufy ale tez nie wiem czy to dobrze wyjdzie, podbawilem sie troche kolorystyka i udalo mi sie fajnie podciagnac kontrast ale jak wejda kolory to pewnie inaczej to bedzie wygladac, dodalem tez maleńkiego DOFA, ale w koncowym obrazku bede go musial zrobic w phtotoshopie bo mental tego nie udzwignie, tzn renderowaloby mi sie pewnie ze 100 lat.

 

jedziesz, jedziesz....

 

scena_tmp3.jpg

 

scena_tmp3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no stary powiem ze zaczyna to zyc, z kazdym updatem coraz bardziej, wiesz mozesz tego drugiego zolnierza zrobic z gunem w rekach i niech on strzela do tego robota, a pociski zrobisz jako takie swietlne smugi, takie mikro wybuchy dadaj tez na mechu, stworzy to wrazenie jescze wiekszej wielkosci robota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z modeli to poprawie tylko ten wiezowiec i chyba wstawie gdzies drugi i moze ze dwa samochody w tle stojace take deczko rozwalone i chyba na tym zakoncze 3d. potem bede musial poprawic tekstury i materialy w paru miejscach. budynki z tylu sa juz wyteksturowane. popracuje tez nad oswietleniem. a jak mi przyjdzie zamowiona pamiec to moze nawet uda mi sie wyrenderowac calosc z tezturami :D a jak nie to schowam duzego zolnierza i moze wtedy... w kazdym razie bez backburnera ani rusz. no i moze jakis dym bym zrobil afterburnem, dawno go nie uzywalem wiec trzeba bedzie sobie przypomiec... wstawie dym w dwoch miejscach chyba - takie kłęby dymu bym chcial... no i jakies niebo trzeba sobie poszukac... bla bla bla..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Zalacznik nr 20]

Zmontowalem wstepnie scene, zeby zobaczyc co jeszcze poprawic...

brakuje jeszcze dymów itp, i chyba za ciemno jest... sam juz nie wiem...

mgla raczej za duza tez i ten dof tez troche... juz mnie glowa od tego boli...

 

Dla ciekawskich scena ma 2.635.446 polygonów...

 

moze, dymy, ogien i smugi jakos ozywią jeszcze ten obraz...

 

scena_prawie_ok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsza, super renderek!

Nad światlem możesz popracować bo go niewiele, w sensie, że światło czyni cuda, a tu nie czyni.

 

Kolorystyka troszkę niedopracowana, ani to kolorowe, ani sepia bo skóra czerwienieje.

 

Generalnie rewelka!

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest fajnie ale troche płasko, zróżnicowałbym trochę tekstury kolorystycznie, bo tak wszystko na jedną modłę, + światło tez bym z kolorkami pomęczył

pozdro

 

edit, no i speca dodał np na rękawiczce, w ogóle materiały tez bym troche zróżnicował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calkiem sprawnie Ci to wychodzi, ale powalczyl bym jeszcze z samymi kolorami, teraz wyglada to jak screen z gry, kolory przesycone,ale sharp na plus i efekt atmosferyczny tez na plus, choc troche on tez wplywa na efekt game: ]

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladnie ale kolory zbyt jednolite i skora zbyt czerwona. Plan 1 zostaw wyostrzony ale mech powinien byc troche rozmyty jak na poprzednim renderze. Przyslonilbym go jakims kurzem, pylem i moze czesciowo jakas eksplozja. Dodatkowo eksplozja dodalaby jakies bardziej interesujace swiatlo ktore padalo by na postacie od tylu i wydobywalo z tla. Mozesz dodac swiatla z roznych stron symulujace swiatla od eksplozji i ognia.

Ja wogole zrobilbym scene nocna albo moze wieczorowa zeby miec wieksze mozliwosci ustawienia swiatel.

Jeszcze taka ciekawostka ktora przeczytalem bardzo dawno i do dzis pamietam. Podobno ludzie odbieraja sceny oswietlone w sposob filmowy jako bardzie realistyczne niz te oswietlone przez GI.

 

Jeszcze jedno. Koniecznie dodaj duzo dymu i ognia z tylu za mechem. Domaluj to rowniez na rozwalonych budunkach w tle i za nimi - slupy dymu na niebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale super ! :D

 

Maga , jak jakis screen z gierki.

 

Nie czytałem całego watku, ale wygląda znakomicie. Troche w tle nie widac zadymy jaką robi ten robot. Ten kolo z pierwszego planu równie dobrze może krzyczeć :

 

" PA JAKI ZAJEBISTY !! "

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności