Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ten przechylony kadr to dobry pomysł.

Za każdym razem jak patrze na kolejny render jedna rzecz mnie razi, może to głupie ale ten wskazujący palec, wygląda jak by była na końcu złamany;/ Tylko tego mi brakuje do pełni szczęścia.

  • Odpowiedzi 182
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za uwagi...

 

SoAD-> tnx, troche przechylalem kadr, ale juz tyle umordowalem sie nad ustawiniem kadru ze jakbym go teraaz przechylil to znowu bym musial wszystko od nowa ustawiac..

 

FreedomFighter, floo-> eee, nie wydaje mi sie po prostu nie jest do konca wyprostowany...

 

Adek_CG->dzieki, do wybuchu probowalem roznych rzeczy od fumefx do afterburnera, ale srednio to wychodzilo, w koncu za pomoca najprostszych particli zrobilem to co widac :) dodajac jakis poblask, dym itp...

Napisano
troche przechylalem kadr, ale juz tyle umordowalem sie nad ustawiniem kadru ze jakbym go teraaz przechylil to znowu bym musial wszystko od nowa ustawiac..

Myśle że warto sie pomęczyć.

 

A wracając do palucha to właśnie w tym rzecz że nie wygląda, dla mnie przynajmniej, jak by nie był do końca wyprostowany. A poza tym jak on sie tak wytęża i krzyczy to pewnie ma wszystkie mieśnie napięte i palec tez według mnie powinien być wyprostowany.

Napisano

dzieki za komentarze.

 

freedom fighter-> nad palcem troche popracowalem, choc nie wiem czy efekt jest widoczny, dla mnie gra. kadr delikatnie jeszce przekrecilem, dodalo to chyba jakiejs dynamiki...

 

komic-> koles przy murku nie strzela tylko trzyma sie za brzuch zeby mu flaki nie wylecialy, caly murek jest popaprany krwia, moze nie widac ze jest czerwona bo zmiejszylem saturacje.

 

ofca-> koles ma dobrego dentyste, jak mu kiedys zrobil zabki to do tej pory sie trzymaja.. ;p

Napisano

[Zalacznik nr 23]

Wydaje mi sie ze to raczej jest koniec .... :)

to jest wersja 1000x700 do ogladanie na komputerze

mam tez wieksza do ewentualnego druku 1687x1181

 

wiadomo, ze zawsze mozna cos poprawic.... ale poprawiac mozna w nieskonczonosc :)

i zawsze cos komus nie bedzie pasowac...

 

w pierwszym poscie ten obrazek tez jest, zeby go nie szukac po calym watku...

 

ufffff.....

 

 

--- KONIEC ---

 

 

DoAtaku%28medium%29.jpg

 

 

--- KONIEC --- --- KONIEC --- --- KONIEC ---

Napisano

Hej

pracka gnieci jesli chodzi o ilosc detali i wlozonej pracy jednak mogla by byc znacznie lepsza pod kilkoma wzgledami.

 

Popatrz sobie na nia z pewnej odleglosci (wiekszej niz standardowy dystans glowy od monitora). Powinienes zauwazyc ze oswietlenie nadal zawodzi. Wyglada to tak jak by patrzyli na jakis olbrzymi bilboard a nie na autentyczna scene ktora sie kolo nich wydaza.

 

A ten z przodu to zdaje sie krzyczeć "patrz zolniezu jakiego fajnego mecha mateusz_s wymodelowal a nasz general wydrukowal na wielkim formacie"

 

bardzo splaszczyles oswietlenie tla ktore samo w sobie daje ogromne mozliwosci do bawienia sie ze swiatlem (te zniszczone budynki)

 

Doradzal bym CI mocno przyciemnic tlo - i wykorzysctac choc kilka szczelin na wsadzenie tam jakichs zrodel swiatla (nie ograniczaj sie zbytnioo kolorystycznie postaraj sie pomalowac troche ta scene swiatlem.

 

(po edicie)

---------

jesli swiatlo pierwszego i drugiego planu bedzie tak ruzne jak to jest w tej pracy - wrazenie iz sa to 2 ruzne sceny bedzie bardzo ruzne - postaraj sie utrzymac oswietlenie w tym samym stylu )

 

a ha i jeszcze jedno nie zdawaj sie tylko na GI pobaw sie dodatkowymi swiatlami tak jak juz wczesniej ktos napisal GI wcale nie oznacza ze praca bedzie relistycznaw odbiorze. Postaraj sie wykorzystac swiatlo do budowania klimatu - a nie tylko modele i tekstury jak dotychczas.

--------------

 

Gdy umiescisz jakis zrodlo swiatla pod tym robotem to rowniez powinienes uzyskac niezly efekt (choc i tak nie unikniesz uzycia jeszcze dodatkowych malych swiatelek.

 

To czerwone cos i te szczelinki w jego "glowie"? rowniez nadawaly by sie do przerobienia na zrodla swiatla - co dodatkowo powinno urozmaicic ta bardzo jednolita kolorystycznei i nasyceniowo - pracke.

 

Kolejna sprawa to ta postac odwrocona do nas tylem. Nie wiem czy to ujecie czy moze cos innego ale nie moge sie pozbyc wrazenia ze jejjest inna. Wyglada jak jakies male dziecko bardziej niz postawny zolniez. Rozumiem ze robisz kompozycje w L-ke ale przynajmniej dla mnie dziwnie to wyszlo (moja kobitka pierwsze co powiedziala to ze ta postac wyglada na bardzo mala - wiec nie tylko ja tak mytsle)

 

moze warto go obrucic w nasza strone polozyc mu lapki na kasku i przyblizyc do nas przykucnietego moglo by byc ze sie oslania od wybuchu i pozwolilo by na unikniecie problemu ze skala

 

TEksturki sa pierwsza klasa nawet bez kolorow ktorych tak jak inni juz zauwazyli troszke wiecej by sie sprzydalo .

 

Generalnie :

 

Jesta bardzo fajnie - moze byc swietnie.

 

Pozdro

  • Like 1
Napisano

Tak jak powiedział barton_fink, w pełni się z nim zgadzam dodatkowo jeszcze dodał bym jednak dofa oraz w sumie motion blur na ręce żołnierza na pierwszym planie, to dodało by dynamike.

Napisano

jesli swiatlo pierwszego i drugiego planu bedzie tak ruzne jak to jest w tej pracy - wrazenie iz sa to 2 ruzne sceny bedzie bardzo ruzne - postaraj sie utrzymac oswietlenie w tym samym stylu )

 

barton... Ty?!....rÓzne! na Boga, pisze sie 'rÓzne'.

 

pozdrawiam

pionier

Napisano

fikolek, lukasz_stanek -> hehe dzieki ;)

barton_fink-> wow ale wypasiony komentarz dzieki :D

ossa201-> jakos mi ten dof nie spasowal, wole jednak jak jest ostrzej ;)

Napisano

Słuchaj Bartona on bardzo do rzeczy pisze.

 

Warto niekiedy spojrzeć na miniaturkę, o taką jak masz w pierwszym poście, w tej wielkości.

Jeśli kompozycja i światło są dobre, to miniaturka zazwyczaj się nie zlewa w chaos. U ciebie się zlewa w jasnociemny brązowy chaos.

 

Aha i dalej coś dziwnie przy łokciu, o tu:

doatakudq1.jpg

 

Masz jeszcze prawie 3 tygodnie na poprawki, może się jednak zdecydujesz? Warto.

 

W każdym razie gratuluję ukończonej pracy, świetnych modeli i świetnych tekstur.

  • Like 1
Napisano

ja nadal sadze ze powinienes poprawcowac nad twarza zolnierz....teraz przypomina mi tego kolesia z "józka z bagien" co do szyby dmuchał...calosc troche za jednolita ale to juz zostalo powiedziane!

Napisano
powinienes poprawcowac nad twarza zolnierz....przypomina mi tego kolesia z "józka z bagien" co do szyby dmuchał...

 

dziwne... ja nie zauwazylem podobienstw.... ale dzieki za zwrocenie tak istotnej uwagi...

Napisano

Wygląda super, tylko jak ktoś wcześniej pisał razi wielkość drugiego wojaka.

Imho za duży hełm i brak szyji - przez to proporcje dziwnie wyszły.

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

radzik-> ee tam... :)

 

za jakis dzien bede mial troche czasu, wiec jeszcze pare poprawek naniose

dodam m.in. pare wiezowcow zeby tlo bylo bardziej zapelnione, proboje tez cos zdzialac z jakimis swiatelkami na mechu, ale cienko to widze, zrobie tez jakas korekcje, moze zroznicuje kolorystycznie tlo z wiezowcami III plan z doami i mechem...

jest tez kilka baboli, ale takich malo widocznych, wiec moze je tez poprawie... tak zeby bylo juz wyszlifowane na maxa :)

 

edit:

dorobilem mechowi takie swiecące coś, tam gdzie jest ten 'grill' koło nóg, wyszlo calkiem fajnie, bo teraz sie bardziej odcina od tla, na razie nie daje updejta, dopiero jak zrobie reszte poprawek, mysle ze kolo soboty, juz definitywny koniec bedzie...

Napisano

bardzo fajnie wyszło - chociaż powalczyłbym z dalszym planem żeby go zróżnicować kolorystycznie z pierwszym - gratuluję ukończenia !

Napisano

hejka, gratulacje za ukonczony projekt. szkoda ze zabraklo troche.

pozwolilem sobie na troche postprodukcji. mysle ze dzieki temu praca zyskuje na czytelnosci a jednoczesnie ukazuje najmocniejsze strony tej grafiki.

mateusz_s-postproduction.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności