FF Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Ten przechylony kadr to dobry pomysł. Za każdym razem jak patrze na kolejny render jedna rzecz mnie razi, może to głupie ale ten wskazujący palec, wygląda jak by była na końcu złamany;/ Tylko tego mi brakuje do pełni szczęścia.
floo Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 coraz lepiej! :) co do palucha to słuszna uwaga...
Adek_CG Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 no z kazdym upem coraz lepiej to wyglada :), czym ten wybuch robiles ?
mateusz_s Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 dzieki za uwagi... SoAD-> tnx, troche przechylalem kadr, ale juz tyle umordowalem sie nad ustawiniem kadru ze jakbym go teraaz przechylil to znowu bym musial wszystko od nowa ustawiac.. FreedomFighter, floo-> eee, nie wydaje mi sie po prostu nie jest do konca wyprostowany... Adek_CG->dzieki, do wybuchu probowalem roznych rzeczy od fumefx do afterburnera, ale srednio to wychodzilo, w koncu za pomoca najprostszych particli zrobilem to co widac :) dodajac jakis poblask, dym itp...
SoAd Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 EE tam gadasz mi się udało w fotoszopie przekręcić to ci się n ie uda w 3ds czy w czym tam budujesz.
FF Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 troche przechylalem kadr, ale juz tyle umordowalem sie nad ustawiniem kadru ze jakbym go teraaz przechylil to znowu bym musial wszystko od nowa ustawiac.. Myśle że warto sie pomęczyć. A wracając do palucha to właśnie w tym rzecz że nie wygląda, dla mnie przynajmniej, jak by nie był do końca wyprostowany. A poza tym jak on sie tak wytęża i krzyczy to pewnie ma wszystkie mieśnie napięte i palec tez według mnie powinien być wyprostowany.
KoMic Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 no i tak jak juz ktos pisal, kolo koło murka powinien strzelac: ]
ofca Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 i czy nie ma za pieknych prostych zebow zabardzo ?:D detalik ale ale ale :D grejt work :*
mateusz_s Napisano 1 Luty 2008 Autor Napisano 1 Luty 2008 dzieki za komentarze. freedom fighter-> nad palcem troche popracowalem, choc nie wiem czy efekt jest widoczny, dla mnie gra. kadr delikatnie jeszce przekrecilem, dodalo to chyba jakiejs dynamiki... komic-> koles przy murku nie strzela tylko trzyma sie za brzuch zeby mu flaki nie wylecialy, caly murek jest popaprany krwia, moze nie widac ze jest czerwona bo zmiejszylem saturacje. ofca-> koles ma dobrego dentyste, jak mu kiedys zrobil zabki to do tej pory sie trzymaja.. ;p
mateusz_s Napisano 1 Luty 2008 Autor Napisano 1 Luty 2008 [Zalacznik nr 23] Wydaje mi sie ze to raczej jest koniec .... :) to jest wersja 1000x700 do ogladanie na komputerze mam tez wieksza do ewentualnego druku 1687x1181 wiadomo, ze zawsze mozna cos poprawic.... ale poprawiac mozna w nieskonczonosc :) i zawsze cos komus nie bedzie pasowac... w pierwszym poscie ten obrazek tez jest, zeby go nie szukac po calym watku... ufffff..... --- KONIEC --- --- KONIEC --- --- KONIEC --- --- KONIEC ---
Destroyer Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 mi się bardzo podoba! sporo się nad tym napracowałeś Gratuluje ukończenia! ;) 1
bartonfink Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Hej pracka gnieci jesli chodzi o ilosc detali i wlozonej pracy jednak mogla by byc znacznie lepsza pod kilkoma wzgledami. Popatrz sobie na nia z pewnej odleglosci (wiekszej niz standardowy dystans glowy od monitora). Powinienes zauwazyc ze oswietlenie nadal zawodzi. Wyglada to tak jak by patrzyli na jakis olbrzymi bilboard a nie na autentyczna scene ktora sie kolo nich wydaza. A ten z przodu to zdaje sie krzyczeć "patrz zolniezu jakiego fajnego mecha mateusz_s wymodelowal a nasz general wydrukowal na wielkim formacie" bardzo splaszczyles oswietlenie tla ktore samo w sobie daje ogromne mozliwosci do bawienia sie ze swiatlem (te zniszczone budynki) Doradzal bym CI mocno przyciemnic tlo - i wykorzysctac choc kilka szczelin na wsadzenie tam jakichs zrodel swiatla (nie ograniczaj sie zbytnioo kolorystycznie postaraj sie pomalowac troche ta scene swiatlem. (po edicie) --------- jesli swiatlo pierwszego i drugiego planu bedzie tak ruzne jak to jest w tej pracy - wrazenie iz sa to 2 ruzne sceny bedzie bardzo ruzne - postaraj sie utrzymac oswietlenie w tym samym stylu ) a ha i jeszcze jedno nie zdawaj sie tylko na GI pobaw sie dodatkowymi swiatlami tak jak juz wczesniej ktos napisal GI wcale nie oznacza ze praca bedzie relistycznaw odbiorze. Postaraj sie wykorzystac swiatlo do budowania klimatu - a nie tylko modele i tekstury jak dotychczas. -------------- Gdy umiescisz jakis zrodlo swiatla pod tym robotem to rowniez powinienes uzyskac niezly efekt (choc i tak nie unikniesz uzycia jeszcze dodatkowych malych swiatelek. To czerwone cos i te szczelinki w jego "glowie"? rowniez nadawaly by sie do przerobienia na zrodla swiatla - co dodatkowo powinno urozmaicic ta bardzo jednolita kolorystycznei i nasyceniowo - pracke. Kolejna sprawa to ta postac odwrocona do nas tylem. Nie wiem czy to ujecie czy moze cos innego ale nie moge sie pozbyc wrazenia ze jejjest inna. Wyglada jak jakies male dziecko bardziej niz postawny zolniez. Rozumiem ze robisz kompozycje w L-ke ale przynajmniej dla mnie dziwnie to wyszlo (moja kobitka pierwsze co powiedziala to ze ta postac wyglada na bardzo mala - wiec nie tylko ja tak mytsle) moze warto go obrucic w nasza strone polozyc mu lapki na kasku i przyblizyc do nas przykucnietego moglo by byc ze sie oslania od wybuchu i pozwolilo by na unikniecie problemu ze skala TEksturki sa pierwsza klasa nawet bez kolorow ktorych tak jak inni juz zauwazyli troszke wiecej by sie sprzydalo . Generalnie : Jesta bardzo fajnie - moze byc swietnie. Pozdro 1
ossa201 Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Tak jak powiedział barton_fink, w pełni się z nim zgadzam dodatkowo jeszcze dodał bym jednak dofa oraz w sumie motion blur na ręce żołnierza na pierwszym planie, to dodało by dynamike.
Pionier Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 jesli swiatlo pierwszego i drugiego planu bedzie tak ruzne jak to jest w tej pracy - wrazenie iz sa to 2 ruzne sceny bedzie bardzo ruzne - postaraj sie utrzymac oswietlenie w tym samym stylu ) barton... Ty?!....rÓzne! na Boga, pisze sie 'rÓzne'. pozdrawiam pionier
mateusz_s Napisano 2 Luty 2008 Autor Napisano 2 Luty 2008 fikolek, lukasz_stanek -> hehe dzieki ;) barton_fink-> wow ale wypasiony komentarz dzieki :D ossa201-> jakos mi ten dof nie spasowal, wole jednak jak jest ostrzej ;)
FF Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 najs, ale z tymi bruzdami na twarzy to chyba trochę przesadziłeś.
Ania Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Słuchaj Bartona on bardzo do rzeczy pisze. Warto niekiedy spojrzeć na miniaturkę, o taką jak masz w pierwszym poście, w tej wielkości. Jeśli kompozycja i światło są dobre, to miniaturka zazwyczaj się nie zlewa w chaos. U ciebie się zlewa w jasnociemny brązowy chaos. Aha i dalej coś dziwnie przy łokciu, o tu: Masz jeszcze prawie 3 tygodnie na poprawki, może się jednak zdecydujesz? Warto. W każdym razie gratuluję ukończonej pracy, świetnych modeli i świetnych tekstur. 1
Bruneq Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 ja nadal sadze ze powinienes poprawcowac nad twarza zolnierz....teraz przypomina mi tego kolesia z "józka z bagien" co do szyby dmuchał...calosc troche za jednolita ale to juz zostalo powiedziane!
mateusz_s Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 powinienes poprawcowac nad twarza zolnierz....przypomina mi tego kolesia z "józka z bagien" co do szyby dmuchał... dziwne... ja nie zauwazylem podobienstw.... ale dzieki za zwrocenie tak istotnej uwagi...
Falcon Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Wygląda super, tylko jak ktoś wcześniej pisał razi wielkość drugiego wojaka. Imho za duży hełm i brak szyji - przez to proporcje dziwnie wyszły.
Predator Napisano 8 Luty 2008 Napisano 8 Luty 2008 bardzo ladna pracka , co bym jeszcze poprawil... moglbys jeszcze pokombinowac z shaderem skory. Pozatym bardzo fajnie pozdrawiam i gratuluje.
adek Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych. Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.
radzik Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 Fajne, ale marines ze stopniem ppłk wojska polskiego... ;)
mateusz_s Napisano 14 Luty 2008 Autor Napisano 14 Luty 2008 radzik-> ee tam... :) za jakis dzien bede mial troche czasu, wiec jeszcze pare poprawek naniose dodam m.in. pare wiezowcow zeby tlo bylo bardziej zapelnione, proboje tez cos zdzialac z jakimis swiatelkami na mechu, ale cienko to widze, zrobie tez jakas korekcje, moze zroznicuje kolorystycznie tlo z wiezowcami III plan z doami i mechem... jest tez kilka baboli, ale takich malo widocznych, wiec moze je tez poprawie... tak zeby bylo juz wyszlifowane na maxa :) edit: dorobilem mechowi takie swiecące coś, tam gdzie jest ten 'grill' koło nóg, wyszlo calkiem fajnie, bo teraz sie bardziej odcina od tla, na razie nie daje updejta, dopiero jak zrobie reszte poprawek, mysle ze kolo soboty, juz definitywny koniec bedzie...
mateusz_s Napisano 16 Luty 2008 Autor Napisano 16 Luty 2008 Ok, to juz raczej definitywnie koniec. Tak jak mowilem, dodalem troche wiecej wiezowcow w tle, teraz jest jakby pelniej, i dodalem takie swiecace cos do mecha... mylse ze teraz jest lepiej niz bylo wczesniej... koncowy obrazek +info jest w pierwszym poscie: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=45075
KoMic Napisano 16 Luty 2008 Napisano 16 Luty 2008 No i git, scenka bardzo klimatyczna nie mam sie czego czepic jest super: ] zycze powodzenia w starciu z Jury: ] 1
smoother Napisano 18 Luty 2008 Napisano 18 Luty 2008 pracka full wypas. wedlug mnie podium bardzo prawdobodobne. no, mogę Ci tylko zyczyc powodzenia ;]
jaras Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 bardzo fajnie wyszło - chociaż powalczyłbym z dalszym planem żeby go zróżnicować kolorystycznie z pierwszym - gratuluję ukończenia !
kengi Napisano 6 Marzec 2008 Napisano 6 Marzec 2008 hejka, gratulacje za ukonczony projekt. szkoda ze zabraklo troche. pozwolilem sobie na troche postprodukcji. mysle ze dzieki temu praca zyskuje na czytelnosci a jednoczesnie ukazuje najmocniejsze strony tej grafiki.
Rekomendowane odpowiedzi