SoAd Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Witam wszystkich. Scena ma przedstawiać snajpera w takim liściastym ubranku, co zapomniałem jak się nazywa, skupionego na celowaniu, który, hmm z oprawcy staje się ofiarą. Myślę, ze ten ultra wypasiony koncept conieco wyjaśni. Pozdro
JmTm00 Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 chodził mi taki po glowie więc bede lookał. Powodzenia
SoAd Napisano 12 Grudzień 2007 Autor Napisano 12 Grudzień 2007 Zacząłem walczyć ze snajperką, chyba juz widać podobieństwo :P lufa i celownik na pałe zeby było widać proporcje. Chyba nie muszę mówić co to za broń co?
maczuga Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 nie wiem czemu, ale troche mi przypomina AWP z counter strike'a... tak wiem jestem camperem :P nie jestem ekspertem od broni, ale teraz imho wygląda nieźle. Pogrubiłbym tylko lunetę.
ETA Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Fajny karabinek, sam pomysł bardzo życiowy:P Powodzenia w bitwie. PS. popieram maczuge, pogrub lunete, albo dodaj noktowizor ;)
Tomala Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Wrzuć siateczkę przy następnym upie jak na razie wygląda bardzo dobrze. Powodzenia.
Destroyer Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 całkiem fajna snajperka Chyba nie muszę mówić co to za broń co? mi możesz powiedzieć :P jak coś nie jest beretą albo nie ma napisu na boku to jest dla mnie za trudne :P
SoAd Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 Hej powoli ide do przodu. Broń to AWM (Arctic Warfare Magnum) Różni się od AWP w zasadzie kilkoma szczególikami, takze maczuga Trafił. Zabrałem się za lunetę, i trochę poprawiłem body. Plus siateczka specjalnie dla Tomali :). Oczywiści jak zwykle ohydna :) Pozdro
Skateforlife Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Super ,szczegolnie ze to moj ulubiony Gun :D.Powodzenia masz to wygrac xD heh przypomina mi sie CS yo :D
Adek_CG Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 no ta snajperka to fajnie wyszla, ciekaw jestem jak sobie poradzisz z tym ubrankiem snajpera
-hpx- Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Miałem podobny pomysł ale jeszcze za cienki na to jestem :) Powodzenia :))
Tomala Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Super snajperka! Dzięki za siatkę ciekawiło mnie właśnie jak narobiłeś tych otworów że tak fajnie wyszły. Trzymam kciuki i czekam na kolejne up'y.
SoAd Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Skateforlife - ok nie ma sprawy :P Adek_CG - Tez się o to martwię, mam zamiar się pobawić ivy generatorem ;) -hpx- - ee tam dajesz dajesz! Tomala - Dzięki! Kolejny up, kurde kilka godzin roboty, a trzeba się przyjzeć zeby znalezc roznice, eh, ale tak to juz jest ze szczególikami. Pozdro!
Tomala Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Aż by się chciało wziąć do ręki, nie żeby kogoś ustrzelić tylko fajna broń i super modelik. PS ta osłona spustu jest w rzeczywistości taka szeroka?
Dirk Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 SoAd, modeluj, modeluj:) Trzymam kciuki i kibicuję:)
OmeN2501 Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 A ja sie moge dowiedziec czy i jakim sposobem te dziurki na srubki robione? :D
peterr Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 pewnie poly modeling ,tutek był na naszym forum gdzieś :P [tesalette ,charmfer środkowego verta bodajże ? ] chętnie się dowiem innego sposobu :P pozdro
Destroyer Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 teraz modelik jest jeszcze bardziej miodzio :) some good shit here ;) cheers! -edit- o i pokaż siatkę tego upgrejdowanego
SoAd Napisano 15 Grudzień 2007 Autor Napisano 15 Grudzień 2007 Heja. WIdzę, że dziurki cieszą się dużym powodzeniem ;P Jeśli model jest z meshsmoothem to modeluje je ręcznie tzn cut+extrude+chamfer, często robie sobie cylindra, dookoła którego ustawiam vertexy. Te mniejsze dziurki(w modelach bez ms'a) wycinam booleanem. Skończyłem modelować karabin wrzucam render siatki +render 4fun z tex z referki. Pozdro i dzięki za komentsy
mrkrzysiek Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 fajnie idzie powodzenia w dalszej pracy
KoMic Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 hehe, gnacik robi wrazenie, tylko ze to jest najprostrza czesc twojej sceny, pozdrawiam i czekam na postac
maczuga Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 a w dziób chcesz za tego booleana na spherze na lunecie? xD a tak serio to niezły model, keep up the good work.
Ania Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Strzelba ładna, czekam na postać. Nie wiem na ile chcesz się trzymać konceptu, ale nie podoba mi się kadr, dałabym więcej powietrza w kierunku w którym strzela.
poczotek Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 model jest poprostu zaje fajny brak słów
SoAd Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 Dzięki wszystkim! Aż dziw bierze że człowiek się może cieszyć z komentarzy typu 'popapraniec' :D Ujęcie będę kombinował jak już będę miał główne części sceny wymodelowane. Z organiką juz u mnie tak pięknie nie jest :(
Leleń Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 wohaa, niezly detal (bron) wohaa, co to za wglebienie obok oka, i co on taki szczuply :P wohaa, powodzenia, dobrze idzie, pzdr :)
Adek_CG Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 no snajperka robi wrazenie, nad ta glowa jescze popracuj, zwroc uwage na proporcje, nos to jakies 1/3 twarzy, u ciebie wydaje sie byc odrobine za dlugi
Tomala Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Twarz całkiem fajna chociaż może trochę za wysoka. U góry nosa zrób wgłębienie tak tuż pod linią brwi. Między brwiami a górnymi powiekami zrobiła się jakaś fałda której nie powinno tam być i dodatkowo sprzyja jej topologia siatki. Usta trochę za proste, podbródek zbyt kanciaty. Ogólnie już teraz wygląda fajnie ale spróbuj poprawić siatkę w niektórych miejscach. PS ogólny kształt twarzy trochę przypomina G-Mana z Twojego avatara tylko nos za długi i mina pogodniejsza.
SoAd Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 Dzięki za rady, myślę, że jest już lepiej
nielot007 Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 lepiej nie oznacza dobrze...pracuj dalej snajperka cooooooool
SoAd Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 Nielocie - a co konkretnie, bo kto jak kto ale ty powinieneś widzieć :p. Co się najbardziej w patrzałki rzuca, bo ja i organika to ten tego , no, ekhem...
Morfeusz Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Czesc, pozwolilem sobie zaznaczyc najbardziej wrzucajace sie w oczy bledy na poprzednim renderze.Mam nadzieje ze bedzie pomocne.Pozdrawiam :)
nielot007 Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 szczerze ? ciezko cos konkretnego powiedziec gdyz trzebaby zaznaczyc cala glowe gdyz cala glowa sie rzuca w oczy, np.: -kaciki ust,krztalt ust,okolice ust -kacki oczu,krztalt oczu,okolice oczu czyli wroki pod oczami,luki brwiowe powieki itp itd. -broda,krztalt brody i zuchwy -policzki,kosci policzkowe -krztalt glowy -nos moze byc choc mozna by go jeszcze troche pomeczyc aby nadac mu fajny krztalt -brak charakteru glowy -siatka tez w niektorych miejscach nie fajna :) jak pisalem wczesniej cala glowa nie do wymiany ale teraz poswiec kilka godzin (wiecej niz na zrobienie glowy) na przesuwaniu vertexow aby poprawic bledy nadac glowei charakteru i odpowiednie krztalty :) pozdro
Destroyer Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 snajperka super wypas! a snajper sam wiesz :) zresztą w organice też dupa straszna jestem :P
Tomala Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 Jest dużo lepiej ale jeszcze trochę do poprawienia zostało. Tak na pierwszy rzut oka to nie podoba mi się broda i uszy są za nisko reszta to szczegóły: -fałdy pod okiem biegnące od nosa są za ostre tak samo linia brwi troszkę z ostra im bliżej nosa -zmarszczki między brwiami jakieś nie teges poza tym siatka jest tam trochę przekombinowana Popracuj trochę nad siateczką może podpatrz jakieś siatki głów to przyjdzie Ci do głowy jakieś inne rozwiązanie niektórych problemów. Ot tak chociażby pierwszy lepszy przykład: Powodzenia, będzie super.
floo Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 no no, widzę że praca wre... główka fajnie wygląda... ;)
ZiBi_PL Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 hitman ? :D niezly klimacik - moze zamiast snipera gosc w garniaku ? :D:D
Destroyer Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 bardzo fajnie wyglądana renderze nawet mimo tego płaskiego ucha :) ZiBi_PL hitman może nie przejśc przez prawa autorskie, tak jak w innych wątkach już było
-hpx- Napisano 22 Grudzień 2007 Napisano 22 Grudzień 2007 heh też mi ta głowa wygląda na hitmana :D a co do praw autorskich to zawsze to może być hitmun xD
Georgas Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 mimo iż model głowy nie za bardzo to po dodaniu go do sceny wygląda super, czekam na więcej :)
jaras Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 na tym renderku ma chyba inaczej usta niż na obrazku w załączniku ? IMO - lepiej jakby miał zaciśnięte. Domyslam się że dojdzie jeszcze jakiś hełm, zielsko i barwy ochronne ?
Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 dałabym mu czapkę i nauszniki (żeby ukryć uszy i żeby huk mu uszu nie uszkodził)
SoAd Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 Heja dzięki za komenty. Hitmana raczej nie będę robił. muszę się jeszcze zastanowić nad koncepcją, bo ghillie suit to jest przeginka ;P Może wrzuce go realia iracko-bagdadzkie. hmmm jestem otwarty na sugestie
Rekomendowane odpowiedzi