Skocz do zawartości

[Porachunki] Snajper


SoAd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Scena ma przedstawiać snajpera w takim liściastym ubranku, co zapomniałem jak się nazywa, skupionego na celowaniu, który, hmm z oprawcy staje się ofiarą. Myślę, ze ten ultra wypasiony koncept conieco wyjaśni.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hej powoli ide do przodu.

Broń to AWM (Arctic Warfare Magnum) Różni się od AWP w zasadzie kilkoma szczególikami, takze maczuga Trafił. Zabrałem się za lunetę, i trochę poprawiłem body. Plus siateczka specjalnie dla Tomali :). Oczywiści jak zwykle ohydna :)

asfawfio6.jpg

siatadw8.jpg

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skateforlife - ok nie ma sprawy :P

Adek_CG - Tez się o to martwię, mam zamiar się pobawić ivy generatorem ;)

-hpx- - ee tam dajesz dajesz!

Tomala - Dzięki!

Kolejny up, kurde kilka godzin roboty, a trzeba się przyjzeć zeby znalezc roznice, eh, ale tak to juz jest ze szczególikami.

aaanw2.jpg

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja. WIdzę, że dziurki cieszą się dużym powodzeniem ;P Jeśli model jest z meshsmoothem to modeluje je ręcznie tzn cut+extrude+chamfer, często robie sobie cylindra, dookoła którego ustawiam vertexy. Te mniejsze dziurki(w modelach bez ms'a) wycinam booleanem.

Skończyłem modelować karabin wrzucam render siatki +render 4fun z tex z referki. Pozdro i dzięki za komentsy

wirepd7.jpg

ffffnm4.jpg

 

wire2pi3.jpg

wire3gz0.jpg

4funjy2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim! Aż dziw bierze że człowiek się może cieszyć z komentarzy typu 'popapraniec' :D

Ujęcie będę kombinował jak już będę miał główne części sceny wymodelowane.

Z organiką juz u mnie tak pięknie nie jest :(

ryjhz8.th.jpgryj2ea2.th.jpgryj3ry4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twarz całkiem fajna chociaż może trochę za wysoka. U góry nosa zrób wgłębienie tak tuż pod linią brwi. Między brwiami a górnymi powiekami zrobiła się jakaś fałda której nie powinno tam być i dodatkowo sprzyja jej topologia siatki. Usta trochę za proste, podbródek zbyt kanciaty. Ogólnie już teraz wygląda fajnie ale spróbuj poprawić siatkę w niektórych miejscach.

PS ogólny kształt twarzy trochę przypomina G-Mana z Twojego avatara tylko nos za długi i mina pogodniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze ? ciezko cos konkretnego powiedziec gdyz trzebaby zaznaczyc cala glowe gdyz cala glowa sie rzuca w oczy,

np.:

-kaciki ust,krztalt ust,okolice ust

-kacki oczu,krztalt oczu,okolice oczu czyli wroki pod oczami,luki brwiowe powieki itp itd.

-broda,krztalt brody i zuchwy

-policzki,kosci policzkowe

-krztalt glowy

-nos moze byc choc mozna by go jeszcze troche pomeczyc aby nadac mu fajny krztalt

-brak charakteru glowy

-siatka tez w niektorych miejscach nie fajna :)

 

jak pisalem wczesniej cala glowa nie do wymiany ale teraz poswiec kilka godzin (wiecej niz na zrobienie glowy) na przesuwaniu vertexow aby poprawic bledy nadac glowei charakteru i odpowiednie krztalty :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dużo lepiej ale jeszcze trochę do poprawienia zostało. Tak na pierwszy rzut oka to nie podoba mi się broda i uszy są za nisko reszta to szczegóły:

-fałdy pod okiem biegnące od nosa są za ostre tak samo linia brwi troszkę z ostra im bliżej nosa

-zmarszczki między brwiami jakieś nie teges poza tym siatka jest tam trochę przekombinowana

Popracuj trochę nad siateczką może podpatrz jakieś siatki głów to przyjdzie Ci do głowy jakieś inne rozwiązanie niektórych problemów.

Ot tak chociażby pierwszy lepszy przykład:

bf7192f8db7da674.jpg

 

Powodzenia, będzie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności