Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. Scena ma przedstawiać snajpera w takim liściastym ubranku, co zapomniałem jak się nazywa, skupionego na celowaniu, który, hmm z oprawcy staje się ofiarą. Myślę, ze ten ultra wypasiony koncept conieco wyjaśni.

Pozdro

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zacząłem walczyć ze snajperką, chyba juz widać podobieństwo :P lufa i celownik na pałe zeby było widać proporcje.

Chyba nie muszę mówić co to za broń co?

50690554wy3.jpg

69567039pi8.jpg

Napisano

nie wiem czemu, ale troche mi przypomina AWP z counter strike'a... tak wiem jestem camperem :P nie jestem ekspertem od broni, ale teraz imho wygląda nieźle. Pogrubiłbym tylko lunetę.

Napisano

Fajny karabinek, sam pomysł bardzo życiowy:P Powodzenia w bitwie.

 

PS. popieram maczuge, pogrub lunete, albo dodaj noktowizor ;)

Napisano

całkiem fajna snajperka

 

Chyba nie muszę mówić co to za broń co?

mi możesz powiedzieć :P jak coś nie jest beretą albo nie ma napisu na boku to jest dla mnie za trudne :P

Napisano

Hej powoli ide do przodu.

Broń to AWM (Arctic Warfare Magnum) Różni się od AWP w zasadzie kilkoma szczególikami, takze maczuga Trafił. Zabrałem się za lunetę, i trochę poprawiłem body. Plus siateczka specjalnie dla Tomali :). Oczywiści jak zwykle ohydna :)

asfawfio6.jpg

siatadw8.jpg

Pozdro

Napisano

Super snajperka! Dzięki za siatkę ciekawiło mnie właśnie jak narobiłeś tych otworów że tak fajnie wyszły. Trzymam kciuki i czekam na kolejne up'y.

Napisano

Skateforlife - ok nie ma sprawy :P

Adek_CG - Tez się o to martwię, mam zamiar się pobawić ivy generatorem ;)

-hpx- - ee tam dajesz dajesz!

Tomala - Dzięki!

Kolejny up, kurde kilka godzin roboty, a trzeba się przyjzeć zeby znalezc roznice, eh, ale tak to juz jest ze szczególikami.

aaanw2.jpg

Pozdro!

Napisano

Aż by się chciało wziąć do ręki, nie żeby kogoś ustrzelić tylko fajna broń i super modelik.

PS ta osłona spustu jest w rzeczywistości taka szeroka?

Napisano

pewnie poly modeling ,tutek był na naszym forum gdzieś :P [tesalette ,charmfer środkowego verta bodajże ? ] chętnie się dowiem innego sposobu :P

pozdro

Napisano

Heja. WIdzę, że dziurki cieszą się dużym powodzeniem ;P Jeśli model jest z meshsmoothem to modeluje je ręcznie tzn cut+extrude+chamfer, często robie sobie cylindra, dookoła którego ustawiam vertexy. Te mniejsze dziurki(w modelach bez ms'a) wycinam booleanem.

Skończyłem modelować karabin wrzucam render siatki +render 4fun z tex z referki. Pozdro i dzięki za komentsy

wirepd7.jpg

ffffnm4.jpg

 

wire2pi3.jpg

wire3gz0.jpg

4funjy2.jpg

Napisano

Strzelba ładna, czekam na postać.

Nie wiem na ile chcesz się trzymać konceptu, ale nie podoba mi się kadr, dałabym więcej powietrza w kierunku w którym strzela.

Napisano

Dzięki wszystkim! Aż dziw bierze że człowiek się może cieszyć z komentarzy typu 'popapraniec' :D

Ujęcie będę kombinował jak już będę miał główne części sceny wymodelowane.

Z organiką juz u mnie tak pięknie nie jest :(

ryjhz8.th.jpgryj2ea2.th.jpgryj3ry4.th.jpg

Napisano

Twarz całkiem fajna chociaż może trochę za wysoka. U góry nosa zrób wgłębienie tak tuż pod linią brwi. Między brwiami a górnymi powiekami zrobiła się jakaś fałda której nie powinno tam być i dodatkowo sprzyja jej topologia siatki. Usta trochę za proste, podbródek zbyt kanciaty. Ogólnie już teraz wygląda fajnie ale spróbuj poprawić siatkę w niektórych miejscach.

PS ogólny kształt twarzy trochę przypomina G-Mana z Twojego avatara tylko nos za długi i mina pogodniejsza.

Napisano

Nielocie - a co konkretnie, bo kto jak kto ale ty powinieneś widzieć :p. Co się najbardziej w patrzałki rzuca, bo ja i organika to ten tego , no, ekhem...

Napisano

szczerze ? ciezko cos konkretnego powiedziec gdyz trzebaby zaznaczyc cala glowe gdyz cala glowa sie rzuca w oczy,

np.:

-kaciki ust,krztalt ust,okolice ust

-kacki oczu,krztalt oczu,okolice oczu czyli wroki pod oczami,luki brwiowe powieki itp itd.

-broda,krztalt brody i zuchwy

-policzki,kosci policzkowe

-krztalt glowy

-nos moze byc choc mozna by go jeszcze troche pomeczyc aby nadac mu fajny krztalt

-brak charakteru glowy

-siatka tez w niektorych miejscach nie fajna :)

 

jak pisalem wczesniej cala glowa nie do wymiany ale teraz poswiec kilka godzin (wiecej niz na zrobienie glowy) na przesuwaniu vertexow aby poprawic bledy nadac glowei charakteru i odpowiednie krztalty :)

 

pozdro

Napisano

Jest dużo lepiej ale jeszcze trochę do poprawienia zostało. Tak na pierwszy rzut oka to nie podoba mi się broda i uszy są za nisko reszta to szczegóły:

-fałdy pod okiem biegnące od nosa są za ostre tak samo linia brwi troszkę z ostra im bliżej nosa

-zmarszczki między brwiami jakieś nie teges poza tym siatka jest tam trochę przekombinowana

Popracuj trochę nad siateczką może podpatrz jakieś siatki głów to przyjdzie Ci do głowy jakieś inne rozwiązanie niektórych problemów.

Ot tak chociażby pierwszy lepszy przykład:

bf7192f8db7da674.jpg

 

Powodzenia, będzie super.

Napisano

na tym renderku ma chyba inaczej usta niż na obrazku w załączniku ? IMO - lepiej jakby miał zaciśnięte. Domyslam się że dojdzie jeszcze jakiś hełm, zielsko i barwy ochronne ?

Napisano

Heja dzięki za komenty. Hitmana raczej nie będę robił. muszę się jeszcze zastanowić nad koncepcją, bo ghillie suit to jest przeginka ;P

gilliefz3.jpg

Może wrzuce go realia iracko-bagdadzkie. hmmm jestem otwarty na sugestie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności