Skocz do zawartości

[Porachunki]: Nail's Revenge FINNIITTOO FIN


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Here's the idea: In refurbishment apartment, just renovated, workers leave all equipment. Early morning nails and screws, form Phalanx to begin battle with biger and much stronger tools. I set out to make picture with good lighting and straight composition.

 

Oto zamysł: W remontowanym domu, pozostawiono wszystkie narzędzia. O świcie gwoździe, śruby, wkręty, formują falangi by wyrównać rachunki z dużymi narzędziami. Przede wszystkim stawiam na klimat, światło i prostą kompozycję starcia pomiędzy nimi.

 

finframeupwl4.jpg

 

LINKI

 

>>link

 

---------------------------------------------

>>link

---------------------------------------------

 

> link alternatywny

 

#73 praca również w 73 poście.

 

(old):dwa szkice by łatwiej pojąć jaki efekt chce osiągnąć.

 

attachment.php?attachmentid=51826&d=1199100399

 

 

conceptawa7.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wszystkiego najlepszego wszystkim w nowym roku! Zacząłem dopiero teraz tak na poważnie już pracować nad sceną, miło że koncept się podoba.

Na pewno będę dużo pracował nad oświetleniem, jeśli chce by wyglądało to jak w zamyśle (do Innosa), narazie pokój, teraz biorę się za najważniejsze.

Tak to wygląda:

 

 

attachment.php?attachmentid=51862&stc=1&d=1199224743

 

 

attachment.php?attachmentid=51863&stc=1&d=1199226126

Napisano

polon Cinema 4D rel10

Zdecydowałem że w Cinemie coś zawojuje, nie znam softu

znakomicie, ale przy okazji bitwy można trochę poimprowizować. we will see.:) pozdr

Napisano

no ten nowy szkic zajebiaszczy jest :)

niezla masz kreske ;p

podoba mi sie to zycie tchniete w narzedzia, a zwlaszcza w tego malego gwozdzia, niby taki maly a podskakuje :)

Napisano

Casting gwoździ! Pierwsze modele, najpierw chyba oteksturuje, dopiero potem będę "wyginał" by nadać im charakter w scenie. Planuje jeszcze wymodelować około 10 innych. Nie jestem pewny czy robić takie specjalistyczne jak w linku, czy pozostać w klimacie "wyposażenia każdego budowlańca"

Jak myślicie?

 

http://www.boltman.com/bolts.html

http://www.engineeredpartsinc.com/images/cold_headed_lg.jpg

 

Przepraszam za duży format ale na mniejszym mało widać:)

 

attachment.php?attachmentid=51906&stc=1&d=1199344165

Gość fishinthewater
Napisano

Dla ułatwienia możesz zrobić takie jak ma "kazdy budowlaniec" - zrobisz kilka roznych i potem bedziesz kopiowal ;) ..... no ale kto powiedzial ze ma byc latwo ..... czasami wiecej klod pod nogami daje lepsze efekty .... wiec jak dla mnie to rob te z linkow - "specjalistyczne".

 

Czekam na dalsze postepy ;) ... jak narazie - w mojej ocenie jestes w pierwszej 10! oby tak dalej ! powodzenia!

Napisano

slowiak - dzięki, po podrzucam sobie parę kłód na pewno, ambitnie ma być. Poza tym oczywiście im więcej indywidualnych "postaci" tym lepszy charakter sceny.

Marcin_ps - chce pokazać że śrubki są mocne w tym że się zebrały w zespół, a konkretnie chcą porachunków z narzędziami które im tą krzywdę robią:) nie wiem czy nie zmieni mi sie koncepcja, narazie modeluje, potem to jakoś mocno przemyślę i ułożę, dlatego teraz cenie komentarze jak to widzicie wy:)

delf77 - materiał niczym sie nie wyróżnia w tej chwili. połączone rendery przez Cinemę w jeden - Render to Picture Viewer + słaby Editor Render z Enhanced OpenGL. Cinema wypluwa gotowe.

 

Pozdrowienia.:)

Gość fishinthewater
Napisano

No i jak tam idzie?? pokaz no cos bo strasznie ciekaw jestem postepow;) ...

Napisano

Pierwszy oteksturowany :P Miałem małą przerwę w aktualizacjach, trochę z lenistwa, trochę z braku czasu :) oteksturowałem już wstępnie parę narzędzi znanych z konceptu. Idę dalej, trochę użeram się z Cinemą, co spowalnia, ale i tak się lubimy :)

Oceniajcie. Niedługo pokażę resztę ferajny.

 

.Komentarze bardzo mile widziane, sugestie jakieś rady, bo nie jestem mocny w teksturowaniu.

 

Prerender, pretekstury, preświatło.

 

attachment.php?attachmentid=52284&stc=1&d=1200419484

Napisano

Bardzo ładne teksturki, jedynie przy rączce bym zrobiła gładziej, tam gdzie się trzyma, bo teraz wygląda jakby tam wystawały drzazgi.

 

Jakiś aliasing ci się chyba między deskami robi, takie zygzaczki.

Gość fishinthewater
Napisano

brawoo!! jeszcze bardziej mi sie podoba;) ....

Napisano

Pudełko z gwoździami (jeszcze bez gwoździ) będzie z tyłu w tle, lekko potraktowane DoF'em, pełne gwoździ tak jak na projekcie :) C&Cattachment.php?attachmentid=52431&stc=1&d=1200927894

Napisano

Gomez - nie chce wizualizacji, na razie dopracowuje tekstury potem będę starał sie stworzyć trochę 'realistyczno-magiczny' klimat obrazka, myślałem o jakimś volumetric lighting, drobne ziarna kurzu fruwające w powietrzu, by pokazać niewielką skalę narzędzi i zachować wszystko w czytelnej kompozycji.

Freedom Fighter - takim leciutkim... :)

zgred88, fikołek, slowiak, KLICEK, mateusz_s, hcpiter - dzięki wielkie.

Ania - już poprawiłem z gładkością, miałaś rację. :):)

Napisano

muszisz nieco rozpedu nabrac bo przed toba armia gwozdzi i inne narzedzia a czasu coraz mniej ;) - jak na razie jest niezle ale masz wykonana "mniejszosc" twojego zamyslu...albo nie pokazujesz nam wszystkiego ;)

Napisano

Mały test tekstur i bumpa. :) szczególnie gwóźdź i szczypce. No i model klucza, który początkowo miał stać obok, ale zawinąłem go wokół młotka, żeby nasilić i poróżnić charaktery narzędzi. Nie wiem czy jest lepiej, więc mile widziane wszelkie sugestie :) oj ciężko jest z takimi podniszczanymi teksturami :p jest trochę do poprawy, a armia gwoździ czeka na tekstury więc niedługo zaczynam :)

attachment.php?attachmentid=52669&stc=1&d=1201528202

Napisano

Gwózdek niebardzo, trochę za jasny moim zdaniem, prawie go nie widać. Szczypce bardzo fajne.

Przepalenie mi akurat nie przeszkadza, dodaje takiego innego klimatu. Ciepły wypełniony słońcem pokój do majsterkowania.

Napisano

-bardzo podobaja mi sie textury

-według mnie jednak minimalnie przepalona scena

-proponowalbym bardziej wygiac mlotek tak zeby bardziej bylo widac jak klucz dociska go do stołu

-i gwozdzie zrobilbym wychodzace z kartony cos jak szturm mrówek na wroga

Napisano

Jak dla mnie świetnie, tylko nad gdoździem jeszcze troche popracuj. Moze troche mniej brudu na min wszystko załatwi. Pudełko jest THE BEST! Pozdro...

Napisano

KoMic fikołek hcpiter dzieki :)

 

Tomala mateusz_s przepalony bo trochę przesadziłem z light intensity, poza tym materiał z tylu jest defaultowy, jeszcze nic z nim nie robiłem więc jak dojdzie textura i specular i reflection to sie przygasi.

 

Ania gwoździa muszę poprawić, często celowo przepalam sceny, właśnie dla tego klimatu.

 

ferni -dziekuję

-poprawię, jak wyżej.

-spróbuje pokombinować z pozą

-cenna rada, wykorzystam, będzie ciekawiej. dzięki : )

 

qaz01 ok. dzięki : )

Napisano

albo jeszcze inaczej wlasnie mi to przyszlo do głowy : wyobraz sobie ze wszystkie narzedzia to owady, a gwozdzie to mrówki, poprzegladaj jakies fotki jak mrówki atakuja owady




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności