snooo Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Here's the idea: In refurbishment apartment, just renovated, workers leave all equipment. Early morning nails and screws, form Phalanx to begin battle with biger and much stronger tools. I set out to make picture with good lighting and straight composition. Oto zamysł: W remontowanym domu, pozostawiono wszystkie narzędzia. O świcie gwoździe, śruby, wkręty, formują falangi by wyrównać rachunki z dużymi narzędziami. Przede wszystkim stawiam na klimat, światło i prostą kompozycję starcia pomiędzy nimi. LINKI >>link --------------------------------------------- >>link --------------------------------------------- > link alternatywny #73 praca również w 73 poście. (old):dwa szkice by łatwiej pojąć jaki efekt chce osiągnąć. 1
jaras Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 powodzenia w bitwie ! fajny pomysł i koncept
Innos Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Jestem pod wrazeniem rysunku. i wogóle pomyslu. Trzymam kciuki, bedzie na co patrzec jak 3d dorowna 2d...
Orangegraphics Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 koncept świetny, naprawde, taki z pomysłem.
piksar Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 ciekawe, jak bedzie wygladalo finalnie, powodzenia i cierpliwosci
mrkrzysiek Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 nom koncept ładny kojarzy mi sie trochę z VideoClipem Pink Floyd'ów zapowiada się ciekawie więc powodzenia
Mr. MtS Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 Oj super koncept!! Kibicuje i czekam na update'y. Pozdro!
snooo Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Napisano 1 Styczeń 2008 Wszystkiego najlepszego wszystkim w nowym roku! Zacząłem dopiero teraz tak na poważnie już pracować nad sceną, miło że koncept się podoba. Na pewno będę dużo pracował nad oświetleniem, jeśli chce by wyglądało to jak w zamyśle (do Innosa), narazie pokój, teraz biorę się za najważniejsze. Tak to wygląda:
Tomala Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 Jak dla mnie to światło super. Czekam na modeliki, powodzenia.
Destroyer Napisano 1 Styczeń 2008 Napisano 1 Styczeń 2008 jest bardzo fajne, koncept też świetny zapowiada się jedna z lepszych prac tej bitwy :)
polon Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 a w jakim sofcie to robisz jesli mozna wiedziec
snooo Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 polon Cinema 4D rel10 Zdecydowałem że w Cinemie coś zawojuje, nie znam softu znakomicie, ale przy okazji bitwy można trochę poimprowizować. we will see.:) pozdr
mateusz_s Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 no ten nowy szkic zajebiaszczy jest :) niezla masz kreske ;p podoba mi sie to zycie tchniete w narzedzia, a zwlaszcza w tego malego gwozdzia, niby taki maly a podskakuje :)
AGmakonts Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 nie no super:D czekam na pierwsze modele "napastników"
snooo Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 Casting gwoździ! Pierwsze modele, najpierw chyba oteksturuje, dopiero potem będę "wyginał" by nadać im charakter w scenie. Planuje jeszcze wymodelować około 10 innych. Nie jestem pewny czy robić takie specjalistyczne jak w linku, czy pozostać w klimacie "wyposażenia każdego budowlańca" Jak myślicie? http://www.boltman.com/bolts.html http://www.engineeredpartsinc.com/images/cold_headed_lg.jpg Przepraszam za duży format ale na mniejszym mało widać:)
KoMic Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 hehe , calkiem przyjemnie dla oka, zapowiada sie ciekawa scenka:]
Gość fishinthewater Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Dla ułatwienia możesz zrobić takie jak ma "kazdy budowlaniec" - zrobisz kilka roznych i potem bedziesz kopiowal ;) ..... no ale kto powiedzial ze ma byc latwo ..... czasami wiecej klod pod nogami daje lepsze efekty .... wiec jak dla mnie to rob te z linkow - "specjalistyczne". Czekam na dalsze postepy ;) ... jak narazie - w mojej ocenie jestes w pierwszej 10! oby tak dalej ! powodzenia!
Marcin_ps Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 pokazalbym kawalek krawedzi stolu, a przed nia tloczace sie "wieksze" narzedzia by bylo widac ze srubki daja sobie rade w tych porachunkach
delf77 Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 jaki to material ze widac te linie pomocnicze?
mookie Napisano 3 Styczeń 2008 Napisano 3 Styczeń 2008 Fantastyczny pomysł! Trzymam kciuki za końcowy efekt, choć wiele wskazuje na to, że będzie naprawdę wspaniały!
snooo Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Napisano 3 Styczeń 2008 slowiak - dzięki, po podrzucam sobie parę kłód na pewno, ambitnie ma być. Poza tym oczywiście im więcej indywidualnych "postaci" tym lepszy charakter sceny. Marcin_ps - chce pokazać że śrubki są mocne w tym że się zebrały w zespół, a konkretnie chcą porachunków z narzędziami które im tą krzywdę robią:) nie wiem czy nie zmieni mi sie koncepcja, narazie modeluje, potem to jakoś mocno przemyślę i ułożę, dlatego teraz cenie komentarze jak to widzicie wy:) delf77 - materiał niczym sie nie wyróżnia w tej chwili. połączone rendery przez Cinemę w jeden - Render to Picture Viewer + słaby Editor Render z Enhanced OpenGL. Cinema wypluwa gotowe. Pozdrowienia.:)
Gość fishinthewater Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 No i jak tam idzie?? pokaz no cos bo strasznie ciekaw jestem postepow;) ...
snooo Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 Pierwszy oteksturowany :P Miałem małą przerwę w aktualizacjach, trochę z lenistwa, trochę z braku czasu :) oteksturowałem już wstępnie parę narzędzi znanych z konceptu. Idę dalej, trochę użeram się z Cinemą, co spowalnia, ale i tak się lubimy :) Oceniajcie. Niedługo pokażę resztę ferajny. .Komentarze bardzo mile widziane, sugestie jakieś rady, bo nie jestem mocny w teksturowaniu. Prerender, pretekstury, preświatło.
Ania Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Bardzo ładne teksturki, jedynie przy rączce bym zrobiła gładziej, tam gdzie się trzyma, bo teraz wygląda jakby tam wystawały drzazgi. Jakiś aliasing ci się chyba między deskami robi, takie zygzaczki.
Gość fishinthewater Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 brawoo!! jeszcze bardziej mi sie podoba;) ....
snooo Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 Pudełko z gwoździami (jeszcze bez gwoździ) będzie z tyłu w tle, lekko potraktowane DoF'em, pełne gwoździ tak jak na projekcie :) C&C
Gomez Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Widze ze to bedzie taki maksymalny fotoreal. Wizualizacja konceptu :)
snooo Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 Gomez - nie chce wizualizacji, na razie dopracowuje tekstury potem będę starał sie stworzyć trochę 'realistyczno-magiczny' klimat obrazka, myślałem o jakimś volumetric lighting, drobne ziarna kurzu fruwające w powietrzu, by pokazać niewielką skalę narzędzi i zachować wszystko w czytelnej kompozycji. Freedom Fighter - takim leciutkim... :) zgred88, fikołek, slowiak, KLICEK, mateusz_s, hcpiter - dzięki wielkie. Ania - już poprawiłem z gładkością, miałaś rację. :):)
eco Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 muszisz nieco rozpedu nabrac bo przed toba armia gwozdzi i inne narzedzia a czasu coraz mniej ;) - jak na razie jest niezle ale masz wykonana "mniejszosc" twojego zamyslu...albo nie pokazujesz nam wszystkiego ;)
snooo Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 Mały test tekstur i bumpa. :) szczególnie gwóźdź i szczypce. No i model klucza, który początkowo miał stać obok, ale zawinąłem go wokół młotka, żeby nasilić i poróżnić charaktery narzędzi. Nie wiem czy jest lepiej, więc mile widziane wszelkie sugestie :) oj ciężko jest z takimi podniszczanymi teksturami :p jest trochę do poprawy, a armia gwoździ czeka na tekstury więc niedługo zaczynam :)
KoMic Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 swietne, genialne textury, obiekty jak ze zdjęcia wyciete: ] pozdro
Tomala Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Ostatni render chyba trochę przepalony ale texturki to genialne wyszły. Pozdro.
mateusz_s Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 niezłe texturasy :D, ps. moze wlaczaj jakis logarithmic exposure control bo przepalone za bardzo to wszystko i wali po oczach
Ania Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Gwózdek niebardzo, trochę za jasny moim zdaniem, prawie go nie widać. Szczypce bardzo fajne. Przepalenie mi akurat nie przeszkadza, dodaje takiego innego klimatu. Ciepły wypełniony słońcem pokój do majsterkowania.
ferni Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 -bardzo podobaja mi sie textury -według mnie jednak minimalnie przepalona scena -proponowalbym bardziej wygiac mlotek tak zeby bardziej bylo widac jak klucz dociska go do stołu -i gwozdzie zrobilbym wychodzace z kartony cos jak szturm mrówek na wroga
mayamak Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Jak dla mnie świetnie, tylko nad gdoździem jeszcze troche popracuj. Moze troche mniej brudu na min wszystko załatwi. Pudełko jest THE BEST! Pozdro...
snooo Napisano 1 Luty 2008 Autor Napisano 1 Luty 2008 KoMic fikołek hcpiter dzieki :) Tomala mateusz_s przepalony bo trochę przesadziłem z light intensity, poza tym materiał z tylu jest defaultowy, jeszcze nic z nim nie robiłem więc jak dojdzie textura i specular i reflection to sie przygasi. Ania gwoździa muszę poprawić, często celowo przepalam sceny, właśnie dla tego klimatu. ferni -dziekuję -poprawię, jak wyżej. -spróbuje pokombinować z pozą -cenna rada, wykorzystam, będzie ciekawiej. dzięki : ) qaz01 ok. dzięki : )
ferni Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 albo jeszcze inaczej wlasnie mi to przyszlo do głowy : wyobraz sobie ze wszystkie narzedzia to owady, a gwozdzie to mrówki, poprzegladaj jakies fotki jak mrówki atakuja owady
Rekomendowane odpowiedzi