snooo Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 Here's the idea: In refurbishment apartment, just renovated, workers leave all equipment. Early morning nails and screws, form Phalanx to begin battle with biger and much stronger tools. I set out to make picture with good lighting and straight composition. Oto zamysł: W remontowanym domu, pozostawiono wszystkie narzędzia. O świcie gwoździe, śruby, wkręty, formują falangi by wyrównać rachunki z dużymi narzędziami. Przede wszystkim stawiam na klimat, światło i prostą kompozycję starcia pomiędzy nimi. LINKI >>link --------------------------------------------- >>link --------------------------------------------- > link alternatywny #73 praca również w 73 poście. (old):dwa szkice by łatwiej pojąć jaki efekt chce osiągnąć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 wygląda naprawde ciekawie, powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 powodzenia w bitwie ! fajny pomysł i koncept Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2007 szkic sceny: [ATTACH]51826[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Innos Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 Jestem pod wrazeniem rysunku. i wogóle pomyslu. Trzymam kciuki, bedzie na co patrzec jak 3d dorowna 2d... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 koncept świetny, naprawde, taki z pomysłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 no rzeczywiście koncept fajny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 ciekawe, jak bedzie wygladalo finalnie, powodzenia i cierpliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 31 Grudzień 2007 Share Napisano 31 Grudzień 2007 nom koncept ładny kojarzy mi sie trochę z VideoClipem Pink Floyd'ów zapowiada się ciekawie więc powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr. MtS Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Oj super koncept!! Kibicuje i czekam na update'y. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2008 Wszystkiego najlepszego wszystkim w nowym roku! Zacząłem dopiero teraz tak na poważnie już pracować nad sceną, miło że koncept się podoba. Na pewno będę dużo pracował nad oświetleniem, jeśli chce by wyglądało to jak w zamyśle (do Innosa), narazie pokój, teraz biorę się za najważniejsze. Tak to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Jak dla mnie to światło super. Czekam na modeliki, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 jest bardzo fajne, koncept też świetny zapowiada się jedna z lepszych prac tej bitwy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 2 Styczeń 2008 Share Napisano 2 Styczeń 2008 a w jakim sofcie to robisz jesli mozna wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2008 polon Cinema 4D rel10 Zdecydowałem że w Cinemie coś zawojuje, nie znam softu znakomicie, ale przy okazji bitwy można trochę poimprowizować. we will see.:) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 2 Styczeń 2008 Share Napisano 2 Styczeń 2008 no ten nowy szkic zajebiaszczy jest :) niezla masz kreske ;p podoba mi sie to zycie tchniete w narzedzia, a zwlaszcza w tego malego gwozdzia, niby taki maly a podskakuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 nie no super:D czekam na pierwsze modele "napastników" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2008 Casting gwoździ! Pierwsze modele, najpierw chyba oteksturuje, dopiero potem będę "wyginał" by nadać im charakter w scenie. Planuje jeszcze wymodelować około 10 innych. Nie jestem pewny czy robić takie specjalistyczne jak w linku, czy pozostać w klimacie "wyposażenia każdego budowlańca" Jak myślicie? http://www.boltman.com/bolts.html http://www.engineeredpartsinc.com/images/cold_headed_lg.jpg Przepraszam za duży format ale na mniejszym mało widać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 hehe , calkiem przyjemnie dla oka, zapowiada sie ciekawa scenka:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 Dla ułatwienia możesz zrobić takie jak ma "kazdy budowlaniec" - zrobisz kilka roznych i potem bedziesz kopiowal ;) ..... no ale kto powiedzial ze ma byc latwo ..... czasami wiecej klod pod nogami daje lepsze efekty .... wiec jak dla mnie to rob te z linkow - "specjalistyczne". Czekam na dalsze postepy ;) ... jak narazie - w mojej ocenie jestes w pierwszej 10! oby tak dalej ! powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 pokazalbym kawalek krawedzi stolu, a przed nia tloczace sie "wieksze" narzedzia by bylo widac ze srubki daja sobie rade w tych porachunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delf77 Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 jaki to material ze widac te linie pomocnicze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 3 Styczeń 2008 Share Napisano 3 Styczeń 2008 Fantastyczny pomysł! Trzymam kciuki za końcowy efekt, choć wiele wskazuje na to, że będzie naprawdę wspaniały! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 3 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2008 slowiak - dzięki, po podrzucam sobie parę kłód na pewno, ambitnie ma być. Poza tym oczywiście im więcej indywidualnych "postaci" tym lepszy charakter sceny. Marcin_ps - chce pokazać że śrubki są mocne w tym że się zebrały w zespół, a konkretnie chcą porachunków z narzędziami które im tą krzywdę robią:) nie wiem czy nie zmieni mi sie koncepcja, narazie modeluje, potem to jakoś mocno przemyślę i ułożę, dlatego teraz cenie komentarze jak to widzicie wy:) delf77 - materiał niczym sie nie wyróżnia w tej chwili. połączone rendery przez Cinemę w jeden - Render to Picture Viewer + słaby Editor Render z Enhanced OpenGL. Cinema wypluwa gotowe. Pozdrowienia.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 pomysł i koncept rzadza swiatem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 9 Styczeń 2008 Share Napisano 9 Styczeń 2008 No i jak tam idzie?? pokaz no cos bo strasznie ciekaw jestem postepow;) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2008 Pierwszy oteksturowany :P Miałem małą przerwę w aktualizacjach, trochę z lenistwa, trochę z braku czasu :) oteksturowałem już wstępnie parę narzędzi znanych z konceptu. Idę dalej, trochę użeram się z Cinemą, co spowalnia, ale i tak się lubimy :) Oceniajcie. Niedługo pokażę resztę ferajny. .Komentarze bardzo mile widziane, sugestie jakieś rady, bo nie jestem mocny w teksturowaniu. Prerender, pretekstury, preświatło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 wow wow niezle niezle ! klimat super ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 jak dla mnie młotek spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Bardzo ładne teksturki, jedynie przy rączce bym zrobiła gładziej, tam gdzie się trzyma, bo teraz wygląda jakby tam wystawały drzazgi. Jakiś aliasing ci się chyba między deskami robi, takie zygzaczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 16 Styczeń 2008 Share Napisano 16 Styczeń 2008 it's hammer time ;) niezła texturka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 16 Styczeń 2008 Share Napisano 16 Styczeń 2008 brawoo!! jeszcze bardziej mi sie podoba;) .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2008 Pudełko z gwoździami (jeszcze bez gwoździ) będzie z tyłu w tle, lekko potraktowane DoF'em, pełne gwoździ tak jak na projekcie :) C&C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 texturka wyczes, jak fotka wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Aż żal potraktować takie cos dof'em:) pnienknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 no pieknie wyszlo to pudlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 Widze ze to bedzie taki maksymalny fotoreal. Wizualizacja konceptu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2008 Gomez - nie chce wizualizacji, na razie dopracowuje tekstury potem będę starał sie stworzyć trochę 'realistyczno-magiczny' klimat obrazka, myślałem o jakimś volumetric lighting, drobne ziarna kurzu fruwające w powietrzu, by pokazać niewielką skalę narzędzi i zachować wszystko w czytelnej kompozycji. Freedom Fighter - takim leciutkim... :) zgred88, fikołek, slowiak, KLICEK, mateusz_s, hcpiter - dzięki wielkie. Ania - już poprawiłem z gładkością, miałaś rację. :):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 muszisz nieco rozpedu nabrac bo przed toba armia gwozdzi i inne narzedzia a czasu coraz mniej ;) - jak na razie jest niezle ale masz wykonana "mniejszosc" twojego zamyslu...albo nie pokazujesz nam wszystkiego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2008 Mały test tekstur i bumpa. :) szczególnie gwóźdź i szczypce. No i model klucza, który początkowo miał stać obok, ale zawinąłem go wokół młotka, żeby nasilić i poróżnić charaktery narzędzi. Nie wiem czy jest lepiej, więc mile widziane wszelkie sugestie :) oj ciężko jest z takimi podniszczanymi teksturami :p jest trochę do poprawy, a armia gwoździ czeka na tekstury więc niedługo zaczynam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 28 Styczeń 2008 Share Napisano 28 Styczeń 2008 swietne, genialne textury, obiekty jak ze zdjęcia wyciete: ] pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 28 Styczeń 2008 Share Napisano 28 Styczeń 2008 Ostatni render chyba trochę przepalony ale texturki to genialne wyszły. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 28 Styczeń 2008 Share Napisano 28 Styczeń 2008 super! heh młotek kręci z kluczem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 28 Styczeń 2008 Share Napisano 28 Styczeń 2008 niezłe texturasy :D, ps. moze wlaczaj jakis logarithmic exposure control bo przepalone za bardzo to wszystko i wali po oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 28 Styczeń 2008 Share Napisano 28 Styczeń 2008 no jak malowane :) Super textury ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Gwózdek niebardzo, trochę za jasny moim zdaniem, prawie go nie widać. Szczypce bardzo fajne. Przepalenie mi akurat nie przeszkadza, dodaje takiego innego klimatu. Ciepły wypełniony słońcem pokój do majsterkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 -bardzo podobaja mi sie textury -według mnie jednak minimalnie przepalona scena -proponowalbym bardziej wygiac mlotek tak zeby bardziej bylo widac jak klucz dociska go do stołu -i gwozdzie zrobilbym wychodzace z kartony cos jak szturm mrówek na wroga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayamak Napisano 31 Styczeń 2008 Share Napisano 31 Styczeń 2008 Jak dla mnie świetnie, tylko nad gdoździem jeszcze troche popracuj. Moze troche mniej brudu na min wszystko załatwi. Pudełko jest THE BEST! Pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snooo Napisano 1 Luty 2008 Autor Share Napisano 1 Luty 2008 KoMic fikołek hcpiter dzieki :) Tomala mateusz_s przepalony bo trochę przesadziłem z light intensity, poza tym materiał z tylu jest defaultowy, jeszcze nic z nim nie robiłem więc jak dojdzie textura i specular i reflection to sie przygasi. Ania gwoździa muszę poprawić, często celowo przepalam sceny, właśnie dla tego klimatu. ferni -dziekuję -poprawię, jak wyżej. -spróbuje pokombinować z pozą -cenna rada, wykorzystam, będzie ciekawiej. dzięki : ) qaz01 ok. dzięki : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 albo jeszcze inaczej wlasnie mi to przyszlo do głowy : wyobraz sobie ze wszystkie narzedzia to owady, a gwozdzie to mrówki, poprzegladaj jakies fotki jak mrówki atakuja owady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi