Napisano 27 Czerwiec 201311 l Autor Mi sie wydaje ze sposób malowania i kolorystyka jest podobna. Sam design jest troszkę inny ;) Poza tym tu akurat nie było parcia na design tylko na ilustracje.
Napisano 27 Czerwiec 201311 l Kojot: to bylo jak najbardziej serio. staram sie naklonic Cie do dlubania detalu. :P bo wszystko co robisz wciaz wyglada jak speedy :P
Napisano 4 Lipiec 201311 l kolorki fajne , widoczek przyjemny , u pani prognatyzm (może tak ma) i problemy z anatomią - najbardziej ucierpiała prawa strona.
Napisano 6 Lipiec 201311 l Autor grass dzięki! pani faktycznie troche powykrzywiana zastanawiałem sie czy wrzucić ale byłem w miare zadowolony :P doodle staram sie zrobić coś bardziej concepartowego(mimo że mam już pomysł na kolejne 4 ilustracje XD). Zrobiłem kilkanaście thumbów, mam swoje faworyty ale powiedzcie które wam się podobają (tak z 4-6 sztuk)
Napisano 6 Lipiec 201311 l Bardzo fajne thumby :) trudny wybór naprawdę, moi faworyci to: 11, 15, 19, 26, 30, 33. Pewnie i więcej bym wybrała :) Pozdrawiam
Napisano 8 Lipiec 201311 l Autor troche nie ten dział ale nie chce mi sie zakłądać nowego wątku :) kilka prac wykonanych miedzy 2011-2013 do gry iesabel całość w zbrush render blender cycles
Napisano 8 Lipiec 201311 l z broni 6 i 26, snajperki Pierwszy potwór bardzo mi się podoba, ten drugi rycerz jakiś "klocowaty" jest i nie wiem czy nogi nie są za krótkie. Fajna wrzuta :)
Napisano 8 Lipiec 201311 l Nie jestem jakimś mega szpecem w temacie 3d ale te arty maja potencjał. W paru miejscach są trochę dysproporcji ,ale pewnie taka stylówka miałą być. Ogólnie to nie myślałeś by się szerzej 3d zająć ? Bo raczej tylko twoje dokonania 2d znam ( może działasz w 3d tylko ja nie zorientowany jestem ;) ) Tak czy owak ostre natężenie mocy tu jest
Napisano 8 Lipiec 201311 l Autor mats Rycerz a raczej jego zbroja przykurczona ręce barbarzyńcy zrobiłem za krótkie które potem bezpośrednio rozciąga rig. W grze to wygląda dobrze w prezentacji juz nie bardzo. Grzessko Na codzien pracuje jako character/concept artist (wiecej dłubania w 3d niz malowania). praktycznie wszystkie postacie i stwory plus zbroje i bronie, które pojawiają sie w grze są mojego autorstwa. Owiele bardziej lubie dłubać 2d choć nie ukrywam bede korzystać z wiedzy którą nabyłem. Niestety doba jest za krótka na te wszystkie eksperymenty także niektóre muszę odwlec w czasie :) theSZ ciesze ze się podoba w grze to boss drugiego aktu wygląda miej więcej tak.
Napisano 8 Lipiec 201311 l Coyote mam pytanie, czy nie myślałeś kiedyś o zdobieniu ilustracji,renderu 2D na podstawie swych modeli 3D? Ja sam od jakiegoś czasu myślę o czymś takim. Ostatnio siedzę nad wykańczaniem swych prac i wymyślam rożnego typu ćwiczonka. Co prawda 3D nie potrafię zrobić w kompie ale z rzeźbą u mnie jako-tako. A i w robocie ostatnio dużo siedzę w plastelinie wiec takowa myśl we mnie coraz bardziej kiełkuje. Zrobić fajny dynamiczny model, kilka zdjęć i na tym sobie pokombinować malując. Tylko nie wiem czy takowe działania maja jakiś większy sens. ;) Pozdrawiam.
Napisano 9 Lipiec 201311 l Autor telthona plot i animacje ssą troche, ale graficznie jest bardzo ładna :D Yndza juz jedną prace robiłem w ten sposób Na conceptart.org był jeden typ który robił modele z lego i potem je podmalowywał. Mój znajomy kupił 4kg plasteliny i wyrzeźbił klif>zdjęcie> mattepainting. Także każda metoda jest dobra. Jak mówi sam M. Kuciara :)
Napisano 9 Lipiec 201311 l :D He he niezły zbieg okoliczności. To jedna z moich ulubionych twoich prac która zapadła mi mocno w pamięci i nie raz już do niej wracałem aby popatrzeć (choć nie jedyna). Zupełnie nie widać że w ten sposób robiona co warto pochwalić. Wielkie dzięki za linka i motywacje! Teraz to na pewno przysiądę i podłubie. Pozdrawiam, miłego dnia życzę!
Napisano 14 Lipiec 201311 l Bronie są niezłe! Czuć, że ciężkie spluwy. Bardziej podobała mi się ta poprzednia z bardziej dramatycznym oświetleniem.
Napisano 14 Lipiec 201311 l Ostatnimi wrzutami przechodzisz sam siebie! Portret super! Guny również! Ciężka praca zwraca się z nawiązką.
Napisano 1 Sierpień 201311 l Autor Igi jestem zadowolony z oświetlenia i fajerwerków ale sam design jest taki sobie bardziej lubie drugą pukawke ;) WojtekFus dzięki! miałem akurat 2 tygodnie urlopu żeby wszystko pozapominać :P także wrzucam jakieś rozgrzewkowe głupoty
Napisano 1 Sierpień 201311 l Enviro na wypasie , podoba mi się jak kontrolujesz przepływ pędzli. Szczurek mnie rozwalił :D
Napisano 4 Sierpień 201311 l Muszę Ci powiedzieć, że od kilku dni czytałam i oglądałam wszystko zamieszczane w tej teczce (człowiek musi się uczyć na własnych i na cudzych błędach) i muszę cholernie Cię pochwalić (tego nigdy za wiele) za te postępy! Chłopie, przeskok jest ogromny. Do dwudziestej chyba strony w teczce powielałeś swoje błędy albo znajdowały się nowe. A dziś? Jest mi szczęśliwie, że ludzie takie postępy robią, bo jest i dla mnie nadzieja, że w jakimś momencie, jak i u Ciebie, nastąpi jakiś błysk i przełom, i zacznę tworzyć z mądrością kolejne prace. Prace w oparciu na kadrach mają klimat zupełnie taki jak w filmach. Hampty Dampty jak zawsze uroczy!
Napisano 14 Sierpień 201311 l Autor Yoa dziękóweczka! dla tego nadal trzymam ten topic w kupie :) back to basic zmagania z perspektywą
Napisano 14 Sierpień 201311 l Zaje! Pójdę Twoim śladem chyba z tymi lineartami bo mi się wyrzuty sumienia właczyły :D
Napisano 23 Sierpień 201311 l Ładne dwa ostatnie. Gość na koniu - jego twarz/głowa jakby lekko "wystaje" z hełmu. Linia czoła przechodzi w linię blachy(lub nawet lekko wystaje) a powinna być uważam "pod hełmem". I otwórz mu oczy =] wygląda jakby spał. Pzdr
Napisano 23 Sierpień 201311 l Hej! Fanart ma świetny klimat i zdecydowanie wolę właśnie tę wersję bez zarażonych. No a ostatnia ilustracja to jest level up! Kolor i brushwork, poezja. Pozdrawiam.
Napisano 23 Sierpień 201311 l dajesz wiecej tego :) fanart to the last of us jest na podobnym poziomie co fanart tortura :D ciezko powiedziec ktory lepszy :> co do tych designow mechow: design pierwszego ma troche niewywazony detal (w sensie raz za pusto a raz za duzo za malych detali) drugi jest znacznie lepszy :) a tak apropo prezentacji takich grafik: jak robisz gradient na tle, to rzucaj tez gradient na model (clipping mask, i gradient na jakims opacity 15-20% - darken lub multiply) po za tym, jak juz dajesz gradient na tle to gradientuj tez sam cien! :) bo tutaj jak masz cien, ktory nie jest ustawiony na jakis darken lub multipy, to on jak najezdza na ten moment gdzie tlo sie przyciemnia, to wtedy cien obiektu jest jasniejszy nic to zacienione miejsce. Dodatkowo, jesli wrzucasz taki gradient na tlo, to rzucaj go z kierunkiem podobnym do tego z ktorego pada swiatlo (w sensie zeby ten gradient na tle troche nawiazywal do do przestrzeni ktora prezentujesz. bo jak tak mechanicznie dajesz idealnie poziomo-pionowo takie pasmo gradientu to wyglada to bardzo sztucznie, zwlaszcza kiedy widze po cieniu na designie, ze swiatlo z innej strony pada. erm nie wiem czy wyrazilam sie jasno, generalnie to co zrobiles nie wyglada zle, tylko chcialam pokazac ze mozna jeszcze inaczej podejsc. Ja ostatnio dochodze do wniosku ze prezentacja konceptu jest rownie wazna jak sam koncept, wiec stad takie bajdurzenie :) dawaj wiecej tego :D
Napisano 23 Sierpień 201311 l Autor emmilius Varmer dzięki :) telthona dzięki ogólnie bardziej mi sie podoba art tortura niż mój :D co do "mechów" to zwykłę ćwiczenia z refek jakiś militariów coś sie ci wojskowi designerzy nie postarali http://www.primeportal.net/ stąd refki strona straszna ale dużo dobrego stuffu. co do prezentacji zgadzam sie ostatnio też wiecej myśle nad takimi pierdołami :) dorzucam tu jeszcze taki szkic gdzieś sie zapodział po drodze :)
Napisano 23 Sierpień 201311 l Skurczybyku;] nieźle się rozwinąłeś. Nie wiem ile czasu dziennie poświęcasz na rysowanie ale przeglądając pierwsze strony tematu i ostatnie to różnica jest piorunująca jak dla mnie :) Malowanie to tylko hobby czy też praca ?
Napisano 23 Sierpień 201311 l Sporo swietnych obrazkow Don Coyote! :) Troche mi jednak podswiadomie cos nie pasowalo w tym rycerzu wiec troszeczke podlubalem przy tym w PS. Glownie jego twarz/helm, gosc na drugim planie . Ogromnie sie rozwinales, az strach pomyslec co bedzie za kilka lat :) Edytowane 23 Sierpień 201311 l przez ICE
Napisano 23 Sierpień 201311 l Autor Koniu dużo czasu już poszło i sporo jeszcze przed mną. Hobby i praca, ale powoli szukam nowego dodatkowego hobby co by sie nie wypalić. ICE zawsze celnie bro! fajnie ogarnąłeś twarz ale hełm jesli chodzi o przyłbice chciałem szpiczasty z twardą krawędzią na środku! za pare lat wiadomo "zapiekanki prostytutki!"
Napisano 23 Sierpień 201311 l I fanart i rycerz wyszły świetnie. Progress w tej tece rzeczywiście kolosalny, lecisz dalej!:) gwiazdki ode mnie
Napisano 24 Sierpień 201311 l Naprawdę świetna robota , jestem pod wrażeniem :D chciałbym tak umieć ^^
Napisano 25 Sierpień 201311 l Autor COR SammaeL dziękóweczka panowie :) rozkminy i random google street view http://www.mapcrunch.com/
Napisano 25 Sierpień 201311 l Mocno znakomite te ostatnie rzeczy :D Rycerze świetne kolory i światło, super że robisz całkowicie swoje rzeczy i że to już na taki poziom się wznosi! Podpisuję się pod przedmówcyma i gwiazdkigwiazdkigwiazdki
Napisano 6 Wrzesień 201311 l Autor głupotki miedzy pracą i zleceniami nie mam interentu to wiecej czasu sie nagle znalazło ;)
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Autor Dzięki Rosikowski :) dorzucam jeszcze jeden wciąż Mullins na tapecie :)
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Super sprawy aż wstyd się przyznać że nazwisko Mullins dużo mi nie mówi :D chyba za krótko tu jestem ^^ Aż by się chciało wziąć tablet w łapę ale mam jeszcze tyle podstaw do ogarnięcia ołówkiem ehh .... Inspirujące rzeczy u ciebie jak zawsze :)
Napisano 9 Wrzesień 201311 l Wow, to dopiero brushstroki :) Mullins to jest to... Coraz lepiej rzezasz!
Napisano 10 Wrzesień 201311 l jak mozna nie znać Craiga Mullinsa 0_0 Craig Mullins najbardziej aktywny był jakieś 13 lat temu, nie dziwie się że są osoby którę go nie kojarzą :) Super pracki Coyote
Napisano 10 Wrzesień 201311 l Autor Craig Mullins najbardziej aktywny był jakieś 13 lat temu, nie dziwie się że są osoby którę go nie kojarzą :) Super pracki Coyote co nie zmienia faktu że można go nie znać tosz to legenda i jeden z pierwszych digital painterów ;) dzięki za odwiedziny saharaam Kefas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto