Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mi sie wydaje ze sposób malowania i kolorystyka jest podobna. Sam design jest troszkę inny ;)

Poza tym tu akurat nie było parcia na design tylko na ilustracje.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kolorki fajne , widoczek przyjemny , u pani prognatyzm (może tak ma) i problemy z anatomią - najbardziej ucierpiała prawa strona.

Napisano

grass dzięki! pani faktycznie troche powykrzywiana zastanawiałem sie czy wrzucić ale byłem w miare zadowolony :P

 

doodle

966333_623311584348792_1360888302_o.jpg

 

 

staram sie zrobić coś bardziej concepartowego(mimo że mam już pomysł na kolejne 4 ilustracje XD). Zrobiłem kilkanaście thumbów, mam swoje faworyty ale powiedzcie które wam się podobają

(tak z 4-6 sztuk)

weapon.jpg

Napisano

Bardzo fajne thumby :) trudny wybór naprawdę, moi faworyci to: 11, 15, 19, 26, 30, 33. Pewnie i więcej bym wybrała :) Pozdrawiam

Napisano

troche nie ten dział ale nie chce mi sie zakłądać nowego wątku :)

 

kilka prac wykonanych miedzy 2011-2013 do gry iesabel

całość w zbrush

render blender cycles

 

demon.jpg

armor-E.jpg

imp.jpg

monk.jpg

niguma.jpg

szaman.jpg

licz.jpg

Napisano

z broni 6 i 26, snajperki

 

Pierwszy potwór bardzo mi się podoba, ten drugi rycerz jakiś "klocowaty" jest i nie wiem czy nogi nie są za krótkie.

Fajna wrzuta :)

Napisano

Nie jestem jakimś mega szpecem w temacie 3d ale te arty maja potencjał. W paru miejscach są trochę dysproporcji ,ale pewnie taka stylówka miałą być. Ogólnie to nie myślałeś by się szerzej 3d zająć ? Bo raczej tylko twoje dokonania 2d znam ( może działasz w 3d tylko ja nie zorientowany jestem ;) ) Tak czy owak ostre natężenie mocy tu jest

Napisano

mats

Rycerz a raczej jego zbroja przykurczona ręce barbarzyńcy zrobiłem za krótkie które potem bezpośrednio rozciąga rig. W grze to wygląda dobrze w prezentacji juz nie bardzo.

 

Grzessko Na codzien pracuje jako character/concept artist (wiecej dłubania w 3d niz malowania). praktycznie wszystkie postacie i stwory plus zbroje i bronie, które pojawiają sie w grze są mojego autorstwa. Owiele bardziej lubie dłubać 2d choć nie ukrywam bede korzystać z wiedzy którą nabyłem. Niestety doba jest za krótka na te wszystkie eksperymenty także niektóre muszę odwlec w czasie :)

 

theSZ ciesze ze się podoba w grze to boss drugiego aktu wygląda miej więcej tak.

demon_2akt_by_coyoteart-d6cjnim.jpg

Napisano

Coyote mam pytanie, czy nie myślałeś kiedyś o zdobieniu ilustracji,renderu 2D na podstawie swych modeli 3D?

Ja sam od jakiegoś czasu myślę o czymś takim. Ostatnio siedzę nad wykańczaniem swych prac i wymyślam rożnego typu ćwiczonka. Co prawda 3D nie potrafię zrobić w kompie ale z rzeźbą u mnie jako-tako. A i w robocie ostatnio dużo siedzę w plastelinie wiec takowa myśl we mnie coraz bardziej kiełkuje. Zrobić fajny dynamiczny model, kilka zdjęć i na tym sobie pokombinować malując. Tylko nie wiem czy takowe działania maja jakiś większy sens. ;)

Pozdrawiam.

Napisano

telthona plot i animacje ssą troche, ale graficznie jest bardzo ładna :D

 

Yndza juz jedną prace robiłem w ten sposób

5769db76b3701d6dfcdfff14f5fc4c8c-d605eyf.jpg

all_by_coyoteart-d6cn6a9.jpg

 

Na conceptart.org był jeden typ który robił modele z lego i potem je podmalowywał. Mój znajomy kupił 4kg plasteliny i wyrzeźbił klif>zdjęcie> mattepainting. Także każda metoda jest dobra.

Jak mówi sam M. Kuciara :)

Napisano

:D He he niezły zbieg okoliczności. To jedna z moich ulubionych twoich prac która zapadła mi mocno w pamięci i nie raz już do niej wracałem aby popatrzeć (choć nie jedyna). Zupełnie nie widać że w ten sposób robiona co warto pochwalić. Wielkie dzięki za linka i motywacje! Teraz to na pewno przysiądę i podłubie.

Pozdrawiam, miłego dnia życzę!

Napisano

Bronie są niezłe! Czuć, że ciężkie spluwy. Bardziej podobała mi się ta poprzednia z bardziej dramatycznym oświetleniem.

Napisano

Igi jestem zadowolony z oświetlenia i fajerwerków ale sam design jest taki sobie bardziej lubie drugą pukawke ;)

 

WojtekFus dzięki! miałem akurat 2 tygodnie urlopu żeby wszystko pozapominać :P

 

także wrzucam jakieś rozgrzewkowe głupoty

 

544439_635638249782792_1254087879_n.

1011393_635291026484181_475776501_n.jpg

1077451_635721333107817_1820989241_o.jpg

1085102_635988056414478_1196101846_o.jpg

Napisano

Muszę Ci powiedzieć, że od kilku dni czytałam i oglądałam wszystko zamieszczane w tej teczce (człowiek musi się uczyć na własnych i na cudzych błędach) i muszę cholernie Cię pochwalić (tego nigdy za wiele) za te postępy! Chłopie, przeskok jest ogromny. Do dwudziestej chyba strony w teczce powielałeś swoje błędy albo znajdowały się nowe. A dziś? Jest mi szczęśliwie, że ludzie takie postępy robią, bo jest i dla mnie nadzieja, że w jakimś momencie, jak i u Ciebie, nastąpi jakiś błysk i przełom, i zacznę tworzyć z mądrością kolejne prace.

 

Prace w oparciu na kadrach mają klimat zupełnie taki jak w filmach. Hampty Dampty jak zawsze uroczy!

Napisano

Ładne dwa ostatnie. Gość na koniu - jego twarz/głowa jakby lekko "wystaje" z hełmu. Linia czoła przechodzi w linię blachy(lub nawet lekko wystaje) a powinna być uważam "pod hełmem". I otwórz mu oczy =] wygląda jakby spał. Pzdr

Napisano

Hej!

 

Fanart ma świetny klimat i zdecydowanie wolę właśnie tę wersję bez zarażonych.

 

No a ostatnia ilustracja to jest level up! Kolor i brushwork, poezja.

 

Pozdrawiam.

Napisano

dajesz wiecej tego :) fanart to the last of us jest na podobnym poziomie co fanart tortura :D ciezko powiedziec ktory lepszy :>

 

co do tych designow mechow: design pierwszego ma troche niewywazony detal (w sensie raz za pusto a raz za duzo za malych detali) drugi jest znacznie lepszy :) a tak apropo prezentacji takich grafik: jak robisz gradient na tle, to rzucaj tez gradient na model (clipping mask, i gradient na jakims opacity 15-20% - darken lub multiply) po za tym, jak juz dajesz gradient na tle to gradientuj tez sam cien! :) bo tutaj jak masz cien, ktory nie jest ustawiony na jakis darken lub multipy, to on jak najezdza na ten moment gdzie tlo sie przyciemnia, to wtedy cien obiektu jest jasniejszy nic to zacienione miejsce.

Dodatkowo, jesli wrzucasz taki gradient na tlo, to rzucaj go z kierunkiem podobnym do tego z ktorego pada swiatlo (w sensie zeby ten gradient na tle troche nawiazywal do do przestrzeni ktora prezentujesz. bo jak tak mechanicznie dajesz idealnie poziomo-pionowo takie pasmo gradientu to wyglada to bardzo sztucznie, zwlaszcza kiedy widze po cieniu na designie, ze swiatlo z innej strony pada.

erm nie wiem czy wyrazilam sie jasno, generalnie to co zrobiles nie wyglada zle, tylko chcialam pokazac ze mozna jeszcze inaczej podejsc. Ja ostatnio dochodze do wniosku ze prezentacja konceptu jest rownie wazna jak sam koncept, wiec stad takie bajdurzenie :)

dawaj wiecej tego :D

Napisano

emmilius Varmer dzięki :)

 

telthona dzięki ogólnie bardziej mi sie podoba art tortura niż mój :D

co do "mechów" to zwykłę ćwiczenia z refek jakiś militariów coś sie ci wojskowi designerzy nie postarali

http://www.primeportal.net/ stąd refki strona straszna ale dużo dobrego stuffu.

co do prezentacji zgadzam sie ostatnio też wiecej myśle nad takimi pierdołami :)

 

dorzucam tu jeszcze taki szkic gdzieś sie zapodział po drodze :)

1147537_644610245552259_245658446_o.jpg

Napisano

Skurczybyku;] nieźle się rozwinąłeś. Nie wiem ile czasu dziennie poświęcasz na rysowanie ale przeglądając pierwsze strony tematu i ostatnie to różnica jest piorunująca jak dla mnie :)

Malowanie to tylko hobby czy też praca ?

Napisano (edytowane)

Sporo swietnych obrazkow Don Coyote! :)

 

Troche mi jednak podswiadomie cos nie pasowalo w tym rycerzu wiec troszeczke podlubalem przy tym w PS.

 

Glownie jego twarz/helm, gosc na drugim planie .

 

nd3ew3.jpg

 

 

Ogromnie sie rozwinales, az strach pomyslec co bedzie za kilka lat :)

Edytowane przez ICE
Napisano

Koniu dużo czasu już poszło i sporo jeszcze przed mną. Hobby i praca, ale powoli szukam nowego dodatkowego hobby co by sie nie wypalić.

ICE zawsze celnie bro! fajnie ogarnąłeś twarz ale hełm jesli chodzi o przyłbice chciałem szpiczasty z twardą krawędzią na środku!

 

za pare lat wiadomo "zapiekanki prostytutki!"

Napisano

Mocno znakomite te ostatnie rzeczy :D Rycerze świetne kolory i światło, super że robisz całkowicie swoje rzeczy i że to już na taki poziom się wznosi! Podpisuję się pod przedmówcyma i gwiazdkigwiazdkigwiazdki

Napisano

Super sprawy aż wstyd się przyznać że nazwisko Mullins dużo mi nie mówi :D chyba za krótko tu jestem ^^

Aż by się chciało wziąć tablet w łapę ale mam jeszcze tyle podstaw do ogarnięcia ołówkiem ehh ....

Inspirujące rzeczy u ciebie jak zawsze :)

Napisano
jak mozna nie znać Craiga Mullinsa 0_0

Craig Mullins najbardziej aktywny był jakieś 13 lat temu, nie dziwie się że są osoby którę go nie kojarzą :)

 

Super pracki Coyote

Napisano
Craig Mullins najbardziej aktywny był jakieś 13 lat temu, nie dziwie się że są osoby którę go nie kojarzą :)

 

Super pracki Coyote

 

co nie zmienia faktu że można go nie znać tosz to legenda i jeden z pierwszych digital painterów ;)

 

dzięki za odwiedziny saharaam Kefas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności