Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zamieszczam już wcześniej prezentowany model, jednak tym razem w nowym 'mundurku' na potrzeby pewnego serwisu 3d. Mam nadzieje ze mnie mocno nie zjedziecie;P Pozdrawiam

modena final.jpg

  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

eeeeeee no troszke mnie zatkalo ... jedynie sie przyczepie do lączenia przedniego zderzaka z masqą .... ;) 6/6 ... czasem choleva fajnie na takie pracki popatrzec ....

Napisano

bardzo ładne

 

moze jestem w błedzie ale wydaje mi sie że powinno być mniej "syfu" na zprzednim zderzaku obok koła ;)

 

no i "niewybaczalny" brak kierowcy :P

Napisano

sikham - masz racje .... taki ruch rotacyjny zpowodowal by taki brud ale nie przy ruchu w przód uwzgledniajac sile wiatru ... tzn względna dla ferrari ...

Napisano

O cholera. Na śmierć zapomnialem o kierowcy:/ heh jutro nad tym popracuje.

Dziekuje za komentarze. SansSerif- strzal w dziesiatke;) Hmm tylko nie bardzo rozumiem co miales na mysli piszac ze go przycialem za mocno po bokach? Moglbys rozwinac? Z gory dziekuje

Napisano

bardzo fajnie to wygląda, ale fakt scena bardzo dynamiczna a kierowcy nima, no możesz sie wykręcić i powiedzieć że auto ma autopilota lub kierowca schylił sie zawiązać sznurówkę ;)

Napisano

gdyby pochylic troche drzewa i kominy to mozna bylo by wcisnąc ze driver zapomnial ręcznego zaciągnąć ... i poszedl po portfel .... ;)

 

a wiec skoro bedziesz jeszcze kierownice dawal to poszerz troche kadr .... hm ?

Napisano

...marzę o takim poziomie..ale jeśli czepiać się szczegółów to wydaje mi się że migacz na błotniku jest troszkę jak plastykowa pomarańczowa kulka

Napisano

ey wiżon3d daj no linka do tej waszej stronki z smochodami ... bym sobie zobaczyl co nowego ... a patrze ze po vB jeszcze nie wpisales info zadnego i tym samym stronki ..

Napisano

Za jakas godzinke wrzuce poprawiony render (bedzie kierowca w koncu:] )

Marcin - nie zamiescilem info o stronce bo wlasnie zaczynamy prace nad jej nowa wersja - ruszy kolo pazdziernika (heh moj biedny czlowiek ma zapierdziel w pracy:]). I tak nie bylo zadnego update'a od niemal roku:/ (niestety sam nie potraie pisac skryptow jestem uzalezniony od dyspozycji kolegi). Pozdrawiam

Napisano

Nie wiem jak inni - ale mnie bez kierowcy bardziej sie podoba:) Przynajmniej w takiej formie "na odwal sie" jak go tam przedstawiles. Wrazenie jest takie jakby biedak nie widzial nic przez maske i ten kask i nerwowo probuje wychylac glowe - takie wrazenie to sprawia w wieczornych (czyli najlepszych) warunkach ogladania Twojej pracy - stosowne swiatlo i konstrast.

Poza tym znakomicie! Te kominy - co za fantastyczny pomysl - Tylko ze w porownaniu z pierwszym renderem - na drugim calkowicie wypaliła sie maska i dach, ja bym to przygasił nieco w PSie.

To tyle mojej opinii

Pozdr

Napisano

hmm, ze tak opwiem ten blur, robiony chyba w adobie, wygloda tak ze nie wiadomo w sumie w ktora strone to auto tak naprawde jedzie, bo kola niby sie kreca a auto sprawia wrazenie przybetonowanego do podloza, zrob motion blura raczej w jedna strone, bedzie git, i otoczenie, przy syzbkich ujeciach raczej tak nie wygloda O_o ale ja sie tam nie znam , poza tym git;)

Napisano

uncle - a jak wyglada przy szybkich ? efekt motion jest dobry ... ja nie mam takiego wrazenia a co do motiona na evoirment to jest ok skoro trawa na poboczu jest z motionem a kominy jak i drzewa sa dosyc ostre ... nie weim po oc ise czepiasz ;)

Napisano

nie czepiam sie, tylko wdl moich danych, albo w moim malutkim wszechswiecie, obiekt ktory sie porusza z duza predkoscia, i jest aktualnie zlapany na kliszy zostawia slady rozmazane ZA soba , anie PRZED I ZA soba, podobnie z tlem jak zdjecie jest robione z nieduzej odleglosci od pojazdu to otoczenie takze sie dosc rozmywa..

 

ne znalazlem nic lepszego..

 

http://www.nascar-info.net/pictures/benson_johnny_car01.jpg

 

http://www.motorsport.com/photos/f1/2004/auz/f1-2004-auz-tm-0312.jpg

 

a moze sie czepiam jednak?

im bardziej sie przypatruje to to wygloda na glow lakieru.. O_o nie wiem juz sam

Napisano

Wiesz moim zdaniem otoczenie wyglada tak jak powinno, jakis czas temu robiem fotke otoczenia jadac samochodem, im dany obiekt byl dalej tym byl ostrzejszy, te kominy sa kilkaset metrow od samochodu wiec nie powinno Cie dziwic ze sa bardzo wyrazne, nie ma co porownywac do tych fotek ktore zalaczyles - nie byly robione w otwartej przestrzeni.

Napisano

Wszystko bardzo mi się podoba pracka naprawdę zawalista,ale sugerował bym Ci poprawić teksturki w okolicach przedniego błotnika, bo tak naprawdę przecież Sam wiesz że takie równomierne zachapanie jest bardzo mało realne (no chyba że samochód się zakopał i kółeczko boksóje w miejscu), przeanalizuj to sobie, ja bym Ci doradził z przedniej części błotnika ściągnąć troszku błotka, na górze może zostawić to co jest ale lekko pochylić zachlapania a z tyłu napewno wydłużyć bardziej (przecież samochód pędzi a zabrudzenia podążają za ruchem powietrza) jak możesz to popraw to będzie naprawdę bardziej realniej

Gość _Kreska_
Napisano

Ładne, nawet bardzo:), 2 rzeczy mi sie nie podobaja, 1: przyciecie obrazka, nie da rady troche dolozyc tla z lewej i prawej? 2: Ta biala otoczka wokól samochodu, chodzi mi o ten (chyba) ps motion blure, szczegolnie w okolicach maski widoczny. Tło rewelacja!

Napisano

Ogólnie to bardzo mi się podoba kompozycja tak ładnie to wszystko do siebie pasuje. Niestety nie jest idealnie ale wszystko da się porawić. Np. nie ma kierowcy, maska jakaś taka za czysta, błoto to wygląda jak namalowane a te przy przednim zderzaku jak jusz mówił mujas wygląda jak ramka. Acha i jeszcze jedna zagadka z kąd tam sie wzięło błoto skoro wygląda jak by samochód jechał po jakimś asfalcie.

 

Ale jest very najs.

Napisano

Sorki ale to juz jest czepianie sie. A moze pare minut wczesniej przejezdzal przez blotko? niemozliwe? A ja 'uchwycilem' moment gdy byl juz na asfalcie... jejku juz ise naprawde nie macie o co przyczepic...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności