Napisano 20 Sierpień 200420 l Witam. Zamieszczam już wcześniej prezentowany model, jednak tym razem w nowym 'mundurku' na potrzeby pewnego serwisu 3d. Mam nadzieje ze mnie mocno nie zjedziecie;P Pozdrawiam
Napisano 20 Sierpień 200420 l swietne ujecie, swietny montaz, swietny render, ale ten mundurek i to autko...chyba sie poplacze :)
Napisano 20 Sierpień 200420 l eeeeeee no troszke mnie zatkalo ... jedynie sie przyczepie do lączenia przedniego zderzaka z masqą .... ;) 6/6 ... czasem choleva fajnie na takie pracki popatrzec ....
Napisano 20 Sierpień 200420 l 3dtotal tex? swietne wykonanie ale koncepcyjnie profanacja ;) szkoda ze go tak mocno przyciales po bokach.
Napisano 20 Sierpień 200420 l bardzo ładne moze jestem w błedzie ale wydaje mi sie że powinno być mniej "syfu" na zprzednim zderzaku obok koła ;) no i "niewybaczalny" brak kierowcy :P
Napisano 20 Sierpień 200420 l sikham - masz racje .... taki ruch rotacyjny zpowodowal by taki brud ale nie przy ruchu w przód uwzgledniajac sile wiatru ... tzn względna dla ferrari ...
Napisano 20 Sierpień 200420 l Pan prezentuje jak zwykle wysoki poziom :-) Nie jestem zwolennikiem aut 3D, ale ta praca ma swoj ostry charakter.
Napisano 20 Sierpień 200420 l Autor O cholera. Na śmierć zapomnialem o kierowcy:/ heh jutro nad tym popracuje. Dziekuje za komentarze. SansSerif- strzal w dziesiatke;) Hmm tylko nie bardzo rozumiem co miales na mysli piszac ze go przycialem za mocno po bokach? Moglbys rozwinac? Z gory dziekuje
Napisano 20 Sierpień 200420 l bardzo fajnie to wygląda, ale fakt scena bardzo dynamiczna a kierowcy nima, no możesz sie wykręcić i powiedzieć że auto ma autopilota lub kierowca schylił sie zawiązać sznurówkę ;)
Napisano 20 Sierpień 200420 l gdyby pochylic troche drzewa i kominy to mozna bylo by wcisnąc ze driver zapomnial ręcznego zaciągnąć ... i poszedl po portfel .... ;) a wiec skoro bedziesz jeszcze kierownice dawal to poszerz troche kadr .... hm ?
Napisano 21 Sierpień 200420 l No comment. Dla mnie ideał :-) ... no ale swoją drogą kierowca by się przydał ;-)
Napisano 21 Sierpień 200420 l ...marzę o takim poziomie..ale jeśli czepiać się szczegółów to wydaje mi się że migacz na błotniku jest troszkę jak plastykowa pomarańczowa kulka
Napisano 21 Sierpień 200420 l ey wiżon3d daj no linka do tej waszej stronki z smochodami ... bym sobie zobaczyl co nowego ... a patrze ze po vB jeszcze nie wpisales info zadnego i tym samym stronki ..
Napisano 21 Sierpień 200420 l Autor Za jakas godzinke wrzuce poprawiony render (bedzie kierowca w koncu:] ) Marcin - nie zamiescilem info o stronce bo wlasnie zaczynamy prace nad jej nowa wersja - ruszy kolo pazdziernika (heh moj biedny czlowiek ma zapierdziel w pracy:]). I tak nie bylo zadnego update'a od niemal roku:/ (niestety sam nie potraie pisac skryptow jestem uzalezniony od dyspozycji kolegi). Pozdrawiam
Napisano 21 Sierpień 200420 l Autor A wiec jest kierowca:] Zmienilem troszke material kierunkowskazow oraz obrocilem nieco tylne kolo, gdyz faktycznie byly polozone identycznie. Pozdrawiam.
Napisano 21 Sierpień 200420 l Nie wiem jak inni - ale mnie bez kierowcy bardziej sie podoba:) Przynajmniej w takiej formie "na odwal sie" jak go tam przedstawiles. Wrazenie jest takie jakby biedak nie widzial nic przez maske i ten kask i nerwowo probuje wychylac glowe - takie wrazenie to sprawia w wieczornych (czyli najlepszych) warunkach ogladania Twojej pracy - stosowne swiatlo i konstrast. Poza tym znakomicie! Te kominy - co za fantastyczny pomysl - Tylko ze w porownaniu z pierwszym renderem - na drugim calkowicie wypaliła sie maska i dach, ja bym to przygasił nieco w PSie. To tyle mojej opinii Pozdr
Napisano 21 Sierpień 200420 l Świetny masz kunszt!Bardzo dopracowany model.Refleks na szybach bardzo realistyczny.
Napisano 21 Sierpień 200420 l hmm, ze tak opwiem ten blur, robiony chyba w adobie, wygloda tak ze nie wiadomo w sumie w ktora strone to auto tak naprawde jedzie, bo kola niby sie kreca a auto sprawia wrazenie przybetonowanego do podloza, zrob motion blura raczej w jedna strone, bedzie git, i otoczenie, przy syzbkich ujeciach raczej tak nie wygloda O_o ale ja sie tam nie znam , poza tym git;)
Napisano 21 Sierpień 200420 l uncle - a jak wyglada przy szybkich ? efekt motion jest dobry ... ja nie mam takiego wrazenia a co do motiona na evoirment to jest ok skoro trawa na poboczu jest z motionem a kominy jak i drzewa sa dosyc ostre ... nie weim po oc ise czepiasz ;)
Napisano 21 Sierpień 200420 l nie czepiam sie, tylko wdl moich danych, albo w moim malutkim wszechswiecie, obiekt ktory sie porusza z duza predkoscia, i jest aktualnie zlapany na kliszy zostawia slady rozmazane ZA soba , anie PRZED I ZA soba, podobnie z tlem jak zdjecie jest robione z nieduzej odleglosci od pojazdu to otoczenie takze sie dosc rozmywa.. ne znalazlem nic lepszego.. http://www.nascar-info.net/pictures/benson_johnny_car01.jpg http://www.motorsport.com/photos/f1/2004/auz/f1-2004-auz-tm-0312.jpg a moze sie czepiam jednak? im bardziej sie przypatruje to to wygloda na glow lakieru.. O_o nie wiem juz sam
Napisano 22 Sierpień 200420 l Autor Wiesz moim zdaniem otoczenie wyglada tak jak powinno, jakis czas temu robiem fotke otoczenia jadac samochodem, im dany obiekt byl dalej tym byl ostrzejszy, te kominy sa kilkaset metrow od samochodu wiec nie powinno Cie dziwic ze sa bardzo wyrazne, nie ma co porownywac do tych fotek ktore zalaczyles - nie byly robione w otwartej przestrzeni.
Napisano 22 Sierpień 200420 l ja dodam swoje ale .... Kola niby sa w ruchu a znaczek na feldze ferrari jest nieruchomy :). Pozatym bomba na maxa :) piekna robota gratulacje.
Napisano 22 Sierpień 200420 l Wszystko bardzo mi się podoba pracka naprawdę zawalista,ale sugerował bym Ci poprawić teksturki w okolicach przedniego błotnika, bo tak naprawdę przecież Sam wiesz że takie równomierne zachapanie jest bardzo mało realne (no chyba że samochód się zakopał i kółeczko boksóje w miejscu), przeanalizuj to sobie, ja bym Ci doradził z przedniej części błotnika ściągnąć troszku błotka, na górze może zostawić to co jest ale lekko pochylić zachlapania a z tyłu napewno wydłużyć bardziej (przecież samochód pędzi a zabrudzenia podążają za ruchem powietrza) jak możesz to popraw to będzie naprawdę bardziej realniej
Napisano 23 Sierpień 200420 l Ładne, nawet bardzo:), 2 rzeczy mi sie nie podobaja, 1: przyciecie obrazka, nie da rady troche dolozyc tla z lewej i prawej? 2: Ta biala otoczka wokól samochodu, chodzi mi o ten (chyba) ps motion blure, szczegolnie w okolicach maski widoczny. Tło rewelacja!
Napisano 23 Sierpień 200420 l Ładniusie:) Kilka rzeczy można by poprawić ale o tym juz pisali poprzednicy.
Napisano 23 Sierpień 200420 l Autor Tak tak dla 3dtotal:] jutro poprawie bugi i zamieszcze mowy render. Prosze o troszke cierliwosci:] Pozdrawiam.
Napisano 24 Sierpień 200420 l Ogólnie to bardzo mi się podoba kompozycja tak ładnie to wszystko do siebie pasuje. Niestety nie jest idealnie ale wszystko da się porawić. Np. nie ma kierowcy, maska jakaś taka za czysta, błoto to wygląda jak namalowane a te przy przednim zderzaku jak jusz mówił mujas wygląda jak ramka. Acha i jeszcze jedna zagadka z kąd tam sie wzięło błoto skoro wygląda jak by samochód jechał po jakimś asfalcie. Ale jest very najs.
Napisano 24 Sierpień 200420 l Autor Sorki ale to juz jest czepianie sie. A moze pare minut wczesniej przejezdzal przez blotko? niemozliwe? A ja 'uchwycilem' moment gdy byl juz na asfalcie... jejku juz ise naprawde nie macie o co przyczepic...
Napisano 24 Sierpień 200420 l a ja sie juz nie czepiam no kierowca owszem jest potrzebny ale pracka fajna zrobiona z dosyc duzym doswiadczeniem co do kompozycji i tyle nie sądze ze to przypadek ze tak ładnie ci wyszło Pozdro i czekam na dalsze pracki
Napisano 27 Sierpień 200420 l to jakis tor wyscigowy w Czarnobylu? ;). Bardzo ladna pracka. Moje gratulacje.
Napisano 29 Sierpień 200420 l respect stary... bardzo bardzo fajne, daj ludzika do srodka i bedzie kosmos.. :) !!!