Levus Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 No to poszli:p Za przykładem nielota zakładam wipka. Koncepcik na początek, jeszcze trochę pracy przy nim będzie. Także byłbym wdzięczny za konstruktywną krytykę i liczę na wsparcie mentalne:) pozdro! PS: oryginalny wątek TU Corn Fear - Stalker from the Darkness:p
ETA Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Wow, świetny concept :), w sumie mam podobny pomysł, założe WIP'a jak zrobie jakiś lepszy cncept :P
Levus Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 Właśnie miałem pisać jak zobaczyłem Twój szkic że mamy podobne motywy:p Przysięgam, że nie ściągałem:D
ETA Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Cóż zdarza się :p, widocznie lubimy podobne klimaty :)
ledyr Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Technicznie koncept naprawdę niezły, nie przechwalałeś sie :P Ciekaw jestem jak będzie wyglądał w 3d. Trochę taki bajkowy ci wyszedł ten ludek :D Powodzenia!
soda Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Koncepcik miodzio bardzo mi sie podoba:] Brakuje mi tylko widocznosci zywiolu ktorym wlada.
nielot007 Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 wow Lewus !! jak model bedzie taki jak koncept to bedzie super :)
Por@szek Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 O kur.... No stary plyniesz. Chcialbym w polowie tak rysowac jak ty. Ja jakos dzisiaj wieczor sie wezme za konceptowanie, moze przez weekend cos przycisne ;) Brakuje mi tylko widocznosci zywiolu ktorym wlada. Pewnie ciemna strona mocy ;) Albo jakis summoner ;) OOO wiem to kruk jest summonerem i przywolal kosiarza hahahaha. Dajesz.
soda Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Nomo to by bylo gites zeby ptaszek byl main charem:], ale chyba zwierzatka nie moga byc Main.
Kruku Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 NICE, teraz tylko czekać aż zrobisz z tego model XD btw ile ci zajął ten koncept ? bo taki dopracowany :)
Levus Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Dzięki wszystkim za taki pozytyw:) Co do żywiołu to tak, będzie darkness, jeszcze popracuję nad kosą coby była bardziej darkness. Na polycouncie proponowali vegetation, ale jakoś mi nie leży takie coś.. Fajnie by było jakbyście pisali co Wam się podoba, co nie podoba, co byście zmienili ewentulanie, jakieś sugestie a propos detalu i tym podobne rzeczy... kruku, malowałem go wieczorkami prawie od początku bitwy, pierwszy skecz zrobiłem jeszcze kilka dni przed ogłoszeniem tematu, ale nie ciągnąłem, bo nie byłem pewien co do trafności więc wolałem zaczekać aż coś ogłoszą. pozdro!
ETA Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Ja bym w prawej dłoni przedłużył mu te paluchy... coś żeby wyglądało jakby jakieś pozawijane korzenie ;)
Cruzh3r Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 jest napisane chyba że to może być kapłan,drzewiec, ryba. więc czemu nie ptak;)
Udytzkey Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Podoba sie, natomiast imo oczodoly zmienilbym na cos takiego gdzie mozna kontrolowac spojrzeniem i efekt glow-a tez mozna dodac do kosy zamiast tego sznurka owinietego dalbym drut kolczasty.Fajnie ze startujesz w DWIII, czekam na 3D i zycze powodzenia w pierwszej trojce :)
Levus Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Udytzkey, poszedłem za Twoją radą, dzięki! 3 wersje oczu, już właściwie wybrałem ale pokażę wszystkie. Zastanawiam się, czy nie będzie problemu z tym krukiem i kosą, kosa niby darkness (dusze itp:p ) a sugerują mi że może summoning? To napisałem, że kruk permanentny:p A tu reszta, powalczyłem z kosą, odrobinę z butami i zmieniłem wisior, co o tym myślicie? Tamten mi się jakoś nie podobał do końca..
Bruneq Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 taki alfonsi zakapior!:) podoba mi sie!:) jeszcze powinienes jednego złotego zęba zrobic!:) teraz oczy duzo lepsze!Wisior....hmm...malo kto zwrocil pewnie na niego uwage!:) ale sygnet to by sie przydal
soda Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Prawde mowiac slaba ta czaszka, plaska taka..... moze jakby byla bardziej kulista to by bylo git. Logo na czaszce wyglada jakby bylo wklejone na sile. Chyba poprzedni wisior bardziej mi sie podobal. Oczy ze zrenicami cooolll widac glebie:]
Kuba Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Oczy w tej chwili wyglądają jeszcze lepiej. Czekam na 3D, coś mi się zdaje, że będzie na co popatrzeć.
Levus Napisano 23 Luty 2008 Autor Napisano 23 Luty 2008 Bruneq->dzięki! wróciłem do poprzedniej wersji amuletu tylko dodałem łapki:) Z pomysłu jestem zadowolony całkiem:) Myślałem wcześniej o sygnecie, żeby dać na nim logo, ale zrezygnowałem, bo był za duży na takie chude paluszki, a na małym nie było by widać mordki. Pewnie dodam mu coś na dłoniach bo ciut biednie wyglądają.. Sivus->dziękuuwa:) Peace! Ziomuś->dzięki dzięki!! No to upik, dłuższe palce, większa i wygięta kosa (jak mi na polycouncie wygiąć zasugerowali), nowy amulet.. Jeszcze coś z tą kosą pomące, poszlifuje detal trochę i będzie end.. pozdro!
SoAd Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 Heja co do kosy to takie wygięcie wygląda dosyć dziwnie IMHO wygiąłbym cały trzonek w jeden lekki łuk. Kosy mają jeszcze dodatkową rączkę zeby sie wygodniej głowy ścinało. http://www.gagatek.atol.com.pl/zdjecia/kosa.jpg Ta rączka tez często jest łukowata. Reszta jest ekstra i zycze powodzenia. 1
Konras Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Kosy takie o zakrzywionym drzewcu i ostrzy prostopadlym do niego to co najwyzej trwae scinaja :) Z tego co ja pamietam to oddzialy kosynierow mialy kosy z ostrzami wyprostowanymi jak bagnety, co by jednak do stylu nie pasowalo za bardzo... koncept fajny, obys to wszytsko jakos ogarnal na modelu a bedzie super :)
Kuba Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Lewus take it easy, bo jeszcze skończysz zanim bitwa się zacznie :D Pomyśl jeszcze nad designem kosy, bo sama postać jest super a artefakt to imo na razie jej najsłabszy punkt.
JmTm00 Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 a moze spróbuj rozświecić te duszyczki wokół ostrza będą bardziej czytelne, moze nawet powinny rzucać światło, ale skoro juz tyle sie tu świeci to moze być mały przepych :/
Gość Marioza Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 fajne fajne i treściwe, będziesz miał co przy nim robić przez miesiac jak nic : )
ETA Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Przez ten łańcuch na szyi wydaje się taki Yo:P, i wygnij tą kosę :) A i jeszcze fajnie jakbyś ptaszkowi dodał trochę charakteru...
Bruneq Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 zaraz, halo, oceniany jest koncepty czy model?? olej juz koncept, jest extra,czas na modeling
Levus Napisano 24 Luty 2008 Autor Napisano 24 Luty 2008 SoAd->dzięki, skorzystałem:) Konras->co racja to racja.. zostańmy jednak przy demonicznych standardach;) Ledyr->no już prawie, może jakąś prewizke dziś ulepię jeszcze w przerwie między renderami:/ JmTm00->thx, zastosowałem się, starałem się nie przesadzić, imo jest cool:) Nabrały trochę życia i spójności z resztą.. donMario->dzięki za dodanie otuchy:p ETA->coś pomącę z tym wygięciem jeszcze pewnie na modelu albo na oddzielnych skeczach, ptaszek upgradowany;) Bruneq->zapewne tak zrobię, rację masz, tak.. Kuba_ ->dzięki wielkie za support:) skorzystałem jak widać. Tak się też zastanawiałem co zrobić z kosą, ale przecież highteku tam nie napcham, z drugiej strony jakichś kości też nie ma co na siłę przyczepiać. Zobacze, pewnie jeszcze pozmaziam coś oddzielnie w kwestii tej kosy.
sivek4ever Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Lewus - no bierz Ty się za vertexy i polygony... ;)
ETA Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 Kosa cora ładniejsza :), a co do ptaka, nie zastanawiałeś się nad irokezem?? :P
Levus Napisano 24 Luty 2008 Autor Napisano 24 Luty 2008 Biorę się Sivek biorę, na razie renderuję posągi:p Irokez odpada raczej, będzie coś takiego właśnie wietrznego... EDIT: zacząłem dłubać ku uciesze gawiedzi:p
Bro Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 KOncepcik jest zajebis.... model narazie szalu nie robi :)
nielot007 Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Witam!! bedziesz sculptowal ? bo jak tak to niepotrzebnie zrobiles ta "dziure" na klacie lepsza kontrole nad tym bedziesz mial w zbrushu :) proporcje troche inne niz na koncepcie... narazie ladnie...siadam w pierwszym rzedzie kupuje popcorn i cole i goladam :D
Bro Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 btw panowie - jaka jest wlasciwa kolejnosc w modelowaniu postaci low poly w maxie -> uv w maxie -> chamferowanie w maxie do modelu wyjsciowego -> export do ZB -> high poly tzn dodawanie dettalu itd -> export normal map w ZB ?? Czy robicie to w zupelnie inny sposob - bo nie bede ukrywal ze bede zaczynal pewna postac ale nie do dw3 pozdro
Levus Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 Nielot->tak będę. Dziurę zrobiłem po to żeby określić subdivy. Dzięki temu będę miał siatkę bardziej podzieloną w potrzebnych miescach. Proporcje na razie na drugi plan.. A tak btw to plej popcorn i sam zasiadaj i majstruj:p Bro->thx! Co do workflow-u, hm, pewnie kilka różnych opcji: 1.basemesh->sculpt->lowpoly->textury->rig 2.lowpoly->rig->sculpt->textury 3.lowpoly->sculpt->rig->textury (ja już tej nie lubię, bo może się tak zdarzyć, że jak wykonasz model low i później go przesculptujesz to mogą być duże odkształcenia w siatce low na której sculptowałeś, więc bez dokładnego konceptu i założeń ta opcja nie jest najlepsza) Normalek też już nie wypalam w zbrushu, tylko w maxie, chyba lepsza jakość niż w zmapperze. Oczywiście, żadna reguła, można i zmapperem, xnormalem (nie próbowałem, ale ludziska chwalą). Znowu przy exporcie hipoly do maxa bez ciężkiego sprzętu gęstej siatki nie upchasz. Mam quadcora i 4GB ramu i są czasem problemy z importem ciężkich obj, więc najlepiej exportować z zbrusha elementy highpoly tak do 1mln tri. Hiperdetal typu zmarszczki i pory na twarzy;) na normalkach lepiej robić na texturze. Ten modelik będę strugał metodą 1. Ewentulanie zastanowię się nad kolejnością rig/textury ale najprawdopodobniej texturki na samym końcu. Zdecydowanie nie polecam malowania textur w t-pose, pomimo standardów, chyba lepiej jest malować i sculptować na postaci z rękami opuszczonymi do dołu (45stopni) i lekko zgiętymi w stawach oraz w lekkim rozkroku. Dzięki temu można łatwiej złapać proporcje, łatwiej ustawić loopy na stawach i latwiej uniknąć dużego rozciągnięcia textur w zgięciach. Dlatego też często postacie się riguje przez texturowaniem. pozdro!
soda Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Co do rigu to preferuje lapy pod katem 45 i nogi na prosto. Reszta jak napisales.
DiO Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 ten palec wychodzacy z bucika najlepszy ;) koncept fajowy ,czkeam na full wypas 3D ;) trzymam kciuki i powodzenia!
Konras Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 A moglbys zdradzic rabka tajemnicy Lewus czego uzylbys najlepiej do robienia retopologii ? ... pomijacac nex'a (plugin do majki :p)
AkkA Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Jak już wszyscy napisali koncept pierwsza klasa, odrazu widać jakie forum reprezentujesz, tempo pracy niezłe powodzenia.
Levus Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 DiO, AkkA->dzięki! Konras->No zależy, ja z reguły używam zbrushowego retopo, trochę to żmudne ale lubię. Później refining w maxie. Nexa nie znam niestety. Mayki też nie jakoś, zacząłem się poznawać ale czasu nie stykło. Update, jeszcze trochę pracy z proporcjami, formą i sylwetką pozostało.. Pewnie go bardziej przygarbię. No i samymi quadami oczywiście jadę.. pozdro!
Konras Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Wtrace sie znow aczkolwiek przydaloby sie Ci albo zagescic siatke glowy albo wymodelowac "atrapy" szczeki z nosem i oczodolami bo inaczej aby uzyskac zadowalajacy efekt na twarzy bedziesz musial strasznie duzo divide zrobic a to z kolei nie bedzie potrzebne dla reszty ciala... tak pozatem to ladna nawet rownomierna siatka. Rekawy moglbys zawinac do srodka, aby nadac im oszukana grubosc :p
ETA Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Fajny garniak ma :), dajesz dalej czekam na sculpt :)
soda Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 No proooosze:] Cos mi w spodniach nie pasuje w okolicach krocza, plasko tam strasznie.
SoAd Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Ja bym barki przesunął w dół z soft selection i bardziej pofalował płaszcz. keepapdagutłork! pozdro
Levus Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 Konras->thx, pracuje nad tym powolutku:) ETA->wytrzymaj jeszcze trochę:) Soda->no troche tak, na polycouncie to samo pisali, już coś tam zrobiłem, zresztą, siatka idzie pod sculpt, przy lowpoly się bardziej przyłożę do siatki. SoAd->racja racja, opuściłem trochę, jeszcze klapy dojdą. Płaszczyk w zbrushu, podzielę go trochę jeszcze na meshu. A, i ten garb mu trochę zredukuję, próbuję cały czas mu wyciągnąć jednak przygarbioną, lekko wybujaną pozę, ale jakoś nie mogę złapać... Updacik i ide spać:/
Gomez Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 Wyglada jakby nosil plecak :) to dla tego ze plecy ma nadal proste. Zlap za glowe i barki, daj soft selection i przesun do przodu i w dol. Nabazgralem jakis zboczony koncepcik ;P w sumie nie wiem po co, ale looknij, moze spodoba ci sie garb :) albo gepardzica ;) Plaszcz bedzie pewnie postrzepiony. Moglbys troche go przerysowac i zrobic taki dlugi i wijacy sie jak peleryna Spawna. Mogla by to byc jakas zywa istota, symbiont lub demo - jego bron. Powodzenia.
Levus Napisano 26 Luty 2008 Autor Napisano 26 Luty 2008 Gomez, dzięki gepardzica jest w pytę;) Płaszczyk tak zamierzam taki rozwiany, no może nie aż tak jak u spowna, ale coś w ten deseń. Dzięki! A co myślicie o włosach a'la Rob Zombie? (pan na zdjęciu po prawej jakby ktoś nie znał) Z filmu Bękarty Diabła:p (swoją drogą polecam jak ktoś nie widział, rzeźnia w stylu coutry, dzieci kukurydzy itp..)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się