Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzięki chlopaki za komenty!

Macie dużo dobar racja, aczkowiek bowiem kapelusz, buty i materiał płaszcza nie ruszany, na razie tak rzuciłem:p Ale dzięki za opinię tak czy siak.

 

Tomala -> Ciałko jeszcze męczę:)

Bielo -> Nie wiem jak z czasem będzie, zobaczy się;)

Przybysz -> Właśnie też mi spec nie pasi, albo ze światłami przesadzam, albo coś, nie wiem, porobie jeszcze trochę, to dam 360 do oceny. I zapodam też zrzut z xnormal, sporo lepiej wygląda niż maxie jeśli chodzi o realtime.

 

Muszę jeszcze czekać na kilka texturek bo mi się zapchał limit na cgtextures:p

 

Maxowy render:

241a810541536fd8m.jpg

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 210
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Muszę jeszcze czekać na kilka texturek bo mi się zapchał limit na cgtextures:p

 

Widac ze jeszcze w fazie dostrajania, ale gdzie te slomki (chociaz maly tescik) i jak tam z tymi shaderami bedzie, spodenki tez pasuja tak jak myslalem , kapelusz imho tez cos w tym stylu bylby dobry, ale i tak juz sie bardzo podoba zwlaszcza to jego spojrzenie :D

Napisano

Słomki na koniec, jak mi starczy czasu to i trisów kilka znajde.

Winning pose dam na renderze z maxa zapewne, beaty shot z paitoverem jakimś i będzie cacy.

Next up, możecie się wyżywać ile wlezie, chętnie poczytam bo się termin kończy :D

2bff20d728742b61m.jpg 8472515cb19f99d1m.jpg 19759c8344b213d6m.jpg

Napisano

Łańcuch na pasie trochę się wtapia w spodnie, ja bym go podkreślił bardziej kolorem.

Nie wiem czy płaszcz ma być ze skóry ale nie podoba mi się że ta skóra nie trzyma skali tzn. jak się spojrzy na jej fragment to jest on za duży. Wiem że dodaje to więcej szczegółów do textury ale nie wygląda to wtedy na skórę. Myślę że lepiej pomniejszyć skalę tej texturki z której sklejasz płaszcz(pewnie jakiś leather z cgtextures) a urozmaiceń dodać rozjaśniając i przyciemniając odpowiednie fragmenty textury i dodając jakiegoś dirta. Dodatkowo podkreśli to wszelkie fałdy zapodane na normalu.

Na tym pewnie znanym Ci obrazku możesz zobaczyć o co mi chodzi:

http://www.9iv.com/down/softimg/2006-8-174-13-22.gif

Napisano

myślę ze coś z teksturą spodni i płaszcza jest nie tak

może spróbuj powalczyć z kolorami

2bff20d728742b61ya7.jpg

 

no ale to takie tam, ze można olać, ale faktura płaszcza taka nie teges zwłaszcza to widać z tyłu no ale to sie nie ma co zadręczać i tak już jest świetnie! :)

Napisano

No bardzo ladnie:]

Lancuchy moze bardziej szare i z polyskiem, plaszcz mi sie niepodoba. Nie wyglada jak skora tylko jak kocyk jakis.

Jedziesz z koksem^^

 

Acha jeszcze te duszki moze bardziej przezroczyste bo teraz jak kartki fruwajace wygladaja.

Napisano

Ja nie wiem co ludzie chcą od tekstury spodni. Całość ma zaje... niepowtarzalny klimat, ten "strach" wyglada troche jak baba jaga albo strach na wróble (albo moja mamusia w nocy :( ). Jest arcy piekne.

Napisano

Tomala -> dzięki za obszerny koment, skorzystałem:D

Ledyr -> Spodnie up, to samo co pokazałeś a propos spodni moja śliczna mi powiedziała:)

Soda -> Płaszcz up, duszki up, ale dalej mi się duszki nie widzą:/ Jak zdażę to UE3 może ogarnę, coby ładnie emisive na nich pokazać.

Bielo^ -> Dzięki dzięki!

Bruneq -> Doceniam bardzo, dzięki! Ale w radykalne zmiany kolorystyki już się nie chcę pchać na sam koniec..

 

Nie wiem jak ten płasz teraza, na razie zostawiam, tylko szwy poprawie. Realtime fajnie wygląda jak dla mnie, jakby co pod sam koniec może coś z nim zrobię jeszcze..

 

I cam-shoty: (a i oświetlenie zmieniłem i testowo dałem specular color siakiś taki na szybko)

1f10fc7743badf86m.jpg 9e3ea8fe6217e5f9m.jpg f73a3804bf726d00m.jpg

Napisano

hm... Jak by to powiedzieć.....

Wszystko mi się strasznie podoba :)

oprócz łańcucha przy prawej ręcę. Strasznie cieniutki i czysty.

Łańcuch z przodu też jakiś taki złoty się wydaje.

 

Wróżę Ci niezłą pozycję w DW ;)

Peace & Snow :)

Napisano

Lancuch faktycznie do poprawy chodzi mi o kolorek. Dawaj kuraka i przynajmniej Ty skonczysz na czas:]

Kurcze cos czasu nie chca wydluzyc na co bardzo liczylem:P

Napisano

Płaszczyk wydaje się być ok. Powalcz jeszcze z alphą piór przy kosie, bo są trochę rzadkie i kojarzą się z liściem palmowym. Może podkreśl też górny brzeg kosy wytarciem?

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Napisano
Wróżę Ci niezłą pozycję w DW ;)

 

Oj, może być ciężko, jest masa naprawdę fajnych modeli jak przejrzałem kilkanaście ciekawszych wątków to ludzie robią rewelacyjne rzeczy, że się poślinić można...

 

A łańcuchy do poprawki, tak. I parę innych rzeczy..

 

hcpiter, Kuba -> dzięki, będę walczył jeszcze:)

soda -> chyba nie ma co liczyć na przedłużenie terminu. Cisnę po nocach bo o 19 jestem w domu po robocie:/

 

Chciałem go pokazać w silniku UE3, ale nie wiem czy zdażę sobię poradzić, pewnie renderek z maxa będzie...

 

pozdrawia Levus z worami pod oczami:cool:

Gość Marioza
Napisano

dobre, ale model hi bez textur bardziej mi sie podobał, nie wiem moze po prostu nie siedze w takich klimatach a moze faktycznie czegos brak na tych texurach koloru, co do edytora i renderu to nie gupi pomysł tyle ze nie wiem jakich opcji trzeba uzyc zeby móc uzyskac choćby przyzwoitą perspektywę a nie "beczke"

Napisano

Tak sobie obserwuje twoj progress od samego poczatku wiec na koniec troche pomarudze, dla dobra twojej pracy :)

 

 

Od razu sie rzuca na oczy (troche za bardzo) to ze kosa jest gorzej wykonana od postaci.

 

Duszki maja fajna teksture ale te kanty psuja efekt. Jak masz jeszcze pare poly w zanadrzu to moglbys dodac na to przelamanie na srodku :)

 

Tekstura ostrza troche slaba, zas tekstura trzonka ciut za bardzo rozmyta.

 

Co do postaci, to prawy but jakos slabo wyglada :P Nie podoba mi sie tekstura na czubie, klamry wygladaja nijak.

 

Moglbys jeszcze popracowac nad oczami postaci i czaszek. Moze jakis glow na teksturze, tak aby bylo widac ze oczy sa zrodlem swiatla.

 

A no i te spodnie. Te plamy na nich wygladaja jak rdza, a nie jak brud. Chyba ze to zamierzone? :)

 

Do tego troche ci w tym gaszczu tekstur zginela normal mapa.

 

A tak pozatym to swietnie ci wyszedl plaszcz i kapelusz.

 

Uwazam ze postac ma szanse na wysoka pozycje, ale pare niedorubek na niej jest. Zapewne jeszcze to poprawisz, bo czasu choc malo to jeszcze troszke zostalo :)

 

Jedziesz dalej :)

Napisano

donMario -> No właśnie uciekł mi normal nieco pod diffuse, znowu.. muszę się tego oduczyć, ale staram się poprawić co nieco. Zobacze jak bedzie z tym UE3 model już wrzuciłem ale na razie z texami 1024 bo było szybciej i nie pokaże bo brzydkie:p

 

Apollo -> yo man, no dzięki za obszerny koment, ale jak obserwujesz od samego początku było coś napisać a nie cicho siedzieć bo na dobry pracy ja już czasu mam niewiele:p No ale postaram się coś z tego wywnioskować i poprawić, thx!

 

A tu takie przymiarki... poprawiłem oświetlenie trochę, imo lepiej jest, no i troche szczegółow.

Nie wiem jak będzie z tą słomą. Na razie boli mnie trzonek kosy i kruk jeszcze nietknięty. I jeszcze przez parę rzeczy nie mogę spać.. uff:)

sorki za rozdziałke.

574c7b8035543cf5.jpg

 

xnormal:

d8dd401c6026cdc7.jpg

Napisano

No płaszcz to mi się teraz bardzo podoba. Nie podoba mi się natomiast kosa, jakoś tak za bardzo na niej napaćkane. Trzonkowi od kosy też czegoś brakuje ale nie bardzo wiem czego.

Napisano

Dzięki dzięki, metal poprawie;)

 

Dałem emissive na flaki na kosie, żeby bardziej uwydatnić:p ale chyba nieco przesadziłem:p

Jeszcze glosiness dojdzie to będzie większa kontrola nad specem, bo teraz jest jednolicie szeroki.

 

BTW: w maxowym wievporcie, ładując po kolei mapy do maxa (wielowarstwowe psd, 2048, importowane w maxiu jako collapsed layers) diff + normal jest okej, jak dorzuce jeszcze spec+alpha, to mi się pixeluje (mipmapping się wyłącza czy coś?) a jak wrzuciłem jeszcze do tego specular color to mi się normal wyłączył... nie kumam, za duże obciążenie pamięci graficznej?

Mam w sumie kartę 512MB, 4GB ramu i nie wiem o co kaman...

 

Textury się ładują do pamięci jako czyste proste mapy bitowe więć mają tu warstwy coś do rzeczy?

Napisano

No płaszczyk na renderze wyszedł kozacki, miejscami ciemnawo, ale to już kwestia gustu i oświetlenia. Ketchup na kosie nie podoba mi się, duszki też mi nie podchodzą. Wiszą i dyndają jak glony. Rękojeść kosy daj jaśniejszą, bo z tego co pamiętam miała być zrobiona z kręgów. Dziwnie wygląda fiolet na piórkach, bo na postaci w ogóle go nie widać, przez co pióra wyglądają jak nie od pary. Będzie dobrze :)

Napisano

Thx Kuba, będę walczył z tym jeszcze.

 

Krukowaty in progress:

f010b4db06fd60af.jpg

 

EDIT:

Krukowaty skończony, przymiarki do winning pose i jeszcze zostąło trochę tweaków...

4738104237a076c2.jpg

  • Like 1
Napisano

Pierwsza klasa! Wszystko bardzo ładne oprócz jednego miejsca z tyłu na płaszczu, wygląda bardzo dziwnie(pod lewym rękawem). Masz zamiar zanimować postać i dać ją do jakiegoś engine'a?

Napisano

Wreszcie nabralo to wszystko koloru i ladnie sie prezentuje, ale fajnie by slomka wygladala tutaj w tym ujeciu ale taka jako wykalaczka i jeszcze jedno jak masz troche czasu to pokaz jak sie prezentuje z siwymi albo bialymi wlosami bo te czarne to tak zlane ze ogolnie ich nie widac a efekt moze bedzie mocniejszy :)

Napisano

Bielo^ -> raczej bardzo wątpię, żebym miał czas na animowanie...

Udytzkey -> Białe włosy na życzenie;) Imo lepiej.

 

Taki shocik, powoli będę finalizował, z glossinessu chyba zrezygnuję, nie zdażę:/

433887eedb706aea.jpg

Napisano

Zdecydowanie za jasno. Jak ja bym robił, miałbym dylemat - czy utrzymać klimat i zrobić full wiejsko - straszną wersję (podobnie jak teraz), czy zrobić mroczną wersję tak, aby przypominało pochmurny wieczór albo coś w tym stylu - i żeby było wtedy wyraźnie widać świecące oczy (można poprawić w postprodukcji, z tego co mi wiadomo). Teraz jest zdecydowanie za jasno.

Napisano

Od tyłu wygląda bardzo fajnie, od przodu jakoś za jasno i za żółto. Może mimo wszystko delikatnie przyciemnij, daj tło w stylu czerwonego zmierzchu, będzie bardziej stylowo. I jeszcze raz zastanów się nad duszkami, bo moim zdaniem nie pasują. Powodzenia.

Napisano

Ok, poleciał submit, amen:cool:

 

Dzięki wszystkim za support, zarówno na forum jak i prywatnie, bardzo pomagaliście i zagrzewaliście do walki przede wszystkim!

Wszelkie niedoróby pozostawiam już sędziom na pożarcie..

 

No i oto finalki:

970533e173919463.jpg

 

93dbf72e794cdd7f.jpg

 

190b0be7676437d6.jpg

 

bf53b697e10d1981.jpg

 

603054dcaccd9de8.jpg

Napisano

Wooow Levus Repect dla ciebie :), naprawdę wygląda imponująco... też sporóbuje swoją postać skończyć w tym tygodniu :P.

 

PS. Trzymam kciuki i czekam na wyniki ;)

Napisano

Niech Cie szlag Levus, jak Ty to robisz. Od poczatku do konca rewelacyjnie to wykonales. Concept - rewela, sculpt mnie zabil, a efekt koncowy juz nie mowie. Moze zapodalbys jakiegos making of'a?:D

Napisano

mnie sie podoba najbardziej ten bjuti render, znikneła z niego ta zółć , nabrał wyrazistosci

Napisano

Wery gut. Gratulacje swietnego warsztatu na kazdym etapie pracy (tekstury,modeling itp) i oczywiscie skonczenia pracy ;] Pozatym to tak jak cruzh3r: troche dziwnie blyszczy sie na pierwszym obrazku.

Napisano

Dzięki wielkie wszystkim!

 

Wiadomo, można jeszcze wiele rzeczy poprawić, ale cóż, czas mnie zjadł.

Duszki, kosa, no tak, z tych dwóch rzeczy też jestem najmniej zadowolony...

 

pozdrawiam!

Napisano

Dla mnie masz pierwsze miejsce za taka dynamike pracy, az chetnie sie pomaga i napewno mozna to i owo lepiej zrobic zwlaszcza gdy na to czas i sytuacja pozwala, ale ogolnie patrzac na Twoja prace to widac w niej duzy zapas tworczy, ktory w tak krotkim czasie tylko w malym procencie tutaj zaprezentowales, oby jurorzy tez to wzieli pod uwage.;)

Gratuluje zakonczenia dobrego pomyslu i czekam na dobra pozycje. :)

 

P.S.

Mozna prosic o wieksza rozdzielczosc bjuty renderu, dlatego ze chce zmienic moj wallpaper, z gory thx. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności