F/X Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 Modelik chyba najbardziej popularnego karabinu robiony do moda NoName tri: 1370 Tex: 1x2048 (na bron) 1x512 (na magazynek) prerenderowany:
Por@szek Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 Bardzo fajnie, ale textura strasznie rozmyta jak na 2048. Chyba ze to wina rendera. Wylacz antyaliasing w renderze i zapodaj jeszcze raz. Podobac sie. Edit - jak pokazesz uv to moze sie wyjasni blur ;) Oraz model z czekerem bo imho metal ma nieproporcjonalnie mniej miejsca na tekscie niz drewno.
Kuba Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 Na renderze wygląda fajnie, chociaż mogłeś użyć delikatniejszego światła, żeby nie przekłamywało kolorów. Nie wiem, czy tekstura nie jest za wielgaśna przy tym polycouncie. Wydaje mi się, że mógłbyś zrobić bardziej wydatnego normala na drewno, które swoją drogą fajniej by wyglądało, gdybyś je jeszcze trochę zdesaturował. Całkiem porządny karabin ;)
Konras Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 Fajnie wyglada i jak noname moda to na pewno sie nada w zupelnosci. Szkoda jednak ze nie zrobiles pierw hipoly i na nim lowpoly by ladnie pobrac normalne z modelu hi. O ile sie nie myle to normalne z crazy bumpa badz photoshopa a to niestety nie najlepiej sie sprawdza na rzeczach ktore nie sa plaskie. Powodzenia przy kolejnych modelach do mod'a :)
ETA Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 Fajnie tylko czemu magazynke ma osobną teksturę?? I przyłanczam się do tego że byś zrobił coś z tym blurem :)
Ardeni Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 Mniej blura, więcej sharpena, za mało teraz widać detali, za mało speculara, za mało normalek i będzie git :)
floo Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 fajnie się zapowiada, tylko trzeba poprawić jak mówili... ;) a do kogo będę strzelać w tym modzie?
ognisty Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 a ja słodził nie bede - mnie to tylko przypomina ak47, z naciskiem na to 'tylko przypomina'... chyba ze to taki 'kreskowkowo-abstrakcyjny' mod - wtedy przejdzie
F/X Napisano 5 Marzec 2008 Autor Napisano 5 Marzec 2008 Por@szek: Z tym blurem to dziwna sprawa....moze byc to wina rendera. Niestety dostep do swojego kompa bede mial najwczesniej jutro i dopiero wtedy wrzuce poprawione rendery i checkera. A tu uv: Kuba: dzieki za trafne rady. Sproboje jeszcze pokabinowac z tym drewnem. A co do wielkosci tekstury to dostalem takie wytyczne Konras: To zalezy od rodzaju modelu. Ja do nie organicznych rzeczy najbardziej lubie uzywac metody laczonej (normal z HP + PS) ETA: Magazynek jest wogole osobnym modelem, poniewaz bedzie mozna go wymieniac (przynajmniej w planach ;] ) floo: eee...mozesz strzelac do terrorystow, a mozesz tez strzelac nie do terrorystow ;] Ognisty: sprecyzuj prosze.... ;)
ognisty Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 poogladaj zdjecia kalacha, np i porownaj ze swoim :) Twój wydaje się taki gruby i krótki :)
Levus Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 Sądząc po texturze, wina rendera raczej toto nie jest.. Wyostrz tex koniecznie. No po części to może być wina renderowania z filtrem area, daj na catmull-rom. pozdro! PS: Porasz, zamiast włącznika catmull-rom powieniem mieć Twój awatar;)
Por@szek Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 Strasznie skakana textura. Baza fajna ostra, na nia przetarcia strasznie rozmazane bleh. Pobaw sie warstwami wtapiania w psie powinienes z tego cos wycisnac. Wiecej zbaway specularem, sharpnij texture, daj nie kolorowe swiatlo ,ale 3 punktowe. Po za tym calkiem fajne. Levus - lmao
Muminek Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 Z tyłu metalowej pokrywy brakuje takiego dynksa :D Z tyłu kolby powinien być otwór na przybornik . Separator ognia jest ruchomy ?
tytus3d Napisano 5 Marzec 2008 Napisano 5 Marzec 2008 Jak dla mnie troszkę za krótki i lufa za gruba. Wydaje się taki troszkę "przejedzony".
Valery Napisano 6 Marzec 2008 Napisano 6 Marzec 2008 jest jakiś taki nieproporcjonalny, za krótki a za gruby textura jest kompletnie bez szczegułów tyle to można było zmieścić na 512x512 a nie na 2048x2048 i jeszcze dodatkowo 512x512 a do tego jeszcze mnustwo nie wykożystanego miejsca na UV w sumie raczej słabo
Selena Napisano 6 Marzec 2008 Napisano 6 Marzec 2008 zero detali, rozmyte, drewno w ogóle nieobrobione...sprawia wrażenie że wyciąłeś surowe drewno i nałożyłeś mnożenie....za dużo miejsca na UV zostawiłes...ogolnie metal jest brzydki a rysy bez sensu umieszczone. Taka teksturka zmieściłaby się na 512 a nie 2048!!!!.....no ale kolor metalu jest w porządku...odcień..
plutko Napisano 6 Marzec 2008 Napisano 6 Marzec 2008 To co przedmówcy: tekstura za duża, detale przydałoby się bardziej podkreślić, bo takie niewyraźne i niezbyt przekonujące są. Uvkę można by lepiej rozłożyć, chociaż to jest trochę czepianie się już.
Por@szek Napisano 6 Marzec 2008 Napisano 6 Marzec 2008 ROTFL ale jazda. Mnie sie magazynek podoba, powaznie mowie, fajny jest ;)
F/X Napisano 6 Marzec 2008 Autor Napisano 6 Marzec 2008 Ehh...myslem ze model skonczony i moge sie brac za nastepny, ale widze ze jeszcze troche zostalo. Tak wiec dalej jest to wip, a jak to w wipach bywa jest i update...teksturka zmniejszona do 1024 (bez widocznych zmian na renderze). Swiatlo:3 point neutralne. Do tego kilka zmian w proporcjach: Powiedzcie czy ide w dobra strone przynajmniej O_o ps: dodaje tez referke, z ktorej kozystalem: http://www.giotsar.com/articles/images/AK-47.jpg
plutko Napisano 6 Marzec 2008 Napisano 6 Marzec 2008 się wypowiem: Nie pasuje mi skala drewna na kolbie. Na tym górnym elemencie z przodu wydaje się lepsza. No i czemu rączka przy spuście ma słoje w tą właśnie stronę? No i ten metal. Niektóre elementy jak ten trójkąt/wydłużona strzałka z kropką na środkowym rzucie po środku wyglądają nie teges. Robienie fake'owego speculara nie jest proste, musisz trochę popracować nad światłocieniem. Ty wszystkie wystające elementy rozjaśniłeś na krawędziach, ale to dziwnie wygląda, jakby był tam przetarty szlifierką. Spójrz na refkę co rzucił ognisty. Tam metal jest ciemniejszy, a świeci się od odbić. Może spróbuj zasymulować takie konkretne oświetlenie od góry.
Selena Napisano 7 Marzec 2008 Napisano 7 Marzec 2008 Plutko jak rozlozysz dobrze uv mozesz wiecej detali umiescic i beda one wyrazniejsze..wiec nie powiedzialabym ze to jest czepianie sie
plutko Napisano 7 Marzec 2008 Napisano 7 Marzec 2008 Nie to miałem na myśli. Tu było tyle zmarnowanego miejsca samym rozmiarem, rozmytymi zarysowaniami, że trochę przegięciem byłoby oczekiwanie, że będzie zmieniał mapowanie na lepsze. To tylko prosty model, wychodzę z założenia, że wyszło jak wyszło i należy zabrać się za następny.
ognisty Napisano 7 Marzec 2008 Napisano 7 Marzec 2008 według mnie model jeszcze trzeba poprawic odrazu widac ze kolba za wysoko, lufa za nisko, korpus za krótki
Ardeni Napisano 7 Marzec 2008 Napisano 7 Marzec 2008 No to w takim razie pozamiatane... albo poprawisz model, albo będzie to kałach "made in home" Ta nowa textura jest miejscami dziwnie równo porysowana, ale ok, nie jest źle ;)
SzU Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Jak Ognisty... Zrobiłeś zabawkę dla 5-letnich dzieci, nie karabin. Poszukaj sobie informacji jak podłożyć obrazek pod model i działaj.
Piro Napisano 23 Marzec 2008 Napisano 23 Marzec 2008 to ja sie przylacze do marudzenia - do texow akurat nie, poniewaz imho sa znosne, sam wiem ze lepszych bym nie zrobil (ale moze jednak isc za przykladem panow z csg game world, i zrobic fototekstury o rozdzielczosci infinityxinfinity? wspanialy efekt!), ale na broni ociupinke sie znam, i to to przypomina raczej jakies takie lekko zdeformowane airsoftowe ak-mini , a nie ak47 ktorym sie zabija ludzi, zgoogluj dobre referki, podstaw pod viewport i zeskaluj (wydluz i zmniejsz hmm... 'wysokosc' niektorych czesci)
kamil.ochel Napisano 23 Marzec 2008 Napisano 23 Marzec 2008 ładnie ale popraw tak jak Ci ognisty mówi i będzie nawet bardzo ładnie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się