Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

b98ed2111068965c.jpg

Hełmy skończone to można by pojechać bitewką dalej.

Jako temat proponuję stworzenie całkowicie nowej postaci do gry Team Fortress 2 wraz z bronią.

 

Co do ograniczeń 5k POLY na postać i 1k POLY na broń, teksturki 2048 na postać i 1024 na broń.

Mapki to oczywiście color, spec, normal, alpha.

 

Stylistyka oczywiście cartoon :)

  • Odpowiedzi 156
  • Wyświetleń 27,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wypasiony temacik... aż jestem ciekaw jak ekipa z game artu poradzi sobie z tym wyzwaniem... :P

 

niedługo to z mini bitwy wyjdzie jakiś mały mod do gry... :P

 

czekam na pierwsze modele, powodzenia!!!

Napisano

moze mi sie uda cos stworzyc xD temacik fajny choc niemam pojecia o modelowaniu ludzi xD.

Napisano

mnie to na samą myśl rajcuje że robicie se modelki do gry.

gdy modelek skończony to jak animujecie, robicie animacje?

Napisano

na szybko koncepcik i wersja high oczywiscie to dopiero poczatek :)

zobaczymy jak to dalej rozegram :D

team1rc2.jpg

Napisano
  • Autor

no, czasu, ten, tego.... jak zwykle :)

Jak trzeba będzie to skończymy :D

 

A tu mój szybki koncepcik

de18275bc689b5c8.jpg

Napisano

Ex3 ciekawie się zapowiada... :P

 

jedziesz dalej... :D

Napisano
no, czasu, ten, tego.... jak zwykle :)

Jak trzeba będzie to skończymy :D

 

Jeżeli to " Jak trzeba będzie" będzie jak przy bitwie z hełmami to lipa hehe :P znowu nie będę wiedział że już koniec :D

 

Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :)

Napisano

Jedziemy ze wszystkim w tym temacie? Czy kazdy otwiera swoj ze swoim modelem?

Napisano

nielot - główka super, nie podobają mi się jedynie worki pod oczami. A prusak super :)

Napisano

nielot007 ta główka kogoś mi przypomina... :P fajna:D

 

zeet no no... good shit! :)

 

Ex3 więcej więcej!!! :P czekam na główkę...

 

powodzenia Panowie!!!

Napisano
nielot007 ta główka kogoś mi przypomina... :P fajna:D

 

zeet no no... good shit! :)

 

Ex3 więcej więcej!!! :P czekam na główkę...

 

powodzenia Panowie!!!

 

moze

 

washington_dc.jpg

team1ay4.jpg

 

:P

 

ogolnie bardzo ladne pracki, bede obserwowal

Napisano
  • Autor
Jeżeli to "

Mogą brać udział teamy? Jak tak to szukam kogoś do tekstur. Ja się zajmę modelem, rigiem i animacją :) Ktoś od konceptu też by się przydał, chociaż z tym to jeszcze sobie poradzę :)

 

Hm... Teamy.. no nie wiem. Ja raczej na to sceptycznie patrzę. Ale jeśli kolektyw się zgadza to czemu nie ;)

 

Rig/Animacja - hmm... ale to już poza bitwą :D bo nie sądzę żeby taki jeden czy drugi chcieli rigować/animować swoje postacie :D

 

Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy.

 

Nielot - imho bez brody wyglądał o wiele lepiej.

 

Apollo - w sumie jak było wszystko w jednym temacie to porządek był no i komentarze, a jak się porozdzielamy to już tak różowo może nie być :D

 

floo - główka będzie później, dużo później, muszę się do conceptu przyłożyć bo tu w zasadzie concept jest najważniejszy.

Napisano

Leleń o to chodziło... :P

 

wersja bez brody już tak się nie kojarzy z tym Panem... :P

 

Ex3 pracuj pracuj! czekam na efekty... :D

 

chętnie by zobaczył taką babeczkę w akcji jak daje łupnia takim mięśniakom jak na tym screenie... ;D

Napisano

Qrcze postaci dawno nie robiłem, może w wolnej chwili walnę jakiś koncept czy cos... Powodzenia wszystkim

Napisano
Termin - przecież w wątku była informacja że w piątek kończymy.

 

Spoko, żartowałem sobie, nie mam pretensji :)

 

p.s.

Fajnie jak by można było obejrzeć modele w enginie TF2. To chyba podobnie się exportuje jak do HL2, mam rację? Jeśli tak to przydatny będzie XSI Mod Tool :)

Napisano

Fajnie, że coś się zaczęło dziać, dobre modeliki panowie!

Ja niestety chyba znowu nie dam rady..

Napisano

No ładnie jeden dzień mnie nie ma a tu takie rzeczy odchodzą.

Nie wiem czy wiecie na co się porywacie, ale do team fortress postacie mają multum jakichś dziwnych map na sobie, a w dodatku nie wiem czy jest do tego sdk, sprawdze jutro.

Pozdro

Napisano

blondyn, spoko, ale czy nie przesadziłeś z tą jego opalenizną??

 

więcej więcej!!! :D

Napisano

Przystępuję do bitwy żeby się nauczyć gameartu chociaż trochę. Modelik prosty żeby skończyć bo czasu prawie nie mam.

Na razie wrzucam koncept, taki Polish soldier, tylko się nie śmiejcie z konceptu bo malować nie umiem.

sierantconceptgotkopiaql7.jpg

Napisano

heh ja jak pierwszy raz próbowałem robić jakiś body, akurat kobiecy to bez głowy miał coś koło 15k poly :D hmmm może się przyłączę :) jak uda mi się ograniczyć w tych 5 k :)

 

ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :)

Napisano
  • Autor

ex a ta postać ma być konkretnie human czy można pofantazjować odrobinkę?? :)

 

Powiem tak "Róbta co chceta" :D byle w ramach koncepcji ;)

Zresztą ja tu nie dowodzę ja tylko wątek założyłem i zaproponowałem temat :D

 

No i mały połikendowy updajcik ode mnie:

154fe593e5ba5b6b.jpg

Napisano

zeet, master kiełbaster, nielot świetne!! nielot007 jak nie zrobisz mu textury i nie skonczysz bedzie duszenie :D

Napisano
  • Autor

Master mam wrażenie że dłonie mu przykleiłeś tył do przodu :)

Napisano

Master przypudruj buźkę... :P Gangsta... :]

 

Tomala fajny koncepcik... :D

 

Ex3 pojechałeś ostro z talią... :) jednak czy jej łapki deczko nie przyduże jak na kobitkę

Napisano
  • Autor

łapki duże i je jeszcze powiększyłem :)

Ona będzie miała gumowe żółte rękawice więc też palce muszą być odpowiednio duże.

A talia ... no cóż cienka jest i basta. Jak uda zrobię to talia będzie jeszcze cieńsza wizualnie.

 

Btw. jej bronią będzie spawarka a`la quake. Tylko że zrobiona z akumulatorów :D:D

 

Updejcik :)

619b36c9bc0e3c6c.jpg

Napisano

E, niezle idzie - Master jak na razie roxi :)

 

nie wiem czy nie za bardzo w detale idziecie jak to ma byc renderwane z cellshadingiem :)

Napisano

noo ex3 :D fajnie jest wyprofilowana ta laska :D tylko szkoda, że jej zarzuciłeś to coś na brzuch :D a spódniczka konkretna :D nie ma potrzeby dłuższej :D floo a odnośnie dłoni laski Ex'a to pewnie taki ma mieć, to laska stworzona do broni, a nie siedzenia w salonach odnowy biologicznej :D

 

a tak odnośnie głowy nielota i postaci zeet :) ograniczenie to 6k poly łącznie, wyrabiacie się przy takich postaciach w takich granicach?? ;| :D

Napisano
  • Autor

Matrixus jak skończę robić elementy symetryczne to chyba jej odepnę szelkę z jednej strony to większy kawałek brzucha będzie widać.

Nielot - tak wogóle to co Ty robisz w bitwie w której się teksturki robi :D:D

e594d44553df4b6c.jpg

Napisano

Hehe ale rura :) Zjawiskowa figura, fajne proporcje, więc zapowiada się fajny model.

Napisano

a to na tyle na ile już zrobiłem :) koło 3,1 k poly :) część nierówności jeszcze ubranie zakryje a kilka muszę jeszcze poprawić :)

backvv6.jpg

 

frontou0.jpg

 

perspectivia6.jpg

 

profilvy4.jpg

 

 

a koncept na broń to będzie koszyk z granatami :)

mam nadzieje, ze się wyrobie :)

 

 

edit: troszkę wam stronę rozjechałem :/

 

wiem, że to nie jest super extra praca, ale cóż dopiero zaczynam :) jak ją skończę to będzie 1 skończona postać ludzka :)

Napisano
  • Autor

na początek to daj węższe te screeny bo na 24" monitorze się nie mieszczą :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności