Jonasz_Real Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Witam. Chciałem pokazać kilka prac, przy okazji, których miałem mozliwość współtworzenia gry Mortyr III. Miło mi sie współpracowało z Pawłem Szczeszkiem, który przygotowywał mi niektóre modele do teksturowania. Wogóle to pozdrawiam całą ekipę z Katowic. elo! Zapraszam do komentowania. Krytyka też jest mile widzana. Możecie mnie bluzgac :) Za parę dni znów coś dodam. Na dzisiaj starszy. Żeby nie przesłodzić, za bardzo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 świetne modeliki, trzymają poziom, najbardziej podobają mi sie z zdaje sie vjuwera enginowego, są bardzo treściwe, gut łokra ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUQ Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Przefaniste :) Mi się podoba ta maszyna do pisania ta duża maszyna nie do pisania :P a te medykamenty to już mnie rozwaliły Well done m8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 bardzo ładnie... ;) pochwalić trzeba za jakość modeli i texturek... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 no bardzo fajowo sie prezentuja ! i oczywiscie gratki texturowania umiejetnosi a modele rowniez fajowe ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 bardzo fajnie jonek ziomek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Całkiem fajnie. Trochę uderza boxowatość, ale to szczegół techniczny. Gdzieniegdzie texturki mogłyby być nieco bardziej urozmaicone. Ale good job, gratuluję tytułu na koncie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mara Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 fajne :) w czym robiles ? ;) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Najs :) Jakos nie przypadly mi tesktury na kolach w pierwszym modeliku, tak samo te malutkie modele wydaja sie byc jakies plaskie. Za to Lampy wg mnie rzadza totalnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Maszyna do pisania świetnie wyszła, reszta zresztą też całkiem całkiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Fajne modele nie ma co. Do czego służy ta duża maszyna ? Normale wypalane czy rysowane ? Betoniarka Bojowa - element wyposażenia Polskich Korpusów Inwazyjnych. Jest to jedna z bardziej przydatnych jednostek wojskowych. Betoniarka jest używana do zalewania terenu betonem po ataku atomowym, zatrzymywania wrogich jednostek, budowania dróg, lotnisk a także do znaczenia granic Wielkiej Rzeczypospolitej. Większość Betoniarek Bojowych jest uzbrojona w ciężkie karabiny maszynowe, dlatego są one poważnym wsparciem dla jednostek Polskich Korpusów Inwazyjnych. Źródło: "http://www.buracka.webhost.pl/wielkapedia_beta/wiki/index.php/Betoniarka_Bojowa" Kategorie: Technika | Wojsko Polskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Przyjemne prace, na screenach z gry wyglądają bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Do takich tekstur trisków mogło by być więcej, ale i tak jest super. Widze ze duzo osób z forum robiło przy tym. Na Mortyra IV od kiedy sązapisy ;] pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Fajne fajne zwlaszcza zyrandol i ta maszyna niebieska daja rade - czekam na wiecej modelikow :D pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Maszyny i lampy -świetne reszta spoko - najgorzej chyba betoniarka wypadła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shalivan Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 taka łądna była by betoniarka a tkaie brzytkie kółko zrobiłeś :P p.s. widze zwogole ze teraz wysyp wątków z modelami z Morty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 betoniarka to tak jakos nei wyglada, ale zyrandol kupuje :D no a klawiatura wymiata :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Witam!! mialem nie pisac ale napisze :) mnie troche niepokoi logika tworzenia modeli low poly tutaj mianowicie : "kierownica" betoniarki i kola sa kanciaste a np. buteleczki sa okragle (zageszczone) naprawde ciezko mi to zrozumiec jak dla mnie brak logiki w tym :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 zyrandol full profes!:) Mnie zastanawia jedno....skoro Operacja Sztorm byla robiona na Jupiterze...tonie wierze ze nie lodleveli ani preprocesow....szkoda, bo to nie musialo byc takie kanciate!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Witam!! mialem nie pisac ale napisze :) mnie troche niepokoi logika tworzenia modeli low poly tutaj mianowicie : "kierownica" betoniarki i kola sa kanciaste a np. buteleczki sa okragle (zageszczone) naprawde ciezko mi to zrozumiec jak dla mnie brak logiki w tym :) Ja tutaj logikę widze. Betoniarka stoi w jakimś miejscu na otwartej przestrzeni gdzie geometri jest dużo, wiec trzeba oszczedzac. Buteleczki stoją w małym zamknietym pomieszczeniu, które jest ograniczone sektorem, w którym niema dużo geometrii. więc można była ją władowac w buteleczki. Najlepsza jest maszyna do robienia... wrażenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Ja tutaj logikę widze. Betoniarka stoi w jakimś miejscu na otwartej przestrzeni gdzie geometri jest dużo, wiec trzeba oszczedzac. Buteleczki stoją w małym zamknietym pomieszczeniu, które jest ograniczone sektorem, w którym niema dużo geometrii. więc można była ją władowac w buteleczki. to co piszesz jest tym bardziej bez logiki jeszcze jedno jesli chodzi o te drewno poukladane to duzp trpjkwatow na to poszlo a efektu nie ma mozena by to logiczniej zrobic zeby widac bylo, ze to nie jest "sztywne" a poukladane wmiare niechlujnie czyli jak w rzeczywistosci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 to co piszesz jest tym bardziej bez logiki może jakieś argumenty? bo w ten sposób to ja mogę napisać na poziomie 5 latka: "a nie bo to co ty piszesz jest bez logiki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Tożto game art, a nie logika :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 logiczne rzeczy.. hmmm jak ja za nimi tesknie :P dobre modele jon 500 ;) ale to wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 to co piszesz jest tym bardziej bez logiki jeszcze jedno jesli chodzi o te drewno poukladane to duzp trpjkwatow na to poszlo a efektu nie ma mozena by to logiczniej zrobic zeby widac bylo, ze to nie jest "sztywne" a poukladane wmiare niechlujnie czyli jak w rzeczywistosci :) Valery mial na mysli fakt że jeśli mamy zamknięte pomieszcenie (np wnętrze baru) i mamy teren otwarty (np. plac budowy) to teoretycznie w jednym i drugim mamy do dyspozycji tyle samo poligonów - dzięki czemu wewnątrz możemy powrzucać detaliczne modele gdyż jest ich mniej. - ale to tylko teoria bo tyle ile firm tyle sposobów - ja jestem za tym aby wszytko robic rozsadnie i potem wykorzytsywac ten sam model tu i tam - Z drugiej strony butelka może słuzyć jako instant object dzieki czemu silnik nie musi ładować jej 100 razy. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 28 Kwiecień 2008 Share Napisano 28 Kwiecień 2008 Witam!! mialem nie pisac ale napisze :) mnie troche niepokoi logika tworzenia modeli low poly tutaj mianowicie : "kierownica" betoniarki i kola sa kanciaste a np. buteleczki sa okragle (zageszczone) naprawde ciezko mi to zrozumiec jak dla mnie brak logiki w tym :) pozdro Wszystko było robione pod pewien silnik, za projektem stoi kilka osób ktore prawdopodobnie przemyślały sprawe polycountu, wiedzą co robią, "dlaczego i ile", od tego są, za to się im płaci. Są rózne metody, można takjak wspomniał Bro porobić kilkadziesiat proxy które wczytaja się jako jeden mesh, a można też mieć jeden limit na pomieszczenie, brak proxy, wszystko wyważone. Co kraj to obyczaj. Nie rozumiem tego typu komentarzy z Twojej strony, widocznie w City tak się robi gry - poprostu...zrozum ;) fajne tekstury Jonaszu :) Widzę, ze zrobiliście sobie każdy po folio z tego mortyra :P :P Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 jak dla mnei dalej jest to bezsensu... robienie duzego modelu w ktorym widac kanty a malego ktory moznaby zrobic z mniejszej ilosci a wygladalby fajnie robic z duza ilosci trojkatow i niewazne czy to bedzie tu czy tam jest to bezsensu i koniec Ardeni--> hmmm przemyslane? ze duzy obiekt ma byc "kwadratowy" a maly "okragly" gratuluje... ok ale "robta co cheta" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 jak dla mnei dalej jest to bezsensu... robienie duzego modelu w ktorym widac kanty a malego ktory moznaby zrobic z mniejszej ilosci a wygladalby fajnie robic z duza ilosci trojkatow i niewazne czy to bedzie tu czy tam jest to bezsensu i koniec Ardeni--> hmmm przemyslane? ze duzy obiekt ma byc "kwadratowy" a maly "okragly" gratuluje... ok ale "robta co cheta" zdaje się że nierozumiesz że obiekty nie są wczytywane dla całego levelu a zazwyczaj a dla jednego pomieszczenia. inni jakoś rozumieją o co chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 zdaje się że nierozumiesz że obiekty nie są wczytywane dla całego levelu a zazwyczaj a dla jednego pomieszczenia. inni jakoś rozumieją o co chodzi :) rozumiem ale mnie to nieobchodzi czy do jednego pomieszczenia czy do lazienki czy do levelu to jest bezsesnu i tyle !! robic gre gdzie w jednym miejscu sa ladne zaokraglone model a w innym gdzie modele wygladaja jak z przed kilku lat... jest hmmm dziwne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 Ciebie to nie obchodzi, ale Ich tak ;) Ciebie to obchodzic nie musi :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 raz twierdzisz że nielogiczne i bezsensu a raz twierdzisz że cię to nieobchodzi... koniec, niechce mi się więcej o tym dyskutować. ja co miałem do powiedzenia powiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 modeliki lux, gratki jonasz :) nielot, faktycznie to jest bezsensu nielogiczne i nie obchodzi mnie to :D, od bodajze quake3 jest taki bajer ze grafika przelicza tylko to co aktualnie widac, wiec nie znajac levelu w ktorym jest ta koparka , dorabianie jakiejsc filozofi nie ma sensu, moze to byc np 10 pietrowy szkielet budynku z koparka na 7 pietrze etc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 raz twierdzisz że nielogiczne i bezsensu a raz twierdzisz że cię to nieobchodzi... koniec, niechce mi się więcej o tym dyskutować. ja co miałem do powiedzenia powiedziałem. lol a co mam napisac napisalem, ze jest to jest bezsensu i, ze mnie to nie obchodzi bo to ich sprawa co jak robia ja tylko napisalem co wydaje mi sie bezsensu tadek-->nie kumam co ma to, ze mnie to nieobchodzi i to co napisalem napisalem co wedlug mnie jest dziwne i tego bede sie trzymac i nie przekonacie(?) mnie, ze to nie jest nie logiczne proste gdyz nie rozumiem po co robic cos (gre0 gdzie w jednych miejscach jest super a w innych do kitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 lol. co wątek to ciekawsza dyskusja. a tak BDW to nielot nie ma racji. a że go nie przekonam to nie bede tłumaczył :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 lol. co wątek to ciekawsza dyskusja. a tak BDW to nielot nie ma racji. a że go nie przekonam to nie bede tłumaczył :P tlumacz, tlumacz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 a wiec na początku było koło a potem ktoś wymyślił kartę graficzną żeby gracze byli szczęśliwi a twórcy ograniczeni. Karta graficzna to takie coś co renderuje 40 razy na sekunde żebyś nie czuł dyskomfortu zabijając wrednych złych ludzi/potworów. Oprócz wrednych ludzi renderuje sie otoczenie. Ściany butelki, betoniarki i inne. Wyobraź sobie teraz mega zespół kanałów który sumarycznie ma 700k trisów i 50 tekstur. Po prostu nie ma ch. we wsi żeby to było przeliczane i wyświetlane 40 razy na sekunde przez cały czas. Dlatego pewien mądry człowiek wpadł na pomysł żeby ukrywać to czego aktualnie nie widzisz na ekranie. I w ten sposób komputer zamiast liczyć 700k trisów i 50 tekstur liczy tylko powiedzmy 40k i 15 tekstur. I to jest limit na scene widoczną na raz na ekranie. jeżeli jest to pomieszczenie z przysłowiowych boxów to wykorzystasz może 700 trisów na same sciany(bardzo nieoptymistycznie licząc :P ). a co by tu z resztą zrobić? Do limitu daleko a tu już mesh smotha na sciany dałem. no to zaokrąglimy se buteleczki żeby ładniej wyglądały. Podejżewam że jakbyś miał wiekszy limit na postać to napewno byś z niego skorzystał żeby postać była ładniejsza. A teraz odwrotna sytuacja. Mamy sobie zamek i góry wokół niego który sam w sobie ma 30k. dorzućmy dwie postacie i limit osiągnięty, klatki spadają i grac sie nie da. patrzyysz pod nogi żeby dało sie 5 metrów przejsć spokojnie(wtedy nie wyswietla tego co jest nad widocznoscia kamery) limit osiagniety a tu pusto wokół ;/ smotno jakoś i brzydko. Obciąć polycountu sie nie da bo juz jest takie lekko kanciaste wszystko. przydało by sie jakieś życie w lokacji. To ktoś ważniejszy od ciebie powie że chce tu jeszcze betoniarke. A że scena już ledwo zipie to i automatycznie masz miejszy limit trisów na ten model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 Eric: Dokładnie, troszke teorii Panie Nielocie zawsze się w życiu przydać może ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 Dobra dobra, ja wiem że nawet w q3 były portale, VISy i tym podobne sztuczki, ale nie oszukujmy się, jak betoniarka miałaby 800 trisów zamiast 700 silnik by się nie wysypał, a wyglądała by jeszcze fajniej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 Eric - świetna opowieść :) ale Nielot i tak powie że to bezsensu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 Ardeni--> daruj sobie... Eric_Draven-->no i co miala ta historyjka oznaczac ? co ona wyjasnila ? jak dla mnie to nic nowego sie nie dowiedzialem... czyli wedlug Ciebie w jednej lokacji beda swietnie dokladne modele a w innej kaszanka bo jest duzo elementow LOL jak dla mnie gra powinna miec praktycznie taki sam poziom w calej grze a nie na jednym levelu... dlatego dalej trzymam sie swojej "wersji" sorki ale troche nierozumiem twojej "polityki" mianowicie grasz w gre zaczynasz w jakims interiorku ogladasz obiekty mowisz do siebie wow jaka super grafika wszystko takie dokladne itp. wychodzisz na zwenatrzi co cofasz sie kilka lat w stecz w wygladzie grafiki fajjnie co ? hehe "tegie glowy" mysla nad tym zeby gra byl jak najladniejsza w calej grze a nie tu zrobimy zeby bylo super a tam bo duzy teren i fps zmaleje dajemy kanciaki gratuluje :) ja wiem, ze sa limity na level itp. ale chyba z zachowaniem poziomu calosciowego pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 29 Kwiecień 2008 Share Napisano 29 Kwiecień 2008 ja nic nie wymyślam, ja mam zrobić co każą i żeby działało tak jak każą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 Ja zgadzam sie z Nielotem. Moim zdaniem wyszystkie modele powinny byc na tym samym poziomie. bylaby straszna kicha zeby ktos wpadl na pomysl zeby postawic buteleczki przy betoniarce. Betoniarka kanciasta i duza a butelki okraglutkie i male. Moim zdaniem trzeba wyciagac srednia jakosciowa wszystkich modeli. Co za problem dodac 30 poly do tej betoniary tak, zeby wygladala spojnie z reszta modeli. Nie przekonuje mnie gatka, ze butelki beda w pomieszczeniu a betoniarka na powietrzu. Calosc powinna byc wg mnie spojna i na jednakowym poziomie. Albo kanciastosc wszedzie i mniej poly, albo gladko i wiecej poly. Istnieje tez LOD. Texturki bardzo fajne:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 Ja zgadzam sie z Nielotem. Moim zdaniem wyszystkie modele powinny byc na tym samym poziomie. bylaby straszna kicha zeby ktos wpadl na pomysl zeby postawic buteleczki przy betoniarce. Betoniarka kanciasta i duza a butelki okraglutkie i male. Moim zdaniem trzeba wyciagac srednia jakosciowa wszystkich modeli. Co za problem dodac 30 poly do tej betoniary tak, zeby wygladala spojnie z reszta modeli. Nie przekonuje mnie gatka, ze butelki beda w pomieszczeniu a betoniarka na powietrzu. Calosc powinna byc wg mnie spojna i na jednakowym poziomie. Albo kanciastosc wszedzie i mniej poly, albo gladko i wiecej poly. Istnieje tez LOD. Texturki bardzo fajne:] milo mi, ze chociaz jedna osoba wie jak powinno sie gry robic ;) wlasnie wyciagniecie sredniej jakosciowej dla wszystkich modeli Istnieje tez LOD. wlasnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 no tak..w sumie jak jakas rzecz mialaby wygladac hmm...kiepsko:D to najlepiej aby juz wszystko wygladalo kiepsko, tak?....ta rozmowa jest bez polotu....;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 Soda i Nielot - Mieliście przyjemność robić tytuły półroczne lub krótsze? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 Ja tylko niekomercyjne polroczne, bo programisci wymiekali:] Teraz zdobywam doswiadczenia w pracy komercyjnej, wiec bede deko lepiej wiedzial. Kto powiedzial, ze kwadratowe przedmioty musza wygladac kiepsko?? Patrz betoniarka, kwadratowa a wyglada fajnie. Przy kwadratowej betoniarce lepiej beda tez wygladaly kwadratowe butelki, a nie super gladkie butelki. Chodzi o spojnosc graficzna. Mi osobiscie kwadratowe oldschoolowe obiekty pasuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Selena Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 skoro nie jest kiespko to o co chocy?.....:) o małą buteleczke? ze nie jest kwadratowa tak jak koło betoniarki? poza tym jakby buteleczki nie dosc ze male byly by jeszcze kwadratowe to by mogly grać role kostek do gry ;> nie ma co sie czepiac jesli Wam teoria do glowy nie wchodzi zostawcie to komus kto sie na tym zna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 Chodzi o wolnosc wypowiedzi i nauke. nie znam sie na grafice na tyle, zeby dawac komus rady. Wyrazam poprostu swoja opinie i jesli ktos robil komercyjna gre i powie ze tak sie robi to zamykam gebe i sie nie odzywam. Nic nie poradze, ze widze dysonans miedzy modelami i jak na moje lewe oko trzeba to wywazyc, aby bylo spojne. Rozumiem Selena, ze robilas/es komercyjna gre i tak sie to poprostu robi. Jesli tak to zostawiam to osobom, ktore sie na tym znaja. Ale ja sie nie znam, pisze jako laik. Czesto burza mozgow i glos ludzi nie zwiazanych z tematem tworzy znacznie wydajniejsze rozwiazania niz stosuje sie standardowo. Czy teoria tworzenia gier jest gdzies spisana?? Chetnie bym poczytal:] Dobra poddaje sie. Wszystko jest super naprawde rewelacja! BRAWO! AWSOM! itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 nudna ta gatka , smiecicie tylko wątek Jonaszowi i po co? gry robi sie czesto z dupy praktycznie, w wielu z nich nic nie jest optymalne czy przemyslane czy cokolwiek tam jeszcze ,zaczynając od modeli, rozlozeniu uv, texturach, shaderach a nie mówiac juz o pragramistycznych sprawach, i nie wazne czy to jest top gra za grube milony$ czy budzetówka, czasy dbania o optymalnosc spojnsc pod kazdym wzgledem minęły , sporo firm nie dba o to jak jest zagospodarowne uv ile poly i czy sensownie mają modele, wszystko jest względne i płynne , finalnie gra ma działać bo to jest produkt jak kluski z biedronki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 30 Kwiecień 2008 Share Napisano 30 Kwiecień 2008 I teraz Mario pozamiatał :P Dobrze prawi. Wracajac do tematu: Jonaszu, masz moze jeszcze jakieś grafiki ? Jeśli tak to poka poka :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się