Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Yo!

 

Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem skończyć stary model, który męczę już od roku i nijak nie mogę go skończyć:p

 

Na tę chwilę 10504 trisy, jeszcze magiczna laga będzie albo coś takiego więc dojadę do 12 zapewne.

Trochę optymalizuję tu i tam ale ogólnie przymierzam się do skończenia low.

 

pozdro!

4cee45b24241fccb.jpg

 

4d3873d1ea3924ad.jpg

 

i hipoly:

cb4cc48bb59bc93e.jpg

Edytowane przez Levus

  • Odpowiedzi 70
  • Wyświetleń 7,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe, fajnie mi się bardoz podoba, ma klimat... kojarzy mi sie z Dungeon keepeem ;). Jedyna do czego się przyczepie to to, że mniej tri na to mogłeś poświęcić.

Czekam na jakiś obrazek z teksturkami :P

Napisano

fikusny ten Twój ludzik :D i wgląda fajnie, texturki będą?

Napisano

Bardzo bardzo fajny. Podoba mi się taki klimat - duże dłonie i wogóle taki lekko komiksowy (przez odjechane proporcje bo wygląda jak dziecko). Ogólnie 5 points from Russian Federation :P

Napisano

A to nie było już tak, że pokazywałeś lp już z normalem w WIPie? Z kaszką czy jakos tak ;)

Model wiadomo bardzo fajny, ciekaw jestem malowania. Pozdrawiam.

Napisano

OMG Levus alezes odgrzebal, na ktorej kasecie go nagrales ? XD

Moze skonczysz w tym roku :D

Powodzenia

Imo ma za malo kolczykow :O

Napisano
  • Autor

ETA-> no tak, nie chciało mi się kroić trisów, będzie nextgen:p

Kuba-> tak, pokazywałem dość dawno, robiłem experymenty z normalami jakieś

Porasz-> hehe, kumpel miał już nagrywarkę jedyną na osiedlu to mi na cd nagrał;) Hm, może jeszcze w łuku brwiowym zamontuję kółeczko, w pępku to już perwersyjnie będzie zbyt:D

Mario-> Texturki będą oczywista!

 

Thx wszystkim za komenty!

 

c.d., taka laga jakaś skromna:

a2430b603d30039a.jpg

Napisano

o idze w storne fantasy :), co do lagi to nie za geometyrczna jest? chodzi mi wiesz o kształt taki jednoznaczny mało fantazyjny

Napisano

spoko diabełek jedyne co mi nie pasi to to że głowa z boku wygląda jak jajko. Z lagą możesz pokombinować na pewno da sie ją zrobić jakoś ciekawiej.

Kiedy normalki i colorek? Pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty, wprawdzie już zmapowałem (grrr), ale może coś tę lagę pognę trochę jeszcze, chciałem nawiązać do ornamentu na naramiennikach i z drugiej strony mi się już nie chciało dumać za bardzo nad tym, pewnie polecę w jakiś detal/światełka na lasce..

 

Co do kształtu głowy, rację masz Tomala, w następnym cudaku więcej uwagi do sylwetki przywiążę, teraz już mi się nie chceeee-eee:)

 

Ten model to całkowity freestyle, zero konceptu, jak już pisałem dłubię go od dawna, przeszedł wiele przeróbek i chcąc go skończyć jednocześnie mam go dosyć.

 

pozdrówki!

 

A tu screen z ewolucji:

c630add696e29aa5.jpg

Napisano

mi sie podoba, stopy tylko nie pasuja moim zdaniem, chyba sie tez wezme za swoje stare modele, np solid snake'a hahhha :D

Napisano
  • Autor

Dzięki za zwrócenie uwagi, rację macie jak się przyjrzałem, że mogłyby być trochę lepsze, ale już nie będę tego rzeźbil raczej. Może textury co pomogą.

 

Normal z AO wyszedł fajnie jak dla mnie, tylko paddingu nie zwiększyłem i szwy powychodziły:/ Jeszcze raz palenie, grrr...

 

ba2c5e112d1eefd4.jpg

Napisano

Normal+ao się rzeczywiście świetnie prezentują. Wypalałeś dla całego modelu na raz czy dla kilku obiektów oddzielnie mam na myśli np. oddzielnie ciało i pozostałe akcesoria typu naramienniki, pas...?

Napisano

faktycznie ładnie to wyglada. Strasznie fajnie widzi mi się ten kostur.

Można wiedzieć w czym paliłeś?

Napisano
  • Autor

Normale palone w maxie, mentalem (sampling 256/256).

Oddzielnie ciało, oddzielnie zbroja i kostur.

 

AO też mentalowskie, sampling ustawiam według tego co wychodzi, jak kasza jest za gruba, to większy.

 

Przymiarki do koloru:

e039eeea26d53d31.jpg

Napisano

Super :), taki bardzo przyjazny ten Devil. Co do koloru to ja bym zrobił tą zbroje nie na złoto ale ardizej czerwono/magmowo te zdobienia :)

Napisano
  • Autor

Dzięki ETA, pomyśle nad tym czerwonym, na pewno sprawdze jak wygląda.

 

Next, na dzisiaj to by pewnie tyle było..

dab0bd9c9e2a8d11.jpg

Napisano

Skóra wygląda teraz znacznie lepiej, ale zrób mu bardziej żółte paznokcie i dodaj jakiś syf do nich :P, w końc chyba nei z salonów ten diablik :)

Napisano

Bardzo fajny modelik.

Trochę zbyt mocny bump (lub normal) na piersi.

Napisano

ale co on tak zbladł..? lepszy był bardziej czerwony.

Napisano

Nie ujmując skila itp mi sie nie podoba :P bardziewj mi sie kojarzy z gnomem lunb halfingiem :) wykonanie jak najbardziej ok :)

Napisano

Mały, różowy i żylasty, hmm technicznie spoko, ale koncept mi nie podchodzi, mało piekielny :)

Napisano
  • Autor

ETA ->paznokcie trochę ruszyłem, jeszcze będę je maział, dzięki!

Ania ->dzięki Aniu! no to teraz jeszcze mocniejszy chyba jest;) Cały czas experymentuję ze skórą..

Morte, BLADE, Creator, Ardeni -> was wszystkich zadowolić to trzeba być świętym:D Dzięki za komenty!

 

Mały up, coś tam pobazgrałem troszkę, ale z tego co teraz widzę chyba znów za mocno nasyciłem pomarańczem skóre...

Na poprzednim renderze były kolorowe światełka (niebieski) i dlatego skóra taka blada wyszła, ale będę chciał wrócić właśnie raczej do takiej bladej.

 

Tutaj 2 białe światełka od frontu.

viewport:

3fc0baf27f858d07.jpg

i scanline:

96f18e71fb87de4b.jpg

Napisano

Zrób ten pentagram na normalu coby wyglądał jak wypalony, bo teraz to wygląda jakby ktoś go rzutnikiem mu wyświrtlał :), kurcze nosi mnie żeby znowu spróbować sił w robieniu postaci :P

Napisano

hyhy sympatycznie to wyszło, brakuje mu czegoś na nogach np bardziej zaznczonych kolan moze jakis lekkich miesni? bankowo nie lezy mi pas i bransolety tzn tex koloru na nich, zdaje sie ze jest tam tez spory bump wrzucony przez spłaszczył podstawowy normal widac to chyba na tych bransoletach, mozna by mu jakąs emisivke zarzucic na tą żółc na naramiennikach i wiszącym ręczniku, lub moze jakąś patynke dać ? tak czy siak fikuśny ludź, :)

Napisano
  • Autor

Ledyr, dziękówa;)

ETA-> pentagram roboczo na razie, tak dla jaj rzuciłem, może właśnie go wypalę, dzięki!

donMario ->widzę, że przywiało po krótkiej rozmowie;) Nad emisivkami jeszcze myślę, ale jakieś będą gdzieś. Właśnie prędzej patynkę na złoto, coby ładniejsze było. Skórzane elementy, tak, poprawię:/ Bumpu na nich nie ma ale textura ze złą skalą, co właśnie zaowocowało takim crapem. Dzięki za krytykę!

Napisano

a nie mozna go zrobic tak na czerwono? taki ciemny czerwony by dobrze wygladal ;] model z teksturami wyglada swietnie choc kolor zolty na tych detalach cos mi nie pasi :P a i emisive'a nie dawaj bo to bedzie za przekombinowane i zepsuje caly urok tej pracy

Napisano
  • Autor

Temporal, jeszcze z kolorami experymentuję.

kolejny skromny up, tym razem screen z ue3:

6eb5f59364baae30.jpg

Napisano

Pod transmision color możesz dać difusa, a pod transmision mask constanta z jakimś niskim parametrem. Może trochę by to zniwelowało to przepalanie.

Napisano

Bałem się trochę kolorystyki, ale widać że w silniku wygląda bardzo fajnie.

Napisano
  • Autor

Kubi, nie wiem czy myślimy o tym samym ale jeśli chodzi Ci o przepalone światło to są dwa dość mocne światełka od frontu. Aczkolwiek spróbuję pójść za Twoją radą i zobaczę jak to wygląda.

Napisano

spoko wyglada, kolor to mozna sobie jeszcze probic w matriałach, troche go sciemnic czy rozjasnic czy zdesaturowac, tyle ze jak by go puscic w gre to tam i tak chodzą postprocesy destrujące takze moze ta kolorystka styknie, co do przpalenia daj mu w spec powera cos mniejszego niz 1 i nie pownien juz byc taki rozbielony, a jak chcesz go bardziej " realistycznego " chodzi mi o skóre to juz tam tymi transmiszynami sie mosisz pobawic plus fersnele, troche zabawy jest z ustawieniem takie szejderka ale efekt jest duzo lepszy niz sam diff z normalem i specem,

Napisano
  • Autor

Transmision wyłapałem, coś tak pokombinowałem, ale żeby było jakoś extra-mega to ja nie wiem, dałem za leciutki constant na cały diffuse.

 

I gdzie tam władować glosiness?

Btw glossines mi nie działa w maxowym viewporcie chyba, szerokość speca jest jednolita.

 

Obejrzę sobie shaderki gotowe, tak jak Mario radziłeś...

 

jeszcze jeden screen:

51346982cf781767.jpg

 

EDIT---------

 

Up mały, probiłem to i tamto.

Shot z viewportu, 2 światełka, mipmaping wyłączony.

b7add4e7287c6453.jpg

Edytowane przez Levus

Napisano

Model technicznie bardzo fajny. Widac fach w twoim reku.

Designowo mi sie nie podoba. Postac zapowiadala sie bardzo klimatycznie, ale ten klimat tak jakby sie zgubil w trakcie tworzenia.

Napisano
  • Autor

Temporal -> Cóż, trudno:p No ale trochę zdejmę glowa tak czy inaczej.

 

F/X -> Chętnie przeczytam coś więcej na temat zgubionego klimatu, może warte to będzie kilka ciekawych pikseli przy okazji jakiegoś nowego modelu. Tak jak pisałem, model bez konceptu, więc nie bardzo wiedziałem, w którą stronę to pójdzie..

Napisano

Jeżeli chodzi o klimat/charakter postaci to tutaj wydaje mi się taki nijaki. Postać podchodzi trochę pod komiksowa, a takie postaci powinny mieć mocno zarysowany charakter. Po tym diabełku nie za bardzo widać czy to jest postać sci-fi , fantasy, straszna, śmieszna, milusia czy jeszcze inna.

 

Tak się często zdarza jak postać jest robiona bez konceptu, i w trakcie przychodzą nowe pomysły.

 

p.s Dodaj ta pałkę bo była bardzo fajna

Napisano
  • Autor

Hm, no czaję o co Ci chodzi, dzięki.

Zmieniłem mu mordę trochę, na bardziej chamską, może to co pomoże.

 

Pałki nie będzie, mam lepszy pomysł;)

 

8c67263879727966.jpg

Napisano

no mordka teraz zdecydowania fajniesza charakterna, wiesz co by musie jeszcze przydalo? porządy szejder na skure, sam normal sepc kolor to za malo dla tej postaci, przydalby sie jakis niby sss plus jakis tunig kolorstyczny skory , oczka są teraz idelane nie dawalbym mu na nie juz glowa zadnego, mozna by jeszcze przyciemnic lub ao mocniesze ododa na kostki tam gdzie wychodzą z nosa bo tak torche jak przyklejone wygladają, no i cos z tym bransoletami moze metalowe, moze w srebro pojsc czy cos zeby złamac ten jednolity schemat klorystyczny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności