Levus Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 (edytowane) Yo! Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem skończyć stary model, który męczę już od roku i nijak nie mogę go skończyć:p Na tę chwilę 10504 trisy, jeszcze magiczna laga będzie albo coś takiego więc dojadę do 12 zapewne. Trochę optymalizuję tu i tam ale ogólnie przymierzam się do skończenia low. pozdro! i hipoly: Edytowane 14 Czerwiec 2008 przez Levus
ETA Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 Hehe, fajnie mi się bardoz podoba, ma klimat... kojarzy mi sie z Dungeon keepeem ;). Jedyna do czego się przyczepie to to, że mniej tri na to mogłeś poświęcić. Czekam na jakiś obrazek z teksturkami :P
Gość Marioza Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 fikusny ten Twój ludzik :D i wgląda fajnie, texturki będą?
Innos Napisano 10 Czerwiec 2008 Napisano 10 Czerwiec 2008 Bardzo bardzo fajny. Podoba mi się taki klimat - duże dłonie i wogóle taki lekko komiksowy (przez odjechane proporcje bo wygląda jak dziecko). Ogólnie 5 points from Russian Federation :P
Kuba Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 A to nie było już tak, że pokazywałeś lp już z normalem w WIPie? Z kaszką czy jakos tak ;) Model wiadomo bardzo fajny, ciekaw jestem malowania. Pozdrawiam.
Por@szek Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 OMG Levus alezes odgrzebal, na ktorej kasecie go nagrales ? XD Moze skonczysz w tym roku :D Powodzenia Imo ma za malo kolczykow :O
Levus Napisano 11 Czerwiec 2008 Autor Napisano 11 Czerwiec 2008 ETA-> no tak, nie chciało mi się kroić trisów, będzie nextgen:p Kuba-> tak, pokazywałem dość dawno, robiłem experymenty z normalami jakieś Porasz-> hehe, kumpel miał już nagrywarkę jedyną na osiedlu to mi na cd nagrał;) Hm, może jeszcze w łuku brwiowym zamontuję kółeczko, w pępku to już perwersyjnie będzie zbyt:D Mario-> Texturki będą oczywista! Thx wszystkim za komenty! c.d., taka laga jakaś skromna:
Gość Marioza Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 o idze w storne fantasy :), co do lagi to nie za geometyrczna jest? chodzi mi wiesz o kształt taki jednoznaczny mało fantazyjny
Tomala Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 spoko diabełek jedyne co mi nie pasi to to że głowa z boku wygląda jak jajko. Z lagą możesz pokombinować na pewno da sie ją zrobić jakoś ciekawiej. Kiedy normalki i colorek? Pozdro
Levus Napisano 11 Czerwiec 2008 Autor Napisano 11 Czerwiec 2008 Dzięki za komenty, wprawdzie już zmapowałem (grrr), ale może coś tę lagę pognę trochę jeszcze, chciałem nawiązać do ornamentu na naramiennikach i z drugiej strony mi się już nie chciało dumać za bardzo nad tym, pewnie polecę w jakiś detal/światełka na lasce.. Co do kształtu głowy, rację masz Tomala, w następnym cudaku więcej uwagi do sylwetki przywiążę, teraz już mi się nie chceeee-eee:) Ten model to całkowity freestyle, zero konceptu, jak już pisałem dłubię go od dawna, przeszedł wiele przeróbek i chcąc go skończyć jednocześnie mam go dosyć. pozdrówki! A tu screen z ewolucji:
ledyr Napisano 11 Czerwiec 2008 Napisano 11 Czerwiec 2008 mi sie podoba, stopy tylko nie pasuja moim zdaniem, chyba sie tez wezme za swoje stare modele, np solid snake'a hahhha :D
Levus Napisano 12 Czerwiec 2008 Autor Napisano 12 Czerwiec 2008 Dzięki za zwrócenie uwagi, rację macie jak się przyjrzałem, że mogłyby być trochę lepsze, ale już nie będę tego rzeźbil raczej. Może textury co pomogą. Normal z AO wyszedł fajnie jak dla mnie, tylko paddingu nie zwiększyłem i szwy powychodziły:/ Jeszcze raz palenie, grrr...
Tomala Napisano 12 Czerwiec 2008 Napisano 12 Czerwiec 2008 Normal+ao się rzeczywiście świetnie prezentują. Wypalałeś dla całego modelu na raz czy dla kilku obiektów oddzielnie mam na myśli np. oddzielnie ciało i pozostałe akcesoria typu naramienniki, pas...?
Gość Morte Napisano 13 Czerwiec 2008 Napisano 13 Czerwiec 2008 faktycznie ładnie to wyglada. Strasznie fajnie widzi mi się ten kostur. Można wiedzieć w czym paliłeś?
Levus Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Napisano 14 Czerwiec 2008 Normale palone w maxie, mentalem (sampling 256/256). Oddzielnie ciało, oddzielnie zbroja i kostur. AO też mentalowskie, sampling ustawiam według tego co wychodzi, jak kasza jest za gruba, to większy. Przymiarki do koloru:
ETA Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 Super :), taki bardzo przyjazny ten Devil. Co do koloru to ja bym zrobił tą zbroje nie na złoto ale ardizej czerwono/magmowo te zdobienia :)
Levus Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Napisano 14 Czerwiec 2008 Dzięki ETA, pomyśle nad tym czerwonym, na pewno sprawdze jak wygląda. Next, na dzisiaj to by pewnie tyle było..
ETA Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 Skóra wygląda teraz znacznie lepiej, ale zrób mu bardziej żółte paznokcie i dodaj jakiś syf do nich :P, w końc chyba nei z salonów ten diablik :)
Ania Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 Bardzo fajny modelik. Trochę zbyt mocny bump (lub normal) na piersi.
Gość Morte Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 ale co on tak zbladł..? lepszy był bardziej czerwony.
BLADE Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 Nie ujmując skila itp mi sie nie podoba :P bardziewj mi sie kojarzy z gnomem lunb halfingiem :) wykonanie jak najbardziej ok :)
Ardeni Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Mały, różowy i żylasty, hmm technicznie spoko, ale koncept mi nie podchodzi, mało piekielny :)
Levus Napisano 16 Czerwiec 2008 Autor Napisano 16 Czerwiec 2008 ETA ->paznokcie trochę ruszyłem, jeszcze będę je maział, dzięki! Ania ->dzięki Aniu! no to teraz jeszcze mocniejszy chyba jest;) Cały czas experymentuję ze skórą.. Morte, BLADE, Creator, Ardeni -> was wszystkich zadowolić to trzeba być świętym:D Dzięki za komenty! Mały up, coś tam pobazgrałem troszkę, ale z tego co teraz widzę chyba znów za mocno nasyciłem pomarańczem skóre... Na poprzednim renderze były kolorowe światełka (niebieski) i dlatego skóra taka blada wyszła, ale będę chciał wrócić właśnie raczej do takiej bladej. Tutaj 2 białe światełka od frontu. viewport: i scanline:
ledyr Napisano 16 Czerwiec 2008 Napisano 16 Czerwiec 2008 rrrr sexi latex gatki. imo wszystko elegancko, brawo :)
ETA Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 Zrób ten pentagram na normalu coby wyglądał jak wypalony, bo teraz to wygląda jakby ktoś go rzutnikiem mu wyświrtlał :), kurcze nosi mnie żeby znowu spróbować sił w robieniu postaci :P
Gość Marioza Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 hyhy sympatycznie to wyszło, brakuje mu czegoś na nogach np bardziej zaznczonych kolan moze jakis lekkich miesni? bankowo nie lezy mi pas i bransolety tzn tex koloru na nich, zdaje sie ze jest tam tez spory bump wrzucony przez spłaszczył podstawowy normal widac to chyba na tych bransoletach, mozna by mu jakąs emisivke zarzucic na tą żółc na naramiennikach i wiszącym ręczniku, lub moze jakąś patynke dać ? tak czy siak fikuśny ludź, :)
Levus Napisano 17 Czerwiec 2008 Autor Napisano 17 Czerwiec 2008 Ledyr, dziękówa;) ETA-> pentagram roboczo na razie, tak dla jaj rzuciłem, może właśnie go wypalę, dzięki! donMario ->widzę, że przywiało po krótkiej rozmowie;) Nad emisivkami jeszcze myślę, ale jakieś będą gdzieś. Właśnie prędzej patynkę na złoto, coby ładniejsze było. Skórzane elementy, tak, poprawię:/ Bumpu na nich nie ma ale textura ze złą skalą, co właśnie zaowocowało takim crapem. Dzięki za krytykę!
Temporal Napisano 17 Czerwiec 2008 Napisano 17 Czerwiec 2008 a nie mozna go zrobic tak na czerwono? taki ciemny czerwony by dobrze wygladal ;] model z teksturami wyglada swietnie choc kolor zolty na tych detalach cos mi nie pasi :P a i emisive'a nie dawaj bo to bedzie za przekombinowane i zepsuje caly urok tej pracy
Levus Napisano 18 Czerwiec 2008 Autor Napisano 18 Czerwiec 2008 Temporal, jeszcze z kolorami experymentuję. kolejny skromny up, tym razem screen z ue3:
Creator Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 no elegancko :) trochę się świeci za bardzo, ale to do ustawienia
Levus Napisano 18 Czerwiec 2008 Autor Napisano 18 Czerwiec 2008 Proszę: dopiero zaczynam z ue3 więc nic specjalnego:p
kubi Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Pod transmision color możesz dać difusa, a pod transmision mask constanta z jakimś niskim parametrem. Może trochę by to zniwelowało to przepalanie.
Kuba Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Bałem się trochę kolorystyki, ale widać że w silniku wygląda bardzo fajnie.
Levus Napisano 18 Czerwiec 2008 Autor Napisano 18 Czerwiec 2008 Kubi, nie wiem czy myślimy o tym samym ale jeśli chodzi Ci o przepalone światło to są dwa dość mocne światełka od frontu. Aczkolwiek spróbuję pójść za Twoją radą i zobaczę jak to wygląda.
Gość Marioza Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 spoko wyglada, kolor to mozna sobie jeszcze probic w matriałach, troche go sciemnic czy rozjasnic czy zdesaturowac, tyle ze jak by go puscic w gre to tam i tak chodzą postprocesy destrujące takze moze ta kolorystka styknie, co do przpalenia daj mu w spec powera cos mniejszego niz 1 i nie pownien juz byc taki rozbielony, a jak chcesz go bardziej " realistycznego " chodzi mi o skóre to juz tam tymi transmiszynami sie mosisz pobawic plus fersnele, troche zabawy jest z ustawieniem takie szejderka ale efekt jest duzo lepszy niz sam diff z normalem i specem,
Levus Napisano 18 Czerwiec 2008 Autor Napisano 18 Czerwiec 2008 (edytowane) Transmision wyłapałem, coś tak pokombinowałem, ale żeby było jakoś extra-mega to ja nie wiem, dałem za leciutki constant na cały diffuse. I gdzie tam władować glosiness? Btw glossines mi nie działa w maxowym viewporcie chyba, szerokość speca jest jednolita. Obejrzę sobie shaderki gotowe, tak jak Mario radziłeś... jeszcze jeden screen: EDIT--------- Up mały, probiłem to i tamto. Shot z viewportu, 2 światełka, mipmaping wyłączony. Edytowane 19 Czerwiec 2008 przez Levus
F/X Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 Model technicznie bardzo fajny. Widac fach w twoim reku. Designowo mi sie nie podoba. Postac zapowiadala sie bardzo klimatycznie, ale ten klimat tak jakby sie zgubil w trakcie tworzenia.
Levus Napisano 19 Czerwiec 2008 Autor Napisano 19 Czerwiec 2008 Temporal -> Cóż, trudno:p No ale trochę zdejmę glowa tak czy inaczej. F/X -> Chętnie przeczytam coś więcej na temat zgubionego klimatu, może warte to będzie kilka ciekawych pikseli przy okazji jakiegoś nowego modelu. Tak jak pisałem, model bez konceptu, więc nie bardzo wiedziałem, w którą stronę to pójdzie..
F/X Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 Jeżeli chodzi o klimat/charakter postaci to tutaj wydaje mi się taki nijaki. Postać podchodzi trochę pod komiksowa, a takie postaci powinny mieć mocno zarysowany charakter. Po tym diabełku nie za bardzo widać czy to jest postać sci-fi , fantasy, straszna, śmieszna, milusia czy jeszcze inna. Tak się często zdarza jak postać jest robiona bez konceptu, i w trakcie przychodzą nowe pomysły. p.s Dodaj ta pałkę bo była bardzo fajna 1
Levus Napisano 20 Czerwiec 2008 Autor Napisano 20 Czerwiec 2008 Hm, no czaję o co Ci chodzi, dzięki. Zmieniłem mu mordę trochę, na bardziej chamską, może to co pomoże. Pałki nie będzie, mam lepszy pomysł;)
Tomala Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 Mi się ta nowa morda bardziej podoba niż stara.
Gość Marioza Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 no mordka teraz zdecydowania fajniesza charakterna, wiesz co by musie jeszcze przydalo? porządy szejder na skure, sam normal sepc kolor to za malo dla tej postaci, przydalby sie jakis niby sss plus jakis tunig kolorstyczny skory , oczka są teraz idelane nie dawalbym mu na nie juz glowa zadnego, mozna by jeszcze przyciemnic lub ao mocniesze ododa na kostki tam gdzie wychodzą z nosa bo tak torche jak przyklejone wygladają, no i cos z tym bransoletami moze metalowe, moze w srebro pojsc czy cos zeby złamac ten jednolity schemat klorystyczny?
Temporal Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 hmm nie wiem czy sobie wkrecam ale chyba ciekawiej teraz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się