Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Zaczely sie wakacje wiec koniec obijania sie i pora wziac sie za portfolio. Mam zamiar robic przynajmniej jedna pracke na 2 tygodnie :D Na pierwszy ogien idzie Squig. Nie przepadam za robieniem organiki ale i taki model sie przyda. 2 dni roboty:

I Squig w pelnej rozdzialce:

http://img72.imageshack.us/img72/6054/fin4kt9.jpg

Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane

---------------------------------------------------------

Kolejnosc chronologiczna:

squig1.jpg

11032365.gif

25666324.jpg

asdas2a.jpg

test2an.jpg

zrg3a.jpg

baz8a.jpg

(poczatek wakacji)

gnol1a.jpg

marine7a.jpg

(Koniec wakacji...ehh)

knight1a.jpg

drago1a.jpg

dem2a.jpg

---------------------------------

Tutorial:

Codec: Xvid

Rozmiar: 319 mb

Czas: 70 min

(klick w obrazek)

makingof2.jpg

Codec: Xvid

Rozmiar: 132 mb

Czas: 74 min

makingof5a.jpg

Codec: Xvid

Rozmiar: 366 mb

Czas: 75 min

makingof6a.jpg

Model pack udost臋pniony na zasadach CC:

modelpack.jpg

Edytowane przez F/X

  • Odpowiedzi 451
  • Wy艣wietle艅 92,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie ca艂kiem spoczko:)

Osobi艣cie zrobi艂bym mu bardziej 偶ar艂oczny wyraz "twarzy", zbli偶ony np do hydraliska ze starcrafta lub do clowna ze spawna. Czyli bardziej rozci膮gni臋ty, szerszy "u艣miech".

Pod ogonkiem rozci膮gn膮艂 Ci si臋 mapping.

W okolicach ust, na j臋zyku, zrobi艂bym g艂adszy spec, coby bardziej oble艣nie wygl膮da艂o, fajnie by艂oby te偶 nieco zr贸偶nicowa膰 kolorystyk臋, 偶eby nie by艂 taki ca艂y jednolicie szary.

Pozwoli艂em sobie, mam nadziej臋, 偶e si臋 nie gniewasz:

oczywi艣cie nie musi by膰 a偶 tak zielony, bo chyba przesadzi艂em, ale gdzieniegdzie delikatny akcent na pewno dobrze by zrobi艂...

a1ce0431e4907e51.jpg

Napisano

;| zepsu艂e艣 swietny concept;P

Mozna prosic o Twoj workflow, bo moze to zabija forme conceptu

Napisano

og贸lnie spox tylko mapowanie miejscami siada, i te szwy miedzy nogami i cia艂em. Sculpt s艂aby. Tyle co do wykonania.

Koncept by艂 fajny niestety nie uda艂o Ci sie go odzwierciedli膰 szczeg贸lnie je偶eli chodzi o twarz.

Edytowane przez Tomala

Napisano

O, dopiero koncept zobaczy艂em.

Gdzie dynamizm kt贸ry jest na rysunku?

W por贸wnaniu z konceptem (tak czepiaj膮c si臋) wygl膮da troch臋 sztywno i klockowato.

Nie bez powodu kolce na grzbiecie s膮 u艂o偶one w taki a nie inny spos贸b, tak samo r贸g, jest bardzo masywny, wydaje si臋, i偶 przechodzi przez ca艂e cia艂o stworzenia, jest dynamicznie wyprofilowany, wygl膮da jak taran, w modelu tego nie ma.

Zobacz jak sk贸ra opina kolec w miejscu gdzie wrasta on w cia艂o.

Zobacz na "u艣miech", muskulatur臋 policzk贸w, dodaje to drapie偶no艣ci, o kt贸rej pisa艂em wcze艣niej.

Na co powiniene艣 zwr贸ci膰 uwag臋 przy budowie modelu, na jego kszta艂 og贸lny, na sylwetk臋, na budow臋 a zupe艂nie ola膰 detal. skupi膰 si臋 na bryle, kt贸ra jest najwa偶niejszym czynikiem budowy tego i ka偶dego innego modelu.

be49f58e4ab6a5f4.jpg

Napisano
  • Autor

Levus: Dzieki wielkie za rady. Dopiero po twoim poscie zrozumialem co jest nie tak z tym modelem. A same teksturki domaluje jeszcze w najblizszym czasie.

Kirian: ...

Tomala: mapowanie...ehh...tu jest moj slaby pkt....musze jeszcze sporo nad tym pracowac. Akurat ze sculptu jestem zadowolony. Mozesz sprecyzowac co w tym slabego?

a tutaj mala poprawka. Niewiele wiecej moge zrobic bez przerabiania calego modelu (na razie sama bryla, bez poprawiania tekstur)

fin5ry7.th.jpg

Edytowane przez F/X

Napisano

Hmm s艂aby sculpt, s艂aby model hi poly og贸lnie kt贸ry ma mn贸stwo b艂臋d贸w wystarczy spojrze膰 na wszystkie z臋by rogi i pazury i por贸wna膰 je z konceptem. Na sculpcie s膮 zrobione niedok艂adnie, krzywo brak im ostro艣ci i linii a ju偶 o jakim艣 drobnym detalu nie m贸wi膮c chocia偶 to nie jest wa偶ne. Najbardziej ra偶膮 mnie nogi kt贸re wyrywaj膮 si臋 na boki z tu艂owia tak jak na zabawkach z ruchomymi ko艅czynami. R贸g na czole jest sporo mniejszy ni偶 na koncepcie i jako艣 lu藕no siedzi w tej dziurze. Og贸lnie ca艂a forma modelu jest mniej lub bardziej skopana a jedyny detal jaki tu widz臋 to troch臋 fa艂dek. Zbrusha sta膰 na troch臋 wi臋cej.

Nie wiem jaki workflow stosujesz ale chyba model hi poly powinien by膰 najwa偶niejszy bo na nim buduje si臋 low poly. Koncept mia艂e艣 naprawd臋 艣wietny na zabaw臋 w zbrushu. Ch臋tnie bym go widzia艂 jako temat minibitwy, Kirian pewnie by go 艂adnie zrobi艂 bo chyba lubi robi膰 takie potworki.

Sorry za ostr膮 krytyk臋 mam nadziej臋 偶e si臋 nie obrazisz ;) Pozdro

Napisano

2 dni ....dajesz rade ........jedyne co mnie meczy to wystajace kosci udowe i polaczenie miesni z tulowiem.........zauwaz ze na concepcie kosci udowe nie wystaja z niego tak bardzo - szyjka kosci udowej nie jest taka dluga jak u Ciebie - te miesnie przeciez musza byc podczepione w jakis sposob ze szkieletem reszty ciala aby moc wykonywac swoja prace

Napisano

F/X nie badz zly:)), napisalem kr贸tko bo niemialem czasu:P serio powiedz nam Swoj wflow, bo w tym mozesz robic bledy,

wszystkie rady Chlopakow jak najbardziej musisz wziasc pod uwage jezeli pracujesz na modelem do portfolio;)

i poco robic jeden model na dwa tygodnie jezeli to jest do folio:D zrob 3/5 full wypas i masz wieksze szanse na prace niz 20 sredniakow,

Tomala racja nieukrywam ze lubie takie ludki;D

pozdrawiam

ps. kogo to concept bo naprawd臋 kreci mnie ten monster?}:> ... chetnie byc sobie go zrobil, chocia偶 highpoly

Napisano
kogo to concept

W艂a艣nie te偶 sie zastanawia艂em bo sygnatura jest (mi) znana.

Napisano
  • Autor

Kuba: Dobrze wyczailes. Warhammer online...super stronka z setkami konceptow fantasy

Kirian: Chetnie widzialbym ten modelik w minibitwie. Zrobilbym go jeszcze raz (tym razem troche innego squiga oczywiscie ;]). Na strone warhammera sa 4 koncepty squigow. Btw. W moim przypadku liczy sie ilosc bardziej niz jakosc. Musze zdobyc jak najwiecej doswiadczenia.

Moj wrokflow: Base mesh -> HP -> LP -> uvw -> tex

A teraz modelik, ktory lezy u mnie na kompie od miesiaca i nie mam weny go dokonczyc. (model robiony w kawalkach dlatego przy skladaniu musialem opuscic level, a i tak zaliczylem kilkakrotnego crasha)

Taki inqwizytor:

finjy0.jpg

Edytowane przez F/X

Napisano

Powiem szczerze. Mi si臋 podoba - chocia偶 troch臋 sztywny ale to na razie nie jest najwa偶niejsze w ko艅cu b臋dziesz jeszcze ustawia艂 poz臋 a pod riga to powinna by膰 taka najwygodniejsza dla ciebie :P Podoba mi si臋 detal i wida膰, 偶e du偶o pracy w to w艂o偶y艂e艣. Tak trzymaj!

Napisano
  • Autor

Z braku pomyslow zostawiam inqwizytora na pozniej.

A teraz Siatka LP/Base mesh goblina "szukacza", nad ktorym wlasnie pracuje.

finku7.jpg

Proporcje i ogolny design wziety z warhammerowego goblina

Wszelkie sugestie i porady mile widziane (po sculpcie bedzie juz za pozno zeby zmieniac geometrie, dlatego modelik daje teraz) ;]

Napisano

O inkwizytorze c贸偶 powiedzie膰:

oczy nie bardzo, ma艂o anatomii.

Fa艂dki wyglucone, trzeba pinchem potraktowa膰 gdzieniegdzie.

R臋kawice nawet spoko ale d艂o艅 to ju偶 mniej, zobacz jak ma kciuka zamieszczonego, po wewn臋trzej stronie d艂oni wida膰, 偶e jest tam p艂asko gdzie kciuk wyrasta a tak nie powinno by膰, obejrzyj sobie d艂o艅.

Nieudany biceps przechodzi w kwadratowe przedrami臋, trzeba dopracowa膰.

Og贸lnie ubranie ca艂kiem spoko, ca艂a posta膰 te偶 mog艂aby by膰 fajna jakby nad ni膮 posiedzie膰 bo dobrze si臋 zapowiada pomimo kilku niedoci膮gnie膰.

Goblin to samo je艣li chodzi o d艂o艅, musisz nad tym popracowa膰.

Proporcje ca艂o艣ci mi si臋 nie podobaj膮, wygl膮da klockowato jako艣, jakby艣 koncept pokaza艂 mo偶naby by艂o pomy艣le膰..

Napisano
  • Autor

Levus: Dlon idzie do poprawy, albo naljepiej zrobie ja od nowa ,bo przyznam sie bez bicia ze wzialem ja z innego mojego modelu ;].

Klockowatosc, tez to zauwazy艂em, ale nie bardzo wiem jak to zmienic. Moze po sculpcie bedzie lepiej?

Tuataj koncept, a bardziej referka, z ktorej bralem proporcje i kilka rzeczy

caaug200602ku9.th.jpg

Napisano

Ten na koncepcie ma bardziej szpiczast膮 czap臋, tak? I uszy, tak?

To w艂a艣nie to, te wystaj膮ce elementy utrzymuj膮 proporcje ca艂o艣ci w kupie, a u Ciebie wygl膮da ten ziomek jak sto偶ek/piramida.

Ma艂a g艂owka, ale dynamizm na niej w艂a艣nie uszy i ta czapa kszta艂tuj膮.

Jak si臋 porywasz na taki koncept, to si臋 go 艣ci艣le trzymaj, takie proporcje s膮 do艣膰 trudne do zachowania i ich nie艣wiadoma zmiana owocuje w艂a艣nie zepsuciem ca艂ej bry艂y.

Nie bez powodu ma tak膮 czap臋 i uszy na boki;)

pozdrawiam!

Napisano

Levus dobrze prawi, pola膰 mu! Co do molelu to by mo偶na troszke poly zaoszcz臋dzi膰 np na tych zwojach... Tak pozatem to fajnie, 偶e warhammer bardoz lubie ten klimat:)

Napisano

No ostatnio widz臋 jaka艣 moda na modelowanie warhammera nasz艂a, chyba przez to ca艂e mmo.. na zagranicznych forach te偶 par臋 rzeczy widzia艂em..

Napisano
  • Autor

Update:

-R臋ce poprawione

-Czapa bardziej spiczasta

-Uszy dodane

I jeszcze kilka szczeg贸艂贸w. Powoli zabieram si臋 za sculpt.

Dodaje jeszcze referk臋 goblina, kt贸ry najbardziej pasuje mi do wizerunku tego co chce zrobi膰.

16035562bn1.jpg

To chyba nie moda. Ja po prostu lubi臋 robi膰 modele fantasy, a warhammer daje du偶o fajnych koncept贸w.

Napisano

Uszy troch臋 wi臋ksze imo, i ni偶ej raczej, zobacz, jakby艣 mu zdj膮艂 czapk臋 to gdzie by wyrasta艂y?

Teraz wida膰, 偶e d艂o艅 za d艂uga. Znaczy palce okej, chodzi mi o sam膮 d艂o艅..

Pyta艂em ju偶 kiedy艣 i jeszcze raz zapytam, mo偶na tak sobie modelowa膰 z ich koncept贸w i pokazywa膰 w folio?? Trzeba co艣 pisa膰 czy co艣, no o pochodzeniu konceptu to wiadomo, ale jakie艣 dodatkowe informacje o takiej pracy?

Napisano
  • Autor

Levus: Tez bylem tego ciekaw wiec sprawdzilem. I co mi z tego wyszlo (Wikipedia i USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r.):

"Ochron膮 obj臋ty mo偶e by膰 wy艂膮cznie spos贸b wyra偶enia; nie s膮 obj臋te ochron膮

odkrycia, idee, procedury, metody i zasady dzia艂ania oraz koncepcje matematyczne." Roz.1 art.1

"Nie korzystaj膮 z ochrony prawem autorskim [...] utwory wystawione w publicznie dost臋pnych zbiorach, takich jak muzea, galerie, sale wystawowe, lecz tylko w katalogach i w wydawnictwach publikowanych dla promocji tych utwor贸w, a tak偶e w sprawozdaniach o aktualnych wydarzeniach w prasie i telewizji, jednak偶e w granicach uzasadnionych celem informacji" -zakladam ze oficjalna strona to "publicznie dostepny zbior"

A ponadto:

"Mo偶na bez zgody autora przytacza膰 w utworach stanowi膮cych samoistn膮 ca艂o艣膰 urywki rozpowszechnionych utwor贸w lub drobne utwory w ca艂o艣ci, lecz trzeba poda膰 autora i dzie艂o. Jest to tzw. prawo cytatu."

i do tego nie biore materialnych korzysci z uzywania ich koncpetow.

Ale prawnikiem nie jestem wiec dobrze by bylo gdyby ktos skomentowal te informacje.

Napisano

Wiesz, nie tyle chodzi mi o "z艂odziejstwo", co bardziej o co艣 w stylu "nieodpowiedniego przedstawienia wizerunku marki". Tak jak kiedy艣 na forum kto艣 pisa艂, nie pami臋tam o jaki temat rozchodzi艂o si臋 dok艂adnie, ale: "z umieszczaniem logotypu to ja bym uwa偶a艂".

Czyli, 偶e posta膰, kt贸r膮 wykonujesz jako powiedzmy fan-art, nie b臋dzie narusza膰 prawdziwego "wizerunku 艣wiata warhammera" i wprowadza膰 w mediach zamieszania...

Eh, chyba trzeba to ola膰 po prostu:p

Napisano

ja tam bym sie specajlnie nie przejmowal czy koncept moj czy nie m贸j do momentu kiedy jest to nie odp艂atne i kiedy nie podpisuje sie pod cudzym rysunkiem, poza tym zawsze warto dac note postac na podstawie tego a tego i luz, gdyby by膰 takim drobiazgowym to kurcze 90% pokazywanych modeli nie powinno ujzec swiat艂a dziennego ;)

co po postaci to fajnie sie zapowiada

Napisano
  • Autor

Na razie sprawy conceptow, prawa itp. Trzeba olac jak to mowil lewus. Jak jaka艣 firma si臋 przyczepi to b臋d臋 si臋 zastanawial.

donMario: Wiadomo ze notka o autorze musi by膰. Inaczej wychodzilo by ze to m贸j koncept.

Taki maly podglad z postepu prac:

Nogi dam chyba bose.

fin2as7.th.jpg

Edytowane przez F/X

Napisano

W butkach imo b臋dzie wygl膮da膰 lepiej. Eh, ile si臋 ten obrazek wczytuje. O, ju偶 jest. Pierwsze co mi si臋 rzuca w oczy to ucho. Niby co艣 wysculptowa艂e艣 i przypomina to uszy gnoma, ale s膮 jakie艣 troszk臋 dziwne. Powinny by膰 wi臋ksze, bardziej agresywne aby bry艂a nabra艂a smaczku. Fa艂dki na ubranku troszk臋 plastelinowe, podobne do tych kt贸re levusek zrobi艂 na swoim corn fearze, w sumie to mog膮 by膰, cho膰 ja bym je zrobi艂 inaczej. Detal szaty (tam gdzie si臋 ko艅czy kaptur, ta falbanka) troszk臋 nieudana :P . No, krytyka to nie tylko wytykanie b艂臋d贸w ale te偶 chwalenie za elementy wykonane dobrze tak wi臋c: grzybki s膮 艂adne chocia偶 IMHO nie pasuj膮, bardzo podoba mi si臋 buzia (miejsce miedzy nosem a gorna warga jest jako艣 dziwnie wysculptowane, zbyt monotonnie) za to nos i same usta s膮 baaardzo mniam :) . A mozesz pokaza膰 base mesha, czy sculptowa艂e艣 z tego LP co pokazywa艂e艣? Chyba nadchodzi czas pozna膰 bli偶ej tego zibrasza :P

Napisano
  • Autor

Bielo^: Jezeli zmienie ucho to moga sie rozleciec proporcje calosci. Zgadzam sie z Toba, zakonczenie kaptura do wymiany. Grzybki mozna usunac bardzo szybko i w kazdej chwili wiec zobacze jak beda wygladaly z teksturkami i najwyzej usune. Sculpt z tego LP (dodane kilka krawedzi). I dzieki za obszerny komentarz.

A na razia taka wersja butkow. Mi sie srednio podoba:

10pt0.jpg

86725844xp5.th.jpg

Napisano

E no, wi臋ksze uszy nie zaszkodz膮, wr臋cz przeciwnie..

Og贸lnie jest nie藕le:)

W艂膮cz sobie w menu dla toola w zbrushu double sided w zak艂adce "display properties";)

Napisano

goblin od poczatku mi sie podobal ! nie zmienal bym nic z wyjakiem tych koncowek rekawo , przebajerzone ... niemoge sei doczekac az wrzucisz texture

Napisano
  • Autor

Dzieki ema421. Rekawy w koncowej pracy beda inne bo dam na nie alphe.

Uszy powiekszone.

Proba normal (na szybko):

15uc1.th.jpg

Modelik bedzie mial 4k tri maks

Napisano

hej.

fajne, fajne :)

ale cos z twarzyczka nie tak, chyba sie wyciagnela. patrz tez jak na koncepcie ulozona jest glowa - postac ma garba i twarz jest bardzo wbita w barki (wlasciwie sa na wysokosci nosa). Pamietaj tez o wiszacych smieciach na nim, one buduja wiekszosc klimatu.

Przez to Twoja postac ma narazie inny charakter i traci troche z klimatu zgrzybialego czarodzieja :D

pozzdrawiam

Napisano
  • Autor

Podziele sie, bo cos dlugo nie bylo upa.

Tekstury jeszcze wymagaja sporo pracy. Wrzucam to co mam na razie.

fin3tg9.jpg

Yon: Ta postac nigdy nie miala miec klimatu zgrzybialego czarodzieja ;]

Napisano

Zgadzam sie z poprzednikami, ze wszystko powinno byc bardziej szpiczaste, kanciaste i wystajace. Taka jest postac na koncepcie, taki jest klimat wiekszosci warhammerowych postaci. U ciebie sie to wszystko wygladzilo. Rece sprawiaja wrazenie przykrotkich a stopy zbyt wielke. Gdzies srodek ciezkosci zgubiles, postac wyglada jakby sie miala do tylu przewrocic.

Tekstura wyglada na razie ladnie. Puscilbys tez wersje bez kolorowych swiatel.

Napisano

fajne ale... wrzucilbym jakis ambient czy selfa zeby t膮 czern z cieni zdj膮c, cos by mozna bylo jeszcze z kolorystk膮 sie pobawi膰 na ciuchach mo偶e? poki co podobaj膮 mi sie dlonie i okular

Napisano

Fajna postac w ciekawym stylu. Sculpt ca艂kiem przyjemny. Pozdrawiam.

Edytowane przez Kuba

Napisano

hiih.

ino zwracalem uwage ze klimat postaci wychodzi Ci inaczej niz na koncepcie (i dlaczego). Co chcesz pokazac na obiektcie to nie wiem jeszcze, bo nie pisales (bo wcale nie musisz byc wierny konceptowi, za to odstepstwa od konceptu powinny zawsze miec jakis sens i byc konsekwentne). Moze ze zgrzybialym przesadzilem, ale tylko ciut ;)

W kazdym razie fajnie wychodzi tekstura. Dajesz, dajesz :)

Napisano
  • Autor

donMario: Te czarne cienei to wlasnie sprawka AO. Zmniejszylem ja o 30%

Cruzh3r, ziomu艣, Kuba: Dzieki. Motywujecie do dzialania :D

yon: Racja, na poczatku nie powiedzialem do konca w jaka strone kreuje ta postac.To co jest na koncepcie jest bardziej zblizone do maga jak sam zauwazyles. Ja ide bardziej w strone podroznika/ samotnika. Na poczatku powiedzialem ze jest to "Szukacz", jednostka stworzona przeze mnie, ktorej nie ma w wh. Mam zamiar napisac mu tez krotka historie.

plutko: Dzieki za koment. Stopy juz mu zmniejszylem troche a rece imo juz sa za dlugie, O_o

UP:

fin4dc1.jpg

Napisano

Kozak. Teksturki super szczeg贸lnie materia艂 i sk贸ra(leather nie skin)

masz tam speculara czy wszystko jest wypalone? Widze 偶e s膮 cienie, to jest renderowane? poka偶esz z viewporta?

jedyne ale mam do sposobu w jaki wyginaj膮 si臋 d艂onie, tak ostro wyd艂u偶one s膮 kostek nie wida膰. ale to szczeg贸艂 jaki艣.

front??

Edytowane przez Cruzh3r

Napisano
  • Autor

Cruzh3r: Dzieki. Spec jest osobny. Na teksturce wypalony jest tylko AO. Obrazki renderowane 3 lightem i Scanline.

Skonczylem:

fin1ow6.jpg

constrshxq1.jpg

texsh1ja5.th.jpg

I full Res:

fullrestm9.th.jpg

Napisano

Nie wiem czy powinienem go oceniac, bo stanowczo odstaje umiejetnosciami od reszty, jednak dla mnie postac wymiata i chetnie zobaczylbym ja w Warhammerze Online ;)

Napisano

Ca艂kiem sympatycznie wysz艂o jak dla mnie.

Mo偶e troch臋 sztucznie, ale kolorki s膮 fajne.

pzdr!

Napisano

Nom ca艂kiem spoksik, ino diff wydaje mi si臋 troch臋 zbyt ciemny, i co to s膮 te czerwone rzeczy na normal mapie ;] Og贸lnie jest fajnie ale wygl膮da do艣膰 sztywno, 5k tri

i to (troch臋 ma艂o) i s膮 dziwne miejsca jak si臋 dok艂adnie przyjrze膰 (klata, 艂膮czenie r臋kaw贸w, koniuszki but贸w) Czekam a偶 zrobisz co艣 do NN :P XD

Napisano

Nom juest kilka dizwnych miejsc no i do d艂oni mo偶na by sie doczepi膰,ale og贸lnie przyjemnie sie patrzy na posta膰. Podobuje mi sie:)

Napisano

Przyjemna dla oka, ale ja bym si臋 przyczepi艂 co do d艂oni... rzuca si臋 w oczy tak jakby nadgarstka nie by艂o.

Napisano
  • Autor

Dawno nic nie dawalem, wiec pora pokazac cos:

Modelik nad ktorym teraz pracuje. Inspirowany pewnym rodzejem demonow ze swiata Forgotten Realms i roznymi wilkoloakami.

dargeloth4mq6.jpg

dargeloth5lx7.jpg

Napisano

Szyja troch臋 dziwna, zdecydowanie trzeba popracowa膰 jeszcze nad 艂膮czeniem ramion z tu艂owiem i wierzch d艂oni wydaje mi sie odrobin臋 zbyt zaokr膮glony...

Z wra偶e艅 estetycznych to radzi艂bym ci materia艂 zmieni膰 na np. gray, osobi艣cie wydaje mi sie sporo 艂adniejszy i lepszy do prezentowania modeli.

Zdradzisz co to za monster z d&d?

Napisano

Mi si臋 nie podoba wog贸le...nieciekawa forma, muskulatura wygl膮da badziewnie, za ma艂o si臋 przy艂o偶y艂e艣:p

pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Morte: Dzieki za rady. Dlonie troche splaszczylem i popracowalem nad miesniami ramion.

Moedlik inspirowany Draegloth'em.

Levus: To jest jeszcze wip, a twoj koment niewiele pomogl mi zobaczyc co jest zle, a co dobrze. ;]

UP:

dargeloth7rd3.jpg

Edytowane przez F/X

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci