Napisano 13 Czerwiec 200817 l Zaczely sie wakacje wiec koniec obijania sie i pora wziac sie za portfolio. Mam zamiar robic przynajmniej jedna pracke na 2 tygodnie :D Na pierwszy ogien idzie Squig. Nie przepadam za robieniem organiki ale i taki model sie przyda. 2 dni roboty: 聽 I Squig w pelnej rozdzialce: http://img72.imageshack.us/img72/6054/fin4kt9.jpg 聽 聽 Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane 聽 --------------------------------------------------------- Kolejnosc chronologiczna: 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 (poczatek wakacji) 聽 聽 聽 (Koniec wakacji...ehh) 聽 聽 聽 聽 聽 --------------------------------- 聽 Tutorial: 聽 Codec: Xvid Rozmiar: 319 mb Czas: 70 min 聽 (klick w obrazek) 聽 聽 Codec: Xvid Rozmiar: 132 mb Czas: 74 min 聽 聽 聽 Codec: Xvid Rozmiar: 366 mb Czas: 75 min 聽 聽 Model pack udost臋pniony na zasadach CC: 聽 Edytowane 6 Luty 201114 l przez F/X
Napisano 13 Czerwiec 200817 l Dla mnie ca艂kiem spoczko:) 聽 Osobi艣cie zrobi艂bym mu bardziej 偶ar艂oczny wyraz "twarzy", zbli偶ony np do hydraliska ze starcrafta lub do clowna ze spawna. Czyli bardziej rozci膮gni臋ty, szerszy "u艣miech". 聽 Pod ogonkiem rozci膮gn膮艂 Ci si臋 mapping. W okolicach ust, na j臋zyku, zrobi艂bym g艂adszy spec, coby bardziej oble艣nie wygl膮da艂o, fajnie by艂oby te偶 nieco zr贸偶nicowa膰 kolorystyk臋, 偶eby nie by艂 taki ca艂y jednolicie szary. 聽 Pozwoli艂em sobie, mam nadziej臋, 偶e si臋 nie gniewasz: oczywi艣cie nie musi by膰 a偶 tak zielony, bo chyba przesadzi艂em, ale gdzieniegdzie delikatny akcent na pewno dobrze by zrobi艂...
Napisano 13 Czerwiec 200817 l ;| zepsu艂e艣 swietny concept;P Mozna prosic o Twoj workflow, bo moze to zabija forme conceptu
Napisano 13 Czerwiec 200817 l og贸lnie spox tylko mapowanie miejscami siada, i te szwy miedzy nogami i cia艂em. Sculpt s艂aby. Tyle co do wykonania. Koncept by艂 fajny niestety nie uda艂o Ci sie go odzwierciedli膰 szczeg贸lnie je偶eli chodzi o twarz. Edytowane 13 Czerwiec 200817 l przez Tomala
Napisano 13 Czerwiec 200817 l O, dopiero koncept zobaczy艂em. Gdzie dynamizm kt贸ry jest na rysunku? W por贸wnaniu z konceptem (tak czepiaj膮c si臋) wygl膮da troch臋 sztywno i klockowato. 聽 Nie bez powodu kolce na grzbiecie s膮 u艂o偶one w taki a nie inny spos贸b, tak samo r贸g, jest bardzo masywny, wydaje si臋, i偶 przechodzi przez ca艂e cia艂o stworzenia, jest dynamicznie wyprofilowany, wygl膮da jak taran, w modelu tego nie ma. Zobacz jak sk贸ra opina kolec w miejscu gdzie wrasta on w cia艂o. 聽 Zobacz na "u艣miech", muskulatur臋 policzk贸w, dodaje to drapie偶no艣ci, o kt贸rej pisa艂em wcze艣niej. 聽 Na co powiniene艣 zwr贸ci膰 uwag臋 przy budowie modelu, na jego kszta艂 og贸lny, na sylwetk臋, na budow臋 a zupe艂nie ola膰 detal. skupi膰 si臋 na bryle, kt贸ra jest najwa偶niejszym czynikiem budowy tego i ka偶dego innego modelu. 聽
Napisano 13 Czerwiec 200817 l Autor Levus: Dzieki wielkie za rady. Dopiero po twoim poscie zrozumialem co jest nie tak z tym modelem. A same teksturki domaluje jeszcze w najblizszym czasie. 聽 Kirian: ... 聽 Tomala: mapowanie...ehh...tu jest moj slaby pkt....musze jeszcze sporo nad tym pracowac. Akurat ze sculptu jestem zadowolony. Mozesz sprecyzowac co w tym slabego? 聽 a tutaj mala poprawka. Niewiele wiecej moge zrobic bez przerabiania calego modelu (na razie sama bryla, bez poprawiania tekstur) 聽 Edytowane 13 Czerwiec 200817 l przez F/X
Napisano 13 Czerwiec 200817 l Hmm s艂aby sculpt, s艂aby model hi poly og贸lnie kt贸ry ma mn贸stwo b艂臋d贸w wystarczy spojrze膰 na wszystkie z臋by rogi i pazury i por贸wna膰 je z konceptem. Na sculpcie s膮 zrobione niedok艂adnie, krzywo brak im ostro艣ci i linii a ju偶 o jakim艣 drobnym detalu nie m贸wi膮c chocia偶 to nie jest wa偶ne. Najbardziej ra偶膮 mnie nogi kt贸re wyrywaj膮 si臋 na boki z tu艂owia tak jak na zabawkach z ruchomymi ko艅czynami. R贸g na czole jest sporo mniejszy ni偶 na koncepcie i jako艣 lu藕no siedzi w tej dziurze. Og贸lnie ca艂a forma modelu jest mniej lub bardziej skopana a jedyny detal jaki tu widz臋 to troch臋 fa艂dek. Zbrusha sta膰 na troch臋 wi臋cej. Nie wiem jaki workflow stosujesz ale chyba model hi poly powinien by膰 najwa偶niejszy bo na nim buduje si臋 low poly. Koncept mia艂e艣 naprawd臋 艣wietny na zabaw臋 w zbrushu. Ch臋tnie bym go widzia艂 jako temat minibitwy, Kirian pewnie by go 艂adnie zrobi艂 bo chyba lubi robi膰 takie potworki. Sorry za ostr膮 krytyk臋 mam nadziej臋 偶e si臋 nie obrazisz ;) Pozdro
Napisano 13 Czerwiec 200817 l 2 dni ....dajesz rade ........jedyne co mnie meczy to wystajace kosci udowe i polaczenie miesni z tulowiem.........zauwaz ze na concepcie kosci udowe nie wystaja z niego tak bardzo - szyjka kosci udowej nie jest taka dluga jak u Ciebie - te miesnie przeciez musza byc podczepione w jakis sposob ze szkieletem reszty ciala aby moc wykonywac swoja prace
Napisano 13 Czerwiec 200817 l F/X nie badz zly:)), napisalem kr贸tko bo niemialem czasu:P serio powiedz nam Swoj wflow, bo w tym mozesz robic bledy, wszystkie rady Chlopakow jak najbardziej musisz wziasc pod uwage jezeli pracujesz na modelem do portfolio;) i poco robic jeden model na dwa tygodnie jezeli to jest do folio:D zrob 3/5 full wypas i masz wieksze szanse na prace niz 20 sredniakow, Tomala racja nieukrywam ze lubie takie ludki;D pozdrawiam ps. kogo to concept bo naprawd臋 kreci mnie ten monster?}:> ... chetnie byc sobie go zrobil, chocia偶 highpoly
Napisano 13 Czerwiec 200817 l kogo to concept 聽 W艂a艣nie te偶 sie zastanawia艂em bo sygnatura jest (mi) znana.
Napisano 14 Czerwiec 200817 l Chodzi o to? 聽 聽 Warhammer Online 聽 http://www.warhammeronline.com/conceptart/conceptArt_2007.php 聽 PS. Model bardzo fajny, mo偶e zastan贸w si臋 nad kolorkami pokazywanymi przez Levusa, bo podmalowany wygl膮da jeszcze ciekawiej. Pozdrawiam. Edytowane 14 Czerwiec 200817 l przez Kuba
Napisano 14 Czerwiec 200817 l Autor Kuba: Dobrze wyczailes. Warhammer online...super stronka z setkami konceptow fantasy Kirian: Chetnie widzialbym ten modelik w minibitwie. Zrobilbym go jeszcze raz (tym razem troche innego squiga oczywiscie ;]). Na strone warhammera sa 4 koncepty squigow. Btw. W moim przypadku liczy sie ilosc bardziej niz jakosc. Musze zdobyc jak najwiecej doswiadczenia. 聽 Moj wrokflow: Base mesh -> HP -> LP -> uvw -> tex 聽 A teraz modelik, ktory lezy u mnie na kompie od miesiaca i nie mam weny go dokonczyc. (model robiony w kawalkach dlatego przy skladaniu musialem opuscic level, a i tak zaliczylem kilkakrotnego crasha) 聽 Taki inqwizytor: Edytowane 14 Czerwiec 200817 l przez F/X
Napisano 16 Czerwiec 200817 l Powiem szczerze. Mi si臋 podoba - chocia偶 troch臋 sztywny ale to na razie nie jest najwa偶niejsze w ko艅cu b臋dziesz jeszcze ustawia艂 poz臋 a pod riga to powinna by膰 taka najwygodniejsza dla ciebie :P Podoba mi si臋 detal i wida膰, 偶e du偶o pracy w to w艂o偶y艂e艣. Tak trzymaj!
Napisano 18 Czerwiec 200817 l Autor Z braku pomyslow zostawiam inqwizytora na pozniej. 聽 A teraz Siatka LP/Base mesh goblina "szukacza", nad ktorym wlasnie pracuje. 聽 Proporcje i ogolny design wziety z warhammerowego goblina 聽 Wszelkie sugestie i porady mile widziane (po sculpcie bedzie juz za pozno zeby zmieniac geometrie, dlatego modelik daje teraz) ;]
Napisano 19 Czerwiec 200817 l O inkwizytorze c贸偶 powiedzie膰: oczy nie bardzo, ma艂o anatomii. Fa艂dki wyglucone, trzeba pinchem potraktowa膰 gdzieniegdzie. R臋kawice nawet spoko ale d艂o艅 to ju偶 mniej, zobacz jak ma kciuka zamieszczonego, po wewn臋trzej stronie d艂oni wida膰, 偶e jest tam p艂asko gdzie kciuk wyrasta a tak nie powinno by膰, obejrzyj sobie d艂o艅. Nieudany biceps przechodzi w kwadratowe przedrami臋, trzeba dopracowa膰. Og贸lnie ubranie ca艂kiem spoko, ca艂a posta膰 te偶 mog艂aby by膰 fajna jakby nad ni膮 posiedzie膰 bo dobrze si臋 zapowiada pomimo kilku niedoci膮gnie膰. 聽 Goblin to samo je艣li chodzi o d艂o艅, musisz nad tym popracowa膰. Proporcje ca艂o艣ci mi si臋 nie podobaj膮, wygl膮da klockowato jako艣, jakby艣 koncept pokaza艂 mo偶naby by艂o pomy艣le膰..
Napisano 20 Czerwiec 200817 l Autor Levus: Dlon idzie do poprawy, albo naljepiej zrobie ja od nowa ,bo przyznam sie bez bicia ze wzialem ja z innego mojego modelu ;]. Klockowatosc, tez to zauwazy艂em, ale nie bardzo wiem jak to zmienic. Moze po sculpcie bedzie lepiej? 聽 Tuataj koncept, a bardziej referka, z ktorej bralem proporcje i kilka rzeczy
Napisano 20 Czerwiec 200817 l Ten na koncepcie ma bardziej szpiczast膮 czap臋, tak? I uszy, tak? To w艂a艣nie to, te wystaj膮ce elementy utrzymuj膮 proporcje ca艂o艣ci w kupie, a u Ciebie wygl膮da ten ziomek jak sto偶ek/piramida. 聽 Ma艂a g艂owka, ale dynamizm na niej w艂a艣nie uszy i ta czapa kszta艂tuj膮. 聽 Jak si臋 porywasz na taki koncept, to si臋 go 艣ci艣le trzymaj, takie proporcje s膮 do艣膰 trudne do zachowania i ich nie艣wiadoma zmiana owocuje w艂a艣nie zepsuciem ca艂ej bry艂y. Nie bez powodu ma tak膮 czap臋 i uszy na boki;) 聽 pozdrawiam!
Napisano 20 Czerwiec 200817 l Levus dobrze prawi, pola膰 mu! Co do molelu to by mo偶na troszke poly zaoszcz臋dzi膰 np na tych zwojach... Tak pozatem to fajnie, 偶e warhammer bardoz lubie ten klimat:)
Napisano 20 Czerwiec 200817 l No ostatnio widz臋 jaka艣 moda na modelowanie warhammera nasz艂a, chyba przez to ca艂e mmo.. na zagranicznych forach te偶 par臋 rzeczy widzia艂em..
Napisano 21 Czerwiec 200817 l Autor Update: -R臋ce poprawione -Czapa bardziej spiczasta -Uszy dodane 聽 I jeszcze kilka szczeg贸艂贸w. Powoli zabieram si臋 za sculpt. Dodaje jeszcze referk臋 goblina, kt贸ry najbardziej pasuje mi do wizerunku tego co chce zrobi膰. 聽 聽 To chyba nie moda. Ja po prostu lubi臋 robi膰 modele fantasy, a warhammer daje du偶o fajnych koncept贸w.
Napisano 21 Czerwiec 200817 l Uszy troch臋 wi臋ksze imo, i ni偶ej raczej, zobacz, jakby艣 mu zdj膮艂 czapk臋 to gdzie by wyrasta艂y? 聽 Teraz wida膰, 偶e d艂o艅 za d艂uga. Znaczy palce okej, chodzi mi o sam膮 d艂o艅.. 聽 Pyta艂em ju偶 kiedy艣 i jeszcze raz zapytam, mo偶na tak sobie modelowa膰 z ich koncept贸w i pokazywa膰 w folio?? Trzeba co艣 pisa膰 czy co艣, no o pochodzeniu konceptu to wiadomo, ale jakie艣 dodatkowe informacje o takiej pracy?
Napisano 21 Czerwiec 200817 l Autor Levus: Tez bylem tego ciekaw wiec sprawdzilem. I co mi z tego wyszlo (Wikipedia i USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r.): 聽 "Ochron膮 obj臋ty mo偶e by膰 wy艂膮cznie spos贸b wyra偶enia; nie s膮 obj臋te ochron膮 odkrycia, idee, procedury, metody i zasady dzia艂ania oraz koncepcje matematyczne." Roz.1 art.1 聽 "Nie korzystaj膮 z ochrony prawem autorskim [...] utwory wystawione w publicznie dost臋pnych zbiorach, takich jak muzea, galerie, sale wystawowe, lecz tylko w katalogach i w wydawnictwach publikowanych dla promocji tych utwor贸w, a tak偶e w sprawozdaniach o aktualnych wydarzeniach w prasie i telewizji, jednak偶e w granicach uzasadnionych celem informacji" -zakladam ze oficjalna strona to "publicznie dostepny zbior" 聽 A ponadto: 聽 "Mo偶na bez zgody autora przytacza膰 w utworach stanowi膮cych samoistn膮 ca艂o艣膰 urywki rozpowszechnionych utwor贸w lub drobne utwory w ca艂o艣ci, lecz trzeba poda膰 autora i dzie艂o. Jest to tzw. prawo cytatu." 聽 i do tego nie biore materialnych korzysci z uzywania ich koncpetow. Ale prawnikiem nie jestem wiec dobrze by bylo gdyby ktos skomentowal te informacje.
Napisano 21 Czerwiec 200817 l Wiesz, nie tyle chodzi mi o "z艂odziejstwo", co bardziej o co艣 w stylu "nieodpowiedniego przedstawienia wizerunku marki". Tak jak kiedy艣 na forum kto艣 pisa艂, nie pami臋tam o jaki temat rozchodzi艂o si臋 dok艂adnie, ale: "z umieszczaniem logotypu to ja bym uwa偶a艂". Czyli, 偶e posta膰, kt贸r膮 wykonujesz jako powiedzmy fan-art, nie b臋dzie narusza膰 prawdziwego "wizerunku 艣wiata warhammera" i wprowadza膰 w mediach zamieszania... Eh, chyba trzeba to ola膰 po prostu:p
Napisano 22 Czerwiec 200817 l ja tam bym sie specajlnie nie przejmowal czy koncept moj czy nie m贸j do momentu kiedy jest to nie odp艂atne i kiedy nie podpisuje sie pod cudzym rysunkiem, poza tym zawsze warto dac note postac na podstawie tego a tego i luz, gdyby by膰 takim drobiazgowym to kurcze 90% pokazywanych modeli nie powinno ujzec swiat艂a dziennego ;) 聽 co po postaci to fajnie sie zapowiada
Napisano 23 Czerwiec 200817 l Autor Na razie sprawy conceptow, prawa itp. Trzeba olac jak to mowil lewus. Jak jaka艣 firma si臋 przyczepi to b臋d臋 si臋 zastanawial. 聽 donMario: Wiadomo ze notka o autorze musi by膰. Inaczej wychodzilo by ze to m贸j koncept. 聽 Taki maly podglad z postepu prac: Nogi dam chyba bose. 聽 Edytowane 23 Czerwiec 200817 l przez F/X
Napisano 23 Czerwiec 200817 l W butkach imo b臋dzie wygl膮da膰 lepiej. Eh, ile si臋 ten obrazek wczytuje. O, ju偶 jest. Pierwsze co mi si臋 rzuca w oczy to ucho. Niby co艣 wysculptowa艂e艣 i przypomina to uszy gnoma, ale s膮 jakie艣 troszk臋 dziwne. Powinny by膰 wi臋ksze, bardziej agresywne aby bry艂a nabra艂a smaczku. Fa艂dki na ubranku troszk臋 plastelinowe, podobne do tych kt贸re levusek zrobi艂 na swoim corn fearze, w sumie to mog膮 by膰, cho膰 ja bym je zrobi艂 inaczej. Detal szaty (tam gdzie si臋 ko艅czy kaptur, ta falbanka) troszk臋 nieudana :P . No, krytyka to nie tylko wytykanie b艂臋d贸w ale te偶 chwalenie za elementy wykonane dobrze tak wi臋c: grzybki s膮 艂adne chocia偶 IMHO nie pasuj膮, bardzo podoba mi si臋 buzia (miejsce miedzy nosem a gorna warga jest jako艣 dziwnie wysculptowane, zbyt monotonnie) za to nos i same usta s膮 baaardzo mniam :) . A mozesz pokaza膰 base mesha, czy sculptowa艂e艣 z tego LP co pokazywa艂e艣? Chyba nadchodzi czas pozna膰 bli偶ej tego zibrasza :P
Napisano 24 Czerwiec 200817 l Autor Bielo^: Jezeli zmienie ucho to moga sie rozleciec proporcje calosci. Zgadzam sie z Toba, zakonczenie kaptura do wymiany. Grzybki mozna usunac bardzo szybko i w kazdej chwili wiec zobacze jak beda wygladaly z teksturkami i najwyzej usune. Sculpt z tego LP (dodane kilka krawedzi). I dzieki za obszerny komentarz. 聽 A na razia taka wersja butkow. Mi sie srednio podoba:
Napisano 24 Czerwiec 200817 l E no, wi臋ksze uszy nie zaszkodz膮, wr臋cz przeciwnie.. Og贸lnie jest nie藕le:) 聽 W艂膮cz sobie w menu dla toola w zbrushu double sided w zak艂adce "display properties";)
Napisano 24 Czerwiec 200817 l goblin od poczatku mi sie podobal ! nie zmienal bym nic z wyjakiem tych koncowek rekawo , przebajerzone ... niemoge sei doczekac az wrzucisz texture
Napisano 25 Czerwiec 200817 l Autor Dzieki ema421. Rekawy w koncowej pracy beda inne bo dam na nie alphe. 聽 Uszy powiekszone. Proba normal (na szybko): 聽 聽 Modelik bedzie mial 4k tri maks
Napisano 27 Czerwiec 200817 l hej. fajne, fajne :) ale cos z twarzyczka nie tak, chyba sie wyciagnela. patrz tez jak na koncepcie ulozona jest glowa - postac ma garba i twarz jest bardzo wbita w barki (wlasciwie sa na wysokosci nosa). Pamietaj tez o wiszacych smieciach na nim, one buduja wiekszosc klimatu. Przez to Twoja postac ma narazie inny charakter i traci troche z klimatu zgrzybialego czarodzieja :D 聽 pozzdrawiam
Napisano 30 Czerwiec 200817 l Autor Podziele sie, bo cos dlugo nie bylo upa. 聽 Tekstury jeszcze wymagaja sporo pracy. Wrzucam to co mam na razie. 聽 Yon: Ta postac nigdy nie miala miec klimatu zgrzybialego czarodzieja ;]
Napisano 1 Lipiec 200817 l Zgadzam sie z poprzednikami, ze wszystko powinno byc bardziej szpiczaste, kanciaste i wystajace. Taka jest postac na koncepcie, taki jest klimat wiekszosci warhammerowych postaci. U ciebie sie to wszystko wygladzilo. Rece sprawiaja wrazenie przykrotkich a stopy zbyt wielke. Gdzies srodek ciezkosci zgubiles, postac wyglada jakby sie miala do tylu przewrocic. Tekstura wyglada na razie ladnie. Puscilbys tez wersje bez kolorowych swiatel.
Napisano 1 Lipiec 200817 l fajne ale... wrzucilbym jakis ambient czy selfa zeby t膮 czern z cieni zdj膮c, cos by mozna bylo jeszcze z kolorystk膮 sie pobawi膰 na ciuchach mo偶e? poki co podobaj膮 mi sie dlonie i okular
Napisano 3 Lipiec 200817 l Fajna postac w ciekawym stylu. Sculpt ca艂kiem przyjemny. Pozdrawiam. Edytowane 3 Lipiec 200817 l przez Kuba
Napisano 3 Lipiec 200817 l hiih. 聽 ino zwracalem uwage ze klimat postaci wychodzi Ci inaczej niz na koncepcie (i dlaczego). Co chcesz pokazac na obiektcie to nie wiem jeszcze, bo nie pisales (bo wcale nie musisz byc wierny konceptowi, za to odstepstwa od konceptu powinny zawsze miec jakis sens i byc konsekwentne). Moze ze zgrzybialym przesadzilem, ale tylko ciut ;) W kazdym razie fajnie wychodzi tekstura. Dajesz, dajesz :)
Napisano 3 Lipiec 200817 l Autor donMario: Te czarne cienei to wlasnie sprawka AO. Zmniejszylem ja o 30% Cruzh3r, ziomu艣, Kuba: Dzieki. Motywujecie do dzialania :D yon: Racja, na poczatku nie powiedzialem do konca w jaka strone kreuje ta postac.To co jest na koncepcie jest bardziej zblizone do maga jak sam zauwazyles. Ja ide bardziej w strone podroznika/ samotnika. Na poczatku powiedzialem ze jest to "Szukacz", jednostka stworzona przeze mnie, ktorej nie ma w wh. Mam zamiar napisac mu tez krotka historie. plutko: Dzieki za koment. Stopy juz mu zmniejszylem troche a rece imo juz sa za dlugie, O_o 聽 UP:
Napisano 3 Lipiec 200817 l Kozak. Teksturki super szczeg贸lnie materia艂 i sk贸ra(leather nie skin) 聽 masz tam speculara czy wszystko jest wypalone? Widze 偶e s膮 cienie, to jest renderowane? poka偶esz z viewporta? 聽 jedyne ale mam do sposobu w jaki wyginaj膮 si臋 d艂onie, tak ostro wyd艂u偶one s膮 kostek nie wida膰. ale to szczeg贸艂 jaki艣. 聽 front?? Edytowane 3 Lipiec 200817 l przez Cruzh3r
Napisano 5 Lipiec 200817 l Autor Cruzh3r: Dzieki. Spec jest osobny. Na teksturce wypalony jest tylko AO. Obrazki renderowane 3 lightem i Scanline. 聽 Skonczylem: 聽 I full Res:
Napisano 5 Lipiec 200817 l Nie wiem czy powinienem go oceniac, bo stanowczo odstaje umiejetnosciami od reszty, jednak dla mnie postac wymiata i chetnie zobaczylbym ja w Warhammerze Online ;)
Napisano 5 Lipiec 200817 l Ca艂kiem sympatycznie wysz艂o jak dla mnie. Mo偶e troch臋 sztucznie, ale kolorki s膮 fajne. 聽 pzdr!
Napisano 5 Lipiec 200817 l Nom ca艂kiem spoksik, ino diff wydaje mi si臋 troch臋 zbyt ciemny, i co to s膮 te czerwone rzeczy na normal mapie ;] Og贸lnie jest fajnie ale wygl膮da do艣膰 sztywno, 5k tri i to (troch臋 ma艂o) i s膮 dziwne miejsca jak si臋 dok艂adnie przyjrze膰 (klata, 艂膮czenie r臋kaw贸w, koniuszki but贸w) Czekam a偶 zrobisz co艣 do NN :P XD
Napisano 5 Lipiec 200817 l Nom juest kilka dizwnych miejsc no i do d艂oni mo偶na by sie doczepi膰,ale og贸lnie przyjemnie sie patrzy na posta膰. Podobuje mi sie:)
Napisano 5 Lipiec 200817 l Przyjemna dla oka, ale ja bym si臋 przyczepi艂 co do d艂oni... rzuca si臋 w oczy tak jakby nadgarstka nie by艂o.
Napisano 22 Sierpie艅 200816 l Autor Dawno nic nie dawalem, wiec pora pokazac cos: 聽 Modelik nad ktorym teraz pracuje. Inspirowany pewnym rodzejem demonow ze swiata Forgotten Realms i roznymi wilkoloakami. 聽 聽
Napisano 23 Sierpie艅 200816 l Szyja troch臋 dziwna, zdecydowanie trzeba popracowa膰 jeszcze nad 艂膮czeniem ramion z tu艂owiem i wierzch d艂oni wydaje mi sie odrobin臋 zbyt zaokr膮glony... 聽 Z wra偶e艅 estetycznych to radzi艂bym ci materia艂 zmieni膰 na np. gray, osobi艣cie wydaje mi sie sporo 艂adniejszy i lepszy do prezentowania modeli. 聽 Zdradzisz co to za monster z d&d?
Napisano 23 Sierpie艅 200816 l Mi si臋 nie podoba wog贸le...nieciekawa forma, muskulatura wygl膮da badziewnie, za ma艂o si臋 przy艂o偶y艂e艣:p 聽 pozdrawiam!
Napisano 25 Sierpie艅 200816 l Autor Morte: Dzieki za rady. Dlonie troche splaszczylem i popracowalem nad miesniami ramion. Moedlik inspirowany Draegloth'em. 聽 Levus: To jest jeszcze wip, a twoj koment niewiele pomogl mi zobaczyc co jest zle, a co dobrze. ;] 聽 UP: Edytowane 25 Sierpie艅 200816 l przez F/X
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto