Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

a tak sobie zacząłem, bo zapomniałem jak to się robi tam w rhino. buda już jest więc wykonanie reszty może będzie z górki w doł

 

proszę o wytykanie niepoprawności

 

alpine01kt8.gif

 

alpine02na0.gif

 

alpine03zl7.gif

Edytowane przez polka dot
  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dziękuję:-)

 

zderzak skończony a razem z nim zewnętrzna karoseria. pora powoli wchodzić w detale ole

 

 

 

 

 

transparentml9.gif

 

 

 

ps. wreszcie nauczyłem się robić szklane obrazki!

Napisano

Porobiłoby się jakiś samochód, oj tak.

Bardzo fajnie jest, choć wiadomo, że niczego poniżej tego poziomu nie można się spodziewać. :)

Napisano (edytowane)

...swietna furka -podejscie do modelu tez mi sie podoba bo sam chetnie bym sobie NURBSY poprzypominal/pocwiczyl - tak na pierwszy rzut oka to tylni blotnik na modelu jest jakby zbyt gladko wytloczony- fillety krawedzi hatchback'a jakby zbyt male - ale ofkoz moze zle widze bo patrze tylko na twoj obrazek referencyjny- zapowiada sie ciekawie :D - heh przypatrzylem raz jeszcze i tych filletow o ktorych mowilem to chyba jeszcze nie ma :)

Edytowane przez eco
Napisano

cześć

 

dziękuję za ciepły support, ale niestety nie jest tak kolorowo. po dwuletniej przerwie musiałem uczyć się rhino od nowa. to co widzicie to trzecie lub czwarte podejście!:0

 

przód powoli zaczyna wyglądać jak alpine. dorzucam też zebrę:f

 

01ym2.jpg

 

02bk3.jpg

 

03jj4.jpg

 

04tk9.jpg

 

eco, mógłbyś zaznaczyć miejsce o którym piszesz?

 

pozdrawiam

Napisano

modeling w rhino to jakbyś nakładał powierzchnie na żebra (takie jak np. w skrzydłach) czyli łączył kilka splajnów powierzchnią czy inaczej to sie robi ?? jestem strasznie ciekaw bo szczerze powiedziawszy zielonego pojęcia nie mam jak się za to w rhino zabrać.

gładkość powierzchni w karoserii i zderzak palce lizać ! rhino jednak ma coś w sobie :D

Napisano

Rhino czy inne CAD'y, to krzywe i powierzchnie powstałe przy pomocy łączenia krzywych. Pracujesz na efekcie, a nie na obiektach półskończonych jak to ma często miejsce w przypadku poly. Bo w poly najczęściej na końcu jest jeszcze jakiś smooth, meshsmooth itp. Można to trooochę porównać do spline modelingu.

Renault super. :)

Napisano

Zawsze mnie to pociągało ale mam z słabe nerwy zeby sie teraz rhino uczyć po tym jak sie do maxa przyzwyczaiłem.

Może jak powrzucasz wiecej takich fajnych obrazków to sie zmusze:)

Napisano

za nic nie kumam ej siatki, nawet po przeczytaniu tłumaczenia RA. To Rhiono to jakiś koszmar:D Jeśli to jest jeden model to jak to to takto ze siatka w jednym miejscu jest taka gęsta a w innym nie, no w głowie mi sie to nie mieści po prostu :)

Ale model wygląda fajnie więc już sie nie zagłębiam w to jak tyś to wycudowal :)

pozdro

Napisano

dawno mnie nie było na forma tu taka niespodzianka polka dot robi autko w nurbsach tylko proszę cię skończ je i zrób render bo ty to potrafisz genialnie a i samochodzik nie byle jaki:)

Napisano

cześć,

 

piter - sie wie, auto jak marzenie, dzięki:)

 

routee - główne elementy tworzy się zazwyczaj przy pomocy krzywych, które później staną się krawędziami powierzchni. to tak, jakby jedna krzywa jechała po drugiej jak po szynie, tworząc w ten sposób powierzchnię. w tworzeniu innych elementów pomagają konkretne narzedzia których w rhino jest mnóstwo. fajna zabawa, ale to jeszcze nie catia;)

 

RA - dopisuję się i dziękuję:)

 

Bombel - zdaje mi się że siatka ma charakter bardziej informacyjny, praktycznie nie uczestniczy w etapie modelowania. liczą się krzywe, których tu nie widać. a sama gęstość siatki odpowiada ilości punktów kontrolnych wzdłuż i wszerz;)

 

dziękuję pozostałym, niestety wcięło mi ostatnie sejvy i przód muszę pofiletować od nowa, natomiast reszta powoli idzie do przodu. screen bez drzwi trochę starszy.

 

91872524.jpg

 

81391380.jpg

 

attachmentvoz.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

Już widzę oczami wyobraźni co to będzie za render...

Od razu renderuj do formatu plakatu o dłuższym boku 100cm.

Jak najbardziej serio piszę. :)

Daj tutaj ten test z renderów testowych. Tam się zgubi, a nie może. Oj nie.

Napisano

eco - dobrze Ci się zdaje, choć ten rok chyba dla nas wszystkich był krótki;)

peter_f - e tam, samoloty mają całkiem pokaźny detal:) dziękuję

RA - też go tak widzę, spróbuję czego się da by to odtworzyć;) duży render zamówiony;) może w końcu uda się coś skończyć. a ten z testowych niebawem wrzucę nowy, z gotowym modelem karoserii, na starym nie ma filletów;) dzięki

chveti - ..nigdy się nie kończy;D

JunioR - elo elo powrót do pierwszej klasy ale oldschool stara szkoła;)

Dawcio_m - dzięki, zgadza się, nadkola nie były skończone.

 

poniżej efekt filetowania zewnętrznej częsci nadwozia

 

56736793.th.jpg 83922230.th.jpg 93248720.th.jpg 50357027.th.jpg 39659342.th.jpg 99073795.th.jpg 71695593z.th.jpg

Napisano (edytowane)

dzięki, to tak jak ja;)

 

w międzyczasie szpula pokładowego magnetofonu. kanciasto ale to tylko detal;)

 

87243786.th.jpg 70597866.th.jpg 91271251.th.jpg 21643555.th.jpg

 

a na poważnie, nie mogę rozgryźć obsługi iges w maxie. zmiana parametrów mesha nie zwiększa ilości krawędzi na obwodzie felgi(?)

 

pozdrawiam

Edytowane przez polka dot
Napisano

jak zrobic takie fajne rozczepienie swiatla blue-red jak na renderze gdzies to bylo opisane ale za cholere znalesc nie moge

zawsze lubilem patrzec na modele z nurbsow xD

Napisano

razor_v - to flitr photoshopa. disort>lens correction>chromatic aberration :)

Loozack - dziękuję. następne auto na celowniku jest z naszej epoki;)

 

dorzuciłem felgi i trochę posterowałem światłem. nie wiem czy nie przypaliłem

 

attachmentbol.jpg

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności