Napisano 14 Lipiec 200816 l a tak sobie zacząłem, bo zapomniałem jak to się robi tam w rhino. buda już jest więc wykonanie reszty może będzie z górki w doł proszę o wytykanie niepoprawności Edytowane 15 Lipiec 200816 l przez polka dot
Napisano 14 Lipiec 200816 l Powrot do korzeni w ostrym stylu ! Uwazaj zebys poboczy nie przycinal ;) pozdrawiam i powodzenia !
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor dziękuję:-) zderzak skończony a razem z nim zewnętrzna karoseria. pora powoli wchodzić w detale ole ps. wreszcie nauczyłem się robić szklane obrazki!
Napisano 15 Lipiec 200816 l Porobiłoby się jakiś samochód, oj tak. Bardzo fajnie jest, choć wiadomo, że niczego poniżej tego poziomu nie można się spodziewać. :)
Napisano 15 Lipiec 200816 l ...swietna furka -podejscie do modelu tez mi sie podoba bo sam chetnie bym sobie NURBSY poprzypominal/pocwiczyl - tak na pierwszy rzut oka to tylni blotnik na modelu jest jakby zbyt gladko wytloczony- fillety krawedzi hatchback'a jakby zbyt male - ale ofkoz moze zle widze bo patrze tylko na twoj obrazek referencyjny- zapowiada sie ciekawie :D - heh przypatrzylem raz jeszcze i tych filletow o ktorych mowilem to chyba jeszcze nie ma :) Edytowane 15 Lipiec 200816 l przez eco
Napisano 23 Lipiec 200816 l Autor cześć dziękuję za ciepły support, ale niestety nie jest tak kolorowo. po dwuletniej przerwie musiałem uczyć się rhino od nowa. to co widzicie to trzecie lub czwarte podejście!:0 przód powoli zaczyna wyglądać jak alpine. dorzucam też zebrę:f eco, mógłbyś zaznaczyć miejsce o którym piszesz? pozdrawiam
Napisano 23 Lipiec 200816 l modeling w rhino to jakbyś nakładał powierzchnie na żebra (takie jak np. w skrzydłach) czyli łączył kilka splajnów powierzchnią czy inaczej to sie robi ?? jestem strasznie ciekaw bo szczerze powiedziawszy zielonego pojęcia nie mam jak się za to w rhino zabrać. gładkość powierzchni w karoserii i zderzak palce lizać ! rhino jednak ma coś w sobie :D
Napisano 23 Lipiec 200816 l Rhino czy inne CAD'y, to krzywe i powierzchnie powstałe przy pomocy łączenia krzywych. Pracujesz na efekcie, a nie na obiektach półskończonych jak to ma często miejsce w przypadku poly. Bo w poly najczęściej na końcu jest jeszcze jakiś smooth, meshsmooth itp. Można to trooochę porównać do spline modelingu. Renault super. :)
Napisano 23 Lipiec 200816 l Zawsze mnie to pociągało ale mam z słabe nerwy zeby sie teraz rhino uczyć po tym jak sie do maxa przyzwyczaiłem. Może jak powrzucasz wiecej takich fajnych obrazków to sie zmusze:)
Napisano 24 Lipiec 200816 l za nic nie kumam ej siatki, nawet po przeczytaniu tłumaczenia RA. To Rhiono to jakiś koszmar:D Jeśli to jest jeden model to jak to to takto ze siatka w jednym miejscu jest taka gęsta a w innym nie, no w głowie mi sie to nie mieści po prostu :) Ale model wygląda fajnie więc już sie nie zagłębiam w to jak tyś to wycudowal :) pozdro
Napisano 24 Lipiec 200816 l No i fajnie to wyglada :) Na tym etapie wszystko to wyglada dziwnie i lyso - nie to co w maxie gdzie od razu szczegoly i szczegoly ;P Pracuj pracuj i nie zamul kompa! :)
Napisano 4 Sierpień 200816 l dawno mnie nie było na forma tu taka niespodzianka polka dot robi autko w nurbsach tylko proszę cię skończ je i zrób render bo ty to potrafisz genialnie a i samochodzik nie byle jaki:)
Napisano 18 Lipiec 200915 l Autor cześć, piter - sie wie, auto jak marzenie, dzięki:) routee - główne elementy tworzy się zazwyczaj przy pomocy krzywych, które później staną się krawędziami powierzchni. to tak, jakby jedna krzywa jechała po drugiej jak po szynie, tworząc w ten sposób powierzchnię. w tworzeniu innych elementów pomagają konkretne narzedzia których w rhino jest mnóstwo. fajna zabawa, ale to jeszcze nie catia;) RA - dopisuję się i dziękuję:) Bombel - zdaje mi się że siatka ma charakter bardziej informacyjny, praktycznie nie uczestniczy w etapie modelowania. liczą się krzywe, których tu nie widać. a sama gęstość siatki odpowiada ilości punktów kontrolnych wzdłuż i wszerz;) dziękuję pozostałym, niestety wcięło mi ostatnie sejvy i przód muszę pofiletować od nowa, natomiast reszta powoli idzie do przodu. screen bez drzwi trochę starszy. pozdrawiam
Napisano 19 Lipiec 200915 l ...czy mi się wydaje czy to "wątek feniks" ? tak czy inaczej dobrze że zamierzasz autko skonczyć
Napisano 19 Lipiec 200915 l Nie znam się na detalach ale ogólnie idzie bardzo ładnie! No i fajna furka
Napisano 31 Lipiec 200915 l Już widzę oczami wyobraźni co to będzie za render... Od razu renderuj do formatu plakatu o dłuższym boku 100cm. Jak najbardziej serio piszę. :) Daj tutaj ten test z renderów testowych. Tam się zgubi, a nie może. Oj nie.
Napisano 2 Sierpień 200915 l No..jak utrzymasz klimat z testowych renderów będzie świetnie bo model..jak każdy twój model.
Napisano 2 Sierpień 200915 l no fajnie idzie;D a co to za ostra krawedz na ostanim screnie obok nadkola jeszcze brak fileta?
Napisano 13 Sierpień 200915 l Autor eco - dobrze Ci się zdaje, choć ten rok chyba dla nas wszystkich był krótki;) peter_f - e tam, samoloty mają całkiem pokaźny detal:) dziękuję RA - też go tak widzę, spróbuję czego się da by to odtworzyć;) duży render zamówiony;) może w końcu uda się coś skończyć. a ten z testowych niebawem wrzucę nowy, z gotowym modelem karoserii, na starym nie ma filletów;) dzięki chveti - ..nigdy się nie kończy;D JunioR - elo elo powrót do pierwszej klasy ale oldschool stara szkoła;) Dawcio_m - dzięki, zgadza się, nadkola nie były skończone. poniżej efekt filetowania zewnętrznej częsci nadwozia
Napisano 14 Sierpień 200915 l Autor dzięki, to tak jak ja;) w międzyczasie szpula pokładowego magnetofonu. kanciasto ale to tylko detal;) a na poważnie, nie mogę rozgryźć obsługi iges w maxie. zmiana parametrów mesha nie zwiększa ilości krawędzi na obwodzie felgi(?) pozdrawiam Edytowane 14 Sierpień 200915 l przez polka dot
Napisano 14 Sierpień 200915 l jak zrobic takie fajne rozczepienie swiatla blue-red jak na renderze gdzies to bylo opisane ale za cholere znalesc nie moge zawsze lubilem patrzec na modele z nurbsow xD
Napisano 15 Sierpień 200915 l Autor razor_v - to flitr photoshopa. disort>lens correction>chromatic aberration :) Loozack - dziękuję. następne auto na celowniku jest z naszej epoki;) dorzuciłem felgi i trochę posterowałem światłem. nie wiem czy nie przypaliłem Pozdrawiam
Napisano 15 Sierpień 200915 l Whoa, już widzę, że mi się finał spodoba... tylko nawiń coś na te szpule do następnego rendera ;) Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto