Napisano 24 Listopad 200816 l Przejżałem sobie cały proces - od samego początku, i przyznać muszę, że miazgga jak dla mnie. Zapowiada się na bardzo udany model. Trzymam kciuki i życzę cierpliwosci:)
Napisano 24 Listopad 200816 l świetnie dajesz rade i ucierasz nosa tym co w Ciebie nie wierzyli. Powodzenia
Napisano 18 Kwiecień 200915 l Autor Witam wszystkich. Ruski rok.. Może długo nic nie robiłem ale ten projekt mam zamiar skończyć ;] Zostały śmigła, kabina i muszę poprawić kilka błędów które wychwyciłem na renderach. Na modelu jest kilka atrap ale to niedługo zostanie zastąpione dobrymi obiektami. Komentarze mile widziane. Tak myślę nad zrezygnowaniem z jednego modułu rakiet i na brzegach skrzydeł podwiesić wyrzutnie rakiet nienaprowadzanych tak jak tutaj jest: http://i201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/spod.jpg Pytałem się ludzi to jedni mówią że będzie lepiej a inni że gorzej a Wy co sądzicie ? Dalej się zastanawiam nad sensem połowy detalu w tym apachu... Może kiedyś zrobię render tak.. 2500x na coś wtedy to będzie ładnie widać.
Napisano 18 Kwiecień 200915 l hhmmmm , tak sobie popatrzylem na te rakiety ,ich mocowanie ,dzialko i musisz mi oddac za buty bo wypadlem z nich i nie wiem gdzie sa :P
Napisano 18 Kwiecień 200915 l ...noo jestem pod wrażeniem- modelowanie pierwsza klasa- detal porażający- widać, że obczajałeś obiekt z każdej strony -czekam na więcej !
Napisano 25 Kwiecień 200915 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze. Niedługo wrzucę up'a jak tylko wymodeluje rotor i dodam kilka poprawek do modelu. Pozdrawiam.
Napisano 27 Kwiecień 200915 l Autor Hey. Na wstępie: Modelowanie z zewnątrz praktycznie skończone ale.. Rotor oprócz kilku cześć nie pasuje proporcjami do modelu i będę musiał to poprawić. Nawet jestem zadowolony z efektu choć jak poprawie błędy to będzie na pewno o wiele lepiej. Kabinę postaram się wykonać na sobotę ale czy całą czy tylko część dla jednego pilota to zobaczę jak dużo będę modelował... No... Komentujcie... I kilka z bliska:
Napisano 2 Maj 200915 l Autor Fajne że komuś się podoba, dzięki za komentarze. Zastanawiam się nad teksturami i zrobię chyba tak jak z modelowaniem - małymi krokami, a do celu. Wrócę do modelu jak tylko nauczę się teksturowania itp. Oczywiście kabinę i poprawienie proporcji oraz dodanie kilku elementów mnie czeka więc jeszcze jeden może dwa up'y będą. Fajnie byłoby jakby ktoś kto teksturuje swoje modele podrzucił tytoriale które jego zdaniem mogłyby mi się przydać - chodzi mi przede wszystkim o sposób zarządzania całym procesem teksturowania z tak skomplikowanymi obiektami oraz triki jak można sobie to uprościć (choć na to chyba już za późno ;p). Sam już sporo poznajdywałem ale pewnie macie jakieś perełki... A tu taka zabawa ze światłem... Pozdrawiam.
Napisano 3 Maj 200915 l Nie no, dla mnie bomba... Tylko tak patrząc na ostatni render wydaje mi się, że końcówka głównego śmigła jest nieco zbyt blisko ogona. Wizualnie - opad szczęki, popraw proporcje śmigła (chyba że są dobrze, a ja się po prostu nie znam :D) i będzie model jak do złotej galerii. Wiedz, że masz jeszcze jednego początkującego, który chętnie wypoleruje Ci buty! :D
Napisano 3 Maj 200915 l Autor " a ja się po prostu nie znam" - ehhehe a ja się znam ? :P No.. może trochę ;) Dzięki za krytykę i fajnie że się podoba ;) Chociaż to wina perspektywy tak na 99% to jednak sprawdzę czy mam racje jak tylko będę miał dostęp do maxa bo w chwili obecnej bawię się ujęciami tak dla relaksu przed ostatnim etapem modelowania. Jutro pokaże jeden z moim pomysłów przedstawienia tego modelu i fajnie byłoby gdyby ktoś z doświadczeniem powiedział mi czy będzie to wykonalne... ale to jutro ;) A tu print żeby nie było (chociaż wszystkie kłamią jak popadnie ) http://i201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/right.jpg
Napisano 3 Maj 200915 l Bardzo ładnie! Naprawdę dobry model. Teraz współczuję UV (chyba że robiłeś równolegle z modelowaniem). :)
Napisano 5 Maj 200915 l Autor Niestety Mrys - nie robiłem. Zabiorę się za to gdy tylko uznam że dam rade i dzięki ;) duff - dzięki. Mam w sumie trzy pomysły co do przedstawienia tego modelu i są one raczej takie tylko lekko zarysowane w mojej głowie: 1. Jakieś takie agresywne oświetlenie studnia jak w Waszych modelach samochodów i 2 może 3 ujęcia 2. Zrobić render na otwartym terenie np. przed otwartym hangarem, a w hangarze jakieś ciekawostki. 3. Mój faworyt bo najbardziej porąbany - już podczas modelowania stwierdziłem że z taki detalem będzie można dać spore zbliżenia i tak mnie powoli nachodzi czy znów nie wskoczyć na głęboką wodę i nie zrobić czegoś takiego jak w tym linku poniżej tylko z teksturami, mógłbym sobie później zrobić np. fototapetę ;] gdybym tylko dostał wskazówki co do kompozycji. Chodzi mi o jakiś taki główny render na który najpierw zostałby skupiony zwrok, a później z prawej albo lewej strony specyfika Apache najlepiej na jakimś tle i kilka ciekawych ujęć np. wydaje mi się że otwarte drzwi z widokiem na wnętrze kokpitu powinno fajnie wyglądać + inne ujęcia, które pomoglibyście wybrać ;P Co o tym sądzicie ? LINK: (uwaga duża rozdziałka, a że żadna strona nie chciała takiej rozdziałki więc daje link do pliku) PLIK: http://www.przeklej.pl/plik/kompozycja_jpg-0001hh71a40i Oto "miniaturka" Edytowane 5 Maj 200915 l przez Oleksiak
Napisano 5 Maj 200915 l A może zrobiłbyś w locie? Zeby nie bylo za duzo roboty to np nad Irakiem (sam piach :-) ) a na dole w tle plonace wraki czolgow?
Napisano 5 Maj 200915 l Autor No nawet nie głupie bo zapomniałem o dof'ie. jakby dać śmigłowiec w miarę wysoko albo szybko lecącego to wtedy nie trzeba się męczyć tak bardzo z podłożem.
Napisano 6 Maj 200915 l Nie po to się montuje cos takiego http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Campus/2953/images/LongbowApache.jpg żeby nam śmigłowce wysoko latały.
Napisano 10 Maj 200915 l Autor Muminek - A na jakiej zasadzie to działa że mówisz że nie może wysoko latać ? - chodzi Ci o ten radar ? Taki "progres". Zrobiłem wszystkie dodatki jakich wcześniej nie było i poprawiłem proporcje rotora - model zbytnio się nie zmienił ale tak z pustymi rękoma wpadać ;) Gdzieś przyciąłem, gdzieś dodałem... tu jakaś wyrzutnia flat.. jakieś zbiorniki itp. tylko wycieraczkę z przodu dodać i koniec modelowania z zewnątrz ale to później bo wiąże się to ze scaleniem obudowy i modelowaniu niesymetrycznym. Jeszcze nie chce ryzykować. A wszystko zapakowane w zabawę ze światłami:
Napisano 10 Maj 200915 l Szczerze przyznam że na początku też myślałem że porywasz się "z młotyką na słońcę" ale widać że konsekwentnie idziesz do przodu z tym modelem. Wygląda rewelacyjnie, naprawdę kawał niezwykle dobrej roboty. Nie znam się na latawcach więc nie będę szukał niezgodności. Robi wrażenie, tak trzymaj :*
Napisano 10 Maj 200915 l Mówiąc brzydko praca z jajem. Ludzie pobudka, dawać gwiazdki dla kolegi.Ode mnie masz max.
Napisano 11 Maj 200915 l Jeśli texturki wykonasz tak jak model to będzie naprawdę coś...gratki wytrwałości! 5*
Napisano 11 Maj 200915 l Autor Bombel - dzięki ;) duff - hehe dzięki stary :P kliment woroszyłow - nad teksturami będę już niedługo zawzięcie pracował. Najpierw oczywiście będzie seria prostych modeli z teksturami aż stwierdzę że temu modelowi podołam. I dzięki bardzo za gwiazdki - przydadzą się ;D. Jonasz_Real - Staram się ;) Przyznam, że miałem spokojnie podejść do kabiny i ją tak wymodelować jak mi się mniej więcej uda ale teraz po takim zastrzyku motywacji postaram się ją wykonać dokładnie. Jeszcze raz dzięki wszystkim i do zobaczenia niedługo ;] Edytowane 11 Maj 200915 l przez Oleksiak
Napisano 22 Maj 200915 l Autor Idzie wolno bo mało referek. Wrzucam up'a choć nie ma co pokazać... praktycznie wszystko muszę jeszcze poddać chamferowaniu i brakuje kilku obiektów ale "atrapy" pozostałych są już na swoim miejscu.Zdaje sobie sprawę że kokpit będzie odstawał jakimś tam poziomem od reszty ale postaram się to sprytnie zatuszować. Pracuje praktycznie bez blueprintów bo te co mam to ... lepiej nie gadać. Pozostało mi poprawić błędy, które widzę na renderach :P i dokończyć siedzenie, jakiś tam dżojstik koło siedzenia i najprzyjemniejsze do wykonania czyli zrobienie tych wszystkich konsolek przełączników wyświetlaczy przycisków itp.
Napisano 23 Maj 200915 l Autor Hey. Dzięki i proszę: Taki up i chyba na dziś koniec. sporo tutaj widać tak "od kuchni" więc uprzedzam że z otwartymi drzwiami będzie widać tylko jakieś 50% tego a z zamkniętymi to zależy od ujęcia ale mało. Pasy jeszcze poprawie oparcie też. Niektóre rzeczy wyglądają prostacko ale jak mam tylko 1% przedmiotu na referce to resztę sam dodaje a jak jeszcze ledwo co to będzie widoczne to się tym zbytnio nie przejmuje. Pozdrawiam ;)
Napisano 23 Maj 200915 l http://baesystemspresskit.com/ausa2007/image_gallery/image_gallery/AH_64_Apache_Crew_Seat.jpg http://www.scale-rotors.com/news-reviews/aires/ah-64a-apache-cockpit-set-4131 http://www.scalespot.com/onthebench/ah64dj/build.htm http://www.flightglobal.com/airspace/photos/militaryaviation1946-2006cutaways/images/11665/hughes-ah64-apache-cutaway.jpgspan.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; } Edytowane 23 Maj 200915 l przez eco
Napisano 26 Maj 200915 l Autor Dynia - Dzięki ;) Peter_f - Również dziękuje i jak pisałem wcześniej miałem takie małe plany żeby sobie z tego kiedyś fototapetę zrobić, a co do samej sceny to planów raczej nie mam głównie z powodu braku doświadczenia w kompozycji i teksturowaniu. Póki co chce skończyć modelowanie kabin i poprawić resztę modelu po czym cieszyć się ukończonym modelem. Potem to już nauka teksturowania i oczywiście planowany powrót i teksturowanie apache. Na pewno nie zostawię tego w tej postaci. Niedługo pojawi się up z całą kabiną pierwszego pilota. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Napisano 26 Maj 200915 l Kurcze, jakim cudem ja ominolem ten watek :) Swietny model, pamietam jak skladalem takiego apacza jako dzieciaj... oj spapralem go wtedy :D
Napisano 30 Maj 200915 l Autor "Kurcze, jakim cudem ja ominolem ten watek" Widocznie uznałeś że nie jest wart Twojej uwagi ;) Taki progres.. sesja i te sprawy ehhh ;/ Chciałem dopasować drzwi do referek i widzę że coś mi się nie udało - zostaną jeszcze poprawione. Kabina pierwszego pilota praktycznie skończona, mogę jeszcze coś wymodelować ale to zobaczę później czy będzie się opłacało. Konsole i przełącznik takie pi-razy-drzwi - raz że słabo widoczne dwa że ja nie Mryś :D Tak właściwie to chciałem cokolwiek pokazać bo teraz ciężkie tygodnie nadchodzą i nie wiem jak to z upami będzie. Dlatego np. tylnia część wchodzi w drzwi, przednia zresztą też - poprawie to ;) Taki detal jak w pierwszej kabinie wystarczy ? Jakieś uwagi ?
Napisano 18 Lipiec 200915 l Autor Hey. Tak się składa że dokładnie rok temu temat został założony więc z okazji "urodzin" :P Upik. Postanowiłem w końcu skończyć ten model i niedługo wrzucę ujęcia z całością i poprawionymi kilkoma rzeczami. Komentarze mile widziane. NIe ma tutaj drzwi i kilku elementów więc może się wydawać łyso ale będzie dobrze ;)
Napisano 19 Lipiec 200915 l Niektórzy forumowi lekarze stwierdzają w takim momencie już pewnego rodzaju chorobę i zboczenie związane z detalem. Ja jako lajkonik ws. chorób forumowych stwierdzam, że wygląda to super i nie mogę się doczekać finalnego obrazka!
Napisano 20 Lipiec 200915 l Autor duff - dzięki ;) peter_f - hehe... dzięki. Jeżeli liczysz na finalny obrazek na tak wysokim poziomie jak Twój Avro Lancaster :D to jeszcze daleko do tego :P Teraz właściwie poprawiam małe błędy i zastanawiam się czy tą ścianke w drugiej kabinie nie zrobić inaczej bo niby mam zdjęcie na którym widać podobne "belki" ale to dziwnie moim zdaniem wygląda... cóż jak będzie dziwnie w "finalnej" wersji to wtedy zrobie coś innego - w sumie to nic trudnego. Wrzucam obiecane kilka innym renderów ale najpierw moje ulubione: i :P Czy to tylko wina małej ilości ramu? bo już mi tak troche komp zdycha na 2Gb - dlatego sorki za jakość niektórych ujęć. Mówcie czy jakaś rzecz bardzo nie pasuje itp. bo niby większość jest na swoim miejscu i w miarę dobrze odwzorowane ale czasem nie modelowałem całego otoczenia bo można się pociąć przy tym (kabina). Dlatego niektóre miejsca moga wydawać się dziwne. Ja już nie potrafie patrzeć obiektywnie :P Pozdrawiam.
Napisano 20 Lipiec 200915 l To by już było czepialstwo.. texturki jak podołasz powinny dopełnić efektu, jest super.
Napisano 21 Lipiec 200915 l super jest, ciekawe czy Twój apache rozwalił by czołg klimenta ;> jednym hellfajerem:) aż mnie ciarki przeszły....
Napisano 21 Lipiec 200915 l Autor ttaaddeekk, Eden-3d - dzięki wielkie. super jest, ciekawe czy Twój apache rozwalił by czołg klimenta ;> jednym hellfajerem:) aż mnie ciarki przeszły.... ahhaha :D Niestety wydaje mi się że mój śmigłowiec daleko nie poleci bez załogi, a Kliment zawsze może sobie STWORZYĆ :PP działonowego :D Dlatego proponuje sojusz :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto