Jump to content

Featured Replies

Posted

Cześć!:)

Nowa praca digitalowa- wrzucam jako finished bo nie mam zamiaru jej poprawiać. Konwencja raczej speedowa bo to tylko 4 godziny roboty:)

Jak zwykle czekam na komentarze:)

swiatyniakoniec3-1.jpg

Pozdrawiam serdecznie;)

  • Replies 1.5k
  • Views 180.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Kolejny WIP, znowu nie wytrzymałem i machnąłem próbny render z próbnymi teksturami 😄

  • AKURAT MIAŁEM WOLNĄ NOCKĘ TO ZROBIŁEM:

  • Dzisiaj o 3 w nocy miałem chwilę przebłysku i skleiłem szybką scenę z gotowym statkiem 😄 

Posted Images

praca ciekawa jak dla mnie :) jedyne zastrzeżenia miałbym do tego że jest dosyć pusto z prawej strony, może jakiś krzak i było by fajnie :D i filar albo schody mogłeś troche potłuc młotkiem chociaż ze dwa stopnie w schodach :D pozdrawiam i życze weny ;)

  • Author

claude Ja robie prosty model w 3d a później maluje po nim. Jeśli jest możliwość ułatwienia sobie życia to po co się męczyć?:)

rallyman Dzięki za sugestie;) Wena póki co jest i mam nadzieję, że mnie nie opuści

Pielgrzymka:

wieza.jpg

Fajne obie prace:)

Chociaż ten żołnierzyk-rzeźba odstaje brakiem perspektywy (która w reszcie obrazka jest dosyć mocna). Trochę efekt psuje to, że użyłeś tej samej tekstury na ziemię i budowlę

  • Author

noiprox dzięki za komentarz:) Fakt, żołnierzyk na pałę raczej był malowany..mój błąd:)

Nowe, średnio (?) wyszło, następnym razem MOŻE będzie lepiej:) :

koniecmiasto.jpg

  • Author

Nowe:

chinol.jpg

W sumie jest jak chciałem by było..co nie znaczy, że może być lepiej:) Wszystko ręcznie, bez tekstur (fajny brush znalazłem w zestawie od m@ ;]) Pozdro:)

Te efekty, mocno odznaczające się tekstury i dużo czerni jakoś mnie przytłacza w Twoich pracach... za mało lekkości.

Najbardziej mi się podoba 2 praca w tym wątku - fajnie wykorzystałeś tam 3d, w finale wyszło to nienachalnie, trochę w nastroju starego zdjęcia.

  • Author

Dzięki za komenty, jak widać dla każdego coś miłego:)

selfu Chodziło mi o to, że malowałem bez takich specjalnych pędzli (w kształcie drzew, oddających fakturę ziemi itd). W tym sensie:) Widać źle się wyraziłem:) A na koniec, tak, nakładam teksturke starego papieru;D Pozdro:)

PS. w sumie przy opisie ostatniej pracy trochę okłamałem z tymi pędzlami - były jeszcze dwa do zrobienia trawy na pierwszym planie;)

  • Author

Kolejny malunek, tym razem bez żadnych tekstur:D Nawet starego papieru nie ma :) :

koniec4.jpg

Hołp ju lajk it;)

przyjemnie choć wszędzie pojechane w taki sam sposób pokombinował bym z brushami :)

Fajna atmosferka ale na twoim miejscu po prostu postudiowałbym trochę jakieś fotografie z górskimi widoczkami i wąwozami zamiast eksperymentować z brushami. Co z tego że masz ciekawą fakturę skoro sama forma skał wygląda mało przekonywująco. Jak dla mnie wszystko wygląda jakby było przykryte jakimiś glonami.

Spróbój też bardziej rozróżnić granicę między pierwszym planem, środkowym planem i tłem. Myśle że będzie wtedy bardziej przestrzenne.

 

Pozdrawiam.

  • Author

Cześć:)

Dzięki za komentarze i rady. Czytam i się stosuje:)

Tutaj taki WIP- nie chce zakładać oddzielnego wątku, myślę, że tutaj też mogę to umieścić:)

Póki co spędziłem nad tym około 2,5h a chce to mocno dopracować. Spostrzeżenia i subiektywne opinie mile widziane:)

koniec-3.jpg

kojarzy mi sie z lotr'em

bardzo fajnie działasz juz jest mniej tego specyficznego porostu... glonu o którym mówił farvus :)

pozdrawiam

  • Author

Jednak tekstury to całkiem pomocna rzecz...:)

Tak to wygląda na ten moment:

koniec2.jpg

  • Author

Przeróżnych;) Konkretnie skały, skały, skały, ściana jakiegoś starego budynku, skały. I chyba tyle ^^ Potem łączone, mieszane itd.

  • Author

Chmury zrobione;) Co nieco dodane. Chyba idzie ku końcowi:

koniec3-1.jpg

Edited by RaVirr

tez bym chciał tak umieć :> zrób coś przy tej wieży po lewej bo pusto wokół niej

No no widać naprawdę wielki skok z 1 etapu pracki do tej ogółem naprawdę niezły postęp najbardziej mi się te chmurki brązowe podobają. No ale musi być ale ; p po lewej obok wieży przejście z gór na mur dziwne.

  • Author

koniec4-3.jpg

I to by było na tyle;D

Dzięki wielkie za miłe komentarze i rady:)

Niedługo mam nadzieje zaserwuje coś nowego,teraz liczę na komentarze i zjechanie :) Żeby później się ustrzec błędów:)

Pozdrawiam:)

a dla mnie trochę słaba ta lawa... dodał bym więcej refleksów żeby było widać ze żyje :P

  • Author

Shaggi Może jeszcze wrócę do tego obrazka, teraz mi się już nie chce z nim męczyć;)

mrkrzysiek jest naprawdę bardzo miły ;D

 

Taki speedzior:

speed-1.jpg

W dobrą stronę idziesz :)

Tylko że w tym obrazku efekt 'im dalej tym bladziej' wygląda jakby skały były posypane pyłem, a nie jakby mgła okolicę spowijała

 

W jaki sposób zrobiłeś tą prackę?

Edited by noiprox

  • Author

Dzięki:)

Od niedawna każdy malunek robie według pewnego schematu, otóż:

-najpierw nanoszę podstawowe kolory

-wdaje sie coraz bardziej w detal

-potem nakładam tekstury

-następnie znowu podmalowuje tekstury zwykłym pędzlem

-i znowu nanoszę teksturę

i tak aż efekt mnie w jakimś stopniu zadowoli:)

I znowu speed (około godziny):

wieczor-1.jpg

Perspektywa i ta czerń... ech, Pani RaVirr... :P

chyba, że to nie miał być most a jakiś bliżej nieokreślony łuczek...

też mi się zdaje że perspektywa tutaj leży, choć nie jestem spcem to takie warażenie jest...

 

RaVirr fajne pracki... ;)

 

powodzenia!

Pomijając to że są błędy w perspektywie, w tym obrazku działa ona tylko na kształty, a na tekstury już nie

Edited by noiprox

To ostatnie nie za bardzo ;/. W poprzednich za dużo tekstur (sam mam z tym czasem problem). Przepalasz wszystko i nie czuć odległości między obiektami.

  • Author

Wiecie co?Wróciłem do domu, spojrzałem jeszcze raz i stwierdzam: To ostatnie mi teraz już się też nie podoba.. Wiec usunę to:P

Marduk Sam też to widzę, ale nie za bardzo wiem jak z tym walczyć..Jakbyś dał jakieś wskazówki to byłbym bardzo wdzięczny:) Na razie robie eksperymenty, nie zawsze wychodzi jak chce, czasem wcale nie wychodzi. Ale tak ma chyba każdy...chyba:) Mam nadzieję, że kiedyś dojdę do Twojego poziomu:) I postaram się jakoś poprawić z tymi przepaleniami (w sensie zlikwidować ich nadmiar:) ). Pozdrawiam:)

Edited by RaVirr

jak ci sie zaczyna textura zlewać spróbuj sharpen toolem z jakimś textur brushem to z powrotem powyciągać :)

tak mi sie nasunęło... nie probowałem przy evrio ale może zadziała

rozrysowuj sobie zawsze linie perspektywiczne to nie będziesz malował po omacku - bardzo duzo pomaga choć troche czasu to zajmuje zwłascza na początku,,,,kolorek widze idzie do przodu u ciebie - super byle tak dalej :)

  • Author

Shaggi Przy następnym obrazku zobaczę;)

janko1987 Dzięki:) Z tymi liniami masz rację..nie chciało mi się nigdy ich rysować, ale czas zacząć:) Bo dużo dają:)

Tutaj właśnie z pomocą lini (może na razie tego jeszcze nie widać, ale walczę:):

newcopy2.jpg

Nic specjalnego bo szybkie bardzo...Muszę wymyślić jakąś scenę nad którą warto będzie posiedzieć dłużej niż 2h..Mam nadzieję, że niedługo to nastąpi:D

Uparcie wrzucasz te tekstury, żeby zakryć jak niewiele namachałeś tym pędzlem :P to chyba nie za dobre wyjście :P

  • Author

Bo lenistwo to bardzo zła rzecz;D

Nad tym możliwe, że jeszcze popracuję:

zi4-1.jpg

pytanie zasadnicze jechałeś z lini perspektywicznych czy bez nich... jak masz je to pokarz arta z wyświetlonymi liniami bo kurde wydaje mi sie, ze pojechałeś hardkorem i 3 zbiegówe walnąłeś bez lini pomocniczych...

  • Author

Z, 3 punkty zbiegu, nie wiem co to są linie pomocnicze ani jak się je ustawia... Rzucisz jakimś linkiem ew. będzie Ci się chciało wytłumaczyć?;)

http://www.khulsey.com/3_point_perspective.html

 

http://kingfishers.ednet.ns.ca/art/grade10/drawing/perspective4.html

 

http://www.artyfactory.com/perspective_drawing/perspective_7.htm

 

http://studiochalkboard.evansville.edu/lp-ex3.html

 

http://pl.youtube.com/watch?v=EeAvucdz76Y - nawet wideo jest :)

 

Generalnie w na necie tego pelno. To są takie podstawy.

Perspektywa (jedno punktowa, dwu punktowa, trójpunktowa), punkty zbiegu, horyzont...i takie rózne. :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy