Skocz do zawartości

Teczka 2D: RaVirr


RaVirr

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie tez wyblakła, czrnie zamieniły sie na szarosci a te fajne kolory którymi pojechałes światła na stworze są teraz prawie białe :p chyba zgubiło coś ostrosci podrodze. Jak dla mnie to potworek z pierwszej wersji, tło z drugiej + więcej koloru i bedzie git ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Bardzo fajna forma, taka trochę beksińsko-gigerowska. Jeno wydaje się, że za wiele powtórzeń w traktowaniu formy. Zarówno w samym obiekcie ( grubości tych konarów) jak i w chmurkach, oraz drzewkach. Staraj się różnicować grubość narzędzia i wielkości w formach, masach, plamach etc. Jest takie wyświechtane powiedzenie. " Jedność w różnorodności, różnorodność w jedności" Poprzednia kolorystyka wydaje się być lepsza.

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maronski Bardzo dobra myśl :)

Lacedemon Jutro się tym zajmę, zobaczymy jak to wyjdzie;)

vrocker mam nadzieję że się uda :]

Fajnie, że takie znamienite towarzystwo się tutaj zebrało :D Bardzo mnie to cieszy :)

anastazjakoniecpanorama-1.jpg

 

Na dzisiaj już absolutnie koniec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoczenie jest za monotonne. Duże jezioro o równej linii brzegowej, masa małych drzewek na równej ziemi i kilka wzniesień. Mogłeś z tym bardziej zaszaleć. Spróbuj może zmienić otoczenie na pustynie. Pokaż ogon tego cosia z pierwszego planu np z prawej strony, jak się ciągnie po ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka, że się wtrącam, ale uważam, że pustynia nie pokaże skali tak, jak robią to drzewa. Na niej po prostu nie ma punktu odniesienia. Poza tym praca stanie się następną modną z serii "Diuna". Obecni nabiera ciekawej rodzimej formy pejzażu, za czym bym optował. Faktem jest, że warto pobawić się różnicowaniem, o czym śmiałem wspomnieć we wcześniejszym poście.

 

Może złap się tej wędrówki światła słońca przebijającego się przez chmury, nie zapominając o uciekaniu od podobieństw takich samych drzew i rzeźby terenu.

Uważaj też na pas przy dolnej krawędzi wraz z jeziorem. Zawija Ci się jak mokre zdjęcie. Zbuduj ten plan. (perspektywa)

Poza tym w takich otwartych pejzażach najistotniejsza jest perspektywa linearna, którą tworzą chmury wraz z gruntem.

 

Cyt. z wikipedii:

 

Perspektywa linearna, perspektywa zbieżna - to technika umożliwiająca przedstawianie rzeczywistości na płaskiej powierzchni, tak aby sprawiała wrażenie głębi. Zasady perspektywy linearnej jako pierwszy opracował w XV wieku architekt florencki Filippo Brunelleschi.

Podstawową jej zasadą jest pozorne zmniejszanie się wielkości przedmiotu w miarę oddalania od widza oraz pozorna zbieżność ku horyzontowi wszystkich linii biegnących od oka widza do przedmiotu - jest to tzw. perspektywa linearna. Rozróżnia się także perspektywy: czołową, boczną, ukośną, żabią (punkt widzenia położony nisko) i ptasią (punkt widzenia położony wysoko).

Perspektywa linearna była znana już w starożytności. W średniowieczu obrazy traktowano przeważnie dwuwymiarowo. Ponowienie prób przedstawiania przedmiotów w trzech wymiarach datuje się od XIV w. (freski B. di Giotta, prace niektórych współczesnych mu malarzy).

Przyjmuje się, że w pełni poprawną perspektywę linearną opracował jako pierwszy F. Brunelleschi. W okresie baroku powszechnie stosowano perspektywę złożoną, ze znacznymi skrótami (malowidła iluzjonistyczne). W XVIII w. zaczęto stosować przyrządy optyczne w celu osiągnięcia idealnej perspektywy.

 

 

Przepraszam za me natręctwo ;)

Powodzenia :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale też pozwoliłem sobie na over, bardzo spodobał mi się progres pracy i że naprawdę liczysz na naszą pomoc. To mój wkład mniej lub bardziej pomocny... widzę, że zależy Ci na tym blinku w oku, dlatego mnie raził cień, "poprawiając" zauważyłem, że poukrywałeś w cieniu wiele fajnych elementów, dlatego szkoda byłoby, aby tam zostały :D Pozdrawiam

anastazjakoniecpanorama.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lacedemon oby więcej takich natręctw ;)

Dzięki za sugestie, ogólnie z tą dodatkową nogą to problem może być... Póki co większe oznaki plagi :

anastazjakoniecpanoramadalej.jpg

Wersja bez ognia:

anastazjakoniecpanoramadalej2.jpg

Ogień chyba jednak mało potrzebny tutaj.. dlatego wrzucam drugą wersję;)

Jeszcze drzewka trochę zróżnicuję, parę kosmetycznych rzeczy i finiszuję ;)

Rembik: Jak się robi taką fajną miniaturkę jaką Ty zrobiłeś?:D

Edytowane przez RaVirr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie sie zapowiada :D

 

Przesunalbym jednak kadr nie co w lewo zeby ten potworas nie byl tak centalnie na srodku (ok moze nie jest az tak centralnie ale jest) xD i kolesia z tylu troche chyba blizej widza bym dal... (zloty podzial).

Wersje z ogniem olej - wprowadza niepotrzebny chaos. Noga mozna by faktycznie "zniebieszczyc" tak samo nie co ogona a co za tym i troche ziemi po prawej stronie (na tej lini horyzontu).

 

Ogolnie idziew dobra strone :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobała mi się praca z tłuściochem z którego wyrasta kwiatek. Tamta praca wyróżnia się na plus kolorem. Ta z hindusem też jest fajna pod tym względem. W innych pracach kolor wydaje mi się markowany jakiś, brudny. Paleta jest skromna, wyszarzała jakby troska o kolor ginęła gdzieś w dbałości o fakturę.

 

Te wielkie robale fajne w lesie fajne są. Ciekawy pomysł, taki bezsensowny... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednooki stwór całkiem si, tylko imo niebo leży zupełnie, jakby było zrobione z plasteliny. Chmurom brakuje perspektywy i ogólnie niebu powietrza. Jezioro też nudne i równe, ale to już poprzednicy pisali chyba. Las na pierwszym planie tez jakiś rozmyty, ja tam, bym go z foty po prostu przekleił ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre klimaty tworzysz całkiem. Tak troche Sajlet Hilem wieje, czyli dla mnie in plus. Dół tego ostatniego szczególnie - czuje się piach i pustynię. Materiał nogawek i rękawów niestety jakiś nie taki, fałdy rozkładają się nianaturalnie zupełnie. Pancerz też nie wiadomo skąd bierze speculara, powinien chyba być w cieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne prace... i kurcze też tak chce ;D jestem początkujący i nie za bardzo wiem za co się za brać może ty mi doradzisz? zainspirowały mnie twoje góry i sam próbowałem zrobić ale totalne dno... wiem że są tutoriale ale jakoś nie wiem jak zacząć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

fajne te Twoje prace. Szczególnie envirosy i envirosy z wielkimi potworami (mi w zasadzie się podobały wszystkie wersje "wielkich potworów" - zarówno z ogniem, z deszczem, z mgłą jak i same ;P). Fajnie bawisz się teksturami... aż chyba sama spróbuję. Czasem może troszkę za mocno ich używasz, ale i tak ostateczny efekt wychodzi fajnie. Te dwie ostatnie pracki też bardzo sympatyczne. Szczególnie lodowy krajobraz. Niezły klimat :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia mocno rozbielona... mogłeś bardziej zrożnicować materiały, a nie dawać taki sam na góry i taki sam na kopułę tej wieży, to samo tyczy się koloru, przecież inny walor/nasycenie/ton będzie na ostatnim planie, inny bliżej itd... mam wrażenie, że perspektywa też trochę oszukana... gdzieniegdzie ładne szarości Ci wyszły, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ostatnim fajne wyszly te jakby olejowe impasty, rozumiem ze to teksturka :) Te blizsze gory nie do konca mi sie podobaja, mam wrazenie ze mocno zaburzaja skale (narzuciles ja malujac te male okna lub oknopodobne byty u nasady budowli), to jakies osmiotysieczniki z jezorami lodowcowymi, natomiast te na dalszym planie wygladaja jak wielkie zaspy i wydaja mi sie duzo fajniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny ostatni, ale nie pasuje mi że góry są jaśniejsze od światła na wieżyczce. Wiem że w arcie jest dzień i pewnie to ciężko pokazać.

Jak Urban napisał fajnie oleiście wyszło, ale mam wrażenie że ta oleistość zanika w kierunku dołu obrazka. Wygląda troszkę jakby górę i dół pracy robiono inną techniką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oleju zrobiłbym ciemniejsze tło - postać by się "wybiła" do przodu, na pierwszy plan.

Jeżeli chodzi o pociąg widmo, to gdyby nie tytuł to na pierwszy rzut oka odebrałem to jaby zwykły pociąg spadał z jakiegoś mostu. Nie czytam też do końca tego jakby dymu obok składu.

0% -> złośliwość,czepialstwo

100% rada, spostrzeżenie =]

 

P.S: Olej jest na płótnie? Bo fajnie się fakturka przebija.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rysunek z fotki, nie obrabiałem w fotoszopie bo za każdym razem niszczyłem, fotka też delikatnie ruszona..jeszcze będę to kończył.

A rozmiar pracy to około 50x30 cm

portretrysunek.jpg

Okropnie złowroga cisza tutaj panuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, też nie lubię ciszy... =].

Assasin fajny, co prawda przydały by się np. kreseczki prrrszalonego, ale nie każdy bazgra tak jak on. Portrecik kobitki b. przyjemny co prawda jak na mój gust nosek nieco za wielki ale ładnie sie ogląda.

Ale za koncept bojowej dżdżownicy to normalnie powinieneś 50 pompek zrobić za karę.

Jej skóra aż się prosi o "podkręcone" bliki i jakieś żyłki podskórne. Ogólnie fajny pomysł. Jeżeli chodzi o bliki popatrz sobie na prace Daarkena (sam do niego je próbuję zgapiać)

Bardzo ładnie oddają oślizłą i mokrą faktórę skóry. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności