masz)rum Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 u mnie tez wyblakła, czrnie zamieniły sie na szarosci a te fajne kolory którymi pojechałes światła na stworze są teraz prawie białe :p chyba zgubiło coś ostrosci podrodze. Jak dla mnie to potworek z pierwszej wersji, tło z drugiej + więcej koloru i bedzie git ;]
RaVirr Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 (edytowane) Coś jakoś tak w ten deseń?;> Chyba już bliżej niż dalej co?;) Edytowane 25 Marzec 2009 przez RaVirr
Lacedemon Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Witam, Bardzo fajna forma, taka trochę beksińsko-gigerowska. Jeno wydaje się, że za wiele powtórzeń w traktowaniu formy. Zarówno w samym obiekcie ( grubości tych konarów) jak i w chmurkach, oraz drzewkach. Staraj się różnicować grubość narzędzia i wielkości w formach, masach, plamach etc. Jest takie wyświechtane powiedzenie. " Jedność w różnorodności, różnorodność w jedności" Poprzednia kolorystyka wydaje się być lepsza. Pozdrawiam ;)
RaVirr Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 Witaj:) Postaram się to zróżnicować tak jak zasugerowałeś:) Jeszcze mam taki plan żeby pod stworem namalować "ogólne zniszczenie" jakie ze sobą niesie:] Ale do tego przejdę jutro bo dziś mam dość..
Lacedemon Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Nom, fajnie idzie. A na I plan jeszcze dodać w kadrze fragment rozmytej kończyny stwora nad nami ;)
vrocker Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Całkiem miła prawie gotycka plaga wypełzła na równiny. Lace podał ciekawy pomysł spróbuj go wdrożyć w tą panoramę, a praca zyska charakteru "podpatrywania olbrzyma". ;)
RaVirr Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 maronski Bardzo dobra myśl :) Lacedemon Jutro się tym zajmę, zobaczymy jak to wyjdzie;) vrocker mam nadzieję że się uda :] Fajnie, że takie znamienite towarzystwo się tutaj zebrało :D Bardzo mnie to cieszy :) Na dzisiaj już absolutnie koniec :D
prrrszalony Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Otoczenie jest za monotonne. Duże jezioro o równej linii brzegowej, masa małych drzewek na równej ziemi i kilka wzniesień. Mogłeś z tym bardziej zaszaleć. Spróbuj może zmienić otoczenie na pustynie. Pokaż ogon tego cosia z pierwszego planu np z prawej strony, jak się ciągnie po ziemi.
Lacedemon Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Sorka, że się wtrącam, ale uważam, że pustynia nie pokaże skali tak, jak robią to drzewa. Na niej po prostu nie ma punktu odniesienia. Poza tym praca stanie się następną modną z serii "Diuna". Obecni nabiera ciekawej rodzimej formy pejzażu, za czym bym optował. Faktem jest, że warto pobawić się różnicowaniem, o czym śmiałem wspomnieć we wcześniejszym poście. Może złap się tej wędrówki światła słońca przebijającego się przez chmury, nie zapominając o uciekaniu od podobieństw takich samych drzew i rzeźby terenu. Uważaj też na pas przy dolnej krawędzi wraz z jeziorem. Zawija Ci się jak mokre zdjęcie. Zbuduj ten plan. (perspektywa) Poza tym w takich otwartych pejzażach najistotniejsza jest perspektywa linearna, którą tworzą chmury wraz z gruntem. Cyt. z wikipedii: Perspektywa linearna, perspektywa zbieżna - to technika umożliwiająca przedstawianie rzeczywistości na płaskiej powierzchni, tak aby sprawiała wrażenie głębi. Zasady perspektywy linearnej jako pierwszy opracował w XV wieku architekt florencki Filippo Brunelleschi. Podstawową jej zasadą jest pozorne zmniejszanie się wielkości przedmiotu w miarę oddalania od widza oraz pozorna zbieżność ku horyzontowi wszystkich linii biegnących od oka widza do przedmiotu - jest to tzw. perspektywa linearna. Rozróżnia się także perspektywy: czołową, boczną, ukośną, żabią (punkt widzenia położony nisko) i ptasią (punkt widzenia położony wysoko). Perspektywa linearna była znana już w starożytności. W średniowieczu obrazy traktowano przeważnie dwuwymiarowo. Ponowienie prób przedstawiania przedmiotów w trzech wymiarach datuje się od XIV w. (freski B. di Giotta, prace niektórych współczesnych mu malarzy). Przyjmuje się, że w pełni poprawną perspektywę linearną opracował jako pierwszy F. Brunelleschi. W okresie baroku powszechnie stosowano perspektywę złożoną, ze znacznymi skrótami (malowidła iluzjonistyczne). W XVIII w. zaczęto stosować przyrządy optyczne w celu osiągnięcia idealnej perspektywy. Przepraszam za me natręctwo ;) Powodzenia :) 1
Rembik Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Przepraszam, ale też pozwoliłem sobie na over, bardzo spodobał mi się progres pracy i że naprawdę liczysz na naszą pomoc. To mój wkład mniej lub bardziej pomocny... widzę, że zależy Ci na tym blinku w oku, dlatego mnie raził cień, "poprawiając" zauważyłem, że poukrywałeś w cieniu wiele fajnych elementów, dlatego szkoda byłoby, aby tam zostały :D Pozdrawiam
RaVirr Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 (edytowane) Lacedemon oby więcej takich natręctw ;) Dzięki za sugestie, ogólnie z tą dodatkową nogą to problem może być... Póki co większe oznaki plagi : Wersja bez ognia: Ogień chyba jednak mało potrzebny tutaj.. dlatego wrzucam drugą wersję;) Jeszcze drzewka trochę zróżnicuję, parę kosmetycznych rzeczy i finiszuję ;) Rembik: Jak się robi taką fajną miniaturkę jaką Ty zrobiłeś?:D Edytowane 26 Marzec 2009 przez RaVirr
Coyote Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 zniebieszcz troche tylnią noge doda to perspektywy powietrznej ogolnie świetnie śie zapowiada :)
regnar Napisano 27 Marzec 2009 Napisano 27 Marzec 2009 Fajnie sie zapowiada :D Przesunalbym jednak kadr nie co w lewo zeby ten potworas nie byl tak centalnie na srodku (ok moze nie jest az tak centralnie ale jest) xD i kolesia z tylu troche chyba blizej widza bym dal... (zloty podzial). Wersje z ogniem olej - wprowadza niepotrzebny chaos. Noga mozna by faktycznie "zniebieszczyc" tak samo nie co ogona a co za tym i troche ziemi po prawej stronie (na tej lini horyzontu). Ogolnie idziew dobra strone :]
RaVirr Napisano 29 Marzec 2009 Autor Napisano 29 Marzec 2009 I to właściwie koniec:p Kadr przesunąłem dodałem trochę efektów świetlnych, poprawiłem las i "zniebieszczyłem" co nieco:P:) I jestem nawet zadowolony :] Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
RaVirr Napisano 29 Marzec 2009 Autor Napisano 29 Marzec 2009 (edytowane) Nowy, pociągowy szkic:P I szybciutko póki nikt nie widzi: Edytowane 29 Marzec 2009 przez RaVirr
dzudzu Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Podobała mi się praca z tłuściochem z którego wyrasta kwiatek. Tamta praca wyróżnia się na plus kolorem. Ta z hindusem też jest fajna pod tym względem. W innych pracach kolor wydaje mi się markowany jakiś, brudny. Paleta jest skromna, wyszarzała jakby troska o kolor ginęła gdzieś w dbałości o fakturę. Te wielkie robale fajne w lesie fajne są. Ciekawy pomysł, taki bezsensowny... :)
RaVirr Napisano 5 Lipiec 2009 Autor Napisano 5 Lipiec 2009 Witam:) Daaaaaaawno się ołówkiem nie bawiłem, tutaj taki skromny, półtoragodzinny, "portret".. Dorzucam do teczki konkursową Atlantydę: Pozdrawiam;)
sicksicksick Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 ciekawy jest ten jedno-oki potwór 'drzewny'.. troche przepalasz czarnym kolorem ale ogólnie, fajna przestrzeń i kliamcik..
panRebonka Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 Jednooki stwór całkiem si, tylko imo niebo leży zupełnie, jakby było zrobione z plasteliny. Chmurom brakuje perspektywy i ogólnie niebu powietrza. Jezioro też nudne i równe, ale to już poprzednicy pisali chyba. Las na pierwszym planie tez jakiś rozmyty, ja tam, bym go z foty po prostu przekleił ;P
RaVirr Napisano 19 Lipiec 2009 Autor Napisano 19 Lipiec 2009 Dzięki panowie;) Wcześniej pracowałem na laptopie i stąd przede wszystkim nieporozumienia z czarnym kolorem (chociaż sam wiem, że mam paskudną tendencję do przepalania..:/) Szybki koncept :
RaVirr Napisano 20 Lipiec 2009 Autor Napisano 20 Lipiec 2009 (edytowane) I taki jeszcze jeden szybki. (poza z posemaniacs) Edytowane 20 Lipiec 2009 przez RaVirr
Varmer Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 no dużo lepiej tu się dzieje jeśli chodzi o kolorki, szczególnie ten przedostatni
panRebonka Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Dobre klimaty tworzysz całkiem. Tak troche Sajlet Hilem wieje, czyli dla mnie in plus. Dół tego ostatniego szczególnie - czuje się piach i pustynię. Materiał nogawek i rękawów niestety jakiś nie taki, fałdy rozkładają się nianaturalnie zupełnie. Pancerz też nie wiadomo skąd bierze speculara, powinien chyba być w cieniu.
RaVirr Napisano 23 Lipiec 2009 Autor Napisano 23 Lipiec 2009 Pan młotkowy, generalnie trening kolorów i niczego innego.
Kpax Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 Bardzo fajne prace... i kurcze też tak chce ;D jestem początkujący i nie za bardzo wiem za co się za brać może ty mi doradzisz? zainspirowały mnie twoje góry i sam próbowałem zrobić ale totalne dno... wiem że są tutoriale ale jakoś nie wiem jak zacząć...
RaVirr Napisano 10 Sierpień 2009 Autor Napisano 10 Sierpień 2009 Jak coś to pisz na gg;) Namalowałem speedową świnie :P
Joel Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 pro świniak, dziś tak wygląda wieprzowina przed ubiciem :D
RaVirr Napisano 29 Sierpień 2009 Autor Napisano 29 Sierpień 2009 (edytowane) Krajobraz ze smokiem: Jestem otwarty na sugestie co poprawić;) Część pracy to fotka, piszę żeby nie było afery. Edytowane 29 Sierpień 2009 przez RaVirr
Kpax Napisano 29 Sierpień 2009 Napisano 29 Sierpień 2009 ciekawe połączenie.. nawet fajny klimacik;p czekam na więcej..
RaVirr Napisano 11 Listopad 2009 Autor Napisano 11 Listopad 2009 Pora się trochę ogarnąć, dzisiejsza praca:
SBT77 Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Klimatycznie :) i trochę na temat obecnego święta, jakoś mi się kojarzy z bohaterami z przeszłości...
RaVirr Napisano 12 Grudzień 2009 Autor Napisano 12 Grudzień 2009 10 minutowa kartka świąteczna: nie proszę o ocenę:D
chudek Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 a można wiedzieć czemu narysowałeś penisa w czapce Mikołaja? :]
RaVirr Napisano 13 Grudzień 2009 Autor Napisano 13 Grudzień 2009 To jest owieczka. I do tego z ogromną tradycją. A narysowałem ją z okazji zbliżających się świąt oczywiście :]
RaVirr Napisano 21 Grudzień 2009 Autor Napisano 21 Grudzień 2009 Takie coś pacnąłem: Zadowolony do końca nie jestem. Chyba jeszcze dzisiaj coś zdziałam :>
RaVirr Napisano 21 Grudzień 2009 Autor Napisano 21 Grudzień 2009 Się posypały komentarze:D Też zdziałane dzisiaj w trochę innym klimacie:
abbaart369 Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Hej, fajne te Twoje prace. Szczególnie envirosy i envirosy z wielkimi potworami (mi w zasadzie się podobały wszystkie wersje "wielkich potworów" - zarówno z ogniem, z deszczem, z mgłą jak i same ;P). Fajnie bawisz się teksturami... aż chyba sama spróbuję. Czasem może troszkę za mocno ich używasz, ale i tak ostateczny efekt wychodzi fajnie. Te dwie ostatnie pracki też bardzo sympatyczne. Szczególnie lodowy krajobraz. Niezły klimat :) Pozdrawiam!
Rotcore Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 ostatnia mocno rozbielona... mogłeś bardziej zrożnicować materiały, a nie dawać taki sam na góry i taki sam na kopułę tej wieży, to samo tyczy się koloru, przecież inny walor/nasycenie/ton będzie na ostatnim planie, inny bliżej itd... mam wrażenie, że perspektywa też trochę oszukana... gdzieniegdzie ładne szarości Ci wyszły, pozdrawiam
Urbanboogie Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Na ostatnim fajne wyszly te jakby olejowe impasty, rozumiem ze to teksturka :) Te blizsze gory nie do konca mi sie podobaja, mam wrazenie ze mocno zaburzaja skale (narzuciles ja malujac te male okna lub oknopodobne byty u nasady budowli), to jakies osmiotysieczniki z jezorami lodowcowymi, natomiast te na dalszym planie wygladaja jak wielkie zaspy i wydaja mi sie duzo fajniejsze.
emmilius Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Ładny ostatni, ale nie pasuje mi że góry są jaśniejsze od światła na wieżyczce. Wiem że w arcie jest dzień i pewnie to ciężko pokazać. Jak Urban napisał fajnie oleiście wyszło, ale mam wrażenie że ta oleistość zanika w kierunku dołu obrazka. Wygląda troszkę jakby górę i dół pracy robiono inną techniką.
RaVirr Napisano 27 Grudzień 2009 Autor Napisano 27 Grudzień 2009 Dzięki za komentarze:) Wszystkie dokładnie przemyślę i się poprawię :)
emmilius Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 W oleju zrobiłbym ciemniejsze tło - postać by się "wybiła" do przodu, na pierwszy plan. Jeżeli chodzi o pociąg widmo, to gdyby nie tytuł to na pierwszy rzut oka odebrałem to jaby zwykły pociąg spadał z jakiegoś mostu. Nie czytam też do końca tego jakby dymu obok składu. 0% -> złośliwość,czepialstwo 100% rada, spostrzeżenie =] P.S: Olej jest na płótnie? Bo fajnie się fakturka przebija. Pzdr
RaVirr Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Napisano 31 Styczeń 2010 Właśnie na takie rady/spostrzeżenia liczę:) Dzięki! Olej na płótnie;)
RaVirr Napisano 5 Luty 2010 Autor Napisano 5 Luty 2010 4 godziny ołówkiem automatycznym: Nie bijcie za jakość..
RaVirr Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 Rysunek z fotki, nie obrabiałem w fotoszopie bo za każdym razem niszczyłem, fotka też delikatnie ruszona..jeszcze będę to kończył. A rozmiar pracy to około 50x30 cm Okropnie złowroga cisza tutaj panuje..
emmilius Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Taa, też nie lubię ciszy... =]. Assasin fajny, co prawda przydały by się np. kreseczki prrrszalonego, ale nie każdy bazgra tak jak on. Portrecik kobitki b. przyjemny co prawda jak na mój gust nosek nieco za wielki ale ładnie sie ogląda. Ale za koncept bojowej dżdżownicy to normalnie powinieneś 50 pompek zrobić za karę. Jej skóra aż się prosi o "podkręcone" bliki i jakieś żyłki podskórne. Ogólnie fajny pomysł. Jeżeli chodzi o bliki popatrz sobie na prace Daarkena (sam do niego je próbuję zgapiać) Bardzo ładnie oddają oślizłą i mokrą faktórę skóry. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się