nielot007 Napisano 30 Grudzień 2008 Autor Napisano 30 Grudzień 2008 Witam!! bartekb89--> tak wszystko pozniej w zbrushu robie :) eco--> nie nie wrzucam do zbrusha referek mam przewaznie na drugim monitorze jakies zdjecie uzywam tabletu pozdrawiam :)
nielot007 Napisano 1 Styczeń 2009 Autor Napisano 1 Styczeń 2009 Witam!! takie cos niedawno robilem model jest nie konczony jescze sporo do poprawienia w proporcjach i dorobieniu detali ale mam inne rzeczy na glowie... wszystko nagrywalem wiec jak bedzie czas to z konwertuje i wrzuce robilem tak: zaczalem z plane'a pozniej retopology dorobienie reszty glowy w maxie pozniej sculpt w zbrushu :) lacznie narazie (+/-) pozdrawiam
NV Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 Panie nielot :) Pan nie zmienia proporcji, jak mój kolega zobaczył tą główke to 15min się śmiał :] A to o czymś świadczy :) Od strony technicznej imo super, z resztą ja na sculpt'cie się nie znam podobnie na organice ale mówię co myśle, bez cukru ;P
wizz Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 Jak dla mnie wygląda troche jak Homer Simpson ;)
Gomez Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 Schwarz fajny, uchwyciłeś podobieństwo, tzn na pierwszy rzut oka widać kto to.
nielot007 Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 Witam!! takie cos sobie robie po godzinach narazie mozna powiedziec, ze to poczatek pracgdyz kazdy element wymaga duzo pracy np. glowa nie podobna trzeba ja poprawic to samo wlosy rece ulozone tak na szybko zeby nie wrzucac bez nich, rękawy blech okropne :D draperie ...hehe tu nawet nie trzebapisac , ze trzebanad nimi popracowac :) oczywiscie proporcje itp. :) ale narazie tak to wyglada :) pozdro
mis3k Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 statuła bardzo fajna, jak na wstępny etap pracy. Nie myślałeś żeby wyrenderować swoje sculpty w mental ray albo vray, bo jeżeli o mnie chodzi to uważam, że rendery z zbrusha są dość cienkie i nie umywają się do tych z maxa czy innych kombajnów graficznych.
mafida Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Eeee,no fajnie statua wygląda,super się zapowiada:)
jacenty Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 http://religiapokoju.blox.pl/resource/060809_statue_liberty_hlg7p.hlarge.jpg http://images.google.com/imgres?imgurl=http://fotogalerie.pl/fotki/upload/28/32/88/2832881204182662s2.jpg&imgrefurl=http://fotogalerie.pl/fotka/2832881204182662s2,yanakasan,Statua-Wolnosci-na-wyspie-Odaiba.htm%3Bjsessionid%3DD1F391802681ADF134E66E5FB630207B&usg=__UTnKFhuTAA3uPe4u36Ip9CiBVkE=&h=640&w=482&sz=94&hl=pl&start=77&um=1&tbnid=D084Cz9v3T7UFM:&tbnh=137&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3Dstatula%2Bwolnosci%26start%3D72%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dpl%26rlz%3D1B3GGGL_enPL237PL237%26sa%3DN .Faldy i rysy w rzeczywistosci sa ostro zarysowane .hmm roznica naprawde spora . i cos z pooza mi nie gra troche jakby byla sie nie pokrywala dokonca
Gomez Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 Nie zrobiłeś ciała pod spodem i to widać. Powinieneś je najpierw upozować a potem dopiero ciuchy nałożyć. Nie czuć ruchu, balansu ciała.
norden Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 grubaśna taka jakaś twa statua pozdrawiam kolege ; ) jak krystian ;D
nielot007 Napisano 16 Styczeń 2009 Autor Napisano 16 Styczeń 2009 Witam!! takie cos 2h17min dzieki za komentarze :)
nielot007 Napisano 18 Styczeń 2009 Autor Napisano 18 Styczeń 2009 Witam!! dzieki za komentarz :) takie cos sobie robie benjamin Franklin bust :)
g0od Napisano 18 Styczeń 2009 Napisano 18 Styczeń 2009 Hm... ładnie :) Tylko chyba niepotrzebnie gałki oczne są obrócone - bo powieki się nie odkształcają - z jednej strony jest ok, z drugiej już widać niespójność, ale to tylko detale ;P
peter_f Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Świetna praca Tomek :) Idziesz, widzę, z robotą :) Pozdrawiam
Levus Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Super Benek Nielocie, pokazujesz coraz fajniejsze rzeczy:) Widać coraz więcej subtelności w modelach, tak trzymaj ,extra. pozdrawiam!
KLICEK Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 nom ten modelik trzyma poziom jak zaden inny
JmTm00 Napisano 20 Styczeń 2009 Napisano 20 Styczeń 2009 Nie no dla mnie ...ujnia straszna............nie ma szaderka i textur ;)) heh, a pamietam jak pan nielot dziergał wszystko prosto z maxa...............Ju r duin de rajt dzob mejt !! Pozdro
nielot007 Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 Witam!! dzieki za posty :) takie cos z boxa(pozniej retopo) narazie poczatek(wszystko nagrywam wiec jak sie nic nie zepsuje to pokaze video):
nielot007 Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Napisano 25 Styczeń 2009 Witam!! dzieki za posty :) jade dalej :
nielot007 Napisano 26 Styczeń 2009 Autor Napisano 26 Styczeń 2009 koniec juz mi sie nie chce robic dalej a jest co poprawiac np. wlosy ale musialbym zrobic retopo wlosow a nie chce i sie, uszy tez nie ruszane ;) wole zaczac nowy model :) pozdrawiam
bartekb89 Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 niezłe ma jak na tyle latek hehehe;D fajnie ci to wychodzi widać że się wkręciłeś :)
jamal333 Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Włosy za uszami nie ten teges ;P Ale dobra już nie będę cię dobijać.Ulep next model . Powodzenia ,pozdrawiam
jacenty Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 (edytowane) Wiesz co troche jakbym widzial ze sie powtarzasz w tym wszystkim. Czuc rutyne. Podobe ksztalty i podobne rysy.Hm a moze wydziwiam :P. Zachecam Cie do tworzenia skonczonych pracek a nie speedow bo w twoim wypadku to chyba nie ma juz sensu ;) A moze teksturowanie shitu?To z pewnoscia bylby jakis postep.... i dalo by ci zupelnie inne spojrzenie na modelowanie.. Edytowane 27 Styczeń 2009 przez jacenty
09121986 Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 Jako laik w sculptach ,to nie wiem ale wydaje mi sie ze jacenty ma racje , tak widac ze trocszke podobne te modele, nie chodzi o wyglad tylko bardziej o styl.Zamknij już WIP działaj teraz w finished ;) bo chciałbym zobaczyć texturki jakieś na tym wszystkim. Pozdro Good work!
nielot007 Napisano 22 Luty 2009 Autor Napisano 22 Luty 2009 (edytowane) Witam!! takie cos sobie robilem... prawde mowiac to jeszcze duzo trzeba poprawic chocby cialo ale juz mi sie nie chcialo ;) TURNTABLE: zacząłem z zshpere: rocky_balboa: referki: http://images.google.pl/images?hl=pl&q=rocky%20bust&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi Edytowane 22 Luty 2009 przez nielot007
Temporal Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 jacenty ale czemu shitu bo nie rozumiem? nielot pracki genialna jak zwykle tylko hellboy z avatara jakis wychudzony taki
duff Napisano 22 Luty 2009 Napisano 22 Luty 2009 Doliczyłem się 4 włosków za dużo..o tam za uchem. Żartuje model wygląda jak zeskanowany z figurki i przeniesiony do pamięci komputera.
jacenty Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 jacenty ale czemu shitu bo nie rozumiem? tak sie mowi czasem nie mialem nic zlego na mysli :) edit boxer fajny ,jakiego materialu nielot uzywasz?
nielot007 Napisano 5 Kwiecień 2009 Autor Napisano 5 Kwiecień 2009 Witam!! dawno czegos nie wrzucilem czasto zmienic :) drakula na szybko (dwa wieczorki) :) jak widac ciuchy takie niedopracowane... pozdrawiam
khatake Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Aż się prosi by mu zęby na wierzch wywalić ale poza tym miodzio ! ;]
mrkrzysiek Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 na Drakulę nie wygląda ale jako model bardzo dobrze się prezentuje
mafida Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Eee jak nie wygląda na Drakulę,to ten przedwojenny Drakula -Bela Lugosi.Jak zwykle fajnie:)
NV Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Nie wiem jak z klocka można takie rzeczy zrobić :) Podziwiam.
Gość Morte Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 bardzo fajne aczkolwiek dziwią mnie usta w tych twoich postaciach. cóz taki stajl najwyraźniej. Apropos nielocie czy mógłbyś podzielić sie informacja jak eksportujesz/ kompresujesz filmiki z zbrusha? bo dziś takowy zrobiłem, chcąc sie podzielić z forumową bracią, a poszedł do kosza bo przy eksporcie cosik źle wyszło.
kubi Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 jak dla mnie klasa, ale z wlosami to mogłeś się jeszczę troche pobawić.
nielot007 Napisano 23 Kwiecień 2009 Autor Napisano 23 Kwiecień 2009 Witam!! dzieki za komentarze :) Chcialem sprawdzic mudbox'a 2009 ze standardowej bazy mudboxowej :) taki speed... pierwszy obrazek z maya 2009 drugi z mudobxa
Gość Morte Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 Model bardzo cool choć ma pewne brak z których am pewno zdejesz sobie sprawę, jednak ciekawi mnie jak znajdujesz mudboxa i czy korzystasz z tej full, zpatchowanej wersji? Bo trial nadal wydaje mi sie jakis toporny przy czwartym podejsciu.
wizz Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 Jak na tescik to ok :) mnie mudbox sie juz ani troche nie podoba, to samo co napisal morte, toporny do takiej miękkości jak w zb to daleko mu bardzo. Nielot czyżbyc sie w maye zagłębiał czy w pracy kazali ? :)
nielot007 Napisano 24 Kwiecień 2009 Autor Napisano 24 Kwiecień 2009 Witam!! dzieki za komentarze :) wiem, ze glowka slaba ale to byl taki test mudboxa i nie chcialo mi sie jej dluzej poprawiac... powiem szczerze, ze strasznie sie meczylem robiac ta glowke najgorsze wedlug mnie jest obracanie skalowanie przyblizanie modelu strasznie nie wygodne... (uzywanie przyciskow piorka...) na początku troche pokombinowalem z brush'em sculpt aby zachowywal sie jak clay w zbraszu pozniej zmienilem skroty do flatena i sculpt'a i zaczalem jazde... denerwuje mnie w mudzie grab(jak w zbrushu move) gdyz jak chce przesunac cos blisko symetri to robic sie na niej tzw. "dupa" tak naprawde tylko jedna rzecz mi sie podoba w mudboxie to ustawianie sily brush'a jak i wielkosc tak naprawde chcialem sprawdzic czy zwykly czlowiek da radw w mudzie zrobic cos sensownego i powiem szczerze, ze da ale na poczatku jest to strasznie meczace i denerwujace choc jak sie przyzwycza do muda to moze byc calkiem przyjemny choc ja napewno nie chcialbym w nim nic robic ;) Morte--> chyba mud full ale bez jakis tam patchy chyba sam nie wiem wizz--> mam zamiar sie mayi pouczyc tak samo jak softimage ;) pozdrawiam
Gość e=mc^2 Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 mam zamiar sie mayi pouczyc tak samo jak softimage ;) pozdrawiam a po cóż się będziesz tych softów uczył??toc beznadziejne są;) znasz już przecież jeden najlepszy, wszystko w nim zrobisz;)
Gość Morte Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 No zmienianie rozmiaru i siły brushy jest bardzo fajne. Jako entuzjasta z zrobiłem małego resercha i znalazłem taki skrypt: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=45611 działa praktycznie tak samo jak w mudzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się