Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

bartekb89--> tak wszystko pozniej w zbrushu robie :)

eco--> nie nie wrzucam do zbrusha referek mam przewaznie na drugim monitorze jakies zdjecie

uzywam tabletu

 

pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 280
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam!!

takie cos niedawno robilem model jest nie konczony jescze sporo do poprawienia w proporcjach i dorobieniu detali ale mam inne rzeczy na glowie...

wszystko nagrywalem wiec jak bedzie czas to z konwertuje i wrzuce

robilem tak:

zaczalem z plane'a pozniej retopology dorobienie reszty glowy w maxie pozniej sculpt w zbrushu :)

lacznie narazie (+/-)

pozdrawiam

arnold1qp3.jpg

Napisano

Panie nielot :) Pan nie zmienia proporcji, jak mój kolega zobaczył tą główke to 15min się śmiał :] A to o czymś świadczy :)

Od strony technicznej imo super, z resztą ja na sculpt'cie się nie znam podobnie na organice ale mówię co myśle, bez cukru ;P

Napisano

Witam!!

takie cos sobie robie po godzinach

narazie mozna powiedziec, ze to poczatek pracgdyz kazdy element wymaga duzo pracy

np. glowa nie podobna trzeba ja poprawic to samo wlosy

rece ulozone tak na szybko zeby nie wrzucac bez nich, rękawy blech okropne :D

draperie ...hehe tu nawet nie trzebapisac , ze trzebanad nimi popracowac :)

oczywiscie proporcje itp. :)

 

ale narazie tak to wyglada :)

pozdro

 

c96e475f4bc54ec5.jpg

Napisano

statuła bardzo fajna, jak na wstępny etap pracy. Nie myślałeś żeby wyrenderować swoje sculpty w mental ray albo vray, bo jeżeli o mnie chodzi to uważam, że rendery z zbrusha są dość cienkie i nie umywają się do tych z maxa czy innych kombajnów graficznych.

Napisano

Nie zrobiłeś ciała pod spodem i to widać. Powinieneś je najpierw upozować a potem dopiero ciuchy nałożyć. Nie czuć ruchu, balansu ciała.

Napisano

Hm... ładnie :) Tylko chyba niepotrzebnie gałki oczne są obrócone - bo powieki się nie odkształcają - z jednej strony jest ok, z drugiej już widać niespójność, ale to tylko detale ;P

Napisano

Nie no dla mnie ...ujnia straszna............nie ma szaderka i textur ;)) heh, a pamietam jak pan nielot dziergał wszystko prosto z maxa...............Ju r duin de rajt dzob mejt !! Pozdro

Napisano

taka troszku mało kobieca ci wyszła...

Napisano

koniec juz mi sie nie chce robic dalej a jest co poprawiac np. wlosy ale musialbym zrobic retopo wlosow a nie chce i sie, uszy tez nie ruszane ;) wole zaczac nowy model :)

 

pozdrawiam

hilary4la0.jpg

hilary5qx6.jpg

Napisano (edytowane)

Wiesz co troche jakbym widzial ze sie powtarzasz w tym wszystkim. Czuc rutyne. Podobe ksztalty i podobne rysy.Hm a moze wydziwiam :P.

Zachecam Cie do tworzenia skonczonych pracek a nie speedow bo w twoim wypadku to chyba nie ma juz sensu ;)

A moze teksturowanie shitu?To z pewnoscia bylby jakis postep.... i dalo by ci zupelnie inne spojrzenie na modelowanie..

Edytowane przez jacenty
Napisano

Jako laik w sculptach ,to nie wiem ale wydaje mi sie ze jacenty ma racje , tak widac ze trocszke podobne te modele, nie chodzi o wyglad tylko bardziej o styl.Zamknij już WIP działaj teraz w finished ;) bo chciałbym zobaczyć texturki jakieś na tym wszystkim.

 

Pozdro

Good work!

Napisano

Doliczyłem się 4 włosków za dużo..o tam za uchem. Żartuje model wygląda jak zeskanowany z figurki i przeniesiony do pamięci komputera.

Napisano
jacenty ale czemu shitu bo nie rozumiem?

 

tak sie mowi czasem nie mialem nic zlego na mysli :)

 

edit boxer fajny ,jakiego materialu nielot uzywasz?

Napisano

bardzo fajne aczkolwiek dziwią mnie usta w tych twoich postaciach. cóz taki stajl najwyraźniej.

Apropos nielocie czy mógłbyś podzielić sie informacja jak eksportujesz/ kompresujesz filmiki z zbrusha? bo dziś takowy zrobiłem, chcąc sie podzielić z forumową bracią, a poszedł do kosza bo przy eksporcie cosik źle wyszło.

Napisano

Model bardzo cool choć ma pewne brak z których am pewno zdejesz sobie sprawę, jednak ciekawi mnie jak znajdujesz mudboxa i czy korzystasz z tej full, zpatchowanej wersji? Bo trial nadal wydaje mi sie jakis toporny przy czwartym podejsciu.

Napisano

Jak na tescik to ok :) mnie mudbox sie juz ani troche nie podoba, to samo co napisal morte, toporny do takiej miękkości jak w zb to daleko mu bardzo. Nielot czyżbyc sie w maye zagłębiał czy w pracy kazali ? :)

Napisano

Witam!!

dzieki za komentarze :)

 

wiem, ze glowka slaba ale to byl taki test mudboxa i nie chcialo mi sie jej dluzej poprawiac...

 

powiem szczerze, ze strasznie sie meczylem robiac ta glowke najgorsze wedlug mnie jest obracanie skalowanie przyblizanie modelu strasznie nie wygodne... (uzywanie przyciskow piorka...)

na początku troche pokombinowalem z brush'em sculpt aby zachowywal sie jak clay w zbraszu pozniej zmienilem skroty do flatena i sculpt'a i zaczalem jazde...

denerwuje mnie w mudzie grab(jak w zbrushu move) gdyz jak chce przesunac cos blisko symetri to robic sie na niej tzw. "dupa"

tak naprawde tylko jedna rzecz mi sie podoba w mudboxie to ustawianie sily brush'a jak i wielkosc

 

tak naprawde chcialem sprawdzic czy zwykly czlowiek da radw w mudzie zrobic cos sensownego i powiem szczerze, ze da ale na poczatku jest to strasznie meczace i denerwujace choc jak sie przyzwycza do muda to moze byc calkiem przyjemny choc ja napewno nie chcialbym w nim nic robic ;)

 

Morte--> chyba mud full ale bez jakis tam patchy chyba sam nie wiem

 

wizz--> mam zamiar sie mayi pouczyc tak samo jak softimage ;)

 

pozdrawiam

Napisano
mam zamiar sie mayi pouczyc tak samo jak softimage ;)

 

pozdrawiam

 

a po cóż się będziesz tych softów uczył??toc beznadziejne są;) znasz już przecież jeden najlepszy, wszystko w nim zrobisz;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności